Wanneer is de jongste jarig? Zou het een datumtweeling kunnen worden?quote:
Wat klink je gelukkigquote:Op maandag 28 september 2020 03:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vooral genieten. Stuwing is echt heel raar, naweeën vallen heel erg mee maar dat komt voornamelijk omdat ik lekker aan de paracetamol zit. Vannacht was echt behoorlijk ellendig met gekrijs en nog geen uur slaap, omdat hij niet genoeg colostrum binnenkreeg. We zijn begonnen met bijvoeden dus eerst aan beide borsten en dan nog een flesje en een paar uur later hebben we een superlieve relaxte baby die we wakker moeten maken voor zijn volgende voeding.
Verder is Six. een fantastische vader, Elliot is een prachtzoon en zijn zussen zijn net zo verliefd als ik. Dat momentje dat hij na een goede voeding rond gaat kijken en je elkaar écht leert kennen:![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het met jou? Gebeurt er al iets?quote:Op maandag 28 september 2020 04:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ah dat klinkt echt heerlijk!
Hopelijk gaat de stuwing snel voorbij, dat zou niet zo lang moeten duren toch? En fijn dat de naweeën goed te doen zijn met paracetamol! Hopelijk gaat het voeden snel beter en hoef je niet meer bij te voeden maar dat zal allemaal wel loslopen ga ik vanuit. Lekker van alles genieten nu!
Mijn zoon is vandaag jarig, dus als de kleine zijn best doet :p juno gaat niet lukken want ze is van 26-10quote:Op maandag 28 september 2020 08:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wanneer is de jongste jarig? Zou het een datumtweeling kunnen worden?
[..]
Wat klink je gelukkigHopelijk zijn de opstartproblemen snel voorbij en kun je volop genieten!
[..]
Hoe gaat het met jou? Gebeurt er al iets?
Gefeliciteerd 😍 wat een lieve naam!!quote:Op maandag 28 september 2020 03:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Voel je je nog goed? Hoop het.
Wat klinkt dat geweldigquote:Op maandag 28 september 2020 03:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vooral genieten. Stuwing is echt heel raar, naweeën vallen heel erg mee maar dat komt voornamelijk omdat ik lekker aan de paracetamol zit. Vannacht was echt behoorlijk ellendig met gekrijs en nog geen uur slaap, omdat hij niet genoeg colostrum binnenkreeg. We zijn begonnen met bijvoeden dus eerst aan beide borsten en dan nog een flesje en een paar uur later hebben we een superlieve relaxte baby die we wakker moeten maken voor zijn volgende voeding.
Verder is Six. een fantastische vader, Elliot is een prachtzoon en zijn zussen zijn net zo verliefd als ik. Dat momentje dat hij na een goede voeding rond gaat kijken en je elkaar écht leert kennen:![]()
![]()
![]()
![]()
Crap! Heel veel beterschapquote:Op maandag 28 september 2020 09:07 schreef LittleTeaCup het volgende:
Nog steeds met hoge koorts aan het infuus. Voorlopig dus nog geen idee of en wanneer ik naar huis mag. Voel me echt zwaar belabberd.
Gefeliciteerd met je zoon! Je hebt nog 14 uur dus wie weetquote:Op maandag 28 september 2020 08:37 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Mijn zoon is vandaag jarig, dus als de kleine zijn best doet :p juno gaat niet lukken want ze is van 26-10
Ik denk dat kinderen het ook minder leuk vinden om op dezelfde dag jarig te zijn? En zo’n sterfdag is ook niksquote:Op maandag 28 september 2020 08:41 schreef SQ het volgende:
Ik hoop persoonlijk niet zo op een datumtweeling eigenlijk. De kans is behoorlijk aanwezig, want mijn dochter is van 9 oktober![]()
Maar goed. Eerst maar eens kijken wanneer mijn omaatje het leven laat. Mijn moeder is altijd hevig gefrustreerd geweest over het feit dat ze geboren is op de dag dat haar opa dood ging (en heeft dat dus haar hele jeugd elke verjaardag uitgebreid moeten aanhoren), dus zo'n grap zie ik ook nog wel gebeuren
(Oma ligt eigenlijk al 2 weken op sterven maar ze is taaier dan een ouwe kameel in de Sahara).
En waar ik de eerste zwangerschap nooit beu ben geweest, de tweede pas bij 41 weken beu was, ben ik er bij deze eigenlijk nu al wel klaar mee
Ik kan ook echt helemaal niks meer, loop kreupel, krijg doorligplekken in bed omdat ik me niet meer kan bewegen.
Dus, kom maar baby.
Wat vervelend zeg, hopelijk voel je je snel beterquote:Op maandag 28 september 2020 09:07 schreef LittleTeaCup het volgende:
Nog steeds met hoge koorts aan het infuus. Voorlopig dus nog geen idee of en wanneer ik naar huis mag. Voel me echt zwaar belabberd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel beterschap! En heel veel succes de aankomende dagen..quote:Op maandag 28 september 2020 09:07 schreef LittleTeaCup het volgende:
Klopt! Ik mag nu gewoon lekker doorlopenquote:Op maandag 28 september 2020 10:41 schreef Maria2.0 het volgende:
Mijn uitgerekende datum is op de verjaardag van mijn man. Dat boeit hem overigens vrij weinig. Maar zo'n sterfdag zou wel vervelend zijn. Ook erg rot dat oma zo'n taaie is, dat klinkt gek maar als het sterven onvermijdelijk is dan wil je toch dat je geliefden snel gaan.
LTC wat ontzettend naar zeg! Ik hoop dat je je toch snel wat beter gaat voelen en nog eventjes kunt genieten van je laatste loodjes.
MaJo wat een fijn nieuws! Dus dan toch niet eerder ingeleid worden? Dat lijkt me prettiger, maar ik weet niet hoe jij daarover denkt natuurlijk. Goed om weer even de opties te bespreken.
Vrienden van ons kregen 2x een baby 9 maanden na de verjaardag van de man en nu is zij weer zwanger, uitgerekend 9 maanden na haar verjaardagquote:Op maandag 28 september 2020 11:01 schreef douche-eendje het volgende:
Ik gok gewoon weer op 2e pinksterdag, omdat het kan. Zit wel weer 9 maanden na de feestweek (die dit jaar niet door ging).
quote:Op maandag 28 september 2020 11:21 schreef Miezziej het volgende:
Ik lees hier nog veel mee, veel aankomende baby's! Helaas is de datum niet (altijd) te kiezen
Veel beterschap LTC!
Fijn MaJo, ben je een beetje opgelucht?
Met mij en baby M. gaat alles goed. Zolang hij de borst op tijd krijgt is hij blij. We hebben de kraam gisteren uitgezwaaid en hij weegt ondertussen 4kg. Dat woog grote M. na 3 of 4 weken ofzo
Plaatje bij het praatjeNoh wat een cutieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zeker opgelucht! Ik was op zich niet bang voor een inleiding maar het zo natuurlijk mogelijk laten verlopen heeft altijd de voorkeur
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik lees hier nog veel mee, veel aankomende baby's! Helaas is de datum niet (altijd) te kiezen
Veel beterschap LTC!
Met mij en baby M. gaat alles goed. Zolang hij de borst op tijd krijgt is hij blij. We hebben de kraam gisteren uitgezwaaid en hij weegt ondertussen 4kg. Dat woog grote M. na 3 of 4 weken ofzo
Plaatje bij het praatjePrachtig, wat een gaaf koppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
Veel beterschap LTC!
Plaatje bij het praatjeOmg wat een droppie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LTC wat ontzettend vervelend allemaal, ik leef met je mee!
SQ nare situatie met je oma zeg.. afscheid nemen blijft gewoon heel moeilijk hoe je het nu wendt of keert. Maar blijkbaar is ze er toch nog niet helemaal klaar voor.
MaJo dat is goed nieuws!! Wat fijn dat het uiteindelijk toch mee blijkt te vallen.
Ik werd vannacht rond 2:30u wakker met vrij heftige weeën die om de 10-12 minuten kwamen en ongeveer 1 tot 1,5 minuut duurde, dus ik hoopte dat er iets zou gaan gebeuren. Ondertussen zijn ze helaas enorm afgezwakt.. wel om de 5 minuten ongeveer maar duren maar 30-45 seconden en stuk minder pijnlijk. Hoop niet dat dit zo super lang doorgaat, laat het echte werk maar gewoon komen.
Mijn ontsluitingsweeën waren precies zo zoals jij ze omschrijft. Duurde kort, en niet echt heel pijnlijk. Wel kwamen ze wat sneller op elkaar. Het echte werk waren een stuk of 4 heftige weeën en daarna had ik opeens 10 cm ontsluitingquote:Op maandag 28 september 2020 15:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg wat een droppie!!
SQ nare situatie met je oma zeg.. afscheid nemen blijft gewoon heel moeilijk hoe je het nu wendt of keert. Maar blijkbaar is ze er toch nog niet helemaal klaar voor.
MaJo dat is goed nieuws!! Wat fijn dat het uiteindelijk toch mee blijkt te vallen.
Ik werd vannacht rond 2:30u wakker met vrij heftige weeën die om de 10-12 minuten kwamen en ongeveer 1 tot 1,5 minuut duurde, dus ik hoopte dat er iets zou gaan gebeuren. Ondertussen zijn ze helaas enorm afgezwakt.. wel om de 5 minuten ongeveer maar duren maar 30-45 seconden en stuk minder pijnlijk. Hoop niet dat dit zo super lang doorgaat, laat het echte werk maar gewoon komen.
Oh wauw! Nou daar teken ik voor. Ik ben nog steeds aan het wachten tot ze pijnlijker worden/langer duren voordat ik de verloskundige weer bel en naar het ziekenhuis gaquote:Op maandag 28 september 2020 16:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mijn ontsluitingsweeën waren precies zo zoals jij ze omschrijft. Duurde kort, en niet echt heel pijnlijk. Wel kwamen ze wat sneller op elkaar. Het echte werk waren een stuk of 4 heftige weeën en daarna had ik opeens 10 cm ontsluiting
Go Smart_ass! Met wat geluk betekent veel voorwerk weinig 'echt werk'. You can do it!quote:Op maandag 28 september 2020 15:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg wat een droppie!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |