Yeahhhquote:
Zijn aan dit nr een paar theelepels Backstreet Boys toegevoegd?quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zijn aan dit nr een paar theelepels Backstreet Boys toegevoegd?
Het is al lang verleden tiiiiijjjjjjdquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:39 schreef cherrycoke het volgende:
beste Nederlandse nummer, jammer dat dit soort nummers in het verleden liggen.
Heeft er veel van wegquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]Maak dat de lepel wijs!!
![]()
Grapje zeker
quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is al lang verleden tiiiiijjjjjjd
Lastig ditquote:
Deze maar doen dan ....quote:
quote:
quote:
Doe nou nietquote:
Ja echt. Ik vond die hele clip ongeloofwaardig doordat hij er zo vies uitzag. Maar wel een geweldig nummer.quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:41 schreef cosmosis het volgende:
Jezus ik wist niet dat die gast zo lelijk was.
quote:
quote:
Inderdaad. alhoewel zij ook we lelijk is, behalve dat ze geen BH draagt, das toch wel een beetje geilquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja echt. Ik vond die hele clip ongeloofwaardig doordat hij er zo vies uitzag. Maar wel een geweldig nummer.
quote:
Niet alleen t geheugen. Whoooooooop whooooooo woon oh no he didntquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel, geheugen van een olifant. Ugh
quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zie je wel dat het een olifant is!quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Oooh!! Er is nog steeds jeugd met goeie muzieksmaakquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:05 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zie je wel dat het een olifant is!
Nou, dat zeg je toch niet. *melding maakt.quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:05 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zie je wel dat het een olifant is!
Tsk Tssk Tssk.quote:
Hey stop dat, het is hier geen slowchat.quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
tof dat het hier niet alleen maar linkdumpen is maar ook nog echt posten en reageren op elkaar
en jij bent??quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:16 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hey stop dat, het is hier geen slowchat.
Eh, jawelquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You. Are. Not. Prepared.
quote:
Leeuwenquote:
Kan natuurlijk prima zo zijnquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:21 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Poster van kwaliteitsmuziek van de hoogste orde.
Die zijn wel prachtig, puntje voor jouquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leeuwen![]()
Kom met zwarte panters en ik leef misschien op.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:26 schreef cosmosis het volgende:
Altijd weer los gaan in de huiskamer en de buren meegenieten!
Amen to that brother!quote:
Is die niet echt dan? Hah wat een Viking!quote:
Was een garpjequote:Op zaterdag 26 september 2020 00:35 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Is die niet echt dan? Hah wat een Viking!
quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even de eierstokken wat klutsen:
< = Romanticus
Romance surprices!quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:45 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Ik zag het voor m'n ogen veranderen.
Deze vind ik ook goed. Gek eigenlijk dat je deze nummers niet vaak meer voorbij hoort komen.quote:
Doet me dan weer aan Nena denken.quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:56 schreef shiitake het volgende:
[..]
Deze vind ik ook goed. Gek eigenlijk dat je deze nummers niet vaak meer voorbij hoort komen.
Been there, done that, got the wardrobequote:Op zaterdag 26 september 2020 00:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
when life gives you lemons, make lemonade!
Lekker nummer!quote:Op zaterdag 26 september 2020 01:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doet me dan weer aan Nena denken.![]()
< Analyseert dit.quote:Op zaterdag 26 september 2020 01:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Been there, done that, got the wardrobe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |