I knowquote:Op donderdag 24 september 2020 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Jeej!Ik zal jullie dan niet teleurstellen.
Lekkere ballen met saus jaquote:Op donderdag 24 september 2020 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Oh dat ziet er lekker uit in de OP.
Lik jij saus van ballen?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Oh dat ziet er lekker uit in de OP.
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekkere ballen met saus ja
quote:
nog een uurtje of tien ?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
En terecht!quote:Op donderdag 24 september 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
Zoals Etto zou zeggen, ordinair dit.
Ik zou er niet te lang van wakkerliggen.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik stond trouwens in de OP tot LTVDK mij eruit gooide.
Nee haha zeker niet, het viel me net op.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou er niet te lang van wakkerliggen.
Jij dacht zeker aan sperma terwijl het gewoon ging om saus van gehaktballen likken.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij dacht zeker aan sperma terwijl het gewoon ging om saus van gehaktballen likken.
Dan ging jij toch ook richting Griekenlandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
0 punten zonder de test te doen.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens wat scoren jullie?
https://www.zobegaafd.nl/autisme-test/#De-autisme-test
Ik 13 punten.
Wil niet eens laden, zo hoog scoor ik.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik 13 punten.
3quote:Op donderdag 24 september 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik 13 punten.
Goede eerste vraag. Lekker Nederlands. Ik word daardoor al afgeleid.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Op ADHD scoor ik wel hoger, 16 punten.![]()
https://www.zobegaafd.nl/adhd-test/
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
0 punten zonder de test te doen.
Berekening duurt te lang, heb ik geen geduld voorquote:Op donderdag 24 september 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Op ADHD scoor ik wel hoger, 16 punten.![]()
https://www.zobegaafd.nl/adhd-test/
Geen geduld=adhd tegenwoordig,quote:Op donderdag 24 september 2020 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Berekening duurt te lang, heb ik geen geduld voor
Ik schat in geen ADHD iig
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan ging jij toch ook richting Griekenland
Oooh, nee dat ben ik wel maar is zaterdag pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan ik prima, als iets de moeite waard isquote:Op donderdag 24 september 2020 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen geduld=adhd tegenwoordig,
Je moet braaf 2 uur stil in een rij kunnen staan.
Ja das ADDquote:Op donderdag 24 september 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
14 autismepuntjes.
ADHD heb ik absoluut niet. Ik hang nog net niet de hele dag te maffen aan een boomtak
Ja joh, heb daar niets mee, ADHD ook niet, tegenwoordig is het nogal populair om ermee te dwepen maar als je de holocaust wil begrijpen moet je beseffen dat dat nu juist de autisten en ADHD types waren.quote:
Gelukkig, blij dat ik je dus niet verwisseld had, alleen de dag danquote:Op donderdag 24 september 2020 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oooh, nee dat ben ik wel maar is zaterdag pas.
De resultaten willen niet laden maar ik antwoordde steeds vaak en heel vaak dus ik zal een mooie score hebben.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Berekening duurt te lang, heb ik geen geduld voor
Ik schat in geen ADHD iig
Je hebt er niets mee hč?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh, heb daar niets mee, ADHD ook niet, tegenwoordig is het nogal populair om ermee te dwepen maar als je de holocaust wil begrijpen moet je beseffen dat dat nu juist de autisten en ADHD types waren.
Het is nogal een rukquiz ja, helaaschquote:Op donderdag 24 september 2020 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De resultaten willen niet laden maar ik antwoordde steeds vaak en heel vaak dus ik zal een mooie score hebben.
Thanks! Wat lief van je.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gelukkig, blij dat ik je dus niet verwisseld had, alleen de dag dan![]()
Ben er morgen waarschijnlijk niet dus wens ik je alvast een hele fijne vakantie
Buda, US heeft er niks mee.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
14 autismepuntjes.
ADHD heb ik absoluut niet. Ik hang nog net niet de hele dag te maffen aan een boomtak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik weet het. Gek genoeg kan ik er goed mee leven verder. Ik bedoel er zijn niet vaak momenten dat ik er echt last van heb.quote:
En dan?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buda, US heeft er niks mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |