Sympathieke vent is dat.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Gommers op de radio 538, groot brein dat.
Wat had hij te vertellen?quote:Op donderdag 24 september 2020 17:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Gommers op de radio 538, groot brein dat.
Wat is deze?quote:Op donderdag 24 september 2020 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk je dat je condoom glibberig is van het glijmiddel, was het één of andere geile Vietnamees
quote:Op donderdag 24 september 2020 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk je dat je condoom glibberig is van het glijmiddel, was het één of andere geile Vietnamees
We gaan in lockdown maar niet te lang zoals vorige keer en scholen moeten openblijven.quote:
Hij zat daar natuurlijk puur om een jongere doelgroep te bereiken.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We gaan in lockdown maar niet te lang zoals vorige keer en scholen moeten openblijven.
En hij snapt jeugd als famke ook,
Hmmmquote:Op donderdag 24 september 2020 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We gaan in lockdown maar niet te lang zoals vorige keer en scholen moeten openblijven.
Hij heet Chiel dus daarmee is hij voldoende gestraft.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende:
ook al zo dom
https://www.omroepwest.nl(...)elen-aan-Ikhebvragen
Ik weet het niet zo goed. Ik denk niet dat een nieuwe lockdown op veel draagvlak onder de bevolking kan rekenen.quote:
Hopelijk komen er nu eens maatregelen. Want ik zie ze nog niet.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Na 7-10 dagen zouden we 'iets' moeten merken van de drastisch genomen maatregelen van vorige week vrijdag.:Dquote:Op donderdag 24 september 2020 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk komen er nu eens maatregelen. Want ik zie ze nog niet.
Oeh ik kan wel in bad.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
douchen nageltjes lakken en de vent laten koken
Derde vier vijfde zesde golfquote:Op donderdag 24 september 2020 17:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed. Ik denk niet dat een nieuwe lockdown op veel draagvlak onder de bevolking kan rekenen.
Echt geen flauw idee.
Ik heb ergens wel het gevoel (en dat is gebaseerd op eigenlijk helemaal niets) dat het ergste na deze golf wel achter de rug is.
Denk dat we allemaal wel weten dat dat niets uit gaat halen. Hoewel mensen nu misschien wel minder geneigd zijn om naar een kroeg te gaan omdat de besmettingen en ziekenhuisopnames weer oplopen.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Na 7-10 dagen zouden we 'iets' moeten merken van de drastisch genomen maatregelen van vorige week vrijdag.:D
Nou ik ben benieuwd hoor.
Gewoon meteen je stoel aanschuiven bij het buffetquote:Op donderdag 24 september 2020 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon die schaal gyros mee naar je tafel nemen.
K heb mijn tafel naast het buffet gezetquote:Op donderdag 24 september 2020 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon die schaal gyros mee naar je tafel nemen.
Vragen of ze een bureaustoel hebben zodat je makkelijk langs de gerechten kunt rollen.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon meteen je stoel aanschuiven bij het buffet
Ja dat zal, maar ik denk dat die minder heftig zullen verlopen.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Derde vier vijfde zesde golf
geef em een visje van mijquote:Op donderdag 24 september 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
Mijn kattenvriend is er ook weer![]()
quote:Op donderdag 24 september 2020 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vragen of ze een bureaustoel hebben zodat je makkelijk langs de gerechten kunt rollen.
quote:Op donderdag 24 september 2020 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet alleen sloppy seconds als ze steeds gerecycled worden
Stel je toch voor, dat je niet bent vreemd gegaan en door een bloedtest oid blijkt dat je partner de vader niet isquote:Op donderdag 24 september 2020 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Als er dan een gaatje in zit ben je ineens zwanger van half Vietnam.
Oké, condooms met een recycle-logo dan maar laten liggenquote:Op donderdag 24 september 2020 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stel je toch voor, dat je niet bent vreemd gegaan en door een bloedtest oid blijkt dat je partner de vader niet isDat kan leuke gevolgen hebben
Cameltoe?quote:Op donderdag 24 september 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
K heb een veel te strakke broek aan
Of om aan de honden en katten te geven.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen ruimte in je broekzakken om wat snacks mee te smokkelen naar je kamer?
Nee gaat niet lukken in deze broek :pquote:Op donderdag 24 september 2020 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen ruimte in je broekzakken om wat snacks mee te smokkelen naar je kamer?
Dat ziet er goed uit!quote:Op donderdag 24 september 2020 18:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zal vast wat hapjes op tafel zetten, ga nog niet koken over uurtje is de gerbil open
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 september 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
Ben alweer terug bij de kamer eten smaakte totaal niet
Ja das helemaal beneden. K zit op een heuvel en wilde dus niet meer naar boven klauteren.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:12 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon naar een restaurant gaan?
Scootertje huren morgen dusquote:Op donderdag 24 september 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das helemaal beneden. K zit op een heuvel en wilde dus niet meer naar boven klauteren.
Ja zit er over na te denken. Heb nog geen shop gevonden n las dat het alleen met motor rijbewijs kanquote:
Waarom smaakte het niet? Wat voor gerechten zijn het?quote:Op donderdag 24 september 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
Vieze troep altijd die buffet restaurants. The warm is too kold en the cold is too warm.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
Ja k had eerst een salade van groente en olijf. Daarna pasta carbonara maat het was em gewoon nietquote:Op donderdag 24 september 2020 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom smaakte het niet? Wat voor gerechten zijn het?
K heb maar 1 keer echt goed buffet gehad. Day was in een hotel in dubai. Nahhhh daar likte je echt de vingers afquote:Op donderdag 24 september 2020 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vieze troep altijd die buffet restaurants. The warm is too kold en the cold is too warm.
quote:Op donderdag 24 september 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k had eerst een salade van groente en olijf. Daarna pasta carbonara maat het was em gewoon niet
Zijn verschillende dingen zoals rijst. Vlees.pasta aardappel en patat.
En naast mij zat een stel en die had zoveel mogelijk verschillende dingen op 1 bord gedaan,bij dat aanzicht ben k vertrokken:p
ja maar die weg naar boven en straks is het donker en beetje bang voor honden ookquote:Op donderdag 24 september 2020 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Jammer, je kunt in Griekenland zo lekker eten
O nee, ik bedoel eigenlijk dat het jammer is dat je hotel niet wat beter voer op tafel zetquote:Op donderdag 24 september 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die weg naar boven en straks is het donker en beetje bang voor honden ook![]()
maar morgen misschien wel ja
oh zoquote:Op donderdag 24 september 2020 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee, ik bedoel eigenlijk dat het jammer is dat je hotel niet wat beter voer op tafel zet
@UitStralingquote:Op donderdag 24 september 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
k heb wel broek uit benen omhoog
boksquote:Op donderdag 24 september 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ik zo al in slaap sukkel
Lange dag geweest ook.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ik zo al in slaap sukkel
Blote voetjes?quote:Op donderdag 24 september 2020 19:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik had echt eerder een kleed moeten kopen, zo fijn tijdens het computeren.
dankjequote:
Dat is zo lekker met blote voeten, ik heb dat ook onder m'n bureauquote:Op donderdag 24 september 2020 19:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik had echt eerder een kleed moeten kopen, zo fijn tijdens het computeren.
Nee loop op sokken maar ook dan is het fijn.quote:
Snap ikquote:Op donderdag 24 september 2020 19:07 schreef Karzai het volgende:
ik wil ook een nieuw kleed, maar niet roze
Klinkt verdraait lekkerquote:Op donderdag 24 september 2020 19:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een toetje met mango en witte chocola ofzo. Ben benieuwd.
Fijne avond. Hier staat uiteraard PSV opquote:Op donderdag 24 september 2020 19:08 schreef Karzai het volgende:
ik ga koken daarna op de bank liggen zappen
dus have a nice evening my friends
Oh die voorronde hequote:Op donderdag 24 september 2020 19:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fijne avond. Hier staat uiteraard PSV op
Ja, tegen een of ander Sloveense ploegquote:
Huehuequote:Op donderdag 24 september 2020 19:20 schreef Bos81 het volgende:
O ja volgens mij heeft de hele flat kunnen horen dat er gescoord is..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet nog etenquote:
er is nog een keer gescoord zie ik.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:20 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik ook, meestal tussen 19.30-20.00 ergens.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet altijd laat, dat is bohemien.
quote:Op donderdag 24 september 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet altijd laat, dat is bohemien.
Ik ookquote:Op donderdag 24 september 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
ziet uitstraling nu in zijn bohemian outfit voor zich
Ik heb geen zin om te kijkenquote:Op donderdag 24 september 2020 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, tegen een of ander Sloveense ploeg
Zo'n Ibiza vibe outfit.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook zo uit het niets
dat is bohemian
Gewoon in zijn blote gat dus?quote:Op donderdag 24 september 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
Waarom doet mij dit aan queen denkenquote:Op donderdag 24 september 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook zo uit het niets
dat is bohemian
quote:Op donderdag 24 september 2020 19:20 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt welquote:Op donderdag 24 september 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
Vergeet het vaak te kijken maar laatste dagen denk ik er wel aan.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat heb ik lang niet gekeken. Vond dat vroeger best leuk.
kap es met die smiley er achter aanquote:Op donderdag 24 september 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Enrique Iglesias shirt aan, staat seksie bij mijn schouders
Verkapt 'zie mij lekker aan de Mediterrane zitten' postquote:Op donderdag 24 september 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
oh jongens het is al half 9 hier natuurlijk.
quote:Op donderdag 24 september 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kap es met die smiley er achter aan
neee dan ben ik een uur dichter bij mijn slaapquote:Op donderdag 24 september 2020 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verkapt 'zie mij lekker aan de Mediterrane zitten' post
Ik ben echt zo enorm jaloers op jou nuquote:Op donderdag 24 september 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
oh jongens het is al half 9 hier natuurlijk.
Mijn DM box stroomt nog niet echt over met die privé pics die ik zou krijgenquote:Op donderdag 24 september 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neee dan ben ik een uur dichter bij mijn slaap
ZIJN DE ERWTEN NU GEHAALD?quote:Op donderdag 24 september 2020 19:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vergeet het vaak te kijken maar laatste dagen denk ik er wel aan.
Je bent gewoon alvast aan het wennen aan wintertijdquote:Op donderdag 24 september 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt? waarom? op griekenland?quote:Op donderdag 24 september 2020 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben echt zo enorm jaloers op jou nu![]()
Los?quote:Op donderdag 24 september 2020 19:34 schreef Modus het volgende:
Los die 538 luistert, je verwacht het niet._
haags dramaquote:Op donderdag 24 september 2020 19:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn DM box stroomt nog niet echt over met die privé pics die ik zou krijgen
hoeveel kilo al erbij?quote:Op donderdag 24 september 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt? waarom? op griekenland?
Ja en aromat.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ZIJN DE ERWTEN NU GEHAALD?
vakantie is ook niet voorbijquote:Op donderdag 24 september 2020 19:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn DM box stroomt nog niet echt over met die privé pics die ik zou krijgen
Is dat ook bohemien eigenlijk?quote:Op donderdag 24 september 2020 19:34 schreef Modus het volgende:
Los die 538 luistert, je verwacht het niet._
En op zwemmen, en op zorgeloosheid.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt? waarom? op griekenland?
maar ook een uur eerder wakkerquote:Op donderdag 24 september 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ow, was niet serieus bedoeld...quote:Op donderdag 24 september 2020 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou daar moeten het wel over hebben ja ... die weegschaal gata omhoog en niet omlaag
ah ja.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN op zwemmen, en op zorgeloosheid.
ja maar kan ik weer naar het buffet.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar ook een uur eerder wakker
#fattybalquote:Op donderdag 24 september 2020 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar kan ik weer naar het buffet.
quote:Op donderdag 24 september 2020 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eerwaarde Weledelgestrenge Etto, Griffier van de gegalvaniseerde curiosa
Kun jij toch ook voor elkaar krijgen?quote:Op donderdag 24 september 2020 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En op zwemmen, en op zorgeloosheid.
tevens...quote:Op donderdag 24 september 2020 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Over een paar jaar bij Obesequote:Op donderdag 24 september 2020 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
veel grieken roken johquote:Op donderdag 24 september 2020 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
tevens...
PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 24 september 2020 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kreeg een cadeautje.
Van wie? Wat moet je daarmee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee wel een werkendequote:Op donderdag 24 september 2020 19:45 schreef Gruj0 het volgende:
Hey Bitter
Hoe is je dag in Griekenland? Ben je nog een voor jou lekkere Griekse gepensioneerde 35 jarige hunk tegengekomen?
Ik kreeg een cadeautje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik kreeg een cadeautje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Met keelkanker kun je wel heel graag willen eten maar je moet het ook nog kunnen.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
mijn hoofdreden om niet te stoppen met roken.. volgens mij vreet ik dan alles weg.
ja het is verschrikkelijk hoeveel trek ik kreeg maar das nu wel stuk minder.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
mijn hoofdreden om niet te stoppen met roken.. volgens mij vreet ik dan alles weg.
Kerel, spelen en straks ergens neerleggen ter decoratie. Is denk ik wel leuk bij mijn kampeerbus.quote:
Ik kreeg een cadeautje.
Past die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
que sera, sera.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met keelkanker kun je wel heel graag willen eten maar je moet het ook nog kunnen.
Heb je al bedacht wat je morgen gaat zeggen tegen hem?quote:Op donderdag 24 september 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verder dan have a nice dayben ik niet gekomen
Even wennen maar wel lekker.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt verdraait lekker
Hi, may i have a coke?quote:Op donderdag 24 september 2020 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al bedacht wat je morgen gaat zeggen tegen hem?
quote:Op donderdag 24 september 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
dit is kattenvriend
[ afbeelding ]
Je kan er een thema dingetje van maken.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel, spelen en straks ergens neerleggen ter decoratie. Is denk ik wel leuk bij mijn kampeerbus.
"I love Turkey" is wel een aanradertje.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al bedacht wat je morgen gaat zeggen tegen hem?
Ja deze kan wel, moet je wel zeggen met een kreuntje tussendoor, grote ogen en een vochtige onderlip, gratis tipquote:
dat kreuntje laat ik weg hoorquote:Op donderdag 24 september 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja deze kan wel, moet je wel zeggen met een kreuntje tussendoor, grote ogen en een vochtige onderlip, gratis tip
Valt mee met gore zwerfkatterigheid.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
dit is kattenvriend
[ afbeelding ]
Ik heb een vleermuis, een duif, een paar ratten, een paar hamsters, octopussen, alpaca's en katten. Allemaal nep.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je kan er een thema dingetje van maken.Nog meer van die wilde beesten en zo totdat je je eigen terrarium hebt. Kunst terrarium dan.
Kans op succes nog steeds 90 procent.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kreuntje laat ik weg hoor
Het is een dierentuin daar.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een vleermuis, een duif, een paar ratten, een paar hamsters, octopussen, alpaca's en katten. Allemaal nep.
Oh, en wat schapen.
De schapen heb ik zelf gemaakt.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:57 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het is een dierentuin daar.
Zo'n made in China tuin.
Ik heb een aartslelijke knalgroene toekan met een enorme gouden snavel gekocht van de week, heerlijk spuuglelijk ding is het.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De schapen heb ik zelf gemaakt.
fotoooooooooooooooooooquote:Op donderdag 24 september 2020 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De schapen heb ik zelf gemaakt.
Heb ik niet online staan en ik heb geen zin om naar ze toe te lopen.quote:
Hmm nee dit is toch echt een hondquote:Op donderdag 24 september 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat Grieks hapje aan de deur te blaffen?
Aaaw wat een zwoele ogenquote:Op donderdag 24 september 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
dit is kattenvriend
[ afbeelding ]
Ik klikte.quote:Op donderdag 24 september 2020 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw wat een zwoele ogen
Ahwquote:Op donderdag 24 september 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
dit is kattenvriend
[ afbeelding ]
"hi girl, gimme food"quote:Op donderdag 24 september 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
dit is kattenvriend
[ afbeelding ]
Deze zijn wat minder gevaarlijkquote:Op donderdag 24 september 2020 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helaas, niet de poes die je verwachtte
Kleeft wel narigheid aanquote:Op donderdag 24 september 2020 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze zijn wat minder gevaarlijk
Hooguit een lik van een ruw tongetje.quote:Op donderdag 24 september 2020 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze zijn wat minder gevaarlijk
En een braakbal op je buik.quote:Op donderdag 24 september 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hooguit een lik van een ruw tongetje.
Hij kijkt wel een beetje alsof jij zijn laatste hoop bentquote:Op donderdag 24 september 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
dit is kattenvriend
[ afbeelding ]
Zeggen dat het je blindegeleidekat is.quote:Op donderdag 24 september 2020 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gister heeft die lekker mee gegeten maar personeel vind het niet zo tof
ja nu voel k mij schuldigquote:Op donderdag 24 september 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij kijkt wel een beetje alsof jij zijn laatste hoop bent
Gemiste kans wel hoorquote:Op donderdag 24 september 2020 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Bijna Noord-Nederland een kopje kleiner gemaakt
https://www.telegraaf.nl/(...)over-noord-nederland
Misschien moet je hem een naam gevenquote:
Piet?quote:Op donderdag 24 september 2020 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je hem een naam geven
Wat staat hier?quote:Op donderdag 24 september 2020 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Bijna Noord-Nederland een kopje kleiner gemaakt
https://www.telegraaf.nl/(...)over-noord-nederland
Ze weten hetquote:Op donderdag 24 september 2020 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat staat hier?
"De grootte en herkomst van de ruimtesteen is nog niet onbekend"
Vind het eerder een Aris of Lucius.quote:
Televaag gebruikt vaak wat extra woorden om hetzelfde te zeggen zodat het net lijkt alsof hun artikelen inhoud hebben.quote:Op donderdag 24 september 2020 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat staat hier?
"De grootte en herkomst van de ruimtesteen is nog niet onbekend"
lucius klinkt wel stoerquote:Op donderdag 24 september 2020 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het eerder een Aris of Lucius.
Flinke inslag en niemand praat meer over het griepje, zo rolt de homo sapiens.quote:Op donderdag 24 september 2020 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Televaag gebruikt vaak wat extra woorden om hetzelfde te zeggen zodat het net lijkt alsof hun artikelen inhoud hebben.
Dan heet die vanaf nu dus Luciusquote:
Bij een echt flinke inslag praat sowieso niemand meerquote:Op donderdag 24 september 2020 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flinke inslag en niemand praat meer over het griepje, zo rolt de homo sapiens.
Toen was ik -13quote:
had het helemaal niet bekekenquote:
Algemene kennisquote:Op donderdag 24 september 2020 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had het helemaal niet bekeken
Jij bent van '86quote:
Ja, paar dagen na de ramp in Tsjernobyl geboren.quote:
Stiekem ben ik best een aardige aanwinst bij muziekquizzen.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2020 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had het helemaal niet bekeken
Oh, dacht dat jij al veel ouder was eigenlijk, je bent zelfs nog jonger dan balliequote:Op donderdag 24 september 2020 20:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja, paar dagen na de ramp in Tsjernobyl geboren.
Dat verklaart een boel, denk ik. Lol
quote:Op donderdag 24 september 2020 20:27 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Olla Hoppa Bitterballos!
Hoe oud dacht je dat ik was?quote:Op donderdag 24 september 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, dacht dat jij al veel ouder was eigenlijk, je bent zelfs nog jonger dan ballie
hoezo zelfs nogquote:Op donderdag 24 september 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, dacht dat jij al veel ouder was eigenlijk, je bent zelfs nog jonger dan ballie
Nou eerder 44 dan 34quote:Op donderdag 24 september 2020 20:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoe oud dacht je dat ik was?
Jij blijft een jong bloempjequote:
Dat zou ik nooit tegen d'r zeggenquote:
Dat komt straks wel.quote:
Nah, Hollandse hap.quote:
Ik dacht in de 50, zeker.quote:Op donderdag 24 september 2020 20:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoe oud dacht je dat ik was?
En opstaan om 4:00 en de lunch om 10:50.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht ik ook, door de Gaaikema humor en de oversekstheid.
quote:Op donderdag 24 september 2020 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht ik ook, door de Gaaikema humor en de oversekstheid.
Minuutje gekeken, lijken me toffe video’s. Beetje tongue in cheek humorquote:Op donderdag 24 september 2020 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyyy Buda, ken je Lindybeige?
Bijvoorbeeld;
Yep, super Brits ook.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Minuutje gekeken, lijken me toffe video’s. Beetje tongue in cheek humor
Ik heb mezelf geabonneerd. Goeie tipquote:Op donderdag 24 september 2020 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, super Brits ook.
En kwakveel docu's met zijn eigen kijk op de beide wereldoorlogen.
Buda je ziet me na vanavond pas maandag weer oké, geen paniek!!quote:Op donderdag 24 september 2020 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mezelf geabonneerd. Goeie tip![]()
Er staat tegenwoordig zoveel goede content op youtube dat ik meer youtube dan tv kijk
Oké Haagsie! Ga je leuke dingen doen?quote:Op donderdag 24 september 2020 21:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Buda je ziet me na vanavond pas maandag weer oké, geen paniek!!
Morgen vrije dag. Avond met wat maten even de stad in.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké Haagsie! Ga je leuke dingen doen?
Tof! Nog even zuipen voordat we in een lockdown gaanquote:Op donderdag 24 september 2020 21:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Morgen vrije dag. Avond met wat maten even de stad in.
Ja alleen dit stond al een tijdje gepland. Even zonder vrouwen en kinderen weg. Maar goed, we doen het er maar mee.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof! Nog even zuipen voordat we in een lockdown gaan
Ooooooh helemaal top joh, ik ben helemaal fan van die kerel en ik kwam toevallig twee weken geleden tot dezelfde conclusie, dit is zoveel beter zowat dan wat dan ook ooit op tv.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mezelf geabonneerd. Goeie tip![]()
Er staat tegenwoordig zoveel goede content op youtube dat ik meer youtube dan tv kijk
Nicequote:Op donderdag 24 september 2020 21:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Morgen vrije dag. Avond met wat maten even de stad in.
Ja, ik ben ook helemaal verslaafd aan de docu’s van Deutsche Welle, de podcasts van Munk Debates en de travelblogs van Bald & Bankrupt.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooooh helemaal top joh, ik ben helemaal fan van die kerel en ik kwam toevallig twee weken geleden tot dezelfde conclusie, dit is zoveel beter zowat dan wat dan ook ooit op tv.
Sinds ik uit Boedapest terug ben, doe ik dat soort dingen niet meer. Ergens wel jammerquote:Op donderdag 24 september 2020 21:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja alleen dit stond al een tijdje gepland. Even zonder vrouwen en kinderen weg. Maar goed, we doen het er maar mee.
Jammer hoor. Ik mis het wel, afspreken gaat al lastig tegenwoordig omdat bijna iedereen kinder(en) heeft.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds ik uit Boedapest terug ben, doe ik dat soort dingen niet meer. Ergens wel jammer
Afwisselen met de vrouw als oppas, het is meestal toch leuker om met de mannen op stap te gaan en als je al een tijdje onder de pannen bent dan helemaal.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jammer hoor. Ik mis het wel, afspreken gaat al lastig tegenwoordig omdat bijna iedereen kinder(en) heeft.
Mee eensquote:Op donderdag 24 september 2020 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afwisselen met de vrouw als oppas, het is meestal toch leuker om met de mannen op stap te gaan en als je al een tijdje onder de pannen bent dan helemaal.
Ik ken blijkbaar alleen maar saaie mensenquote:Op donderdag 24 september 2020 21:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jammer hoor. Ik mis het wel, afspreken gaat al lastig tegenwoordig omdat bijna iedereen kinder(en) heeft.
Aan de whisky.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Gaan we gewoon een keer een avondje "like men" doorzakken in The Sky Bar in Foqueville terwijl de vrouwen afwassen, op de kinderen passen, haken en breien en flauwe kutfilms op Netflix kijken
Standaard vrijdag en zaterdagavond dus.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Gaan we gewoon een keer een avondje "like men" doorzakken in The Sky Bar in Foqueville terwijl de vrouwen afwassen, op de kinderen passen, haken en breien en flauwe kutfilms op Netflix kijken
Nah gewoon aan de lichte alcoholische versnaperingen, sterke drank is voor bij het haardvuur om de wereldproblemen op te lossen met een sigaar en whisky.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan de whisky.
Dan moeten jullie me na één drankje naar bed dragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |