abonnement Unibet Coolblue
pi_195235281
En Beatrix, Maxima, Willem en zijn broer komen tegelijk het ziekenhuis binnen met zware COVID-19 en behoeven direct een IC bed.

Ik neem aan dat Willem dan een bed krijgt, maar naar wie gaat dat tweede bed? Zijn daar protocollen voor?

Stel de koning legt het loodje, dan neemt (dacht ik?) zijn broer het stokje over toch? Dus dan zou het logisch zijn om hem dat 2de bed te geven, want stel de koning haalt het niet.

Maarja, dan zeg je dus wel tegen de koningin RIP aan de nabestaanden alvast :')

Of trappen ze gewoon 2 mensen van de IC af die ter plekke dood neer kunnen vallen, zodat ook Bea een plekje heeft?

:@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195235335
Ik denk dat ze gewoon een kussentje duwen op een overdikke opa van 90 en zeggen van ow hier is nu een plekje vrij.
pi_195235349
Bea en Maxima vallen gewoon af.

Willem en zijn broer gaat ervoor.. Mocht beide toch uit pijp gaat. dan is Amalia aan de beurt..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_195235376
Die lui zorgen vadt goed voor zichzelf hoor. Die behoeven niet naar een regulier zh te gaan met zoveel geld. Als het echt een gevaarlijknvirus was geweest zouden ze vast zelf apparatuur inslaan en medici inhuren. Rijke mensen doen dit soort dingen ook
pi_195235412
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 16:16 schreef phoenyx het volgende:
Ik denk dat ze gewoon een kussentje duwen op een overdikke opa van 90 en zeggen van ow hier is nu een plekje vrij.
Haha hey toevallig, hier nog eentje! :D
I'll give you something to do
pi_195235455
Maxima natuurlijk, Beatrix is fucking oud :{
  Moderator donderdag 24 september 2020 @ 16:22:53 #8
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_195235492
Willem en maxima liggen toch altijd in hetzelfde bed
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  donderdag 24 september 2020 @ 16:31:53 #9
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_195235688
Ze krijgen dan alle 4 een bed.

Er is altijd nog capaciteit over, alleen niet voor iedereen.

quote:
Het calamiteitenhospitaal is een volledig operationeel ziekenhuis dat bij grote ongelukken of calamiteiten voor slachtoffers wordt opengesteld. Dit bijzondere ziekenhuis is een samenwerking tussen het UMC Utrecht en de ministeries van Defensie en Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS).
https://calamiteitenhospitaal.umcutrecht.nl/
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_195235699
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 16:22 schreef Plompzakker het volgende:
Willem en maxima liggen toch altijd in hetzelfde bed
Je zusje en ondergetekende ook. 14.gif
pi_195235749
De superrijken hoeven niet te wachten op een bed. Die hebben dat privé.
pi_195236498
Geloof een belletje met Boonstra van Royal Philips genoeg is.
.
  donderdag 24 september 2020 @ 17:14:58 #13
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195236500
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 16:16 schreef phoenyx het volgende:
Ik denk dat ze gewoon een kussentje duwen op een overdikke opa van 90 en zeggen van ow hier is nu een plekje vrij.
Of iemand struikelt toevallig over de stekker van een life support-machine... oeps...
pi_195236779
Alsof Willie gebruik maakt van de reguliere zorg samen met de plebs :')
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195250901
"Beatrix, Maxima, Willem en zijn broer komen tegelijk het ziekenhuis binnen met zware COVID-19 en behoeven direct een IC bed. Echter er ligt al een jongere dakloze junk( veelpleger) klaar voor opname op de IC. Die moet volgens de protocollen opgesteld door de hooggeleerde medische ethici voorrang krijgen op basis van het leeftijdscriterium.
Wat erg dat nu de leden van het Koninklijk huis geen IC bed krijgen en moeten plaats maken voor een jongere junk."

Denken jullie nou echt dat zo'n ziekenhuis zich in dat geval aan die triage regels houdt, die wel voor gewone burgers zouden moeten gelden??
Het hele systeem klopt gewoon niet. Laat ook bij ALLE patienten meewegen of ze voor andere mensen in hun omgeving niet gemist kunnen worden.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  Moderator vrijdag 25 september 2020 @ 15:11:05 #16
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195251071
Lijkt mij geen COR topic.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')