Toppiequote:Op woensdag 23 september 2020 16:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Hallo hallo, hoe is het met de mosselen?
Hey Prishaquote:
samequote:Op woensdag 23 september 2020 17:34 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Prisha
Ja helaas wel. Dat ze maar opschieten met die 20 km hop. Dat mag ik echt niet missen eigenlijk
Hele tijdblokquote:Op woensdag 23 september 2020 17:32 schreef engine het volgende:
[..]
Als een blok geslapen
Ja zag er super gaaf uituiteindelijk hebben ze bijna het hele tijdblok gebruikt toch? Dat commentaar is sowieso goed. Leerzaam
Heel tofquote:Op woensdag 23 september 2020 18:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hele tijdblok![]()
Ik was net bezig met een reactie op Nikon in het spaceX topic.
ik heb echt veel geleerd door er te posten ,maar ook door de streams van NSF
Dat vind ik tof
Ja!!quote:Op woensdag 23 september 2020 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel tofIk weet nu ook veel over koffie en cafeïne. En hairballs
jaaa leuk is datquote:Op woensdag 23 september 2020 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja!!![]()
![]()
Gratis levenslessen van het team
Jaquote:Op woensdag 23 september 2020 19:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaa leuk is dat![]()
En dankzij jou weet ik dat Gingerale in Nederland te krijgen is
Mosselen als ontbijt is niet fris neequote:Op woensdag 23 september 2020 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
Toppie
Wel weer zin in maar dat is ook niks als ontbijt
Hoe is het met de viesfrieten?
Welke saus?quote:Op woensdag 23 september 2020 20:31 schreef Prisha het volgende:
morgen is donderdag, dan staat de viskraam op het marktje hier...dat wordt kibbeling halen
Ik had gister kibbeling. Goede viskraam gevonden hierquote:Op woensdag 23 september 2020 20:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Mosselen als ontbijt is niet fris nee
Met de visfrieten gaat het goedgisteren nog een portie gehaald.
die wittequote:
Met die rare naam jaquote:
quote:
die laatste denk ik?quote:Op woensdag 23 september 2020 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ravigottesaus toch??Of remoulade.....
Ik ook niet...ik word echt ziek van vis....quote:Op woensdag 23 september 2020 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
die laatste denk ik?
Weet niet wat het verschil is eigenlijk
volgens mij herinner ik me dat je dat ooit zei ja. Geen allergie toch?quote:Op woensdag 23 september 2020 21:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ook niet...ik word echt ziek van vis....
Nasi en kibbeling is ook een lekkere combi hoorquote:Op woensdag 23 september 2020 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had gister kibbeling. Goede viskraam gevonden hier
Vandaag nasi uit de magnetron
Jawel.....ik reageer er echt heel heftig op...quote:Op woensdag 23 september 2020 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
volgens mij herinner ik me dat je dat ooit zei ja. Geen allergie toch?
oh wél een allergiequote:Op woensdag 23 september 2020 21:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jawel.....ik reageer er echt heel heftig op...
Ravigottesaus neem ik altijd jaquote:Op woensdag 23 september 2020 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ravigottesaus toch??Of remoulade.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |