Ik volg alleen maar het hypothetische scenario dat geschetst wordt.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat het dan over twee maanden weg is?
Ik blijf het bizar vindenquote:Op donderdag 24 september 2020 23:03 schreef RipCity het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-bijbenen~a4ceec05/
Wat we wel kunnen concluderen is dat we op de GGD niet echt kunnen bouwen.
Oh, vandaar dat al die oudjes in het voorjaar maandenlang binnen moesten blijven op hun kamer.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Er wordt nu helemaal niemand uitgesloten.
Wie sluit je nu uit voor de samenleving dan? Iedereen kan nu meedoen toch?quote:Op donderdag 24 september 2020 23:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Voor twee maanden (in dit voorbeeld). En nu sluit je heel veel mensen uit van de samenleving, maar dan over een langere periode.
Nu.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat al die oudjes in het voorjaar maandenlang binnen moesten blijven op hun kamer.
Genoeg mensen met gezondheidsklachten die nog altijd nauwelijks deelnemen aan de samenleving.quote:
Dat rondbellen is natuurlijk ook vreselijk inefficient en traag. Beter kappen ze ermee en wordt dat geld in testen gestopt.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:03 schreef RipCity het volgende:
Kan. Is ook slim van ze. Maar ze worden niet uitgesloten.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Genoeg mensen met gezondheidsklachten die nog altijd nauwelijks deelnemen aan de samenleving.
Maar dat zijn we niet..quote:Op donderdag 24 september 2020 23:06 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik denk echt dat een heleboel mensen prima bereid zijn om twee maanden binnen te zitten als dat betekent dat we er na twee maanden vanaf zijn. Ik wel in ieder geval.
Ze doen alsof je mensen jarenlange training moet geven om contactonderzoek te kunnen doen..quote:Op donderdag 24 september 2020 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden
Irrelevant voor het argument. Jij was tegen het voorbeeld, 'omdat je dan mensen uitsluit van de samenleving', niet 'omdat het niet werkt'.quote:
Ik denk helemaal niet dat het een probleem zou kunnen zijn dat jongeren feestjes vieren met elkaar en de 1,5-meter niet naleven. Maar dan moeten we verdorie eens de verspreiding en mate van transmissie in kaart brengen, want dat weten we gewoon nog steeds niet. Hoe groot is de mate van verspreiding onder mensen die géén symptomen hebben? Want als dat mega groot is, dan hebben we echt een probleem, maar volgens mij is dat deel maar klein. En dan is het natuurlijk acceptabel omdat het die R-waarde toch niet mega veel opkrikt.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Asymptomatisch bedoel je?
En ja, dat zou fijn zijn. Maar dat gebeurde vóór corona ook al zelden mbt griep en verkoudheid. Thuisblijven en uitziekwn werd gezien als aanstelleritis (door managers én collega's). Resultaat: halve bedrijven lamgelegd omdat zieken gewoon naar het werk kwamen en iedereen aanstaken
was het zo makkelijk deed heel de wereld het welquote:Op donderdag 24 september 2020 23:06 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik denk echt dat een heleboel mensen prima bereid zijn om twee maanden binnen te zitten als dat betekent dat we er na twee maanden vanaf zijn. Ik wel in ieder geval.
Ik vind sommige dingen ook echt bizar.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:03 schreef RipCity het volgende:
Beide is gewoon waar natuurlijk..quote:Op donderdag 24 september 2020 23:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Irrelevant voor het argument. Jij was tegen het voorbeeld, 'omdat je dan mensen uitsluit van de samenleving', niet 'omdat het niet werkt'.
Dat hele BCO kunnen we net zo goed mee kappen ook. Heeft helemaal geen zin zo.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:03 schreef RipCity het volgende:
Jij hebt ook die link gezien naar de Twitterfeed met uitleg vd cijfers? Ik vond het erg verhelderend iigquote:Op donderdag 24 september 2020 23:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vind sommige dingen ook echt bizar.
Zoals dat ze iedereen na willen bellen om de ziekenhuisopnames te kunnen registreren, terwijl iedere idioot die cijfers dagelijks op Nice kan lezen. Daardoor ook nog eens een zwaar vertekend beeld geven. Ga iets nuttigs doen met die tijd!
Nee hoor, als het zo zou zijn dat we er na twee maanden vanaf zouden zijn, zou het idee van uitsluiten van mensen uit een samenleving een stuk acceptabeler worden.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beide is gewoon waar natuurlijk..
Je weet ook wel dat we er in november niet vanaf zijn.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:06 schreef DireStraits7 het volgende:
Ja, ik begreep al die mensen niet die dachten dat de festivals na 1 september gingen beginnenquote:
onzin, en als het zo is hebben ze het er zelf naar gemaaktquote:Op donderdag 24 september 2020 22:58 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Aboutaleb haat Feyenoord sowieso.
Zeer ernstige zaak. Laten we eens even de bloopers van deze crisis op een rijtje zetten:quote:Op donderdag 24 september 2020 23:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat hele BCO kunnen we net zo goed mee kappen ook. Heeft helemaal geen zin zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |