heel erg streng:quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja precies, het is natuurlijk al best streng hier.
[ afbeelding ]
En aan die zes personen komen ze ook wel.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:11 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
In het midden hebben ze anderhalf meter zo te zien
vertel dat onze overheid ffquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Met ongedaan maken van versoepelingen.
Zou wel moeten toch na fase 3 komt niks meer.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik hoop dat fase 3 dermate afschrikwekkend wordt, dat de mensen in de andere regio's echt achter hun oren gaan krabben. Dus gooi die 3 regio's aub voor 2-3 weken volledig op slot met de waarschuwing dat je binnen 7 dagen ingrijpt in de andere regio's als ze niets zien veranderen.
Nee, dat vind ik een heel verkeerde interpretatie van zijn woorden. En dat wordt denk ik door veel mensen bewust gedaan, om met de vinger te kunnen wijzen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jawel, hij geeft ze een vrijbrief, dat lees je toch of niet!!!
Fijn, meid!quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Je kunt je toch gewoon laten testen?
Ik heb voor morgen een afspraak staan.
Hoezo, terug? We zijn nooit in lockdown geweest hier.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]dus dat is weer terug naar de lockdown?
Dat heeft toch helemaal geen zin, dan gaat iemand uit Amersfoort in Apeldoorn naar de bioscoop/restaurant/theater/feestje van opa.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik hoop dat fase 3 dermate afschrikwekkend wordt, dat de mensen in de andere regio's echt achter hun oren gaan krabben. Dus gooi die 3 regio's aub voor 2-3 weken volledig op slot met de waarschuwing dat je binnen 7 dagen ingrijpt in de andere regio's als ze niets zien veranderen.
Lekker makkelijk praten als je zelf niet in die regio's woont.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Misschien is 'vragen' dan ook niet helemaal de goede manier.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:14 schreef Ebinas het volgende:
Ze kunnen blijven roepen dat het aan gedrag ligt.
Het gedeelte wat zich er nu niet aan houdt zal dat niet gaat doen als je maal tig blijft vragen.
2 a 3 dagen wachten en 180 kilometer rijden voor een test.....ja dat werkt totaal niet ontmoedigend ofzoquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Fijn, meid!
Ik vind van Drenthe naar Goes moeten rijden voor een test bijv. niet op orde. Ik onlangs 180 km.
En ik zit in de Drentse enclave, daar waar amper besmettingen zijn.
Die anderhalve meter haalt niet zoveel uit als je de hele dag met z'n allen in een slecht geventileerde ruimte doorbrengt.quote:
Regio's op slotquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat heeft toch helemaal geen zin, dan gaat iemand uit Amersfoort in Apeldoorn naar de bioscoop/restaurant/theater/feestje van opa.
het werd lockdown genoemd, daar zijn nogal wat variaties van, daar kan ik niets aan doenquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:14 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Hoezo, terug? We zijn nooit in lockdown geweest hier.
Als je een halfuurtje rijden al te gek vind is dat zeker zo.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:15 schreef Predator40 het volgende:
[..]
2 a 3 dagen wachten en 180 kilometer rijden voor een test.....ja dat werkt totaal niet ontmoedigend ofzo
Kuipers adviseerde gisteren groepsgrootte drastische verlagen, geen publiek in stadions, inzetten op zoveel mogelijk thuiswerken en mondkapjes op plekken waar je moeilijk 1.5 meter kunt hanteren. Vind je dat een lockdown ? Dan denk ik meer dat van alles op slot moet.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]dus dat is weer terug naar de lockdown?
alleen dat communiceert onze regering liever niet.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die anderhalve meter haalt niet zoveel uit als je de hele dag met z'n allen in een slecht geventileerde ruimte doorbrengt.
Ze moeten Amsterdam, Rotterdam en Den Haag als voorbeeld stellen. Alles dicht en een avondklok. Hoplaquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:13 schreef Jor_Dii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |