quote:
Hey puzzieequote:
Shoarmaquote:Op donderdag 24 september 2020 16:44 schreef engine het volgende:
[..]
Shoarma als ontbijt
[..]
Hey puzziee
quote:Op donderdag 24 september 2020 16:44 schreef engine het volgende:
[..]
Shoarma als ontbijt
[..]
Hey puzziee
Wat dan?quote:Op donderdag 24 september 2020 16:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
En Amee begrijp het weer niet.
Heh?quote:Op donderdag 24 september 2020 16:13 schreef dud0r het volgende:
Ik vind van wel. Zal er wel weer naast zitten en ze zal wel meer pik gehad hebben dan dat er klinknagels in de erasmusbrug zitten maar je weet het niet
Het staat er niet in het Swahiliquote:
Praat dan Nedrlandsquote:Op donderdag 24 september 2020 17:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het staat er niet in het Swahili
Het staat er in het Nederlands. Ik weet niet wat nedrlands is. Is dat straattaal die de jeugd bezigt?quote:
Ow... hihi. Is mobiele taal ...quote:Op donderdag 24 september 2020 17:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het staat er in het Nederlands. Ik weet niet wat nedrlands is. Is dat straattaal die de jeugd bezigt?
OMGquote:
quote:Op donderdag 24 september 2020 17:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OMGze snapt het heus wel
![]()
Mannen zijn gevoelig voor 'onschuldige ' 'naive meisjes![]()
Er valt ook helemaal niets uit te leggen , het ligt er zelfs dik bovenop
Maar goed ieder zijn ding
Je bent zo doorzichtig dat het gewoon lachwekkend isquote:
Puzzie krijgt anders genoeg aandacht als ik kpd sc zie. Die hoeft niet jelly te zijnquote:
Nou nou, je bent niet zo poeslief als die kpders denken blijkbaar. Haha!quote:Op donderdag 24 september 2020 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bent zo doorzichtig dat het gewoon lachwekkend is![]()
en als mensen jou graag zo zien dan is het goed toch?
Niet iedereen trapt in dat spelletje
Wel in vrouwen?quote:Op donderdag 24 september 2020 18:03 schreef Amee het volgende:
[..]
Nou nou, je bent niet zo poeslief als die kpders denken blijkbaar. Haha!
Smooth van buiten, toxic van binnen. Altijd maar vrouwen aanvallen en je dan verontschuldigen en weer poeslief doen. Maar is gewoon nep.
Ik ga geen ruzie met je maken; we zijn ondertussen wel gewend aan je giftige opmerkingen waar je later weer spijt van krijgt.
Snap trouwens niet waar je je druk over maak of had je dud0r zelf ook gewild? Mag, hoor! Geen probleem! Ik heb geen interesse in mannen momenteel.
Aaah, dat soort aandacht. Vandaar die uitval over mijn onschuld waar ze niet in gelooft. Haha!quote:Op donderdag 24 september 2020 17:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Puzzie krijgt anders genoeg aandacht als ik kpd sc zie. Die hoeft niet jelly te zijn
Ik vrouwen aanvallen??quote:Op donderdag 24 september 2020 18:03 schreef Amee het volgende:
[..]
Nou nou, je bent niet zo poeslief als die kpders denken blijkbaar. Haha!
Smooth van buiten, toxic van binnen. Altijd maar vrouwen aanvallen en je dan verontschuldigen en weer poeslief doen. Maar is gewoon nep.
Ik ga geen ruzie met je maken; we zijn ondertussen wel gewend aan je giftige opmerkingen waar je later weer spijt van krijgt.
Snap trouwens niet waar je je druk over maak of had je dud0r zelf ook gewild? Mag, hoor! Geen probleem! Ik heb geen interesse in mannen momenteel.
Hou maar op. Ik voel een beetje plaatsvervangende schaamte opkomen.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vrouwen aanvallen??![]()
![]()
Kleine manipulator ben je
De rest heb ik niet gelezen
Kom mij ontmoeten danquote:Op donderdag 24 september 2020 18:06 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem gewoon nog niet ontmoet.
Misschien van plaats verwisselen dan?quote:Op donderdag 24 september 2020 18:15 schreef Amee het volgende:
[..]
Hou maar op. Ik voel een beetje plaatsvervangende schaamte opkomen.
Nee! Alsjeblieft bedankt, zeg!quote:Op donderdag 24 september 2020 18:25 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Misschien van plaats verwisselen dan?
Ik ben het al vergetenquote:Op donderdag 24 september 2020 18:28 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dan de schaamte vervangen met iets anders?
Keertje neuken kan altijdquote:
Misschien moet je dan een alarm op je sleutels zetten.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:30 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met mijn sleutels.
Nee ze worden niet gestolen ik herinner me nooit waar ik ze heb gelegd. Een alarm kan ik ze vinden maar dan denken ze dat ik een dief ben en hoe laat je het alarm afgaan?quote:Op donderdag 24 september 2020 18:35 schreef Amee het volgende:
[..]
Misschien moet je dan een alarm op je sleutels zetten.
Gewoon een plastic eendje eraan vastbinden dat een boos geluidje geeft wanneer je de remote gebruikt.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:36 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Nee ze worden niet gestolen ik herinner me nooit waar ik ze heb gelegd. Een alarm kan ik ze vinden maar dan denken ze dat ik een dief ben en hoe laat je het alarm afgaan?
Je draait om de hete brij.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:37 schreef Amee het volgende:
[..]
Hou maar op, straks krijg ik weer gemene opmerkingen van puzzie.
Vraag puzzie maar.
Ik heb geen remote ik ben een arme sloeber.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:39 schreef Amee het volgende:
[..]
Gewoon een plastic eendje eraan vastbinden dat een boos geluidje geeft wanneer je de remote gebruikt.
Ik draai niet. Was ik niet duidelijk dan? 🤔quote:Op donderdag 24 september 2020 18:40 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Je draait om de hete brij.
[..]
Ik heb geen remote ik ben een arme sloeber.
Je maakte je ervan af met een excuus. Als je niet wil antwoorden moet je het gewoon zeggen.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:42 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik draai niet. Was ik niet duidelijk dan? 🤔
What doet deze arme sloeber for living dan?
Zeker olie worstelen of modder gevecht?? Daarna samen douchenquote:Op donderdag 24 september 2020 18:38 schreef Amee het volgende:
[..]
Geeerrrddd! You like it, don't you!
Waarom heeft niemand ooit eerder dit tegen mij gezegd?quote:Op donderdag 24 september 2020 18:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Je maakte je ervan af met een excuus. Als je niet wil antwoorden moet je het gewoon zeggen.
Zoals ik nu doe, dat wil ik je niet vertellen.
Liever douche ik met jou, Geerdiequote:Op donderdag 24 september 2020 18:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zeker olie worstelen of modder gevecht?? Daarna samen douchen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 24 september 2020 18:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Liever douche ik met jou, Geerdie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |