quote:
Hebben ze daar ongeveer een datum voor? En welke gaat dan hoppen eigenlijk?quote:
De SN8quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Hebben ze daar ongeveer een datum voor? En welke gaat dan hoppen eigenlijk?
Oeh paar daagjes dusquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De SN8![]()
Data had @:Nikonlover hier boven ergens gepost
[ afbeelding ]
Oh en het is nu 15 km
Naast raketten ontwerpt Elon ook vogel voederbakjes. Ziet er erg futuristisch uit!quote:
Ik weet niet of je me nu voor de gek aan het houden bent of nietquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Naast raketten ontwerpt Elon ook vogel voederbakjes. Ziet er erg futuristisch uit!
Uhm, ze gaan echt nog niet gelijk de hop doen hoor. Ik gok eerst nog een druktesten (misschien ook cryo), dan static fire van de main tanks, dan nog de nosecone monteren als ze die er voor de static fire nog niet op hebben gezet en dan denk ik nog een static fire met de headertanks (waarvan er ook een bovenin de nosecone zit). Het zou me niet verbazen als het nog minstens 2 of 3 weken duurt voor de hop.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De SN8![]()
[ afbeelding ]
Oh en het is nu 15 km
Deze data zijn alleen voor de cryotest.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De SN8![]()
[ afbeelding ]
Oh en het is nu 15 km
GMTAquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:36 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Deze data zijn alleen voor de cryotest.
Voordat we kunnen hoppen moet er nog veel gebeuren. Na de cryotest hangen ze er 3 raptors onder, daarna waarschijnlijk nog een cryotest (maar dan met methaan en LOX. Vervolgens een of meerdere static fires. En dan pas kunnen we hoppen. Oohja, en ergens tussendoor moet er ook nog een neus+fins geinstalleerd worden. Als het meezit heeft hij een hop gemaakt (als hij ondertussen niet ontploft is) voor de Starship update eind oktober.
Dat weet ik, over een paar dagen cryo test toch ? Op NSF zeiden ze dat het nog ff duurt qua voorbereiden voor de hopquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uhm, ze gaan echt nog niet gelijk de hop doen hoor. Ik gok eerst nog een druktesten (misschien ook cryo), dan static fire van de main tanks, dan nog de nosecone monteren als ze die er voor de static fire nog niet op hebben gezet en dan denk ik nog een static fire met de headertanks (waarvan er ook een bovenin de nosecone zit). Het zou me niet verbazen als het nog minstens 2 of 3 weken duurt voor de hop.
Zie mijn reactie op Tourniquetquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:36 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Deze data zijn alleen voor de cryotest.
Voordat we kunnen hoppen moet er nog veel gebeuren. Na de cryotest hangen ze er 3 raptors onder, daarna waarschijnlijk nog een cryotest (maar dan met methaan en LOX. Vervolgens een of meerdere static fires. En dan pas kunnen we hoppen. Oohja, en ergens tussendoor moet er ook nog een neus+fins geinstalleerd worden. Als het meezit heeft hij een hop gemaakt (als hij ondertussen niet ontploft is) voor de Starship update eind oktober.
@engine vroeg welke datum ze gaan hoppen en toen kwam jij met de data voor de (cryo)tests, vandaar.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik, over een paar dagen cryo test toch ? Op NSF zeiden ze dat het nog ff duurt qua voorbereiden voor de hop
Oh zo , Ik vroeg vanmiddag al wanneer die cryo test gaat zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
@:engine vroeg welke datum ze gaan hoppen en toen kwam jij met de data voor de cryo(tests), vandaar.
Dit is niet de eerste keerquote:
goeie gifjes puzz, tnx! Blijft toch een bizar gezicht als je van veraf dat ding ziet bewegenquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Naast raketten ontwerpt Elon ook vogel voederbakjes. Ziet er erg futuristisch uit!
Het is net alsof hij zelf aan de wandel isquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
goeie gifjes puzz, tnx! Blijft toch een bizar gezicht als je van veraf dat ding ziet bewegen
[..]
een schip is altijd een zijquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is net alsof hij zelf aan de wandel is![]()
Ik zeg nu wel hij ..vanmiddag hadden het er over of het als een hij of zij gezien moet worden
Ik heb alleen de helft ervan niet meegekregen![]()
druk druk druk in het hoofd
Daar ging het vanmiddag iig even over , maar zoals ik zei ik was zo bezig met kijken op verschillende streams dat ik een hoop niet heb meegekregenquote:
geeft niks, de caps waren absoluut de moeite waardquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ging het vanmiddag iig even over , maar zoals ik zei ik was zo bezig met kijken op verschillende streams dat ik een hoop niet heb meegekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |