Nou ja, toen het werd aangekondigd dacht ik ook dat ik er eind september wel naartoe was geweestquote:
Zie nu je ondertitel pasquote:Op woensdag 23 september 2020 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Alleen die doperwten zou ik weglaten uit aardappelsalade
Neuquote:Op woensdag 23 september 2020 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Ik kan 'm ook veranderen in 'Voorzitter van de Haags Fanclub'?
BUDAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 23 september 2020 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké!
Zullen we dan maar even?
Haagsie!
Mooi zoquote:Op woensdag 23 september 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
Godver het is is hier mooi Tering
pics!quote:Op woensdag 23 september 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
Je moet er ook wat langer blijven omdat er vanaf volgende week geen vluchten meer naar Nederland gaan omdat het land op slot gaatquote:Op woensdag 23 september 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
Geen straf toch.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet er ook wat langer blijven omdat er vanaf volgende week geen vluchten meer naar Nederland gaan omdat het land op slot gaat
Toch geen thailand hequote:Op woensdag 23 september 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
of een ander restaurant.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt wel ergens wat eten toch voor die tijd? Supermarkt? Kiosk?
Souflaki, Suzuki, Tzatziki, Spanakopita.quote:
heb de snackkaart al gevondenquote:Op woensdag 23 september 2020 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt wel ergens wat eten toch voor die tijd? Supermarkt? Kiosk?
ik leef sinds 0500 op een stroopwafel en een gevulde koekquote:Op woensdag 23 september 2020 16:03 schreef Bos81 het volgende:
En het is daar toch al 17.00 uur? Dus valt het wachten wel mee, lijkt me
Oh, een beetje eigen schuld dus....quote:Op woensdag 23 september 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
k l
[..]
ik leef sinds 0500 op een stroopwafel en een gevulde koek
ik eet je op hoorquote:Op woensdag 23 september 2020 16:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh, een beetje eigen schuld dus....
Had dan ook gewoon ontbeten zoals ik zei ...quote:Op woensdag 23 september 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
k l
[..]
ik leef sinds 0500 op een stroopwafel en een gevulde koek
ah hier zit jequote:Op woensdag 23 september 2020 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had dan ook gewoon ontbeten zoals ik zei ...
Was je me kwijt?quote:
jahaaaquote:Op woensdag 23 september 2020 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had dan ook gewoon ontbeten zoals ik zei ...
Ja ik ben niet de enige eigenwijzequote:
Waarom zocht je me?quote:
Ik denk dat jij gyros eet vanavondquote:Op woensdag 23 september 2020 16:07 schreef bitterbal het volgende:
wil fotos uploaden maar wifi is niet zo snel
'quote:Op woensdag 23 september 2020 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn hoofd is van mijn frustel
Jaloersquote:Op woensdag 23 september 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou als je me mist dan ben je in zekere zin toch naar me op zoekquote:Op woensdag 23 september 2020 16:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat zei ik niet, ik zei "missen" , niet "zoeken"
Wat is er nou weer mis met mijn benenquote:
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou jullie waren niet in de NWS SSSC dusquote:Op woensdag 23 september 2020 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als je me mist dan ben je in zekere zin toch naar me op zoek
Wat had je dan verwacht in Griekenlan? Alleen maar Adonissen??quote:Op woensdag 23 september 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
er zitten hier wel veel dikkerdjes trouwens dus ik val niet zo op
Die is al een tijdje niet heel erg levendig meer hequote:Op woensdag 23 september 2020 16:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nou jullie waren niet in de NWS SSSC dus
Lekkerquote:Op woensdag 23 september 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee... van de week was Yvonne er even met Oversightquote:Op woensdag 23 september 2020 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is al een tijdje niet heel erg levendig meer he
nee koelt nu af . maar geloof dat het deze week warmer wordtquote:Op woensdag 23 september 2020 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LekkerIs het warm genoeg om te zwemmen?
Friet overladen met knoflook?quote:
exporteur*quote:Op woensdag 23 september 2020 16:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik hoef nix
waarom ga jij op vakantie ouwe coronaimporteur?
Te harig zekerquote:Op woensdag 23 september 2020 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met mijn benen
Oh jammer.quote:
quote:Nog eens acht veiligheidsregio's gaan naar verwachting deze week nog naar risiconiveau 2 ('zorgelijk'), zei Rutte gisteren in de Tweede Kamer. Nu is duidelijk welke regio's dat zijn.
Het gaat om Brabant-Noord, Brabant-Zuidoost, Gelderland-Zuid, Groningen, Zuid-Holland-Zuid, Gooi en Vechtstreek, Zaanstreek-Waterland en Flevoland, melden bronnen aan de NOS. De laatste vier werden vorige week al genoemd, omdat de besmettingscijfers daar hoog zijn. Wanneer de wijziging precies ingaat, is nog onduidelijk.
Ik nog nietquote:Op woensdag 23 september 2020 16:26 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, jij krijgt ook nieuwe regeltjes:
[..]
Al die regio's, inclusief die al op dat niveau zaten, waren al zorgelijk voor de coronauitbraak. Uitgraven en in de noordzee d'r meequote:Op woensdag 23 september 2020 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je een eind sjouwen met Nijmegen.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Al die regio's, inclusief die al op dat niveau zaten, waren al zorgelijk, nog voor de coronauitbraak, uitgraven en in de noordzee d'r mee
Ik dus ookquote:Op woensdag 23 september 2020 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm... goed punt...dan leggen we de Maas om en blazen we de dijken van de Waal op en dan sluit de Noordzee wel bij Nijmegen aan.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je een eind sjouwen met Nijmegen.
Ik nietquote:
De vierdaagse richting zee plannen, komt goed.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je een eind sjouwen met Nijmegen.
kan de maas dan ook door den haag, achter mijn huis langs?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... goed punt...dan leggen we de Maas om en blazen we de dijken van de Waal op en dan sluit de Noordzee wel bij Nijmegen aan.
Nee Den Haag is een verloren zaak, gaat de Noordzee in.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan de maas dan ook door den haag, achter mijn huis langs?
Nee, LTVDK heeft het al prima uitgelegd met zijn benenquote:Op woensdag 23 september 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan de maas dan ook door den haag, achter mijn huis langs?
Oeh het strand komt steeds dichterbijquote:Op woensdag 23 september 2020 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Den Haag is een verloren zaak, gaat de Noordzee in.
ahh, nog wat landwinningsprojecten en wat meer inpolderingquote:Op woensdag 23 september 2020 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pardon?!quote:Op woensdag 23 september 2020 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij gaat toch verhuizen dus wat boeit jou dat?quote:
Haagsie gaat uit den haag weg?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij gaat toch verhuizen dus wat boeit jou dat?
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij gaat toch verhuizen dus wat boeit jou dat?
DIT IS NOG NIET 100% ZEKER!!!quote:
Waarom denk je anders dat die zijn naam heeft aangepast, dat wordt straks nog uutje_ruudjequote:
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat die zijn naam heeft aangepast, dat wordt straks nog uutje_ruudje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |