abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 september 2020 @ 16:40:39 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195219379
quote:
Gerolf Annemans (Vlaams Belang) geboeid weggebracht na blokkering Wetstraat
VB: “Als de Wetstraat Vlaanderen blokkeert, dan blokkeren wij de Wetstraat”



Europees parlementslid Gerolf Annemans is opgepakt door de politie na een actie van Vlaams Belang tegen de aanslepende regeringsvorming aan de Wetstraat.

Iets over 11 uur hield Vlaams Belang een korte “flitsactie” in de Wetstraat, voor de Kamer. Een kleine colonne van wagens, bestuurd door parlementsleden van de partij, reed tot voor het federale parlement en hield er tien minuten halt, waardoor het verkeer tijdelijk stil kwam te liggen. “Want als de Wetstraat Vlaanderen blokkeert, dan zullen wij de Wetstraat blokkeren”, motiveert de partij de actie.

Een aantal Vlaams Belangers werd door de politie al preventief tegengehouden rond het Koninklijk Paleis, maar zeker een tiental wagens die met Vlaams vlaggen getooid waren, kon toch doorrijden naar de Wetstraat. De politie kwam tussenbeide en sloeg VB-coryfee Gerolf Annemans in de boeien, zo is te zien op beelden die VTM-journaliste Hannelore Simoens kon vastleggen. De politicus werd vervolgens naar een politiecombi geleid. Vlaams Belang meldt in een persbericht dat er verder geen arrestaties werden verricht.



Tegen Vivaldi
Enkele weken geleden schakelden Groen, Ecolo, Open Vld, MR, sp.a, PS en CD&V een versnelling hoger om een Vivaldi-coalitie op de been te brengen, maar afgelopen weekend trok men dan toch nog aan de handrem. “We gaan richting 500 dagen sinds de verkiezingen zonder regering, terwijl de anti-democratische en anti-Vlaamse Vivaldi-coalitie op de loer blijft liggen”, hekelt Vlaams Belang, dat naar eigen zeggen niet van plan is lijdzaam toe te kijken.

“In die tijd zijn er kindjes geboren, hebben ze leren wandelen en hebben ze zelfs al hun eerste woordjes gesproken. We gaan toch niet wachten tot ze naar school gaan?” duidt Vlaams Belang-voorzitter Tom Van Grieken de flitsactie.

De campagne van vandaag staat niet alleen. Bij de start van de Vivaldi-onderhandelingen zakte Vlaams Belang met dweilen af naar het CD&V-hoofdkwartier, projecteerde de partij de boodschap ‘Niet mijn regering’ op het kabinet van de premier in de Wetstraat 16, en komende zondag staat een protestrit naar Brussel op het programma, die eindigt op de Heizel (Parking C).

https://www.hln.be/nieuws(...)-wetstraat~a25a619b/
---------------------

En als Extinction Rebellion of andere klimaatclub dit had gedaan, dan had de politie niet ingegrepen :') In België meten ze dus ook met twee maten.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195219392
quote:
In België meten ze dus ook met twee maten.
Ja Vlamingen en Walen
  woensdag 23 september 2020 @ 16:42:47 #3
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_195219431
Lekker met 7 partijen een regering vormen.
Wat een top idee.

Schaf dat hele België gewoon af joh.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_195219649
quote:
6s.gif Op woensdag 23 september 2020 16:41 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ja Vlamingen en Walen
Centimeters en inches
  woensdag 23 september 2020 @ 17:15:38 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_195220091
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 16:40 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

---------------------

En als Extinction Rebellion of andere klimaatclub dit had gedaan, dan had de politie niet ingegrepen :') In België meten ze dus ook met twee maten.
Bron? Onderbouwing (die niet uit de onderbuik komt)?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_195224365
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker met 7 partijen een regering vormen.
Wat een top idee.

Schaf dat hele België gewoon af joh.
Beste oplossing inderdaad
  woensdag 23 september 2020 @ 21:11:04 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195224435
Als mijn tante een piemel had was het mijn oom

Topic kan wel dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')