Dag kansen op de arbeidsmarkt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
op dit tempo ben ik een neger als ik terug kom
quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dag kansen op de arbeidsmarkt.
je hebt slechtere accomodaties in griekenland waar veel negers zittenquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
op dit tempo ben ik een neger als ik terug kom
Gewoon naar Omroep Zwart.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dag kansen op de arbeidsmarkt.
Wordt ze straks afgevoerd naar Moria.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt slechtere accomodaties in griekenland wwar veel negers zitten
noj daar dacht ik nog over na. begrijp niet waarom ze allemaal door willen reizenquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt slechtere accomodaties in griekenland waar veel negers zitten
moria bitterballenquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wordt ze straks afgevoerd naar Moria.
Ja maar een eenpersoonskamer voor twee a drie weken is echt ontzettend duur. Ik heb wel twee keer mazzel gehad. Bij de eerste reis waren er maar twee die een kamer wilde delen en bij de tweede reis ging het gewoon op alfabetische volgorde. Als het echt niet klikte ofzo kon je wel gewoon ruilen maar er is beide keren geen gezeik geweest.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Kamer delen tijdens een groepsreis lijkt me echt de hel.
Maar we zijn al weer verder, zie ik
Griekenland is wel een negervriendelijk land ja.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou dan toch liever alleen reizen, vrees ikquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar een eenpersoonskamer voor twee a drie weken is echt ontzettend duur. Ik heb wel twee keer mazzel gehad. Bij de eerste reis waren er maar twee die een kamer wilde delen en bij de tweede reis ging het gewoon op alfabetische volgorde. Als het echt niet klikte ofzo kon je wel gewoon ruilen maar er is beide keren geen gezeik geweest.
Liever Moraquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja welkom buiten de randstadquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
je ziet hier trouwens echt vrijwel geendonkere mensen hier in hotel zitten 2 donkere meisjes maar op straat nog geen 1 gezien
nog meer OV dat KO gaatquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
trouwens goed nieuws :
Bruinsie die KO ging als minister is nu directeur van de HTM (haagse tram maatschappij)
Mijn tante had begin jaren negentig een Surinaamse vriend. Die werd in Hongarije aangekeken alsof hij van Mars kwam. Mensen kwamen echt serieus voelen aan zijn huidquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Griekenland is wel een negervriendelijk land ja.
echt niet?quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie hier ook nooit donkere mensen
Sterker nog, ik ken er ook geen
quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn tante had begin jaren negentig een Surinaamse vriend. Die werd in Hongarije aangekeken alsof hij van Mars kwam. Mensen kwamen echt serieus voelen aan zijn huid
Jullie hebben toch wel Turken en Marokkanen in Ede?quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie hier ook nooit donkere mensen
Sterker nog, ik ken er ook geen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |