Gok niet dat je met buikgriep lekker kan sporten/werken.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mischien wijt je de schijterij steeds aan de drank terwijl je buikgriep hebt
Op vakantie ziek worden is echt walgelijk.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Gok niet dat je met buikgriep lekker kan sporten/werken.
Maar nu ik erover nadenk heb ik wel een keer voedselvergiftiging gehad in Bulgarije toen ik een jaar of 22 was.
quote:Op donderdag 24 september 2020 15:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
@:Caland
https://www.at5.nl/artike(...)f-je-vergiftigd-bent
Dat lijkt mij op die vakanties van Caland dagelijkse kost.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Op vakantie ziek worden is echt walgelijk.
Ja, goed punt haha.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij op die vakanties van Caland dagelijkse kost.
Ideaal zo'n werkloze waar je elke dag je kind kunt dumpen.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:56 schreef Charrell het volgende:
Tante oppas middag.![]()
Regent buiten en de kleine zit aan de rode kool met kaneel en appeltjes.
quote:Op donderdag 24 september 2020 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ideaal zo'n werkloze waar je elke dag je kind kunt dumpen.
Denk dat hij liever ook pepernoten heeft.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:56 schreef Charrell het volgende:
Tante oppas middag.![]()
Regent buiten en de kleine zit aan de rode kool met kaneel en appeltjes.
Vind ik een beetje te gevaarlijk voor zijn leeftijd nog.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat hij liever ook pepernoten heeft.
Je hebt vast ook wel een zak taaitaai en schuimpjes in je voorraadkast.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:59 schreef Charrell het volgende:
[..]
Vind ik een beetje te gevaarlijk voor zijn leeftijd nog.
Nee, helaas..quote:Op donderdag 24 september 2020 16:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hebt vast ook wel een zak taaitaai en schuimpjes in je voorraadkast.
Zelf ook al last van klepperende eierstokken?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:57 schreef Charrell het volgende:
[..]![]()
Tweede keer deze week, bied het zelf aan omdat ik het leuk vind.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bespreek dit gewoon in FEE
@:zipportal
“ :’) “quote:Op donderdag 24 september 2020 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet. FEE is geen keuze.
Die Kruikenzeiker is er ook een beetje teveel in gaan geloven.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij zijn ze in Tilburg weer eens vergeten dat er een boomergriepje heerst.
Je ze willen heel graag dat Willem II er toe doet ofzo, inclusief kekke ultra's met zwarte shirtjes en vissershoedjes enzo.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Kruikenzeiker is er ook een beetje teveel in gaan geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |