Was een serieuze vraag, maken de kijkcijfers überhaupt wat uit of gaat het alleen maar om het aantal leden?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:49 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
In ieder geval vaker dan één uitzending.
Het was ook een serieuze reactie. Beetje prematuur om daar na één uitzending al over te beginnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:50 schreef spoilert het volgende:
[..]
Was een serieuze vraag, maken de kijkcijfers überhaupt wat uit of gaat het alleen maar om het aantal leden?
dan hebben we een Russische burgeroorlogquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:18 schreef Dunnevandale het volgende:
Maar wat nu als iemand Omroep Wit opricht?
En dan betere kijkcijfersquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:18 schreef Dunnevandale het volgende:
Er zitten een hoop geiten, voor het programma Mekka-ren.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoe kan een omroep met 50.000 betalende leden maar 23.000 kijkers hebben.
Heeft Akwasi net als Forum voor Democratie ook huisdieren toegelaten als betaald lid?
het valt op dat ze pretenderen geen budget te hebben. Op veel plekken werken ze met stagaires. Feit is dat Omroep Zwart 3,5 miljoen euro subsidie ontvangen heeft, en volgend jaar ontvangen ze dat bedrag opnieuw.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zitten een hoop geiten, voor het programma Mekka-ren.
Zoiets wel ja. Tijd voor een onderzoek.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het valt op dat ze pretenderen geen budget te hebben. Feit is dat Omroep Zwart 3,5 miljoen euro subsidie ontvangen heeft, en volgend jaar ontvangen ze dat bedrag opnieuw.
Omroep zwart geld?
Dat is racisme en dus verboden.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:18 schreef Dunnevandale het volgende:
Ja, omdat het divers en inclusief is en zo.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:31 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ik niet snap. Omroep Zwart is toch ook gewoon toegelaten tot het publieke bestel?
Rendabel voor wie? Ze krijgen gratis geld en als je dat afzet tegen de productie, dan lijkt mij dat er wel degelijk rendement wordt gemaakt door Akwasie en zijn collega’s.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:55 schreef Cupfighter het volgende:
Het is blijkbaar meer een statement dat er z'n omroep moet zijn dan er interesse voor is gezien het aantal kijkers, als het zo blijft is het de vraag hoe lang het rendabel blijft
Jij weet niet dat een omroep die programma’s maakt voor Zwarte mensen inclusief is en een omroep die dat doet voor Blanke mensen niet meer kan in 2022?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:31 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ik niet snap. Omroep Zwart is toch ook gewoon toegelaten tot het publieke bestel?
Dat is vooral een hype bij de tegenstanders.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij weet niet dat een omroep die programma’s maakt voor Zwarte mensen inclusief is en een omroep die dat doet voor Blanke mensen niet meer kan in 2022?
De woke hype gemist?
Niet gemist, ik doe er enkel niet aan mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij weet niet dat een omroep die programma’s maakt voor Zwarte mensen inclusief is en een omroep die dat doet voor Blanke mensen niet meer kan in 2022?
De woke hype gemist?
Die hebben een andere visie maar wel een gezamenlijk doel; de samenleving ontwrichten.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is vooral een hype bij de tegenstanders.
En in 2022 hebben we zelfs een omroep voor gekkies,racisten en landverraders, dat lijkt mij meer iets om druk om te maken.
3,5 miljoen subsidie voor een omroep met zo weinig kijkers vind ik best veel geld, en dat staat los van de vraagtekens die ik nog meer heb over de persoon Akwasie en zijn medestandersquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Rendabel voor wie? Ze krijgen gratis geld en als je dat afzet tegen de productie, dan lijkt mij dat er wel degelijk rendement wordt gemaakt door Akwasie en zijn collega’s.
Uh huh, en hoe doen ze dat bij Omroep Zwart dan precies? Verspreiden ze haat en propageren ze theorieen die elders tot massamoorden leiden?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:41 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Die hebben een andere visie maar wel een gezamenlijk doel; de samenleving ontwrichten.
BLACKEDquote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:37 schreef Zipportal het volgende:
Eerste programma Omroep Zwart trekt 23.000 kijkers naar NPO 3
https://www.ad.nl/show/ee(...)naar-npo-3~add60407/
(lol) @:neef_wuppie @:de_boswachter
Akwasi vond dat andere andere culturen lees: zwarte mensen, te weinig aan bod kwamen (oneens). De omroep is gebouwd op haat naar alles wat blank is (Nederlands) want dat is de drijfveer van Akwasi. Je moet als blank persoon meegaan en vooral erg onderdanig opstellen, anders ben je onderdeel van het ‘probleem’. De slachtofferrol wordt maximaal uitgeperst.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh huh, en hoe doen ze dat bij Omroep Zwart dan precies? Verspreiden ze haat en propageren ze theorieen die elders tot massamoorden leiden?
Het enige programma tot dusverre is een braaf stukje met wat interviews en cultuur. Nou, wat een ontwrichting.
Ik vind het niets toevoegen maar ontwrichten is een lachwekkende typering. ON doet dat echter wel.
Dat klinkt vooral als haat van jouw kant zonder veel onderbouwing wat niet uit jouw fantasie komt.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:02 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Akwasi vond dat andere andere culturen lees: zwarte mensen, te weinig aan bod kwamen (oneens). De omroep is gebouwd op haat naar alles wat blank is (Nederlands) want dat is de drijfveer van Akwasi. Je moet als blank persoon meegaan en vooral erg onderdanig opstellen, anders ben je onderdeel van het ‘probleem’. De slachtofferrol wordt maximaal uitgeperst.
En dus ben je bezig met de samenleving aan het ontwrichten. Geef het even de tijd en de blankenhaat komt vanzelf naar voren zoals destijds ook het geval was.
Geen haat, wel sterke afkeer tegen dat soort mensen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klinkt vooral als haat van jouw kant zonder veel onderbouwing wat niet uit jouw fantasie komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |