het blijft allemaal wel tof hequote:
quote:
Die was afgelopen woensdagquote:
quote:
nee!! Wahhhh die is leukquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:14 schreef mazaru het volgende:
Prishaaaaaa heb jij deze ook op je auto?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
vraag me af of ik een bumpersticker of zoiets op mijn leaseauto mag plakkenquote:
Deze zit gewoon op de raam en kun je er heel makkelijk afhalen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
vraag me af of ik een bumpersticker of zoiets op mijn leaseauto mag plakken
Die onderste is leukquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:24 schreef Prisha het volgende:
@:Mazaru ik zie ene paar hele leuke![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ja zolang het zonder moeite te verwijderen isquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Haal je m er weer af wanneer je de auto in moet leveren
Daar is wel mijn bedoeling, even afwachten of iedereen meewerkt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:19 schreef D. het volgende:
[..]
Uurtje eerder weekend dan ook, lijkt me
Gaafquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:14 schreef mazaru het volgende:
Prishaaaaaa heb jij deze ook op je auto?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk, zeg maar wat we moeten doenquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar is wel mijn bedoeling, even afwachten of iedereen meewerkt.
Ik had er ook ooit eentje voor je 'genomen'quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja zolang het zonder moeite te verwijderen is
Ohhh ik heb in dit topic nog niet over je UI gejankt. Dus op speciaal verzoek!quote:
Spinnen zijn cool die halen de kut muggen wegquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh ik heb in dit topic nog niet over je UI gejankt. Dus op speciaal verzoek!
DIE UI!!!
En die daar kan een rattenplaag ook wel aanquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Spinnen zijn cool die halen de kut muggen weg
Is dat zo?quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:40 schreef pullup het volgende:
[..]
En die daar kan een rattenplaag ook wel aan
Die ratten krijgen geen kansquote:
Ok danquote:
Serieus? Gastquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Spinnen zijn cool die halen de kut muggen weg
Pullup is ook de enige die mag klagen over het weer. De rest stapt in de auto en gaat van gebouw tot ander gebouwquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:51 schreef chufi het volgende:
Niet voor iedereen natuurlijk.. pullup moet werken volgens mij
Nuttig Mazaru rete nuttigquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]En ze zijn voer voor de vogels, maar ik vind er niks aan.
Zeker, dubbele fun dusquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:51 schreef chufi het volgende:
Niet voor iedereen natuurlijk.. pullup moet werken volgens mij
Ja dat gaat wel weer een feestje wordende komende tijdquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Pullup is ook de enige die mag klagen over het weer. De rest stapt in de auto en gaat van gebouw tot ander gebouw
quote:
Blaadjes op de wegquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat gaat wel weer een feestje wordende komende tijd
Ik wist dat je het geen 24 uur kon latenquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En vandaag is het de elfde
En hij is precies hetzelfde
Als de twaalfde of de tiende
Ik kreeg wat ik verdiende
Rozengeur, maneschijn
Rozengeur, maneschijn
Rozenschijn.
Neuh, ik blijf mooi op de fiets.quote:
*ook klaagtquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Pullup is ook de enige die mag klagen over het weer. De rest stapt in de auto en gaat van gebouw tot ander gebouw
Zou al blij zijn als de wedstrijd een keer doorgaat in Nederlandquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist dat je het geen 24 uur kon laten
Nee ook nergens goed voor, als het lekker weer is dan pluk je er de vruchten vanquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ik werk het hele jaar buiten maar ik klaag niet zo snel.
Ik heb geen enkel probleem met regen en windquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ook nergens goed voor, als het lekker weer is dan pluk je er de vruchten van
Letterlijk, ja.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ook nergens goed voor, als het lekker weer is dan pluk je er de vruchten van
quote:
*niet klaagtquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ik werk het hele jaar buiten maar ik klaag niet zo snel.
voortschrijdend inzicht heet datquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:42 schreef chufi het volgende:
Rutte doet nu alsof ie opeens wel verstand heeft van virussen...
Goed hequote:
Maar kort geleden zei ie het nogquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goed he![]()
Maar het is natuurlijk wel zo. Half jaar geleden wist ie veel minder als dat ie nu weet. Hij heeft een heel team dat hem aan half jaar bijpraat erover. Zo raar is dat niet.
zo snel kan het gaanquote:
eentje besteldquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had er ook ooit eentje voor je 'genomen'
Denk dat het relatief moeiteloos zal zijn, ze zijn er immers voor gemaakt
Goed uitkijken dan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
ja het schijnt... Ik woon wel in het meest besmettelijke gebied van het land geloof ik
het gaat behoorlijk rap met besmettingen momenteelquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
ja het schijnt... Ik woon wel in het meest besmettelijke gebied van het land geloof ik
quote:
Dat is nou het probleem he? Je kan wel uitkijken maar niemand anders doet hetquote:
Groepje voetbal supporters vandaagquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem he? Je kan wel uitkijken maar niemand anders doet het
dat mag nu dus nog het hele weekend ..quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Groepje voetbal supporters vandaag![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat zullen we na dit weekend ook nog wel zien...quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
dat mag nu dus nog het hele weekend ..
Ja de kans is grootquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zullen we na dit weekend ook nog wel zien...
doe eens een plaatje?quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik had me zo verheugd om mijn nieuwe blauwe servies wat ik had besteld, dus vandaag eindelijk bezorgd is het meer paars dan blauw
Het is alweer ingepakt, want het gaat retourquote:
buitenkant heeft wel iets paarsigquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is alweer ingepakt, want het gaat retourMaar dit had het moeten zijn.
[ afbeelding ]
Met een rol Ducttape en een stevige buks kun je nog wat lol hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is alweer ingepakt, want het gaat retourMaar dit had het moeten zijn.
[ afbeelding ]
Een soort van kleiduiven schietenquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met een rol Ducttape en een stevige buks kun je nog wat lol hebben.
Mogge!
Nog beter. Laat iemand die borden in de lucht gooien en een schot hagel er achteraan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een soort van kleiduiven schieten
Dat vind ik dan weer zonde.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:25 schreef chufi het volgende:
Je kunt ook een Grieks dansje er mee doen
Ik vindt het ook iets paarsigs?quote:
Vertel.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:30 schreef Soury het volgende:
Mijn moeder een keer over de pis gehad wat kleiduiven betreft. Ik vond het niet kunnen. Mijn moeder vond het ook aso
Ik bespeur wat agressie hierquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nog beter. Laat iemand die borden in de lucht gooien en een schot hagel er achteraan.
Sirtakiquote:
Nee joh, we doen het breed grijnzend.quote:
Jaaa!quote:
Wat valt er meer te vertellen?quote:
Hoe kun je over de pis raken over kleiduiven vraag ik me dan af.quote:
In het echt is het blauwe juist paarsig en het paarsige bruin is echt bruin.quote:
Mooie uitspraak voor een wandtegeltje.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het echt is het blauwe juist paarsig en het paarsige bruin is echt bruin.
vreemdquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het echt is het blauwe juist paarsig en het paarsige bruin is echt bruin.
Ja en jammer vooral, ik had me er zo op verheugd. Ik kom zoiets dus nooit meer online.quote:
Jij had hem wel al gevondenquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooie uitspraak voor een wandtegeltje.
[ afbeelding ]
quote:
Zoals het heurt.quote:
Ja dat dus. Mijn moeder dacht dat het echt was, ik heb deze even uit het archief gevist. GC / Gemene geintjes deel 3quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoe kun je over de pis raken over kleiduiven vraag ik me dan af.
Al heb ik ook wel eens iemand gek gekregen omdat ze dacht dat kleiduiven echte duiven waren.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat dus. Mijn moeder dacht dat het echt was, ik heb deze even uit het archief gevist. GC / Gemene geintjes deel 3
quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat dus. Mijn moeder dacht dat het echt was, ik heb deze even uit het archief gevist. GC / Gemene geintjes deel 3
Tabasco gekocht, smaakte prima op de pastaquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
en nog een tegeltjequote:Op vrijdag 25 september 2020 19:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Online en dan op kleur kopenquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja en jammer vooral, ik had me er zo op verheugd. Ik kom zoiets dus nooit meer online.
Er waren ook wat mensen die me een dierenbeul vonden in dat topicquote:
Die van Sode is mooier.quote:
Het was een plastic eendquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Er waren ook wat mensen die me een dierenbeul vonden in dat topic
jesus Souryquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
beiden zijn goedquote:
U riep?quote:
eendquote:
Stoere stickers, alleen daarvoor zou ik al een auto willen hebben.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stoere stickers, alleen daarvoor zou ik al een auto willen hebben.
Kom in mijn armen.quote:
Ach.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom in mijn armen.![]()
Hoe is het met jou?
Wat?quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:37 schreef Gooddeal het volgende:
Ik ben de laatste tijd op veel verschillende plaatsen geweest. Katwijk, Elburg, en overal hebben ze winkels alleen met badeenden. Lijkt wel een rage.
In allerlei kleuren en maten.
Ik wil dit nu ook zienquote:
Ik wou aan je laten weten dat ik aan je dacht.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:37 schreef Gooddeal het volgende:
Ik ben de laatste tijd op veel verschillende plaatsen geweest. Katwijk, Elburg, en overal hebben ze winkels alleen met badeenden. Lijkt wel een rage.
In allerlei kleuren en maten.
Jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het heeft geholpen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou aan je laten weten dat ik aan je dacht.
Ik had er ook wel van gehoord, die van Katwijk wist ik.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Daar word je toch vrolijk van. Al snap ik niet hoe zo'n winkel rendabel kan zijn
Ik ook niet, want iedereen loopt er rond , maar niemand koopt iets.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Daar word je toch vrolijk van. Al snap ik niet hoe zo'n winkel rendabel kan zijn
Vorig jaar in Ijsland heb ik voor het eerst zo'n winkel gezien.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:44 schreef Domnivoor het volgende:
De foto's hierboven zijn van die in Amsterdam.
Vind je het gek? Iedereen wil met mij in bad.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Vorig jaar in Ijsland heb ik voor het eerst zo'n winkel gezien.
Maar nu valt het me op dat er in Nederland ook veel zijn.
Snap ik.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind je het gek? Iedereen wil met mij in bad.
Ik heb geen bad meer, en mis het niks.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:50 schreef chufi het volgende:
Ik douche eigenlijk alleen maar , wel in bad ..
Ik ook, een enkele keer is het wel lekker om er gebruik van te maken.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:50 schreef chufi het volgende:
Ik douche eigenlijk alleen maar , wel in bad ..
Ik wil hem ook nog steeds een keer inwisselen voor een luxe douche cabinequote:Op vrijdag 25 september 2020 20:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb geen bad meer, en mis het niks.
Ja, daar heb je meer aan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil hem ook nog steeds een keer inwisselen voor een luxe douche cabine
ik douchte eerst ook in bad, wat een drama vond ik dat, dus bad eruit gesloopt (niet ik natuurlijkquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb geen bad meer, en mis het niks.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik douchte eerst ook in bad, wat een drama vond ik dat, dus bad eruit gesloopt (niet ik natuurlijk [ afbeelding ] ) en sindsdien een ruime douche, ik vind het echt veel fijner.
Hij blijft leuk!quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik douchte eerst ook in bad, wat een drama vond ik dat, dus bad eruit gesloopt (niet ik natuurlijk [ afbeelding ] ) en sindsdien een ruime douche, ik vind het echt veel fijner.
Je hebt een eigen smileyquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hè, ik kan zelfs kiezenquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:56 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hij blijft leuk! [ afbeelding ]
Leuk, ook met die randjes, maar wat ik me afvraag, zijn die in het echt ook blauw, of vallen die een beetje paars uit?quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat je niet misleiden door kleuren op internetquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Leuk, ook met die randjes, maar wat ik me afvraag, zijn die in het echt ook blauw, of vallen die een beetje paars uit?
Nog jaloerserquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs drie [ afbeelding ]
Je bent in het echt niet blauw neequote:Op vrijdag 25 september 2020 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door kleuren op internet
Mooi hè, ik ben er 10 jaar geleden ook geweest, vond het zo indrukwekkendquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:59 schreef Gooddeal het volgende:
Vandaag Paleis het Loo gezien, nou ja, de tuin en het stallencomplex.
Zo mooi. En een stukje kroondomein.
Een theehuis, een badhuis, een boothuis, een paviljoen.
Het kon ook eigenlijk niet op allemaal.
Ik wil er ook een.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs drie [ afbeelding ]
Genoeg om jammeren en een beetje lief zijn, wie weet.....quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Nog jaloerser
Voor mij kon niemand die maken
Echt prachtig daar. En gelukkig niet druk.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi hè, ik ben er 10 jaar geleden ook geweest, vond het zo indrukwekkend
Ik ben een man, daar gaat het mis waarschijnlijkquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoeg om jammeren en een beetje lief zijn, wie weet.....
Ik heb een hoekbad met een zitje.quote:
Lekker nog een paar dagen vakantie. Maandag weer werken?quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, ik ga Zondag naar huis. Morgen even de markt en de binnenstad.
Ja, Maandag weer aan de gang.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker nog een paar dagen vakantie. Maandag weer werken?
Dat bewegende Bowie-hoofd schijnt best lastig te zijn, maar als het met Red lukt lukt het met Bowie vast ook.quote:
Ik doe ze altijd in de kattenbakquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:03 schreef Gooddeal het volgende:
En ik weet ook weer waarom ik eigenlijk geen kat meer wilde.
Die kattenbakkorrels door het hele huis.
Het voordeel van een doordeweekse dag.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Echt prachtig daar. En gelukkig niet druk.
De mijne zijn door een vrouw gemaaktquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben een man, daar gaat het mis waarschijnlijk
Wie dan?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne zijn door een vrouw gemaakt
Eerst eens kijken of ik nog een andere leuke UI kan vinden. Een paddestoel bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat bewegende Bowie-hoofd schijnt best lastig te zijn, maar als het met Red lukt lukt het met Bowie vast ook.
Mja, is er net gestofzuigd komt die kat weer met een hoop bombarie van de bakquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:03 schreef Gooddeal het volgende:
En ik weet ook weer waarom ik eigenlijk geen kat meer wilde.
Die kattenbakkorrels door het hele huis.
Dát.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja, is er net gestofzuigd komt die kat weer met een hoop bombarie van de bak
quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:07 schreef D. het volgende:
Ik heb weleens overwogen de kattenbak in een doolhof te zetten. Dan hebben ze al 10 meter afgelegd voor ze de kamer verlaten, en zijn ze alle eventueel meegenomen korrels kwijt
Deze met pompomsquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
Eerst eens kijken of ik nog een andere leuke UI kan vinden. Een paddestoel bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
Eerst eens kijken of ik nog een andere leuke UI kan vinden. Een paddestoel bijvoorbeeld.
Die liggen dan in het doolhof en dat is weer lastiger om te stofzuigenquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:07 schreef D. het volgende:
Ik heb weleens overwogen de kattenbak in een doolhof te zetten. Dan hebben ze al 10 meter afgelegd voor ze de kamer verlaten, en zijn ze alle eventueel meegenomen korrels kwijt
Die takel ik dan even omhoog, natuurlijkquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die liggen dan in het doolhof en dat is weer lastiger om te stofzuigen
Je maakt er een katrolsysteem aan, hendigquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Die takel ik dan even omhoog, natuurlijk
Precies, aan alles gedachtquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je maakt er een katrolsysteem aan, hendig
Mij is het ook geluktquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nou weten/terugvinden?
Best egoïstisch jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
En dat moet iedereen dan voor zichzelf doen?
quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
En dat moet iedereen dan voor zichzelf doen?
Dat houdt jullie krasse knarren een beetje scherp in de bovenkamerquote:
Krasse knarren!quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dat houdt jullie krasse knarren een beetje scherp in de bovenkamer
< Jonge Go(A)dquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dat houdt jullie krasse knarren een beetje scherp in de bovenkamer
quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:20 schreef shiitake het volgende:
[..]
Kan die ook met stilstaand beeld?
Ja zoietsquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken
2 tot 3 weken teruglezen zeker?
quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alles kan.
Hoe graag wil je het?
deze reactie is verwijderd wegens ongepastheidquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je houd het liever oppervlakkig?
Eend!quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stoere stickers, alleen daarvoor zou ik al een auto willen hebben.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
deze reactie is verwijderd wegens ongepastheid
Voor je het weet heb je een slechte naam hierquote:
Nou laat maar dan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alles kan.
Hoe graag wil je het?
Doe ze anders gewoon ff een tijdje uitproberenquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:28 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Wordt straks nog lastig kiezen.
@Superbadeendjequote:Op vrijdag 25 september 2020 21:29 schreef notturna het volgende:
SBE voor jou kom ik ff uit de lurkstand en ff zwaaien naar je.
Met alle respect voor BDS.. Ik zie daar niets vrouwelijks inquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe ze anders gewoon ff een tijdje uitproberen
Ik vind die van BDS wel geweldig hoor.
Je moet hem met grof geschut hier naartoe lokkenquote:
Dat zie ik in de huidige UI van Shii ook nietquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met alle respect voor BDS.. Ik zie daar niets vrouwelijks in
Touché(ren)quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zie ik in de huidige UI van Shii ook niet
Moet ik nou echt de eendjes gaan voeren?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet hem met grof geschut hier naartoe lokken
Was je echt aan het zoeken?quote:
Ik dacht dat het wellicht iemand was die ik ook zou kennen, en om een gunst kon vragenquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was je echt aan het zoeken?
Het is ook niet belangrijk, nieuwe ronde, nieuwe kansen enzo
Vraag het aan Flory dan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wellicht iemand was die ik ook zou kennen, en om een gunst kon vragen
Natuurlijk, gewoon met je degen een beetje aantikken.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb het uiteraard over schermen hè
quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, gewoon met je degen een beetje aantikken.
UIteraard.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes! Kom je het resultaat laten zien?
quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, gewoon met je degen een beetje aantikken.
Die 2e was er al toch?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze heeft deze [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] gemaakt.
Als die er al was kan ze die toch ook gemaakt hebben. Die vierde moest trouwensquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Die 2e was er al toch?
Maar dan ken ik 'haar' nog niet, dan weet ik alleen dat ze jou geholpen heeft
Kan uiteraardquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als die er al was kan ze die toch ook gemaakt hebben. Die vierde moest trouwens [ afbeelding ] zijn.
Ik wil weten waarom jijquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OK, ik luister, wat zit je dwars?
@Deisyyquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes! Kom je het resultaat laten zien?
Waaromquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat mag je wat beter formuleren.
Ik ga nog wel even afwisselen en kijk wat het beste bevalt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat Mij je complimenteren met je keuze
Jij wil het niet delenquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor mij was het al duidelijk
Praat dan!quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar valt over te praten