I knowquote:Op donderdag 24 september 2020 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Jeej!Ik zal jullie dan niet teleurstellen.
Lekkere ballen met saus jaquote:Op donderdag 24 september 2020 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Oh dat ziet er lekker uit in de OP.
Lik jij saus van ballen?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Oh dat ziet er lekker uit in de OP.
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekkere ballen met saus ja
quote:
nog een uurtje of tien ?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
En terecht!quote:Op donderdag 24 september 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Zoals Etto zou zeggen, ordinair dit.
Ik zou er niet te lang van wakkerliggen.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik stond trouwens in de OP tot LTVDK mij eruit gooide.
Nee haha zeker niet, het viel me net op.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou er niet te lang van wakkerliggen.
Jij dacht zeker aan sperma terwijl het gewoon ging om saus van gehaktballen likken.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij dacht zeker aan sperma terwijl het gewoon ging om saus van gehaktballen likken.
Dan ging jij toch ook richting Griekenlandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
0 punten zonder de test te doen.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens wat scoren jullie?
https://www.zobegaafd.nl/autisme-test/#De-autisme-test
Ik 13 punten.
Wil niet eens laden, zo hoog scoor ik.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik 13 punten.
3quote:Op donderdag 24 september 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik 13 punten.
Goede eerste vraag. Lekker Nederlands. Ik word daardoor al afgeleid.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Op ADHD scoor ik wel hoger, 16 punten.![]()
https://www.zobegaafd.nl/adhd-test/
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
0 punten zonder de test te doen.
Berekening duurt te lang, heb ik geen geduld voorquote:Op donderdag 24 september 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Op ADHD scoor ik wel hoger, 16 punten.![]()
https://www.zobegaafd.nl/adhd-test/
Geen geduld=adhd tegenwoordig,quote:Op donderdag 24 september 2020 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Berekening duurt te lang, heb ik geen geduld voor
Ik schat in geen ADHD iig
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan ging jij toch ook richting Griekenland
Oooh, nee dat ben ik wel maar is zaterdag pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan ik prima, als iets de moeite waard isquote:Op donderdag 24 september 2020 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen geduld=adhd tegenwoordig,
Je moet braaf 2 uur stil in een rij kunnen staan.
Ja das ADDquote:Op donderdag 24 september 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
14 autismepuntjes.
ADHD heb ik absoluut niet. Ik hang nog net niet de hele dag te maffen aan een boomtak
Ja joh, heb daar niets mee, ADHD ook niet, tegenwoordig is het nogal populair om ermee te dwepen maar als je de holocaust wil begrijpen moet je beseffen dat dat nu juist de autisten en ADHD types waren.quote:
Gelukkig, blij dat ik je dus niet verwisseld had, alleen de dag danquote:Op donderdag 24 september 2020 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oooh, nee dat ben ik wel maar is zaterdag pas.
De resultaten willen niet laden maar ik antwoordde steeds vaak en heel vaak dus ik zal een mooie score hebben.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Berekening duurt te lang, heb ik geen geduld voor
Ik schat in geen ADHD iig
Je hebt er niets mee hè?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh, heb daar niets mee, ADHD ook niet, tegenwoordig is het nogal populair om ermee te dwepen maar als je de holocaust wil begrijpen moet je beseffen dat dat nu juist de autisten en ADHD types waren.
Het is nogal een rukquiz ja, helaaschquote:Op donderdag 24 september 2020 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De resultaten willen niet laden maar ik antwoordde steeds vaak en heel vaak dus ik zal een mooie score hebben.
Thanks! Wat lief van je.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gelukkig, blij dat ik je dus niet verwisseld had, alleen de dag dan![]()
Ben er morgen waarschijnlijk niet dus wens ik je alvast een hele fijne vakantie
Buda, US heeft er niks mee.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
14 autismepuntjes.
ADHD heb ik absoluut niet. Ik hang nog net niet de hele dag te maffen aan een boomtak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik weet het. Gek genoeg kan ik er goed mee leven verder. Ik bedoel er zijn niet vaak momenten dat ik er echt last van heb.quote:
En dan?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buda, US heeft er niks mee.
Autisme punten, dat is iets anders dan breezerpunten he?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neuken voor een broodje kroket?
Snap ik hoor. Ik scoorde sky high op narcisme en daar heb ik ook eigenlijk geen last vanquote:Op donderdag 24 september 2020 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Gek genoeg kan ik er goed mee leven verder. Ik bedoel er zijn niet vaak momenten dat ik er echt last van heb.
Shitquote:Op donderdag 24 september 2020 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Autisme punten, dat is iets anders dan breezerpunten he?
Breezer ananasquote:Op donderdag 24 september 2020 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Autisme punten, dat is iets anders dan breezerpunten he?
Die test ga ik maar niet maken eventjes zoquote:Op donderdag 24 september 2020 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Snap ik hoor. Ik scoorde sky high op narcisme en daar heb ik ook eigenlijk geen last van
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Snap ik hoor. Ik scoorde sky high op narcisme en daar heb ik ook eigenlijk geen last van
Heel erg goed!quote:Op donderdag 24 september 2020 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!!
Hoe is het met de kleine draak? Lange dagen voor haar zeker?
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel erg goed!
En korter dan toen ze nog naar de crèche ging, gaat hartstikke top zo, die heeft het geweldig naar haar zin en is druk bezig om zich voor te bereiden om het stokje over te nemen als Loekasjenko van zijn stoel gewipt wordt
Ze moet morgen 'een presentatie' geven en was zich nog aan het beraden of ze dat wilde over haar zeemeerminpop of de appeltaart die ze gebakken had
![]()
Nee man ben ik veel te lui voor.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kom we gaan klappen uitdelen
met een snuifje aromatquote:Op donderdag 24 september 2020 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niks mis met een broodje kroket.
Goulashkroket?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niks mis met een broodje kroket.
Nou dat denk ik niet maar oke.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Proficiat, je bent de normaalste user van deze sc
Op broodje gewoon rundvlees maar zo los ga ik voor kalfskroket.quote:
is dat niet een beetje een ding van autisme? zolang je je ding kan doen heb je er geen last van..quote:Op donderdag 24 september 2020 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Gek genoeg kan ik er goed mee leven verder. Ik bedoel er zijn niet vaak momenten dat ik er echt last van heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik er nog 19 van in de vriezer liggenquote:Op donderdag 24 september 2020 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op broodje gewoon rundvlees maar zo los ga ik voor kalfskroket.
Ik voldoe niet aan al die punten, wel aan de meeste.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:49 schreef CherryLips het volgende:
https://www.adhd-nederland.nl/wat-is-adhd-add/
Ik heb alle punten van ADD
Mooi
Ja we hebben de voorschoolse opvang om die reden even stopgezet, Koos kan haar nu gewoon zelf naar school brengen als hij zijn uren wat anders verdeelt.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En super goed, merk vaak dat bij die net 4 jarigen het toch allemaal wat veel is, ook als ze al opvang gewend zijn. Super stoer en groot en dan toch rond een uur of 5 in slaap vallen op de bank.
Mag ze dan in de kring vertellen?
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik er nog 19 van in de vriezer liggen
Wat doe jij op ADD testgebied dan?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Proficiat, je bent de normaalste user van deze sc
Heb ik wel een zwak voorquote:Op donderdag 24 september 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die vind ik niet te doen.
Die goulashkroket bedoel ik.
23 punten.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat doe jij op ADD testgebied dan?
https://www.zobegaafd.nl/add-test/
Ik had 10 punten (geen ADD, maar op het randje)
Kun je heel oud mee worden.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
23 punten.
Je gegeven antwoorden suggereren een hoge indicatie dat je ADD hebt
Is het te laat voor een Wajong?
Jos brinkjes met tarrels?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Satėkroket. Of een bitterbal in pindasaus dippen, da’s ook lekker
De test doet het niet maar al die opgesomde punten slaan op mij, behalve de humor, die heb ik niet, en ik ben een drama met puzzels want heb geen geduld om me erin te verdiepen. Ik heb ook geen geduld om nieuwe dingen te leren.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, het hoort bij me, dus ik vind het wel prima hoor.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je heel oud mee worden.
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat niet een beetje een ding van autisme? zolang je je ding kan doen heb je er geen last van..Ja naja ken ook wel autisten die bijvoorbeeld echt geen werkdruk ofzo aan kunnen, of bijvoorbeeld spontaan praatjes met mensen kunnen maken of kunnen inleven (dat kan ik juist heel goed) dus heeft verder weinig invloed op mijn functioneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ooit een simpele Utrechtse zwager gehad en die ging janken (en heel zijn domme irritante kutfamillie) als er ergens geen pindasaus (zo noemde hij het ook) bij zat, VMBO zwakstroom type en die neukte het lelijke achtergebleven halfzusje van mijn prachtige vriendin, sindsdien lust ik geen satesaus meerquote:Op donderdag 24 september 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Satėkroket. Of een bitterbal in pindasaus dippen, da’s ook lekker
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja we hebben de voorschoolse opvang om die reden even stopgezet, Koos kan haar nu gewoon zelf naar school brengen als hij zijn uren wat anders verdeelt.
Dat scheelt enorm.
Deze moet je met moeite naar bed sturen hoor, maar half acht is ze wel nokkie tegenwoordig, dat is een unicum voor mijn nachtbraker
Juf had al snel door dat ze de eerste twee uur in de ochtend gewoon niet gestoord moet worden en dat ze dan wel vrolijker wordt.
Check.
En dan de grootste verhalen in de kring idd, over de raket die bij mama in haar bil ging bijvoorbeeld (ze had me betrapt bij een tampon inbrengen![]()
![]()
)
Topppp
19,maar genoeg twijfelvragen die niet met alleen ja/nee te beantwoorden zijnquote:Op donderdag 24 september 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook lekkerquote:Op donderdag 24 september 2020 23:02 schreef CherryLips het volgende:
O satekroket, vorig jaar voor het eerst gehad en nu al sinds januari ofzo niet meer
Pindasaus is wel de correcte benamingquote:Op donderdag 24 september 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ooit een simpele Utrechtse zwager gehad en die ging janken (en heel zijn domme irritante kutfamillie) als er ergens geen pindasaus (zo noemde hij het ook) bij zat, VMBO zwakstroom type en die neukte het lelijke achtergebleven halfzusje van mijn prachtige vriendin, sindsdien lust ik geen satesaus meer
Ja ik stiekem ookquote:Op donderdag 24 september 2020 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Ik ben gek op dat soort kinderen.
Die van de Febo zijn geweldig. Al moet je nu eerst in een alcoholbad als je zo’n automatiekdeurtje hebt aangeraakt.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:02 schreef CherryLips het volgende:
O satekroket, vorig jaar voor het eerst gehad en nu al sinds januari ofzo niet meer
Ja daar had ik m'n eerste gehaaldquote:Op donderdag 24 september 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van de Febo zijn geweldig. Al moet je nu eerst in een alcoholbad als je zo’n automatiekdeurtje hebt aangeraakt.
ik haal em misschien wel elders vandaan, al die verschillende dienstenquote:Op donderdag 24 september 2020 23:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik stiekem ook![]()
Ze roept ook dat ze een zusje had maar dat die nu dood is want ze had koorts
![]()
![]()
Maar goed, ik piep er weer tussenuit. Helaas zonder kroket, maar met The Boys (Amazon Prime, aanrader)
Nee man en als je zo bang bent dan neem je toch gewoon een alcoholdoekje mee om je handen af te poetsen of zo?quote:Op donderdag 24 september 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van de Febo zijn geweldig. Al moet je nu eerst in een alcoholbad als je zo’n automatiekdeurtje hebt aangeraakt.
Oh die sla ik op al jouw aanraders vind ik wel wat hebbenquote:Op donderdag 24 september 2020 23:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik stiekem ook![]()
Ze roept ook dat ze een zusje had maar dat die nu dood is want ze had koorts
![]()
![]()
Maar goed, ik piep er weer tussenuit. Helaas zonder kroket, maar met The Boys (Amazon Prime, aanrader)
Eens trekken we die deurtjes weer onbevreesd openquote:Op donderdag 24 september 2020 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar had ik m'n eerste gehaaldin Alkmaar
m'n laatste soort van vakantie
Aanraking en covid heb ik allang losgelaten, je krijgt dit alleen van aerosollen.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik beoefen de kunst van de overdrijvingquote:Op donderdag 24 september 2020 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee man en als je zo bang bent dan neem je toch gewoon een alcoholdoekje mee om je handen af te poetsen of zo?
Klopt, of je moet meteen gaan neuspeuteren of zo.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aanraking en covid heb ik allang losgelaten, je krijgt dit alleen van aerosollen.
Oeh dat kostte hem dan 1,75 om z'n bril terug te krijgen.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb eens een irritant ruziezoekertje de bril afgepakt, snel een kroket gepakt en zijn bril in het febovakje gestopt.
Jaap van Dissel does not approve this message.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aanraking en covid heb ik allang losgelaten, je krijgt dit alleen van aerosollen.
Was nog in guldens, ja denk 1 gulden en 50 cent. (Goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 24 september 2020 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh dat kostte hem dan 1,75 om z'n bril terug te krijgen.
Ik heb weleens een leeg vakje opengetrokken toen iemand net geld had ingeworpenquote:Op donderdag 24 september 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb eens een irritant ruziezoekertje de bril afgepakt, snel een kroket gepakt en zijn bril in het febovakje gestopt.
Oh ik op een goede avond wel 4 keer.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Dat vreten uit de muur halen is sowieso compleet langs me heengegaan. Ik was echt 22 ofzo toen ik dat voor het eerst deed en heb het sindsdien misschien vier keer gedaan. Hooguit.
quote:Op donderdag 24 september 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is nu moeilijk voor te stellen maar ik at tot m'n 20e nietquote:Op donderdag 24 september 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ik op een goede avond wel 4 keer.
Hadden ooit de eerste tapas bar hier, moest je wachten op je plekje achter degene die aan het eten was, eigenlijk zoals het heurt, kroop een vent voor dus ik pak hem aan zijn lange blonde haren en trek hem terug en hij ketst met zijn hoofd tegen de muur aan, nobody fucks with me, zegt mijn maat later tegen me, je weet dat je de grootste crimineel uit de omtrek net vernederd hebt, die tapas smaakte wel anders toenquote:Op donderdag 24 september 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Dr was zo’n tent waar je snachts een Bucket hete kippenpoten kon kopen, zo lekker als je sjikke was.
Tot ik eens zo’n poot in mijn zak vond bij daglicht.
Wat deed die langharige blonde crimineel dan?quote:Op donderdag 24 september 2020 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden ooit de eerste tapas bar hier, moest je wachten op je plekje achter degene die aan het eten was, eigenlijk zoals het heurt, kroop een vent voor dus ik pak hem aan zijn lange blonde haren en trek hem terug en hij ketst met zijn hoofd tegen de muur aan, nobody fucks with me, zegt mijn maat later tegen me, je weet dat je de grootste crimineel uit de omtrek net vernederd hebt, die tapas smaakte wel anders toen
Voorkruipen, de gast voor me ging rechts van zijn krukje af en die langharige blonde crimineel schoot er links langs naar zijn kruk terwijl ik er recht achter stond, echt al krijg ik 3000 man tegenover me ik pak zequote:Op donderdag 24 september 2020 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat deed die langharige blonde crimineel dan?
Nou ja je leeft nog, misschien was het een kruimeldief?quote:Op donderdag 24 september 2020 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorkruipen, de gast voor me ging rechts van zijn krukje af en die langharige blonde crimineel schoot er links langs naar zijn kruk terwijl ik er recht achter stond, echt al krijg ik 3000 man tegenover me ik pak ze
wtfquote:Police in South Vietnam have stumbled upon a bizarre trade in used condoms. The rubbers were recycled and then put on the market again. It concerned 324,000 pieces, together good for 360 kilos. This is reported by the Vietnamese newspaper Tuoi Tre.
On Saturday, Vietnamese agents stormed an apartment in the south of the country, where they discovered a trade in used condoms. The police seized the condoms. The owner confessed that she received a monthly load of used condoms from an unknown person.
The rubbers were washed, dried and reshaped using a dildo. All this in very unsanitary conditions. Then the material was put up for sale again.
The Vietnamese use 500 to 600 million condoms every year, according to the site of the Tuoi Tre newspaper. It warns against the dangers of infection when using specimens of dubious origin.
Jawel, ik heb ooit ruzie gehad met de zanger van Type O Negative, gelukkig opgelost met een biertje, super zachtaardige gast trouwensquote:Op donderdag 24 september 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Enige wat ik deed was dat ik Jarno Hams een frikandel mayonaise in zijn nek heb gegooid.![]()
Per ongeluk. Wat keek die woest.
[ afbeelding ]
Denk dat hij te dronken was of zo, de avond is verlopen zonder schot- of steekwonden.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja je leeft nog, misschien was het een kruimeldief?
Heel mijn beeld van haags is nu ook gelijk verpest, ik dacht serieus dat Buda een stuk jonger was dan hem maar dat blijkt dus andersom te zijnquote:Op donderdag 24 september 2020 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht ik ook, door de Gaaikema humor en de oversekstheid.
Niet bewust in ieder geval hoorquote:Op donderdag 24 september 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik stond trouwens in de OP tot LTVDK mij eruit gooide.
Doet me denken aan een kampeervakantie met ex man, met de auto naar Frankrijk. Auto tot de nok volgeladen en alles. Hij had me van te voren al gewaarschuwd dat ik me echt rustig moest houden tijdens de rondweg om Parijs omdat hij dat best spannend vond en zijn aandacht er echt bij moest houden. Dus ik rustig sigaretje roken en vooral niet afleiden, gooi mijn peuk uit het raam en zie hem zo whoesj door het achterraampje weer naar binnen vliegen. Eerst zelf nog gekeken maar kon hem niet vinden. Euhm schat?quote:Op donderdag 24 september 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
Diezelfde gast stond trouwens ooit naast me in zijn cabrio voor het stoplicht, was hij zijn blonde haren aan het kammen en fohnen in de auto maar ik had mijn brandende sigaret al uit het raam geschoten op zijn achterbank
quote:Op donderdag 24 september 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel mijn beeld van haags is nu ook gelijk verpest, ik dacht serieus dat Buda een stuk jonger was dan hem maar dat blijkt dus andersom te zijn
quote:Op donderdag 24 september 2020 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een kampeervakantie met ex man, met de auto naar Frankrijk. Auto tot de nok volgeladen en alles. Hij had me van te voren al gewaarschuwd dat ik me echt rustig moest houden tijdens de rondweg om Parijs omdat hij dat best spannend vond en zijn aandacht er echt bij moest houden. Dus ik rustig sigaretje roken en vooral niet afleiden, gooi mijn peuk uit het raam en zie hem zo whoesj door het achterraampje weer naar binnen vliegen. Eerst zelf nog gekeken maar kon hem niet vinden. Euhm schat?
Gelukkig waren we toen niet ver van een tankstation.
Zo kom je er dus vanaf, die mannen.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een kampeervakantie met ex man, met de auto naar Frankrijk. Auto tot de nok volgeladen en alles. Hij had me van te voren al gewaarschuwd dat ik me echt rustig moest houden tijdens de rondweg om Parijs omdat hij dat best spannend vond en zijn aandacht er echt bij moest houden. Dus ik rustig sigaretje roken en vooral niet afleiden, gooi mijn peuk uit het raam en zie hem zo whoesj door het achterraampje weer naar binnen vliegen. Eerst zelf nog gekeken maar kon hem niet vinden. Euhm schat?
Gelukkig waren we toen niet ver van een tankstation.
Waarom doe je haar weg danquote:Op donderdag 24 september 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
Mijn eerste vakantie met mijn vrouw, maar goed ze had prima borsten
Wat is dit?quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:00 schreef LTVDK het volgende:
Deze test krijgen vrouwen standaard als ze bij UitStraling thuis komenhttps://9gag.com/gag/a5W5eYG
Tieten wegen, dat zie je tochquote:
Gefeliciteerd Amaquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:04 schreef UitStraling het volgende:
Ergens begin 30 will do, proficiat Amarantha
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hieperdepiep! Fijne verjaardag!
quote:
Jeej gefeliciteerd! 🥳quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Hiero!quote:Op vrijdag 25 september 2020 05:37 schreef kwiwi het volgende:
Waar is de ochtenbrigade?![]()
Heb koffie gezet heren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moggehquote:Op vrijdag 25 september 2020 05:37 schreef kwiwi het volgende:
Waar is de ochtenbrigade?![]()
Heb koffie gezet heren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heyquote:
Mooi op tijd voor het ontbijtbuffetquote:
Ja moet nog douchen maar lust wel wat :pquote:Op vrijdag 25 september 2020 06:49 schreef engine het volgende:
[..]
Hey
[..]
Mooi op tijd voor het ontbijtbuffet
Als er maar tzatziki bij zitquote:Op vrijdag 25 september 2020 06:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moet nog douchen maar lust wel wat :p
Kijk wel uit dat je niet per ongeluk de ober naar binnen werkt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 07:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K lust weer een paard
Aanvaaaalluuuuuh
*bittberbal stormt naar binnen*
https://tenor.com/view/belly-button-gif-5525656quote:Op vrijdag 25 september 2020 07:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K lust weer een paard
Aanvaaaalluuuuuh
quote:Op vrijdag 25 september 2020 07:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://tenor.com/view/belly-button-gif-5525656
Paardquote:Op vrijdag 25 september 2020 07:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K lust weer een paard
Aanvaaaalluuuuuh
Hebben ze lekkere dingetjes bij het ontbijt?quote:Op vrijdag 25 september 2020 07:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K lust weer een paard
Aanvaaaalluuuuuh
oeh, klinkt goed allemaalquote:Op vrijdag 25 september 2020 07:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goed goed.
Nu buffet opeten en dan straks stranddat water koen! Oh god
Ja. Zag volgens mij net een pannekoek voorbij komenquote:Op vrijdag 25 september 2020 07:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze lekkere dingetjes bij het ontbijt?
Alleen uitzicht. Geen bikinibalquote:Op vrijdag 25 september 2020 07:49 schreef Koen66 het volgende:
hebben we al @:bitterbal foto's gezien?
Ja het is erg verleidelijk. K heb wat last van mijn maag dus doe beschaafd:pquote:Op vrijdag 25 september 2020 07:49 schreef gianni61 het volgende:
Ontbijtbuffetten
Ikvreet me dan meestal helemaal stijf
door het buffet van gisteren?quote:Op vrijdag 25 september 2020 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is erg verleidelijk. K heb wat last van mijn maag dus doe beschaafd:p
Die krijgt haags alleenquote:Op vrijdag 25 september 2020 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen uitzicht. Geen bikinibal
quote:Op vrijdag 25 september 2020 07:49 schreef Koen66 het volgende:
hebben we al @:bitterbal foto's gezien?
Jammer weer dit.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 07:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]van haar voet en van haar poes.
is haar poes mee?quote:Op vrijdag 25 september 2020 07:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]van haar voet en van haar poes.
Krijg er honger van.quote:Op vrijdag 25 september 2020 07:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goed goed.
Nu buffet opeten en dan straks stranddat water koen! Oh god
Make that the cat wisequote:Op vrijdag 25 september 2020 07:58 schreef bitterbal het volgende:
Heb nu ook niet een kilo spek en worst op :p
forse extra slachting onder het Griekse slachtveequote:Op vrijdag 25 september 2020 07:58 schreef bitterbal het volgende:
Heb nu ook niet een kilo spek en worst op :p
quote:Op vrijdag 25 september 2020 07:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
forse extra slachting onder het Griekse slachtvee
goed voor de groepsimmuniteitquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha die supporters gister, goede zet burgemeester
funny guyquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:04 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij speelde de krantenbezorger hier belletjetrek net... gooit huis-aan-huisblad in brievenbus, belt aan en 10 seconden later staat er niemand voor de deur.
Ben ik blij dat ik vandaag niet op zolder werk... anders had ik voor niks 2 trappen af en weer op moeten lopenquote:
ik vertrek maar weer eens richting "kantoor"quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik vandaag niet op zolder werk... anders had ik voor niks 2 trappen af en weer op moeten lopen.
De ziekenhuis in Brabant beginnen ook weer langzaam voller te raken. Dus goede timing.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha die supporters gister, goede zet burgemeester
je zou zeggen dat je leert door ervaringen uit het verledenquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De ziekenhuis in Brabant beginnen ook weer langzaam voller te raken. Dus goede timing.
Geheugen van mensen is erg kort.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zou zeggen dat je leert door ervaringen uit het verleden
zo jongquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geheugen van mensen is erg kort.
Broer van een bekende van mij is tijdens de eerste golf overleden (35 jaar) dat zet je wel even aan het denken.
Ja maar volgens Famke Los is er niemand onder de 60 overleden.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geheugen van mensen is erg kort.
Broer van een bekende van mij is tijdens de eerste golf overleden (35 jaar) dat zet je wel even aan het denken.
Wel 24 miljoen operaties uitgesteld zei Timquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar volgens Famke Los is er niemand onder de 60 overleden.
kan dat mens niet preventief geruimd wordenquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar volgens Famke Los is er niemand onder de 60 overleden.
Losdop? Vind ik ook weer wat extreemquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan dat mens niet preventief geruimd worden
Soms zijn extreme maatregelen noodzakelijkquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Losdop? Vind ik ook weer wat extreem
ja, foute opmerking van mequote:Op vrijdag 25 september 2020 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Losdop? Vind ik ook weer wat extreem
goed voor de stats, mensen die aan andere dingen doodgaan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soms zijn extreme maatregelen noodzakelijk
klopt dat is idd wel weer goed jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Over Famke
Vond het erg netjes wat ze later op IG poste dat ze het fout had en zich ging laten informeren door echte experts nu.
Dat is na een missertje dan wel weer stoer.
Ja, maar dat wakkert dan ook weer het gevoel aan dat het inderdaad om pseudo-BN'ers met aandachstekort gaat.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Over Famke
Vond het erg netjes wat ze later op IG poste dat ze het fout had en zich ging laten informeren door echte experts nu.
Dat is na een missertje dan wel weer stoer.
Ik heb toch een beetje met haar te doen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, foute opmerking van me
ze kan er ook weinig aan doen dat ze een IQ van een poffertje heeft
maar als je weet dat je niet al te slim bent hou dan je kneiter
Vandaag en gisterenquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goed voor de stats, mensen die aan andere dingen doodgaan.
Een hoger BMI en een “afwijking” aan zin hart waar hij ook 70 mee had kunnen worden , zoals veel Nederlanders . Maar het raakte hem bijzonder heftig blijkbaar.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo jong
had hij verder nog iets?
Ik vind haar ook niet het slimste koekje uit de trommel, maar om nou zo te praten over een meisje van 21quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soms zijn extreme maatregelen noodzakelijk
Ja klopt natuurlijk, haar hele inkomstenbron is gebaseerd op aandacht.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar dat wakkert dan ook weer het gevoel aan dat het inderdaad om pseudo-BN'ers met aandachstekort gaat.
Het is sneu dat niemand in haar omgeving haar beschermd heeft. Die mensen profiteren wel van haar succes.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet het slimste koekje uit de trommel, maar om nou zo te praten over een meisje van 21... Ze moet nog veel leren en ik denk dat dit fiasco daarin enorm helpt, zeker nu ze een grote opdracht is kwijtgeraakt.
ach wat sneuquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een hoger BMI en een “afwijking” aan zin hart waar hij ook 70 mee had kunnen worden , zoals veel Nederlanders . Maar het raakte hem bijzonder heftig blijkbaar.
Alleen hij heeft het ziekenhuis nooit gehaald omdat hij 2x weggestuurd werd omdat de klachten op dat moment niet ernstig genoeg waren. Daar ging het in een avond/nacht bergafwaarts en uiteindeljk dus overleden.
Staat ook niet op de lijst omdat hij pas na zijn overlijden getest is, ouders hebben wel autopsie laten doen.
Losdop is echt geen meisje van 21 hoorquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet het slimste koekje uit de trommel, maar om nou zo te praten over een meisje van 21... Ze moet nog veel leren en ik denk dat dit fiasco daarin enorm helpt, zeker nu ze een grote opdracht is kwijtgeraakt.
Hoe ik het las ging dit toch over Famke? Nou ja, zal wel niet kloppen danquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Losdop is echt geen meisje van 21 hoor
en: Hoi Nijn
Combinatie van heel veel dingen waardoor dat slecht afgelopen is helaas.quote:
Grietje haalt de 25 niet op vrije voeten, die gaat de boze moslimkant op of ze komt in een psychiatrische kliniek terecht.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is sneu dat niemand in haar omgeving haar beschermd heeft. Die mensen profiteren wel van haar succes.
O nee ik noem Losdop ook famke tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe ik het las ging dit toch over Famke? Nou ja, zal wel niet kloppen dan.
Hoi.
onderonsje tussen CL en mij ging over Los.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe ik het las ging dit toch over Famke? Nou ja, zal wel niet kloppen dan.
Hoi.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee ik noem Losdop ook famke tegenwoordig.
Doodsverwensingen mogen niet Gianni.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onderonsje tussen CL en mij ging over Los.
Famke zou ik niet willen ruimen. Ik heb niks met haar of haar muziek, maar dat zegt niks. Bij expeditie Robinson leek ze nog best aardig
kloptquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doodsverwensingen mogen niet Gianni.
Alsof er iets te leren valt van vrouwen onder de 25 jaar oudquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij hem begrijp ik dergelijke uitspraken wel al beter, maar misschien kan hij op zijn leeftijd ook nog wel wat leren. Van z'n dochters ofzo.
Komen ze voor hun 25e al te overlijden dan? Wat een sneu vooruitzicht.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof er iets te leren valt van vrouwen onder de 25 jaar oud
Oei, dan heb jij ook niet heel lang meerquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Komen ze voor hun 25e al te overlijden dan? Wat een sneu vooruitzicht.
Nee hun hersenen zijn nog onvolgroeid voor die leeftijd.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Komen ze voor hun 25e al te overlijden dan? Wat een sneu vooruitzicht.
Toch cru om te voorspellen dat Los' dochters die leeftijd niet halen, maar ieder z'n ding hè.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hun hersenen zijn nog onvolgroeid voor die leeftijd.
Dat maakt je eigen onvolgroeide brein ervan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch cru om te voorspellen dat Los' dochters die leeftijd niet halen, maar ieder z'n ding hè.
ik reageerde ook een paar keer met het idee dat het over het ruimen van Famke gingquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hier over de kinderen van los?
En van jou wel?quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof er iets te leren valt van vrouwen onder de 25 jaar oud
Ja, blijkbaar heeft hij kinderenquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hier over de kinderen van los?
Ben er alquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal naar het strand vandaag?
Jaaaquote:
Nee hotel zit op heuvel. Weer us goed. Zon 26 graden denk k :pquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je goed weer? En heeft het hotel een eigen strand?
Ik zie er al mijn hele leven fucked up uit. Niks aan te doenquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie er nog steeds fucked-up uit.Misschien had ik het niet vlak voor mijn verjaardag moeten doen.
Lekkâh!quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hotel zit op heuvel. Weer us goed. Zon 26 graden denk k :p
quote:De Duitse minister van Volksgezondheid Jens Spahn raadt Duitsers af om in de herfst of in de winter naar het buitenland te reizen voor vakantie. Hij oppert in eigen land te blijven om de verspreiding van corona in te perken.
Misschien wordt het tijd om je beddengoed in de was te doen..quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:38 schreef Fogel het volgende:
Goedemorgen
Mijn bed kleefde ofzo, was moeilijk om eruit te komen.
Fiets gekocht?quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:40 schreef mschol het volgende:
zo fietsenmaker stalken of ze al wat weten, anders ga ik em zelf elders ophalen
O ja, dat wilde ik vandaag doen. En mijn winterdekbed in gebruik nemenquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd om je beddengoed in de was te doen..
Weer zo’n lullige opmerkingquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is inderdaad al twee weken geleden nu, dus wel een keer tijd, maar het kleeft niet hoor, had gewoon geen zin om op te staan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat had ik vanmorgen ook, maar dat was Joop die me vast had.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:38 schreef Fogel het volgende:
Goedemorgen
Mijn bed kleefde ofzo, was moeilijk om eruit te komen.
Voor de winter uitvoering vind ik het het nog wat warm, maar ik wissel wel naar de iets dikkere variant dit weekend.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat wilde ik vandaag doen. En mijn winterdekbed in gebruik nemen
Jij snapt het echt niet.quote:
Mijn vriendin moest vandaag om 7u al op haar werk zijn, dus ik had het hele bed voor mezelf een paar uurquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat had ik vanmorgen ook, maar dat was Joop die me vast had.
ik heb er 1 en heb geen idee waarmee te vergelijken (oud, en gezien hoe hij eruit ziet mag hij wel vervangen worden) wel synthetische vulling.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor de winter uitvoering vind ik het het nog wat warm, maar ik wissel wel naar de iets dikkere variant dit weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |