Nou ja, toen het werd aangekondigd dacht ik ook dat ik er eind september wel naartoe was geweestquote:
Zie nu je ondertitel pasquote:Op woensdag 23 september 2020 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Alleen die doperwten zou ik weglaten uit aardappelsalade
Neuquote:Op woensdag 23 september 2020 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Ik kan 'm ook veranderen in 'Voorzitter van de Haags Fanclub'?
BUDAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 23 september 2020 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké!
Zullen we dan maar even?
Haagsie!
Mooi zoquote:Op woensdag 23 september 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
Godver het is is hier mooi Tering
pics!quote:Op woensdag 23 september 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
Je moet er ook wat langer blijven omdat er vanaf volgende week geen vluchten meer naar Nederland gaan omdat het land op slot gaatquote:Op woensdag 23 september 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
Geen straf toch.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet er ook wat langer blijven omdat er vanaf volgende week geen vluchten meer naar Nederland gaan omdat het land op slot gaat
Toch geen thailand hequote:Op woensdag 23 september 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
of een ander restaurant.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt wel ergens wat eten toch voor die tijd? Supermarkt? Kiosk?
Souflaki, Suzuki, Tzatziki, Spanakopita.quote:
heb de snackkaart al gevondenquote:Op woensdag 23 september 2020 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt wel ergens wat eten toch voor die tijd? Supermarkt? Kiosk?
ik leef sinds 0500 op een stroopwafel en een gevulde koekquote:Op woensdag 23 september 2020 16:03 schreef Bos81 het volgende:
En het is daar toch al 17.00 uur? Dus valt het wachten wel mee, lijkt me
Oh, een beetje eigen schuld dus....quote:Op woensdag 23 september 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
k l
[..]
ik leef sinds 0500 op een stroopwafel en een gevulde koek
ik eet je op hoorquote:Op woensdag 23 september 2020 16:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh, een beetje eigen schuld dus....
Had dan ook gewoon ontbeten zoals ik zei ...quote:Op woensdag 23 september 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
k l
[..]
ah hier zit jequote:Op woensdag 23 september 2020 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had dan ook gewoon ontbeten zoals ik zei ...
Was je me kwijt?quote:
jahaaaquote:Op woensdag 23 september 2020 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had dan ook gewoon ontbeten zoals ik zei ...
Ja ik ben niet de enige eigenwijzequote:
Waarom zocht je me?quote:
Ik denk dat jij gyros eet vanavondquote:Op woensdag 23 september 2020 16:07 schreef bitterbal het volgende:
wil fotos uploaden maar wifi is niet zo snel
'quote:Op woensdag 23 september 2020 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn hoofd is van mijn frustel
Jaloersquote:Op woensdag 23 september 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou als je me mist dan ben je in zekere zin toch naar me op zoekquote:Op woensdag 23 september 2020 16:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat zei ik niet, ik zei "missen" , niet "zoeken"
Wat is er nou weer mis met mijn benenquote:
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou jullie waren niet in de NWS SSSC dusquote:Op woensdag 23 september 2020 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als je me mist dan ben je in zekere zin toch naar me op zoek
Wat had je dan verwacht in Griekenlan? Alleen maar Adonissen??quote:Op woensdag 23 september 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
er zitten hier wel veel dikkerdjes trouwens dus ik val niet zo op
Die is al een tijdje niet heel erg levendig meer hequote:Op woensdag 23 september 2020 16:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nou jullie waren niet in de NWS SSSC dus
Lekkerquote:Op woensdag 23 september 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee... van de week was Yvonne er even met Oversightquote:Op woensdag 23 september 2020 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is al een tijdje niet heel erg levendig meer he
nee koelt nu af . maar geloof dat het deze week warmer wordtquote:Op woensdag 23 september 2020 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LekkerIs het warm genoeg om te zwemmen?
Friet overladen met knoflook?quote:
exporteur*quote:Op woensdag 23 september 2020 16:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik hoef nix
waarom ga jij op vakantie ouwe coronaimporteur?
Te harig zekerquote:Op woensdag 23 september 2020 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met mijn benen
Oh jammer.quote:
quote:Nog eens acht veiligheidsregio's gaan naar verwachting deze week nog naar risiconiveau 2 ('zorgelijk'), zei Rutte gisteren in de Tweede Kamer. Nu is duidelijk welke regio's dat zijn.
Het gaat om Brabant-Noord, Brabant-Zuidoost, Gelderland-Zuid, Groningen, Zuid-Holland-Zuid, Gooi en Vechtstreek, Zaanstreek-Waterland en Flevoland, melden bronnen aan de NOS. De laatste vier werden vorige week al genoemd, omdat de besmettingscijfers daar hoog zijn. Wanneer de wijziging precies ingaat, is nog onduidelijk.
Ik nog nietquote:Op woensdag 23 september 2020 16:26 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, jij krijgt ook nieuwe regeltjes:
[..]
Al die regio's, inclusief die al op dat niveau zaten, waren al zorgelijk voor de coronauitbraak. Uitgraven en in de noordzee d'r meequote:Op woensdag 23 september 2020 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je een eind sjouwen met Nijmegen.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Al die regio's, inclusief die al op dat niveau zaten, waren al zorgelijk, nog voor de coronauitbraak, uitgraven en in de noordzee d'r mee
Ik dus ookquote:Op woensdag 23 september 2020 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm... goed punt...dan leggen we de Maas om en blazen we de dijken van de Waal op en dan sluit de Noordzee wel bij Nijmegen aan.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je een eind sjouwen met Nijmegen.
Ik nietquote:
De vierdaagse richting zee plannen, komt goed.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je een eind sjouwen met Nijmegen.
kan de maas dan ook door den haag, achter mijn huis langs?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... goed punt...dan leggen we de Maas om en blazen we de dijken van de Waal op en dan sluit de Noordzee wel bij Nijmegen aan.
Nee Den Haag is een verloren zaak, gaat de Noordzee in.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan de maas dan ook door den haag, achter mijn huis langs?
Nee, LTVDK heeft het al prima uitgelegd met zijn benenquote:Op woensdag 23 september 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan de maas dan ook door den haag, achter mijn huis langs?
Oeh het strand komt steeds dichterbijquote:Op woensdag 23 september 2020 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Den Haag is een verloren zaak, gaat de Noordzee in.
ahh, nog wat landwinningsprojecten en wat meer inpolderingquote:Op woensdag 23 september 2020 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pardon?!quote:Op woensdag 23 september 2020 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij gaat toch verhuizen dus wat boeit jou dat?quote:
Haagsie gaat uit den haag weg?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij gaat toch verhuizen dus wat boeit jou dat?
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
DIT IS NOG NIET 100% ZEKER!!!quote:
Waarom denk je anders dat die zijn naam heeft aangepast, dat wordt straks nog uutje_ruudjequote:
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat die zijn naam heeft aangepast, dat wordt straks nog uutje_ruudje
Wat krijgen we dan? Goois uurtje of Twents halfuurtje?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm..tot een minuut geleden dacht dat ik Justin Case een nieuwe mod was waar ik niet van wist welk forum die zou modden en ik het welkomstopic van gemist had...quote:Op woensdag 23 september 2020 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat die zijn naam heeft aangepast, dat wordt straks nog uutje_ruudje
Fries_minuutje?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat krijgen we dan? Goois uurtje of Twents halfuurtje?
Drents_Dagjequote:Op woensdag 23 september 2020 16:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat krijgen we dan? Goois uurtje of Twents halfuurtje?
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm..tot een minuut geleden dacht dat ik Justin Case een nieuwe mod was waar ik niet van wist welk forum die zou modden en ik het welkomstopic van gemist had...
Dit is niet waarquote:Op woensdag 23 september 2020 16:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm..tot een minuut geleden dacht dat ik Justin Case een nieuwe mod was waar ik niet van wist welk forum die zou modden en ik het welkomstopic van gemist had...
Interesse?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:50 schreef CherryLips het volgende:
En wat voor leuk huis laat je achter in Den Haag?
Limburgse_lamlul kan ook nog.quote:
Nee dat is te dichtbij.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze wint. Het wordt Drente Haags, het volk heeft gestemd
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Het Catshuisquote:Op woensdag 23 september 2020 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik was een keer in den haag met oud en nieuw, dit is wat ik dacht de volgende ochtend aan te treffenquote:
Ja ik ben ook een beetje in de warquote:Op woensdag 23 september 2020 16:53 schreef Justin_Case het volgende:
Ik denk nu iedere keer dat frutsel - fogel is
wie is fogel nou weer danquote:Op woensdag 23 september 2020 16:53 schreef Justin_Case het volgende:
Frutsel is veruit de beste mod op FOK!, hoe kun je daardoor in verwarring rakenquote:Op woensdag 23 september 2020 16:53 schreef Justin_Case het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was een keer in den haag met oud en nieuw, dit is wat ik dacht de volgende ochtend aan te treffen
Frutsel woont ook in Noorwegen??quote:Op woensdag 23 september 2020 16:53 schreef Justin_Case het volgende:
Als zelfs kwiwi even moest kijken dan ligt het niet alleen aan mijquote:Op woensdag 23 september 2020 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Frutsel is veruit de beste mod op FOK!, hoe kun je daardoor in verwarring raken
Overvecht in Utrecht met oud & nieuw, ook een oorlogsgebied.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was een keer in den haag met oud en nieuw, dit is wat ik dacht de volgende ochtend aan te treffen
Waarom? Ze haken zo snel af tegenwoordig?quote:
Kwiwi heeft ook moeite met parkeren.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als zelfs kwiwi even moest kijken dan ligt het niet alleen aan mij
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwiwi heeft ook moeite met parkeren.
Ik heb een kloon waar ik een keer een dagje mee heb lopen kutten maar weet daar heel de inlog niet meer vanquote:Op woensdag 23 september 2020 16:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waarom? Ze haken zo snel af tegenwoordig?
En dan al die naamwijzigingen
* Frutsel is echt de enige fokker ooit die nog geen kloon enzo heeft of een naamswijziging.
Zijn er echt wel meer, maar ze zijn wel schaarsquote:Op woensdag 23 september 2020 16:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel is echt de enige fokker ooit die nog geen kloon enzo heeft of een naamswijziging.
Ja en een hoop nieuwelingen laatste tijdquote:Op woensdag 23 september 2020 16:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kwiwi is druk met Paul (wie dat ook mag zijn, dat zal ik ook gelijk even opzoeken)quote:Op woensdag 23 september 2020 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yasmin23quote:Op woensdag 23 september 2020 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een kloon waar ik een keer een dagje mee heb lopen kutten maar weet daar heel de inlog niet meer van
De zeldzame zijn dan ook de beterequote:Op woensdag 23 september 2020 16:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn er echt wel meer, maar ze zijn wel schaars
Waar ben jij mod van geweestquote:Op woensdag 23 september 2020 16:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik kreeg toen ik mod werd, ook reacties achter de schermen van Wie de Fuck ben jij nu weer??? Dus dat is echt van alle tijden...
Nee dat zou een fulltime baan met dagelijkse overuren zijn geweestquote:
ik gok VBLquote:Op woensdag 23 september 2020 17:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar ben jij mod van geweest
Kut, jubileum gemist... inmiddels 5000+ dagen mod...quote:Op woensdag 23 september 2020 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat zou een fulltime baan met dagelijkse overuren zijn geweest
Waarom wil je niet?quote:Op woensdag 23 september 2020 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben nooit mod geweest, het is me wel diverse keren gevraagd
Omdat ik geen zin heb om te modererenquote:
Maar je zou wel een goede zijn. Meen ik.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om te modereren
Ja maar heb daar dus geen zin in, al die verantwoordelijkheden en alles, zit hier voor mijn plezier.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar je zou wel een goede zijn. Meen ik.
Hadden ze niks in het vliegtuig?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
k l
[..]
Ik snap je.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar heb daar dus geen zin in, al die verantwoordelijkheden en alles, zit hier voor mijn plezier.
Ik kom toch nergensquote:Op woensdag 23 september 2020 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik er nou royaal voor betaald zou worden zou ik het wel overwegenquote:
Hij woont vlak bij het strandquote:Op woensdag 23 september 2020 16:50 schreef CherryLips het volgende:
WK06 en VBLquote:Op woensdag 23 september 2020 17:03 schreef Justin_Case het volgende:
Ooooohhh wacht bossie, EK/WK???
Alle mods hebben tegenwoordig een dikke bak voor de deur op kosten van Danny.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik er nou royaal voor betaald zou worden zou ik het wel overwegen
Wie de fuck ben jij?quote:Op woensdag 23 september 2020 17:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bang voor : "Wie de Fuck ben jij nu weer"
Ja, de mijne staat al 14 jaar stil. want geen rijbewijs...quote:Op woensdag 23 september 2020 17:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Alle mods hebben tegenwoordig een dikke bak voor de deur op kosten van Danny.
Daarom ben ik er ook mee gekapt op een gegeven moment idd.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar heb daar dus geen zin in, al die verantwoordelijkheden en alles, zit hier voor mijn plezier.
Maar ik heb al een dikke bak voor de deur staan?quote:Op woensdag 23 september 2020 17:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Alle mods hebben tegenwoordig een dikke bak voor de deur op kosten van Danny.
Whehe das pech hebben.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, de mijne staat al 14 jaar stil. want geen rijbewijs...![]()
![]()
![]()
Ja i know.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik heb al een dikke bak voor de deur staan?
En ik ben natuurlijk al gewoon crew he
quote:Op woensdag 23 september 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
heb het strand gevonden. Water je mooi strand is wat karig
Overal dooie Griekse adonissen en halfdooie Syriërs en Somaliërs die aanspoelen?quote:Op woensdag 23 september 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
Ben zowat alleen daar of zijn er veel toeristen?quote:Op woensdag 23 september 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
Engelse strandenquote:Op woensdag 23 september 2020 17:24 schreef Karzai het volgende:
je hebt ook stranden met alleen stenen dat is kut
Zijn er niet veel neequote:Op woensdag 23 september 2020 17:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben zowat alleen daar of zijn er veel toeristen?
Kon ik dat maar zeggenquote:Op woensdag 23 september 2020 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Omg mijn huid voelt echt weer egaal.
Ik las eerst legaal en begreep het nietquote:Op woensdag 23 september 2020 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Maagverkleining?quote:Op woensdag 23 september 2020 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Nee hahaquote:Op woensdag 23 september 2020 17:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik las eerst legaal en begreep het niet
Maar wat heb je gedaan? Masker ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Personeel nog vriendelijk?quote:
Wat tof, hier in Nederland krijg je een koek.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:30 schreef Fogel het volgende:
In ander nieuws: ik kreeg deze in ruil voor een halve liter bloed.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2020 17:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hahaNice! Waar laat je zoiets doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Fogel heeft geen verstand van huid, behalve knapperige varkenshuid
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ja hoor.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Personeel nog vriendelijk?
We hebben een keer zo gelachen met een Griekse barman/jongen, die is later ook maar NL gekomen om te stappen met ons.
bij iemand die veel te veel geld vraagt i guess?quote:Op woensdag 23 september 2020 17:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nice! Waar laat je zoiets doen?
Pig is a filty animal.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ach, ik kan er goed mee leven. Ik heb maar een paar fibromen die iedereen kan zien. Krijg er soms wel vragen over, maar ik voel me er door niet beperkt in het dagelijks leven, iets wat ik wel heb gemerkt aan lotgenoten..quote:
Da's best karig op zichquote:Op woensdag 23 september 2020 17:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat tof, hier in Nederland krijg je een koek.
Schoonheidsspecialistquote:Op woensdag 23 september 2020 17:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee joh ik was 10 euro kwijt.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:33 schreef mschol het volgende:
[..]
bij iemand die veel te veel geld vraagt i guess?
quote:Op woensdag 23 september 2020 17:30 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst wassen, dan bakken, no problem.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nouquote:Op woensdag 23 september 2020 17:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat tof, hier in Nederland krijg je een koek.
Ben jij een niemand?quote:Op woensdag 23 september 2020 17:35 schreef bitterbal het volgende:
Niemand loopt hier met mondkapjes. K was de enige
Hier na iedere donatie. En als je plasma geeft krijg je twee cadeaus.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou
na zo veel donaties mag je gewoon iets uitkiezen. Van paraplu tot USB stick en van Hardloopshirt tot Legpuzzel van Jan Van Haasteren.
Tof, hoe vaak mag je per jaar (plasma) geven??quote:Op woensdag 23 september 2020 17:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier na iedere donatie. En als je plasma geeft krijg je twee cadeaus.
Wat is dit ook weer voor gelul. Die termen zijn gewoon compleet inwisselaarquote:
Maastricht hoort definitief niet bij NLquote:
Jawel maar ik kon geen printscreen maken zo groot.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maastricht hoort definitief niet bij NL
Jawel waakzaam is ernstiger dan zorgelijk.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit ook weer voor gelul. Die termen zijn gewoon compleet inwisselaar
Ben je dan niet de dag erna vrij ofzo?quote:Op woensdag 23 september 2020 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff. Wat een zeldzame kutdag. Wel voorbij gevlogen trouwens. Net als je weleens hebt na veel te hard zuipen. Nou ja komt op hetzelfde neer eigenlijk: Heel de nacht doorwerken.
Geen idee, ik geef het niet. Een keer geprobeerd maar mijn lichaam ging lopen moeilijken tijdens het terugpompen, dus ik mocht daarna niet meer. Gewone halve liters geen probleem, en da's 4x per jaar.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tof, hoe vaak mag je per jaar (plasma) geven??
Little Myquote:Op woensdag 23 september 2020 17:30 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb uitgeslapen tot 11 uur. Toen zag ik dat mijn teammies het gefikst haddenquote:Op woensdag 23 september 2020 17:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben je dan niet de dag erna vrij ofzo?
Okee. ik heb jaren plasma gegeven, dat mag hier om de 2 weken, ik deed het om de drie weken. Volbloed bij mannen is 5 keer per jaar.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, ik geef het niet. Een keer geprobeerd maar mijn lichaam ging lopen moeilijken tijdens het terugpompen, dus ik mocht daarna niet meer. Gewone halve liters geen probleem, en da's 4x per jaar.
Liep er door jou bloed uit of vielen er dooien?quote:Op woensdag 23 september 2020 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb uitgeslapen tot 11 uur. Toen zag ik dat mijn teammies het gefikst hadden![]()
Toen kreeg ik de schuld van alles omdat ik niet de hele wereld om 0500 uit zijn bed gebeld had. Morgen evaluatie. Ik voel me vrij ellendig.
Ja, komende nacht weer kans op feest.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Liep er door jou bloed uit of vielen er dooien?
Nee?
Dan valt het vast wel mee
Lekker doorleven, dagggg
Om de twee weken twee mokken, dan zou je kast zo vol zijnquote:Op woensdag 23 september 2020 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. ik heb jaren plasma gegeven, dat mag hier om de 2 weken, ik deed het om de drie weken. Volbloed bij mannen is 5 keer per jaar.
Blijft jammer dat ik (gedwongen) heb moeten stoppen
Muziekje op, meter laten lopen, feestquote:Op woensdag 23 september 2020 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, komende nacht weer kans op feest.
Is het de bedoeling dat je het bloed in die mokken inlevert?quote:Op woensdag 23 september 2020 17:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Om de twee weken twee mokken, dan zou je kast zo vol zijn
Dan wel ja. Misschien is het daarom per 10e donatie iets uit zoekenquote:Op woensdag 23 september 2020 17:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Om de twee weken twee mokken, dan zou je kast zo vol zijn
Lekker zo een thuistap en een klotsende mok mee naar het ziekenhuis nemen, goed ideequote:Op woensdag 23 september 2020 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat je het bloed in die mokken inlevert?
Ja, nee. Maar laat ook maar. Even happie eten. Heb eigenlijk alleen nog maar mijn onbijtyoghurtje op vandaagquote:Op woensdag 23 september 2020 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Muziekje op, meter laten lopen, feest
Ze zijn gewoon gierig in NLquote:Op woensdag 23 september 2020 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan wel ja. Misschien is het daarom per 10e donatie iets uit zoeken
Ik mag het niet, omdat ik een young stroke benquote:Op woensdag 23 september 2020 17:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik mag geen bloed geven want ben een stoner.
Ik zie het voor me.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker zo een thuistap en een klotsende mok mee naar het ziekenhuis nemen, goed idee
Ja wel beetje voor jezelf zorgen jonguh!quote:Op woensdag 23 september 2020 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nee. Maar laat ook maar. Even happie eten. Heb eigenlijk alleen nog maar mijn onbijtyoghurtje op vandaag
Ik omdat ik een mongolisch immuunschepsel pur sang (pun intended) benquote:Op woensdag 23 september 2020 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag het niet, omdat ik een young stroke ben
Hoeft toch ook nietquote:Op woensdag 23 september 2020 17:49 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik zou mogen doneren, maar ik wil het niet.
Het was zo'n mooi rijtje geworden van "ik mag niet"s.quote:
Deze niet specifiekquote:Op woensdag 23 september 2020 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Molo vind je dit soort dingen leuk?
[ afbeelding ]
Oh okee. Ik hou mijn ogen wel open dan. Zaterdag weer een beursje hier in de buurtquote:Op woensdag 23 september 2020 17:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze niet specifiek
Maar de lollige versies wel soms
Zouden jij en Fogel allergisch kunnen zijn voor donorbloed accepteren trouwens? Met al die gare allergieën van julliequote:Op woensdag 23 september 2020 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was zo'n mooi rijtje geworden van "ik mag niet"s.
Fogel of Frantic?quote:Op woensdag 23 september 2020 17:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Zouden jij en Fogel allergisch kunnen zijn voor donorbloed accepteren trouwens? Met al die gare allergieën van jullie![]()
nooit geprobeerd eigenlijk. Mijn vader gaf wel altijd bloed. Maar aan mij mankeert vast genoeg om ook niet te mogen.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ze hebben de vragen ook veranderd, eerst mocht ik steeds niet want te verse piercings, maar die vraag is nu foetsie.
Dank!quote:Op woensdag 23 september 2020 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Ik hou mijn ogen wel open dan. Zaterdag weer een beursje hier in de buurt
Geen idee, nooit getestquote:Op woensdag 23 september 2020 17:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Zouden jij en Fogel allergisch kunnen zijn voor donorbloed accepteren trouwens? Met al die gare allergieën van jullie![]()
Ja is stuk minder strikt gewordenquote:Op woensdag 23 september 2020 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ze hebben de vragen ook veranderd, eerst mocht ik steeds niet want te verse piercings, maar die vraag is nu foetsie.
Oh plasma. Zijn dat die flessen waar IJsdraakje op die mok mee aan het rennen is.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, nooit getest
Maar als mijn lichaam mijn eigen bloed minus plasma al niet kan handelen... tja.
Kneuzenkermisquote:Op woensdag 23 september 2020 17:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Er lopen hier teveel misbaksels rond.
Geen idee van Frantic maar Fogel is net als jij echt een allergiebingoquote:Op woensdag 23 september 2020 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fogel of Frantic?
En ik hoop het niet.
Waarschijnlijk ja.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh plasma. Zijn dat die flessen waar IJsdraakje op die mok mee aan het rennen is.
LOL, zit wat in jaquote:Op woensdag 23 september 2020 17:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, nooit getest
Maar als mijn lichaam mijn eigen bloed minus plasma al niet kan handelen... tja.
quote:Op woensdag 23 september 2020 17:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maastricht hoort definitief niet bij NL
Ik verwacht sowieso een te laag hb eigenlijk.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nooit geprobeerd eigenlijk. Mijn vader gaf wel altijd bloed. Maar aan mij mankeert vast genoeg om ook niet te mogen.
Die ook dus, daar wist ik het weer wél van.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee van Frantic maar Fogel is net als jij echt een allergiebingo
quote:Op woensdag 23 september 2020 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh plasma. Zijn dat die flessen waar IJsdraakje op die mok mee aan het rennen is.
Ik heb het al twee keer gedaanquote:Op woensdag 23 september 2020 17:49 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik zou mogen doneren, maar ik wil het niet.
Is dat een soort vloeibaar IQ of wat?quote:Op woensdag 23 september 2020 17:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik verwacht sowieso een te laag hb eigenlijk.
In een envelopje ingeleverd bij Sanquin?quote:Op woensdag 23 september 2020 17:59 schreef Molo het volgende:
Ik heb net nog een week bloed gedoneerd
rooje klats telt nietquote:Op woensdag 23 september 2020 17:59 schreef Molo het volgende:
In Noorwegen staat hb voor heimbrent, ofwel zelfstook. Vloeibare IQ-verlager.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat een soort vloeibaar IQ of wat?
Een week lang je maandverband/tampons verzamelen en in een bubbelenvelop naar de bloedbank sturenquote:Op woensdag 23 september 2020 17:59 schreef Molo het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2020 17:59 schreef Molo het volgende:
Hemoglobine.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat een soort vloeibaar IQ of wat?
dat heet hier moonshine geloof ikquote:Op woensdag 23 september 2020 17:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Noorwegen staat hb voor heimbrent, ofwel zelfstook. Vloeibare IQ-verlager.
Waarom een bubbelenvelop?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een week lang je maandverband/tampons verzamelen en in een bubbelenvelop naar de bloedbank sturen
"Hier, je hoeft het alleen maar even uit te wringenquote:Op woensdag 23 september 2020 18:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een week lang je maandverband/tampons verzamelen en in een bubbelenvelop naar de bloedbank sturen
En waarom denk je dat ik dat heb dan?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hemoglobine.Te lage waarde = bloedarmoede.
(Nu heb ik dát niet, maar ben er wel gevoelig voor)
Dat zei ik niet.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ik dat heb dan?
Uitstraling blijf even bij één account wil jequote:Op woensdag 23 september 2020 18:02 schreef Fogel het volgende:
Ik heb trouwens een collega met een vage fetish... stond bij de lift te wachten (die is naast de WC), komt collega aanlopen en vroeg of ik niet liever mee het toilet op wilde om haar tampon eruit te halen.
Op "nee, bedankt, ik ga eerst lunchen" reageerde ze dat het een flauw antwoord was. Naja, boeiuh. Mafkees.
Plastic coating tegen lekken, normale enveloppen hebben dat niet.quote:
Ik bedoelde 'm iig als "Ik verwacht (voor mezelf)"quote:Op woensdag 23 september 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh, dan las ik het alleen maar.
Het verschil is dat dit echt gebeurdequote:Op woensdag 23 september 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uitstraling blijf even bij één account wil je
goed goed goedquote:Op woensdag 23 september 2020 18:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bedoelde 'm iig als "Ik verwacht (voor mezelf)"
Wat?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:02 schreef Fogel het volgende:
Ik heb trouwens een collega met een vage fetish... stond bij de lift te wachten (die is naast de WC), komt collega aanlopen en vroeg of ik niet liever mee het toilet op wilde om haar tampon eruit te halen.
Op "nee, bedankt, ik ga eerst lunchen" reageerde ze dat het een flauw antwoord was. Naja, boeiuh. Mafkees.
Is dit diezelfde die allerlei furry hobby's niet op CV had vermeld? Of was dat een dude?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:02 schreef Fogel het volgende:
Presentquote:Op woensdag 23 september 2020 17:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Er lopen hier teveel misbaksels rond.
Dan was het een ambassadeursdochter geweest ofzo, niet een collega. En tijdens een diner met Michelenkoks, ingevlogen naar een vakantiehuis wat naast de villa van Trump ligt. Ofzo.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?Ik dacht dat alleen Uitstraling zulke dingen meemaakte
Hehe, nee, die furry is een dude.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dit diezelfde die allerlei furry hobby's niet op CV had vermeld? Of was dat een dude?
Goed puntquote:Op woensdag 23 september 2020 18:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan was het een ambassadeursdochter geweest ofzo, niet een collega. En tijdens een diner met Michelenkoks, ingevlogen naar een vakantiehuis wat naast de villa van Trump ligt. Ofzo.
Ik kom ook wel met enige regelmaat zulk volk der samenleving tegenquote:Op woensdag 23 september 2020 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?Ik dacht dat alleen Uitstraling zulke dingen meemaakte
Wat is een furry?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hehe, nee, die furry is een dude.
Wat zou nou een veilige hobby zijn om op een CV te vermelden?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dit diezelfde die allerlei furry hobby's niet op CV had vermeld? Of was dat een dude?
Zoek op google imagesquote:
Één van de MT leden bij mij zit regelmatig met een Hentai-achtige poster op de achtergrond te beeldbellenquote:Op woensdag 23 september 2020 18:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hehe, nee, die furry is een dude.
Ik hoop voor je dat je het in private mode deedquote:
Neequote:Op woensdag 23 september 2020 18:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je het in private mode deed
Lekker wijf?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:02 schreef Fogel het volgende:
Dan knipt de Chinese overheid nu vast een dwangbuisje voor je op maatquote:
Whehe, dit gaat je achtervolgen als reclames overalquote:
Als er allerlei goeie doelen of negerneukvakanties onder het mom van 'zielig Afrikaans dorp geholpen met een waterput drie wekenang' erop zet dan kom je iig de selectie bij mij niet doorquote:Op woensdag 23 september 2020 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zou nou een veilige hobby zijn om op een CV te vermelden?Wakkert alleen maar vooroordelen aan. Of het nou kantklossen of ijsspeedway is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |