In 2010 kwam Van Persie terug van een zware blessure waardoor hij het halve seizoen had gemist. Het verhaal van Robben is ook bekend. Alleen Sneijdertje zat toen echt op zijn top. In dat licht bezien was 2010 een wereldprestatie.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:07 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Prima analyse moet ik zeggen. Ik vind wel dat je 2010 een tikkeltje tekort doet, de voorste 6 waren dat jaar echt uitzonderlijk goed en de verdedigers niet zo slecht als later beweerd werd. (Of in ieder geval niet in dat specifieke jaar.)
Koeman heeft pas echt een wereldprestatie geleverd de afgelopen paar jaar met al die overwinningen tegen toplanden. Wat een kutelftal hebben we.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In 2010 kwam Van Persie terug van een zware blessure waardoor hij het halve seizoen had gemist. Het verhaal van Robben is ook bekend. Alleen Sneijdertje zat toen echt op zijn top. In dat licht bezien was 2010 een wereldprestatie.
Eens.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:57 schreef PSVCL het volgende:
Bel Van gaal op ,Frank kan blijven als assistent.. die 2 liggen elkaar wel volgens mij.
Spelers die anti van Gaal zijn niet meer opgeroepen
quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:11 schreef Viesdik het volgende:
Het Nederland Elftal boeit me gewoon echt geen ene reet meer.
De Leeuw in mij is vermoord.
Denk serieus dat ik nooit meer naar voetbal kijk
Maar het is toch bijna knap hoe hij dit voor elkaar krijgt?quote:
daar blijf ik nog steeds bij hoor, hoeveel goeie wedstrijden tegen dit soort ploegen heb je met Koeman gezien?quote:
De uitwedstrijd tegen Duitsland is een uitzondering maar eigenlijk is het al langer erg slecht. Wedstrijd van gisteren leek wel een kopie van de uitwedstrijd in Noord-Ierland. Dacht even dat we weer meetelden maar afgezien van een enkeling is het middelmaat bij Oranje. Ik haak nu ook even af..geen zin meer om naar dat zielloze voetbal te kijken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar blijf ik nog steeds bij hoor, hoeveel goeie wedstrijden tegen dit soort ploegen heb je met Koeman gezien?
Uhuh, landen als Bulgarije werden met 5-0 opgerold.quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar blijf ik nog steeds bij hoor, hoeveel goeie wedstrijden tegen dit soort ploegen heb je met Koeman gezien?
Daarom en natuurlijk staat Frank garant voor oogaids maar doen alsof het onder Koeman allemaal geweldig was is overdreven, alleen tegen tegenstanders die sterk zijn zijn zoals Duitsland maar daardoor ook ruimte weggeven ziet NL er volwassen uit.quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De uitwedstrijd tegen Duitsland is een uitzondering maar eigenlijk is het al langer erg slecht. Wedstrijd van gisteren leek wel een kopie van de uitwedstrijd in Noord-Ierland. Dacht even dat we weer meetelden maar afgezien van een enkeling is het middelmaat bij Oranje. Ik haak nu ook even af..geen zin meer om naar dat zielloze voetbal te kijken.
Dat interlandvoetbal is alleen bij Oranje al jaren niet om aan te zien, de overige interlands van andere landen zijn vaak prima.quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom en natuurlijk staat Frank garant voor oogaids maar doen alsof het onder Koeman allemaal geweldig was is overdreven, alleen tegen tegenstanders die sterk zijn zijn zoals Duitsland maar daardoor ook ruimte weggeven ziet NL er volwassen uit.
Gisteren toevallig weer een keer gekeken maar ga ook weer terug naar m'n principe om alleen maar EK's en WK's te kijken met of zonder NL, dat interlandvoetbal is bijna nooit leuk.
De Boer heeft het weinig tot niet scoren echt tot een kunst verheven. Wat een draak van een trainer.quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:15 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind vooral de tactische misser gewoon heel knap. Roepen dat je veel diepgang nodig hebt tegen Bosnië, terwijl gewoon iedereen weet dat je 80% ver over hun helft kan voetballen. Waar heb je die diepgang dan voor nodig?
En dan waarschijnlijk gaat hij komende wedstrijd wel Berghuis opstellen, terwijl dan het argument van diepgang veel logischer zou zijn.
Koeman was niet zo dom om de fouten van 2017 te herhalen en wéér een recordaantal voorzetten voor de doelmond te gooien...quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom en natuurlijk staat Frank garant voor oogaids maar doen alsof het onder Koeman allemaal geweldig was is overdreven, alleen tegen tegenstanders die sterk zijn zijn zoals Duitsland maar daardoor ook ruimte weggeven ziet NL er volwassen uit.
Gisteren toevallig weer een keer gekeken maar ga ook weer terug naar m'n principe om alleen maar EK's en WK's te kijken met of zonder NL, dat interlandvoetbal is bijna nooit leuk.
Frank is gewoon te dom voor deze job.quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:15 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind vooral de tactische misser gewoon heel knap. Roepen dat je veel diepgang nodig hebt tegen Bosnië, terwijl gewoon iedereen weet dat je 80% ver over hun helft kan voetballen. Waar heb je die diepgang dan voor nodig?
En dan waarschijnlijk gaat hij komende wedstrijd wel Berghuis opstellen, terwijl dan het argument van diepgang veel logischer zou zijn.
Eens, interlandvoetbal is alleen leuk bij EK's en WK's.quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je leven was sowieso al niet bepaald gevuld als een 0-0 tegen Bosnië ervoor zorgt dat je aan de suicide watch moetquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:11 schreef Viesdik het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:11 schreef Viesdik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |