Die hummingbird was zo schattigquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
geeft niks, de caps waren absoluut de moeite waard
Niemand had het waarschijnlijk zien aankomen, maar de Delta IV Heavy launch is opnieuw uitgesteld. Nu naar maandagquote:
We hebben nog geen tijdstipquote:Op zondag 27 september 2020 08:15 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Niemand had het waarschijnlijk zien aankomen, maar de Delta IV Heavy launch is opnieuw uitgesteld. Nu naar maandag
En is veel betrouwbaarderquote:Op zondag 27 september 2020 10:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ twitter ]
Toch de flaps aansturen met (waarschijnlijk Tesla) motoren. Dat scheelt natuurlijk ook heel veel COPV's
quote:Op zondag 27 september 2020 12:10 schreef Nikonlover het volgende:
En is veel betrouwbaarderLijkt mij wel zeker dat het Tesla motoren zijn
42000 satellieten over de hele planeet erbij is toch niets?quote:Op maandag 28 september 2020 21:07 schreef Bocaj het volgende:
Zeg ehmmm al die starlink satellieten 42000 geloof ik... zijn er dat niet wat veel dames en heren?
Ik heb de kritieken en de oplossingen ook gelezen maar zoveel?! En ze gaan ook niet meer weg voorlopig!
Ik weet ze zitten in een lagere baan om botsingen te voorkomen en satellieten die kapot gaan zullen verbranden...
Ik hoop maar dat dit het allemaal waard is!
Het worden geen 42k tegelijkertijd.quote:Op maandag 28 september 2020 21:07 schreef Bocaj het volgende:
Zeg ehmmm al die starlink satellieten 42000 geloof ik... zijn er dat niet wat veel dames en heren?
Ik heb de kritieken en de oplossingen ook gelezen maar zoveel?! En ze gaan ook niet meer weg voorlopig!
Ik weet ze zitten in een lagere baan om botsingen te voorkomen en satellieten die kapot gaan zullen verbranden...
Ik hoop maar dat dit het allemaal waard is!
Humans for scalequote:Op dinsdag 29 september 2020 07:40 schreef Jonmen het volgende:
Alles in Boca Chica geeft zo'n vertekend beeld he.
Nu ook weer, het lanceer/test stand ..Jezus wat is dat groot.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |