Wat was er op Monza?quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:20 schreef Symphonic het volgende:
Gisteren op Monza ging het iets minder snel
Gisteren ging de tijdrit van de WK wielrennen dames deels over het circuit. Wel grappig om te zien.quote:
Dat was Imolaquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gisteren ging de tijdrit van de WK wielrennen dames deels over het circuit. Wel grappig om te zien.
Imolaquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gisteren ging de tijdrit van de WK wielrennen dames deels over het circuit. Wel grappig om te zien.
Neerhoeken die gast!quote:
Jeetje, rustig man, driftkikkertjequote:
Geen idee...wie is dat?quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:19 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Ik zit half te kijken op het werk, maar was dat Kvyat?
Ik weet het niet... ik kwam net weer in de buurt toen ik bleeep bleeep hoorde en dacht dat zal Max wel zijn. Vervolgens zie ik hier de tekst. Maar het was een Alphatauriquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:19 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Daar leek het wel op.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:19 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Truequote:Op vrijdag 25 september 2020 11:29 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Dat kun je je elke week wel afvragen. Wat een volslagen idioot is dat.
Waarschijnlijk wordt hij radiografisch bestuurd door een 8 jarig jongentje.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt hij radiografisch bestuurd door een 8 jarig jongentje.
Netflix is erquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:32 schreef potjecreme het volgende:
Hamilton maakt er een moeilijk weekend van.
Dat is de voorzitter van de veiligheidscommissie van de rijders, he?quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:29 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Dat kun je je elke week wel afvragen. Wat een volslagen idioot is dat.
Nee, van de coureurs"vakbond" GPDAquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is de voorzitter van de veiligheidscommissie van de rijders, he?
Sandbaggen v2.0quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:32 schreef potjecreme het volgende:
Hamilton maakt er een moeilijk weekend van.
Nog erger.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, van de coureurs"vakbond" GPDA
(F1)Gamerquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds donkerblauwquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:19 schreef Tijger_m het volgende:
Gekke vraag mischien maar heeft de RB dit seizoen een nieuwe kleur? Op foto's nu lijkt de RB constant zwart te zijn ipv donkerblauw, hebben ze de tint iets veranderd of is het alleen maar hoe het licht valt?
quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is mijn oude usernamequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |