abonnement Unibet Coolblue
pi_195251094





Ik miste nog een algemeen topic over het Nederlands elftal dus bij deze.

1. Ik wilde het even hebben over Koeman, denken jullie dat hij nu alsnog naar Barcelona gaat? Afgehandeld.

2. Wie wordt de nieuwe bondscoach? De kandidaten zijn: Frank deBoer, kingFlopland

3. Het schema aankomende tijd:

Vrijdag 4 september (20.45 uur) Nederland – Polen 1-0
Maandag 7 september (20.45 uur) Nederland – Italië 0-1
Zondag 11 oktober (18.00 uur) Bosnië en Herzegovina – Nederland
Woensdag 14 oktober (20.45 uur) Italië – Nederland
Zondag 15 november (18.00 uur) Nederland – Bosnië en Herzegovina
Woensdag 18 november (20.45 uur) Polen – Nederland

4. Is de Boer al ontslagen?
Ajax is mijn leven!
pi_195251125
Dit materiaal kan wereldkampioen worden. \We hebben geen top trainer nodig.
Ajax is mijn leven!
  vrijdag 25 september 2020 @ 15:14:09 #3
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195251143
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 15:13 schreef fantasyboy het volgende:
Dit materiaal kan wereldkampioen worden. \We hebben geen top trainer nodig.
dit materiaal is niet goed genoeg en niet hard genoeg voor zichzelf
pi_195251192
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 15:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

dit materiaal is niet goed genoeg en niet hard genoeg voor zichzelf
Dit is een vrije jonge groep waarvan de meeste bij topclubs spelen. Ze gaan alleen maar beter worden. De huidige topspelers in deze groep kan zeker nog 8 jaar mee.
Ajax is mijn leven!
pi_195251228
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 15:16 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

Dit is een vrije jonge groep waarvan de meeste bij topclubs spelen. Ze gaan alleen maar beter worden. De huidige topspelers in deze groep kan zeker nog 8 jaar mee.
Matige backs en een matige aanval. Echt geen wereldkampioenen materiaal.
  vrijdag 25 september 2020 @ 15:19:02 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_195251235
Ze gaan hun best niet doen.
  vrijdag 25 september 2020 @ 15:21:47 #7
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195251261
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 15:16 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

Dit is een vrije jonge groep waarvan de meeste bij topclubs spelen. Ze gaan alleen maar beter worden. De huidige topspelers in deze groep kan zeker nog 8 jaar mee.
Topclub is leuk maar bepalend bij een topclub is alleen VVD, dus dat is best wel magertjes. Natuurlijk zou er wat uit te halen zijn met goede begeleiding maar ik ben al afgeknapt op het feit dat deze spelers van Gaal niet wilden. Ik zag toevallig van de week nog Van Basten en Gullit die in 88 Michels wilden omdat ze juist een coach wilden die er boven stond en de boel goed scherp zou houden.
  vrijdag 25 september 2020 @ 15:46:36 #8
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_195251694
Pappen en nathouden, de zachte aanpak, daar word je never nooit geen kampioen mee. Met een echte winnaar als Van Gaal die toezicht houdt kan dit stelletje chokers natuurlijk niet genoeg lol hebben, viben, social media filmpjes maken en lanterfanten. Dan zou het uit zijn met de bijzaken en gaat het vizier puur op voetbal en daar zit de heren natuurlijk niet op te wachten. Ik vraag me af of Frank de Boer nu wel echt boven de groep staat. Koeman had het aanzien van nature (heel NL wilde hem), Frank is toch wat beschadigd. Maar eigenlijk mogen ze ook zijn veters niet eens strikken. De eerste paar duels zijn nu al best cruciaal geworden. Gaan we af dan worden het nog zware tijden.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 14:50 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Is dit een review van een zelfbenoemde filmrecensent van moviemeter.nl?
Nee, maar ik heb ook veel verstand van films.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_195251890
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 15:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Matige backs en een matige aanval. Echt geen wereldkampioenen materiaal.
Dus eigenlijk zeggen we, het materiaal is toch niet goed genoeg het maakt niet uit wie er trainer is?
Ajax is mijn leven!
pi_195254311
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 15:16 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

Dit is een vrije jonge groep waarvan de meeste bij topclubs spelen. Ze gaan alleen maar beter worden. De huidige topspelers in deze groep kan zeker nog 8 jaar mee.
Het woord topclub gaat hier aan inflatie ten onder volgens mij.
pi_195254318
op klopt overigens niet. F de boer is inmiddels de coach. 2 is afgehandeld. Het antwoord op 3 is bij De Boer altijd 'voor de kerst'

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2020 18:27:32 ]
  vrijdag 25 september 2020 @ 18:35:11 #12
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_195254452
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 15:16 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

Dit is een vrije jonge groep waarvan de meeste bij topclubs spelen. Ze gaan alleen maar beter worden. De huidige topspelers in deze groep kan zeker nog 8 jaar mee.
Van Dijk en Wijnaldum gaan zeker niet nog acht jaar mee. Dat zijn twee van je vijf beste spelers.

Natuurlijk zou er ook nog wat bij kunnen komen maar het houdt allemaal niet over qua jeugdopleidingen en beleid.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_195254767
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 18:26 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
op klopt overigens niet. F de boer is inmiddels de coach.
Weten we zeker dat het niet KingFlopland is?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  vrijdag 25 september 2020 @ 19:40:27 #14
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_195255533
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 18:55 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Weten we zeker dat het niet KingFlopland is?
Er is nergens bevestigd dat het Flopland niet is inderdaad
Makkelijk tweede.
pi_195256185
Klinkt het gek als ik zeg dat ik het Frank na vandaag toch wel gun dat hij succes heeft?

Het is echt een goede vent.
pi_195256315
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 20:15 schreef Generationalpha het volgende:
Klinkt het gek als ik zeg dat ik het Frank na vandaag toch wel gun dat hij succes heeft?

Het is echt een goede vent.
Op de zelfkennis na.
‘Ik kan heel goed met spelers omgaan’

Jouw buurman Theo is ook een goede vent, maar dat hem nog niet een geschikte bondscoach.
...
pi_195285666
Uit NRC:

quote:
De speech van bondscoach Frank de Boer was van het niveau ‘dronken oom’

Ik weet niet of u naar de persconferentie van Frank de Boer heeft geluisterd, maar ik heb het wel gedaan en ik moet er nog van bijkomen. Hoe gierig kan de KNVB zijn als ze deze man in het openbaar laten spreken zonder daarvoor een schrijver in dienst te nemen die even een inspirerend toespraakje voor hem in elkaar zet.

Begrijp me niet verkeerd, dit is geen sollicitatie, ik wil geen teksten voor de KNVB schrijven, maar er zijn vast genoeg gekwalificeerde woordkunstenaars te vinden die met iets beters komen dan dat geïmproviseerde gereutel waar we naar hebben moeten luisteren. Het niveau ‘dronken oom speechend op een bruiloft’ werd ternauwernood gehaald, en dat op een persconferentie.

Besprenkeld met de voor de De Boertjes herkenbare eh’s die ergens vanuit hun limbisch systeem, onder het strottenhoofd door, hun mond in zakken, trakteerde de bondscoach ons op zinnen als: „Hier zit een heel blij persoon”, misschien in geval we dachten dat er een auto achter die microfoon geparkeerd stond. „Een ongelofelijk supergevoel om bondscoach te mogen zijn.”

Dat zijn zinnen die meisjes in poesiealbums schrijven: een ongelofelijk supergevoel dat wij vriendinnetjes zijn.

Frank is heel trots, zegt hij, was hij ook als speler. „Als ik het Oranjeshirt aantrok deed ik dat heel graag”, alsof er ook maar een Nederlandssprekende voetballer geleefd heeft die met tegenzin dat shirt aantrok. Dan vertelt hij ons dat dit „een speciaal moment is” en zet hij zijn toekomstvisie in. „Ik geloof dat we een mooie toekomst hebben”, alsof er ook maar een net aantredende coach zou zeggen dat het vooruitzicht klote is en het niks gaat worden maar we even door de zure appel moeten tot de toekomst voorbij is.

PRAAT MEE MET NRC
Onderaan dit artikel kunnen abonnees reageren. Hier leest u meer over reageren op NRC.nl .
Ook het gevleugelde: „ … enne ja, we hebben een goeie spelersgroep en een goeie staf”, is geen verrassing want geen aantredende coach zou zeggen, zelfs niet als het waar is, dat de spelers een stelletje etterbakken zijn en de staf niet spoort. Frank legt weer een eh, en bekent dat hij als speler en als coach iemand is die het hoogste eist, een ware verademing in die zee van spelers en coaches die jaar in jaar uit voor de bodem gaan. Bij „ik ga zo hoog mogelijk proberen te eindigen,” laat ik het hoofd zakken en gaat de bondscoach verder: „Ook de journalisten en fotografen zullen wel dolgraag een EK of WK meemaken en daar zo lang mogelijk in meedoen en trots zijn op je land”. Nee, Frank, de sportjournalistiek zit niet op EK’s en WK’s te wachten en ze willen graag trots zijn op Denemarken.

Het ene cliché was nog niet uitgesproken of het andere werd ingezet. Frank kijkt uit naar de samenwerking, kijkt uit naar de hopelijk succesvolle periode en hij gaat zijn best doen.

Tot slot geeft hij een compliment voor de verbouwing, dankt voor het vertrouwen en zegt dat hij nogmaals zegt dat hij er zin in heeft. Laten we hopen dat de nieuwe bondscoach in de kleedkamer beter preekt, want met dit soort teksten inspireert hij Oranje regelrecht de sloot in.

Carolina Trujillo is schrijfster.
...
pi_195285842
Ik had Van Gaal genomen.
  zondag 27 september 2020 @ 16:02:20 #19
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_195287830
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 14:25 schreef Obiekulu het volgende:
Uit NRC:
[..]

Ik ben geen fan van Frank maar dit stukje is natuurlijk lulkoek. Zo is iedere persconferentie, maar omdat het De Boer is moet het ineens zo breed uitgemeten worden?
pi_195290211
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 14:25 schreef Obiekulu het volgende:
Carolina Trujillo
Deze schrijfster kan haar tijd beter besteden met koken of het doen van het huishouden dan met het schrijven van columns over voetbal.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_195291565
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 16:02 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van Frank maar dit stukje is natuurlijk lulkoek. Zo is iedere persconferentie, maar omdat het De Boer is moet het ineens zo breed uitgemeten worden?
Nou het was wel heel doods en cliché-matig.
Ik vond het wel treffend eerlijk gezegd.
...
  zondag 27 september 2020 @ 19:13:04 #22
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_195291835
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 19:00 schreef Obiekulu het volgende:

[..]

Nou het was wel heel doods en cliché-matig.
Ik vond het wel treffend eerlijk gezegd.
Was dit de eerste persconferentie van een nieuwe coach die je hebt gezien?
pi_195291927
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 19:13 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Was dit de eerste persconferentie van een nieuwe coach die je hebt gezien?
Nee.
Ik merk op dat er naast de inderdaad gebruikelijke cliché's helemaal niets anders wordt gezegd door de man die het belangrijkste voetbalteam van Nederland moet gaan leiden.

Hij zegt niets.

Bij een club is een trainerswissel wat gebruikelijker en is zo'n persconferentie iets meer een verplicht nummer, edoch nog altijd aantrekkelijker dan dit schouwspel.
In de regel staan coaches bij het Nederlands team een redelijk lange periode voor de groep. Bij het begin van zo'n periode is het best mogelijk een frisse indruk te maken, met wat klare teksten duidelijkheid te geven over de vraag of er misschien dingen gaan veranderen en in dit geval ook voor zichzelf het nieuwe begin te markeren.

Een volledig gemiste kans.
Ik denk overigens al een tijdje dat het er bij De Boer gewoon niet in zit. Niet een vlotte prater, niet een vrije denker. Niet geschikt als bondscoach, hoogstens als assistent.
...
  zondag 27 september 2020 @ 19:33:16 #24
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_195292211
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 20:15 schreef Generationalpha het volgende:
Klinkt het gek als ik zeg dat ik het Frank na vandaag toch wel gun dat hij succes heeft?

Het is echt een goede vent.
Ik gun het Nederlands Elftal succes en dus ook De Boer, maar verder heb ik niets met die man.
pi_195292237
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 19:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik gun het Nederlands Elftal succes en dus ook De Boer, maar verder heb ik niets met die man.
Ik vind hem wel iets aandoenlijks hebben omdat hij niet al te snugger over komt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')