Dag kansen op de arbeidsmarkt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
op dit tempo ben ik een neger als ik terug kom
quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dag kansen op de arbeidsmarkt.
je hebt slechtere accomodaties in griekenland waar veel negers zittenquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
op dit tempo ben ik een neger als ik terug kom
Gewoon naar Omroep Zwart.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dag kansen op de arbeidsmarkt.
Wordt ze straks afgevoerd naar Moria.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt slechtere accomodaties in griekenland wwar veel negers zitten
noj daar dacht ik nog over na. begrijp niet waarom ze allemaal door willen reizenquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt slechtere accomodaties in griekenland waar veel negers zitten
moria bitterballenquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wordt ze straks afgevoerd naar Moria.
Ja maar een eenpersoonskamer voor twee a drie weken is echt ontzettend duur. Ik heb wel twee keer mazzel gehad. Bij de eerste reis waren er maar twee die een kamer wilde delen en bij de tweede reis ging het gewoon op alfabetische volgorde. Als het echt niet klikte ofzo kon je wel gewoon ruilen maar er is beide keren geen gezeik geweest.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Kamer delen tijdens een groepsreis lijkt me echt de hel.
Maar we zijn al weer verder, zie ik
Griekenland is wel een negervriendelijk land ja.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou dan toch liever alleen reizen, vrees ikquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar een eenpersoonskamer voor twee a drie weken is echt ontzettend duur. Ik heb wel twee keer mazzel gehad. Bij de eerste reis waren er maar twee die een kamer wilde delen en bij de tweede reis ging het gewoon op alfabetische volgorde. Als het echt niet klikte ofzo kon je wel gewoon ruilen maar er is beide keren geen gezeik geweest.
Liever Moraquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja welkom buiten de randstadquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
je ziet hier trouwens echt vrijwel geendonkere mensen hier in hotel zitten 2 donkere meisjes maar op straat nog geen 1 gezien
nog meer OV dat KO gaatquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
trouwens goed nieuws :
Bruinsie die KO ging als minister is nu directeur van de HTM (haagse tram maatschappij)
Mijn tante had begin jaren negentig een Surinaamse vriend. Die werd in Hongarije aangekeken alsof hij van Mars kwam. Mensen kwamen echt serieus voelen aan zijn huidquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Griekenland is wel een negervriendelijk land ja.
echt niet?quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie hier ook nooit donkere mensen
Sterker nog, ik ken er ook geen
quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn tante had begin jaren negentig een Surinaamse vriend. Die werd in Hongarije aangekeken alsof hij van Mars kwam. Mensen kwamen echt serieus voelen aan zijn huid
Jullie hebben toch wel Turken en Marokkanen in Ede?quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die zijn getint. M'n snackbar hiernaast wordt gerund door een Vietnamees. Maar Surinaams ofzo, nope.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie hebben toch wel Turken en Marokkanen in Ede?
kan ik mij niks bij voorstellen maar okequote:Op vrijdag 25 september 2020 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken sowieso weinig mensen, maar nee
In Polen gooien ze rotte eieren naar die mensen, Japan ook trouwens, die kijken echt met pure walging naar negersquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn tante had begin jaren negentig een Surinaamse vriend. Die werd in Hongarije aangekeken alsof hij van Mars kwam. Mensen kwamen echt serieus voelen aan zijn huid
M'n opa was een racist johquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je eens naar EuroDisney gaan, enige zwarte mensen zijn degenen die in het hotel werkten. Niet in het park zelf, maar als schoonmaakster ofzo. Echt erg.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:38 schreef bitterbal het volgende:
het valt mij gelijk op als ik ergens geen donkere mensen zie.
TOen ik op de bruifloft was van een vriendin in zuid afrika had ik ook verwacht veel donkere mensen te zien. he afrika. nah er waren er 2 die alleen voor het foto moment kwamen en toen weer weg zijn gegaan omdat alles en iedereen blank was.
zit je in fucking afrika.
die vriendin kende veel donkere zuid afrikanen, ook uitgenodigt maar ze wilde niet komen
Ik ken er wel wat, maar de meesten hier in het dorp heb ik al jarenlang niet meer gesproken omdat ik ze misschien 2x per jaar toevallig een keertje tegenkom bij de AH. Op de basisschool zat ik voor begrippen hier in een redelijk 'gekleurde' klas. Was een klas van 10 waarvan er eentje vluchteling uit Zaïre was waar het toen oorlog was (heeft nu kinders met een blond meisje uit het dorp) en een adoptiemeisje uit Sri-Lanka die al was geadopteerd voordat ze kon praten.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt de VS wel.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je eens naar EuroDisney gaan, enige zwarte mensen zijn degenen die in het hotel werkten. Niet in het park zelf, maar als schoonmaakster ofzo. Echt erg.
geen donkere gasten gezien?quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je eens naar EuroDisney gaan, enige zwarte mensen zijn degenen die in het hotel werkten. Niet in het park zelf, maar als schoonmaakster ofzo. Echt erg.
In Tokyo niet opgevallen dat de uitsmijters allemaal negers zijn en dat er verder in heel Japan geen neger te bekennen is, ja in speciale donkere restaurants in Yokohama voor US marinepersoneel.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de VS kom ik ook nauwelijks donkere mensen tegen, zeker niet in de Nationale Parken.quote:
Ook geen Marokkanen gezien daar en de blanken waren toerist. Japan is echt een eiland.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Tokyo niet opgevallen dat de uitsmijters allemaal negers zijn en dat er verder in heel Japan geen neger te bekennen is, ja in speciale donkere restaurants in Yokohama voor US marinepersoneel.
maar japan heeftook geen geschiedenis toch met afrika?quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Tokyo niet opgevallen dat de uitsmijters allemaal negers zijn en dat er verder in heel Japan geen neger te bekennen is, ja in speciale donkere restaurants in Yokohama voor US marinepersoneel.
Moet je eens naar New Orleans gaan of Memphis.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de VS kom ik ook nauwelijks donkere mensen tegen, zeker niet in de Nationale Parken.
je mag daar volgens mij niet zo maar naar toe emigrerenquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook geen Marokkanen gezien daar en de blanken waren toerist. Japan is echt een eiland.
Ja in het oosten en zuiden zal dat vast anders zijn, maar ik ga naar het westen/noorden waar het sowieso al vrij dun bevolkt is.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je eens naar New Orleans gaan of Memphis.
In Japan zijn ze niet zo dol op de islamquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook geen Marokkanen gezien daar en de blanken waren toerist. Japan is echt een eiland.
Zuidenquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in het oosten en zuiden zal dat vast anders zijn, maar ik ga naar het westen/noorden waar het sowieso al vrij dun bevolkt is.
Noordwestenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |