Hoe voel je je SQ?quote:
Nu al! Wat rot joh! Hopelijk kun je je toch nog een beetje op je werk concentreren.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zit vandaag de hele dag in overleg op kantoor en heb zó een last van oefenweeën. De een na de ander.![]()
UD voor Seven.Mijlpaal!
Yay!quote:Op donderdag 24 september 2020 12:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zit vandaag de hele dag in overleg op kantoor en heb zó een last van oefenweeën. De een na de ander.![]()
UD voor Seven.Mijlpaal!
Ik wist niet dat jij in Deutschland woontquote:Op donderdag 24 september 2020 13:16 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Nu al! Wat rot joh! Hopelijk kun je je toch nog een beetje op je werk concentreren.
Mijlpaal voor @:Seven. Lekker taart eten!
Hier alles rustig. Zojuist besloten om dit weekend niet naar Nederland te gaan (en dus niet de verjaardag van dreumes te vieren) omdat er volgens de Duitse regering overal code rood heerst waar wij naartoe zouden willen en waar onze familie woont. Ik baal echt als een stekker maar ja, gezondheid voor alles. Dreumes is in oktober pas écht jarig, dan vieren we het gewoon met de buren hier.
Shit is real! Al enige actie te merken?quote:
Mijlpaal! Blijft toch een bijzondere dag zoquote:Op donderdag 24 september 2020 12:46 schreef Seven. het volgende:
Vandaag is mijn UD. Eigenlijk hoort daar iets van taart bij.
![]()
Zo maar eens even naar het winkelcentrum waggelen.
Kun je niet eerder naar huis? Lijkt me niet fijn om daar te zitten met weeënquote:Op donderdag 24 september 2020 12:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
UD voor Seven.Mijlpaal!
Ach dat is wel balenquote:Op donderdag 24 september 2020 13:16 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Nu al! Wat rot joh! Hopelijk kun je je toch nog een beetje op je werk concentreren.
Mijlpaal voor @:Seven. Lekker taart eten!
Hier alles rustig. Zojuist besloten om dit weekend niet naar Nederland te gaan (en dus niet de verjaardag van dreumes te vieren) omdat er volgens de Duitse regering overal code rood heerst waar wij naartoe zouden willen en waar onze familie woont. Ik baal echt als een stekker maar ja, gezondheid voor alles. Dreumes is in oktober pas écht jarig, dan vieren we het gewoon met de buren hier.
Thuisbevallingen zijn hier echt heel zeldzaam. Er zijn maar heel weinig verloskundigen die dat willen en mogen doen. Ze moeten zich voor heel veel geld verzekeren voor alle mogelijke risico’s en dat is voor veel vk’s niet op te brengen. Mijn verloskundige komt ook pas na mijn bevalling in beeld, maar begeleid ons dan wel tot 9 maanden na de bevalling (indien gewenst).quote:Op donderdag 24 september 2020 13:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij in Deutschland woont. Hoe staan ze daar tegenover thuisbevallingen?
En is je dreumes enorm teleurgesteld of valt het wel mee?
Dat hoort niet hoor. Ga eens naar huis.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
UD voor Seven.Mijlpaal!
Had je gehoopt op ontsluiting? Strippen dus nog niet aan de orde dan? En lekker taartje eten voor je UD!!quote:Op donderdag 24 september 2020 12:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoe voel je je SQ?
@:Michelangela hou je het nog vol? En @:Smart_ass ?
Hier weer seal of approval gehad. Nog geen ontsluiting maar wel verweking. Eigenlijk voel ik me ook nog prima dus zoveel maakt het allemaal niet uit.
Vergeef me voor m’n woordkeuze, ik heb een chagrijnige dag.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:13 schreef Sway- het volgende:
Ik heb echt van die pijnlijke melkuiers op het moment, iemand tips?
En kraampakket is binnen. Met spullen ter voorbereiding op een slachtpartij
Ja had ik ook, dat kan nog wel even duren voordat dat weer weg is. Soms duurt dat wel een jaar!quote:Op donderdag 24 september 2020 16:54 schreef Hilmo het volgende:
Val ff binnen met een buikvraag, aangezien in babytopic het niet herkend wordt. Na de bevalling, een bruine navel hé, iemand die dat ook had bij een vorige bevalling? Ik heb nog zo'n streep verticaal op de navel, bruin van kleur beetje maar de navel is ook flubberig en bruin.
quote:Op donderdag 24 september 2020 16:13 schreef Sway- het volgende:
Ik heb echt van die pijnlijke melkuiers op het moment, iemand tips?
En kraampakket is binnen. Met spullen ter voorbereiding op een slachtpartij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |