Hoe kan zo'n man commentator worden?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Koert moet echt een keer z'n bek houden. Wat een achterlijke vent.
Vraag ik me ook af. Zoveel onzin.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n man commentator worden?
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n man commentator worden?
Voetbal op RTL 7 is dan ook dramatisch. Kutmongolen die het presenteren en die bolle Theo. Boskamp maakt een hoop goed.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Koert moet echt een keer z'n bek houden. Wat een achterlijke vent.
Nee.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:28 schreef Bolasie het volgende:
Dachten Willem II'ers serieus dat ze kans maakten?
Jij bent ook een beetje een boze moslim de laatste tijd he.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Voetbal op RTL 7 is dan ook dramatisch. Kutmongolen die het presenteren en die bolle Theo. Boskamp maakt een hoop goed.
Nooit verwacht dat ik dit zou zeggen maar SBS doet de wedstrijdverslaggeving stukken beter voor een campingnet.
Mensen die het hardst klagen hebben een wedje gelegd op winst Willem II en zijn nu mad.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:28 schreef Bolasie het volgende:
Dachten Willem II'ers serieus dat ze kans maakten?
Dan wordt hij heel erg boos.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
Ik stel voor dat we Koert allemaal lastig vallen op twitter, hij mag best weten dat hij een kutcommentator is.
en de goal.
Voorbeelden graagquote:Op donderdag 24 september 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan wordt hij heel erg boos.
Waarom heeft overigens SBS en RTL de rechtenquote:Op donderdag 24 september 2020 22:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Voetbal op RTL 7 is dan ook dramatisch. Kutmongolen die het presenteren en die bolle Theo. Boskamp maakt een hoop goed.
Nooit verwacht dat ik dit zou zeggen maar SBS doet de wedstrijdverslaggeving stukken beter voor een campingnet.
Ja, ik had de CL en EL ook liever op de NOS gezien zoals de goeie ouwe tijd.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:29 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Waarom heeft overigens SBS en RTL de rechten
Vind SBS goed hoor met Voetbal, ook leuk met de mannen van VI.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja, ik had de CL en EL ook liever op de NOS gezien zoals de goeie ouwe tijd.
Maar SBS doet het niet verkeerd met de sport, hoogstens te vaak reclame. RTL daarentegen is dra-ma.
Verder distanciëer ik mij van dat campingzender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |