Mooi hè, ik ben er 10 jaar geleden ook geweest, vond het zo indrukwekkendquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:59 schreef Gooddeal het volgende:
Vandaag Paleis het Loo gezien, nou ja, de tuin en het stallencomplex.
Zo mooi. En een stukje kroondomein.
Een theehuis, een badhuis, een boothuis, een paviljoen.
Het kon ook eigenlijk niet op allemaal.
Ik wil er ook een.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs drie [ afbeelding ]
Genoeg om jammeren en een beetje lief zijn, wie weet.....quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Nog jaloerser
Voor mij kon niemand die maken
Echt prachtig daar. En gelukkig niet druk.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi hè, ik ben er 10 jaar geleden ook geweest, vond het zo indrukwekkend
Ik ben een man, daar gaat het mis waarschijnlijkquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoeg om jammeren en een beetje lief zijn, wie weet.....
Ik heb een hoekbad met een zitje.quote:
Lekker nog een paar dagen vakantie. Maandag weer werken?quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, ik ga Zondag naar huis. Morgen even de markt en de binnenstad.
Ja, Maandag weer aan de gang.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker nog een paar dagen vakantie. Maandag weer werken?
Dat bewegende Bowie-hoofd schijnt best lastig te zijn, maar als het met Red lukt lukt het met Bowie vast ook.quote:
Ik doe ze altijd in de kattenbakquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:03 schreef Gooddeal het volgende:
En ik weet ook weer waarom ik eigenlijk geen kat meer wilde.
Die kattenbakkorrels door het hele huis.
Het voordeel van een doordeweekse dag.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Echt prachtig daar. En gelukkig niet druk.
De mijne zijn door een vrouw gemaaktquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben een man, daar gaat het mis waarschijnlijk
Wie dan?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne zijn door een vrouw gemaakt
Eerst eens kijken of ik nog een andere leuke UI kan vinden. Een paddestoel bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat bewegende Bowie-hoofd schijnt best lastig te zijn, maar als het met Red lukt lukt het met Bowie vast ook.
Mja, is er net gestofzuigd komt die kat weer met een hoop bombarie van de bakquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:03 schreef Gooddeal het volgende:
En ik weet ook weer waarom ik eigenlijk geen kat meer wilde.
Die kattenbakkorrels door het hele huis.
Dát.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja, is er net gestofzuigd komt die kat weer met een hoop bombarie van de bak
quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:07 schreef D. het volgende:
Ik heb weleens overwogen de kattenbak in een doolhof te zetten. Dan hebben ze al 10 meter afgelegd voor ze de kamer verlaten, en zijn ze alle eventueel meegenomen korrels kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |