Nee, maar dat maakt in dezen niet zo heel veel uit.quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
spelen toch niet op dezelfde positie?
quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt in dezen niet zo heel veel uit.
Ik zie wel een verschil tussen een potentieel toptalent die nog definitief moet/kan kiezen voor Nederland en 2 spelers die op termijn mogelijk wat kunnen betekenen. Het dusdanig verwoorden valt alleen net iets minder goedquote:
moet hij hem vooral in de spits zettenquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:39 schreef Klopkoek het volgende:
[ twitter ]
Nog even en het is de nieuwe Seedorfhuppelt leuk mee maar doet verder weinig.
Mwah, de slechtste Premier League coach aller tijden zet je nu tegenover een redelijke coach die chequeboek manager Guardiola zijn grootste competitie nederlaag bezorgde.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:52 schreef Generationalpha het volgende:
Ik zei het al eerder: Koeman heeft echt een wereldprestatie geleverd door dit team zo goed te laten renderen en zoveel te laten scoren.
Wat een ongelofelijke creatiefloze bende. Een minder creatief Oranje hadden we voor het laatst in de jaren '50 denk ik.
Frank, als je leest, doe ffquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:13 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Doe maar liever zo:
--------------------------Luuk----------------------------
Bergwijn---------------------------------------Berghuis
----------------------van de Beek-----------------------
---------------------------------------------------------------
---------------Frenkie----------De Roon----------------
Blind----------Van Dijk-------De Vrij--------Dumfries
----------------------------Krul------------------------------
Snoeks moet sowieso gewoon zijn muil houden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:15 schreef Klopkoek het volgende:
Kan Snoeks en co ook eens ophouden met het ophemelen van floptalenten zoals Stengs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |