Heel veel succes!quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:32 schreef LittleTeaCup het volgende:
Baarmoeder nog potdicht, maar ik heb wel weeën. Hartslag baby is veel te hoog, tussen de 200 en 210 dus nu alsnog in ziekenhuis voor controle. Zit nu in de wachtkamer want er zijn er 4 tegelijk aan het bevallen.

Oh sterkte!quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:32 schreef LittleTeaCup het volgende:
Baarmoeder nog potdicht, maar ik heb wel weeën. Hartslag baby is veel te hoog, tussen de 200 en 210 dus nu alsnog in ziekenhuis voor controle. Zit nu in de wachtkamer want er zijn er 4 tegelijk aan het bevallen.

Spannend, hopelijk gaat alles goed!quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:32 schreef LittleTeaCup het volgende:

Dat is wel heel vervelend zeg, rare complicatie! Laten we hopen dat de incontinentie niet alsnog komtquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:31 schreef Michelangela het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties
Op de vraag hoe het nu gaat: Best wel goed eigenlijk, weinig bloedverlies en ik voel me best fit. Ik heb een persfase gehad van 25 minuten, weinig scheurtjes maar het vermoeden is dat hierbij de zenuw die het plassen aanstuurt een optater heeft gehad, waardoor ik niet meer kon plassen. Lees je overal over incontinentie en zwangerschap, besluit dat trollijf van mij precies het omgekeerde te doenBen dus in de afgelopen week 3 keer naar het ziekenhuis geweest voor een catheter, wat gruwelijk veel tijd kost, want je moet dan ook eerst weer checken of ie het doet dus je bent per keer zo'n 2 a 3 uur verder. Inmiddels kan ik weer een beetje plassen en vandaag dus instructies gehad om zelf te catheteren. Het lukte net nog niet echt, maar goed, ik ga zo een nieuwe poging doen. Wish me luck, I'm going in
 Kan je man helpen met katheteriseren? Ik vind een katheter zelf nooit een probleem eigenlijk
 Kan je man helpen met katheteriseren? Ik vind een katheter zelf nooit een probleem eigenlijk 
Ja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:32 schreef SQ het volgende:
[..]
Zesde toch? Gedeelde plaats betekent niet minder mensen
Ik vond het altijd erg confronterend als mijn bevalmaand aanbrakmaar september is inmiddels aardig uitgedund dus het zal vast niet lang meer duren voor oktober bovenaan staat
 Maar op de een of andere manier leest mijn brein het wel zo
 Maar op de een of andere manier leest mijn brein het wel zo  Net als dat jij het leest als gedeeld tweede en niet als derde denk ik?
 Net als dat jij het leest als gedeeld tweede en niet als derde denk ik? 
Oh wat spannend! Kan het zijn dat ze je gaan inleiden vanwege de verhoogde hartslag?quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:32 schreef LittleTeaCup het volgende:
Oh no, misschien toch een griepje te pakken? Het verklaart wel hoe je je gisteren voelde!quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:17 schreef LittleTeaCup het volgende:
Ik heb 39.1 graden koorts wtf.

die houden zich niet aan lijstjes.
 die houden zich niet aan lijstjes.

quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:17 schreef LittleTeaCup het volgende:
Ik heb 39.1 graden koorts wtf.

Nou hier nog niks behalve af en toe wat voorweeënquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:39 schreef SQ het volgende:
Ik sta ook gedeeld tweede, maar de k van Kleurdoos staat nu eenmaal eerder in het alfabet
Niet dat het in the end veel uitmaakt trouwens, want baby's beslissen zelf wanneer ze komendie houden zich niet aan lijstjes.
Kan best zijn dat ik alsnog als vijfde pas beval ofzo
Hopelijk is het niks ergs, ltc!

Da's al stukken meer dan hierquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:22 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Nou hier nog niks behalve af en toe wat voorweeën

Veel succes!quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:32 schreef LittleTeaCup het volgende:

Run!!quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:27 schreef Rene het volgende:
Gefeliciteerd @:seven.
(Rent snel weer weg)

Dankjulliewel!quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:09 schreef NicolasJoy het volgende:
Gefeliciteerd @:Six. , @:Seven. en @:Michelangela!

Doorgelopen met een blaasontsteking dus? Beterschap, ik weet hoe naar het isquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:32 schreef LittleTeaCup het volgende:
Ik heb nierbekkenontsteking en mag een nachtje aan het infuus. Godsamme als je denkt dat je alles gehad hebt..

Het zit niet mee, sterkte!quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:32 schreef LittleTeaCup het volgende:
Ik heb nierbekkenontsteking en mag een nachtje aan het infuus. Godsamme als je denkt dat je alles gehad hebt..

he jakkes wat vervelend! Veel beterschapquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:32 schreef LittleTeaCup het volgende:

Oef, beterschap!quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:32 schreef LittleTeaCup het volgende:

Ik schrok me kapot!
 Ik schrok me kapot!

Hahaha, goed verhaal!quote:Op zondag 27 september 2020 00:34 schreef MaJo het volgende:
Ik ging net naar de wc en hoor opeens *plop*. Ik kijk naar beneden, is het een stuk wc papier dat was blijven hangen van eerderIk schrok me kapot!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |