I know. Ik ken mijn klassiekers.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met dank aan Van Kooten en de Bie.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
I know. Ik ken mijn klassiekers.
Oh. Ziek?quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo nog maar een paracetamolletje pakken.
Sterkte budaquote:Op dinsdag 22 september 2020 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje gammel, hoofdpijn. Slecht geslapen.
Die hebben de mannen op hun rug en de vrouwen op de bovenlip.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd nuttig, zo'n deurmat in Griekenland.
Of corooonaaaaaquote:Op dinsdag 22 september 2020 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan helpt zo'n dag als vandaag vast enorm.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben de mannen op hun rug en de vrouwen op de bovenlip.
We hebben @Leonos ook nogquote:Op dinsdag 22 september 2020 12:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit ja. Jij bent onmisbaar hier.
Niet echt. En na de lunch mijn midyear met mijn managerquote:Op dinsdag 22 september 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan helpt zo'n dag als vandaag vast enorm.
Kak.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet echt. En na de lunch mijn midyear met mijn manager
Een keer een Griekse vrouw van onderen verwend met mijn mond, moest denken aan die gele grobbenbolquote:
Even noteren.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
Een keer een Griekse vrouw van onderen verwend met mijn mond, moest denken aan die gele grobbenbol![]()
En dat zegt wat over mijn al dan niet spannende posts.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer een Griekse vrouw van onderen verwend met mijn mond, moest denken aan die gele grobbenbol![]()
Jaaa, maar hou niet alles bij hier hoor, gaat te snel voor mijquote:Op dinsdag 22 september 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben @:leonos ook nog
quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat zegt wat over mijn al dan niet spannende posts.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker!quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Jaaa, maar hou niet alles bij hier hoor, gaat te snel voor mij![]()
Moet nog beetje werken tussen door.
Maaarrrr, witte bolletjes knakworst aan het eten
Wacht wat.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
24 MINUTEN GELEDEN
Famke Louise in voorjaar betaald door Rijksoverheid voor coronacampagne
Eerder dit jaar maakte zangeres Famke Louise deel uit van een betaalde campagne van de Rijksoverheid, bevestigt een woordvoerder van de overheidscommissie covid-19 desgevraagd aan de NOS.
De campagne was bedoeld om jongeren erop te wijzen dat ze zich aan de basisregels moeten houden. Gisteren begon Famke Louise, met een aantal andere artiesten, juist een actie tegen het coronabeleid van de regering.
Het bedrag dat Famke Louise voor haar deelname aan de voorjaarscampagne heeft ontvangen, is niet bekendgemaakt. Het gaat wel om duizenden euro's. De overheid heeft de afgelopen maanden meer zogenoemde influencers ingezet.
Contractbreuk, graag 10 miljoen terug betalen, direct naar de gevangenis, ga niet langs start.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
24 MINUTEN GELEDEN
Eerder dit jaar maakte zangeres Famke Louise deel uit van een betaalde campagne van de Rijksoverheid, bevestigt een woordvoerder van de overheidscommissie covid-19 desgevraagd aan de NOS.
De campagne was bedoeld om jongeren erop te wijzen dat ze zich aan de basisregels moeten houden. Gisteren begon Famke Louise, met een aantal andere artiesten, juist een actie tegen het coronabeleid van de regering.
Het bedrag dat Famke Louise voor haar deelname aan de voorjaarscampagne heeft ontvangen, is niet bekendgemaakt. Het gaat wel om duizenden euro's. De overheid heeft de afgelopen maanden meer zogenoemde influencers ingezet.
Zoals ik al zei, beter geschikt om getinte kindjes te maken.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
24 MINUTEN GELEDEN
wat is er nou mis met getint joh bleekscheetquote:Op dinsdag 22 september 2020 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, beter geschikt om getinte kindjes te maken.
De geit.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
24 MINUTEN GELEDEN
Mijn belastinggeld wat doe je.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
en zie nu dat die bizzey 18 duizend euro aan NOW regeling heeft gehad.
nou ja zijn optredens zijn denk ik helemaal weg gevallenquote:Op dinsdag 22 september 2020 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn belastinggeld wat doe je.
De knurften.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zijn optredens zijn denk ik helemaal weg gevallen
Corona denktquote:Op dinsdag 22 september 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
maar corona doet nog wel mee heheheheheh
Maar dat gaat hij natuurlijk terugbetalen, want hij doet niet meer mee met de coronamaatregelenquote:Op dinsdag 22 september 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
en zie nu dat die bizzey 18 duizend euro aan NOW regeling heeft gehad.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
24 MINUTEN GELEDEN
Om corona te brengen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
in ander nieuws.
Hoezo komt de amerikaanse ambasadeur Hoeksstra hier spreken op een bijeenkomst voor een politieke partij?
Welke partij?quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
in ander nieuws.
Hoezo komt de amerikaanse ambasadeur Hoeksstra hier spreken op een bijeenkomst voor een politieke partij?
Ja echt, kan prima via internet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dat begrijp ik oprecht niet.
Zelfde.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:34 schreef CherryLips het volgende:
O dacht dat ie in de VS was en daar ambassadeur van NL was
Het is ook verwarrend, een Amerikaan met een Nederlandse achternaamquote:Op dinsdag 22 september 2020 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Aah.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
FvD
hoekstra heeft daar gesproken op een partijbijeenkomst
ja ook de vertegenwoordiging van een ander land?quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah.
Maar buitenlandse sprekers op partijcongressen komt wel vaker voor hoor
Dat ook.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
De bijeenkomst was op de Amerikaanse ambassade?
Oké, dat is raar
Nou en?quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zijn optredens zijn denk ik helemaal weg gevallen
Nicequote:Op dinsdag 22 september 2020 12:51 schreef Lospedrosa het volgende:
De koning van de diepgang is...trommelgeroffel....
Justin Kaas
quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:34 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Omdat ambassadeurs me geen kloot interesseren?quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]dat valt me dan toch wel even tegen
jepsquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Genoeg mondkapjes ingeslagen?
Lol ja dat is ook een grote angst van mij.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:13 schreef bitterbal het volgende:
bang dat ik morgen zon test krijg en dan zeggen je hebt corona
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ambassadeurs me geen kloot interesseren?
Ik kijk geen nieuws.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]omdat die met zijn stomme opmerkingen nogal uitgebreid in het nieuws geweest is vorig jaar.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja dat is ook een grote angst van mij.
beetje rare man die hoekstraquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]omdat die met zijn stomme opmerkingen nogal uitgebreid in het nieuws geweest is vorig jaar.
hebben ze al sneltesten danquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:13 schreef bitterbal het volgende:
oh ja je moet een recente negatieve test hebben voordat je erin mag of zo toch?quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:13 schreef bitterbal het volgende:
Nee, maar er wordt op het vliegveld willekeurig getest.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja je moet een recente negatieve test hebben voordat je erin mag of zo toch?
nee dat was voorheen,. nu moet je een formulier invullen en kan er een test worden afgenomen op het vliegveld daarquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja je moet een recente negatieve test hebben voordat je erin mag of zo toch?
Ook op social mediaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ook op social mediaKijk ik amper, lees ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
EN hoe snel krijg je dan de uitslag? En moet je dan niet in de tussentijd in quarantaine? En waar dan, want je hotel mag je dan zeker ook nog niet in?quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt op het vliegveld willekeurig getest.
en waar wacht je dan? in je hotel?quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uitslag binnen 24 uur begreep ik.
Ik vind Irma leukquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:16 schreef bitterbal het volgende:
vind die persco's toch wel het enige wat corona nog een beetje leuk maakt :p
Nee dat hoeft niet maar je moet wel al je hotels van te voren doorgeven en je telefoonnummer.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN hoe snel krijg je dan de uitslag? En moet je dan niet in de tussentijd in quarantaine? En waar dan, want je hotel mag je dan zeker ook nog niet in?
Meestal heb ik rond die tijden geen tv/computer aanstaan.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:16 schreef bitterbal het volgende:
vind die persco's toch wel het enige wat corona nog een beetje leuk maakt :p
wat voor hotel heb jij?quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet maar je moet wel al je hotels van te voren doorgeven en je telefoonnummer.
Snurkplein 7, doos 4, Athene.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en waar wacht je dan? in je hotel?
daar zet je juist je tv/pc voor aan draakquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meestal heb ik rond die tijden geen tv/computer aanstaan.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN hoe snel krijg je dan de uitslag? En moet je dan niet in de tussentijd in quarantaine? En waar dan, want je hotel mag je dan zeker ook nog niet in?
Dit dusquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en waar wacht je dan? in je hotel?
Moet ik wel thuis zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar zet je juist je tv/pc voor aan draak
Heb geen rijbewijs he?quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
je kan ook scooter huren toch liesje voor je route?
Welnee die geven hun dure skoetah gewoon mee aan elke mongoolquote:
ja klopt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar de verzekering sowieso wel als ik een ongeluk zou krijgen dus geen goed plan.
in thailand gaat dat zo jaquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee die geven hun dure skoetah gewoon mee aan elke mongool
Ja niet iedereen popt gelijkt met een wheelie weg zoals jij he.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
ga in thailand welles bij zon verhuurplek zitten. oh god hoe je ze soms ziet weg rijden
nee okequote:Op dinsdag 22 september 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja niet iedereen popt gelijkt met een wheelie weg zoals jij he.
Jawel, maar wel een die niet de bedoeling was.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja niet iedereen popt gelijkt met een wheelie weg zoals jij he.
AMAAAAAAAquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben zo blij dat ik de laatste dagen weer meer te doen heb.Voelt lekker.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
typgout
onder #ikdoenietmeermee
[ afbeelding ]
Hoppaaaquote:Grootste deel GGD’s schaalt contactonderzoek af
Het grootste deel van de GGD's is per vandaag overgeschakeld op een beperkte vorm van het bron- en contactonderzoek. Deze aanpak noemt de GGD 'risicogestuurd'. Het betekent dat de onderzoeken nog wel worden gedaan, maar dat nauwe contacten niet meer allemaal worden gebeld.
Zeventien van de vijfentwintig GGD's hanteren nu de nieuwe praktijk. Zaterdag waren het er nog tien. Het gaat in ieder geval om de GGD's in de regio's Haaglanden, Kennemerland, Gelderland Midden, Gelderland Zuid, Amsterdam, Twente, Rotterdam, Utrecht, Hollands Midden, Zuid Holland Zuid en Groningen.
Het beperkte contactonderzoek betekent dat nauwe contacten van besmette personen in die regio's alleen nog worden gebeld door de GGD als ze als risicogeval worden gezien. Dat is zo als ze kans hebben op een ernstig verloop van de infectie, in een zorgcentrum of asielzoekerscentrum wonen, een taal- of cultuurbarričre hebben of op een school of in de zorg werken.
De rest van de nauwe contacten moet door de besmette persoon zelf worden geīnformeerd dat ze tien dagen in quarantaine moeten. Onder de regio's die het contactonderzoek nu hebben beperkt, zijn ook de zes regio's waar de besmettingsgraad zorgelijk is.
nah zo schiet dta niet op natuurlijkquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoppaaa![]()
maar het heeft niks met capaciteitsgebrek te maken hoor, we kunnen het heus wel aan allen
Ook net als hun doelgroep het grootste aantal besmettingen teltquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:36 schreef Amarantha het volgende:
BN-ers die roepen dat ze de maatregelen zijn zat en free the people.Wat een mafkezen.
Frie de piepolquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:36 schreef Amarantha het volgende:
BN-ers die roepen dat ze de maatregelen zat zijn en free the people.Wat een mafkezen.
Wat er ook gebeurt: niet kuchen!quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat was voorheen,. nu moet je een formulier invullen en kan er een test worden afgenomen op het vliegveld daar
En dan ook nog zeggen dat iedereen zijn gezond verstand moet gebruiken, zonder dat zelf te doenquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:36 schreef Amarantha het volgende:
BN-ers die roepen dat ze de maatregelen zat zijn en free the people.Wat een mafkezen.
En je dan spontaan verslikken in je eigen kwijl.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt: niet kuchen!
ja hopelijk is het in de praktijk allemaal niet zo ernstigquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt: niet kuchen!
9gag maar dan echt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
ga in thailand welles bij zon verhuurplek zitten. oh god hoe je ze soms ziet weg rijden
Die filmpjes komen érgens vandaan.quote:
Dat ja.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben het ook allemaal wel zat en ik denk jullie ook maar ja wil je doen dan.Virus is niet weg.
waarom kijk je dan zo?quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn manager was enorm te spreken over mijn inzet, instelling en werk. En de nieuwe baan ligt nu ter goedkeuring in de USA.
Ik heb er echt bijna geen last van (alleen mondkapjes en verplicht winkelwagen is wel matig). Maar Famke enz lopen te huilen want money. Hoewel ik net las ergens dat Bizzey (schrijf ik dat goed?) gewoon geld van de staat heeft gekregen en toch loopt hij te janken man man man.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
je leest overal over maatregelen etc maar in de praktijk valt het vaak mee
jeetjequote:Op dinsdag 22 september 2020 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij werken trouwens waarschijnlijk op z'n minst tot volgend jaar juni thuis.
Zo dan, meer dan een jaar.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij werken trouwens waarschijnlijk op z'n minst tot volgend jaar juni thuis.
ja 18 duizend. maar goed zij hebben er natuurlijk wel last van als artiestquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er echt bijna geen last van (alleen mondkapjes en verplicht winkelwagen is wel matig). Maar Famke enz lopen te huilen want money. Hoewel ik net las ergens dat Bizzey (schrijf ik dat goed?) gewoon geld van de staat heeft gekregen en toch loopt hij te janken man man man.
Had je al gelezen dat Famke betaald is voor een coronamaatregelencampagne?quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er echt bijna geen last van (alleen mondkapjes en verplicht winkelwagen is wel matig). Maar Famke enz lopen te huilen want money. Hoewel ik net las ergens dat Bizzey (schrijf ik dat goed?) gewoon geld van de staat heeft gekregen en toch loopt hij te janken man man man.
Ja, volgens mijn manager zijn er collega's die het allemaal niet meer trekken, dat vreselijke thuiswerkenquote:
Ja maar goed je gaat me niet vertellen dat een Famke of Thomas Berge geen spaargeld heeft of niet op andere manieren nog wat geld verdienen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 18 duizend. maar goed zij hebben er natuurlijk wel last van als artiest
Neequote:Op dinsdag 22 september 2020 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had je al gelezen dat Famke betaald is voor een coronamaatregelencampagne?
ja als je kut woont of zo begrijp ik het welquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, volgens mijn manager zijn er collega's die het allemaal niet meer trekken, dat vreselijke thuiswerken
Feitelijk gezien klopt dat toch gewoonquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
typgout
onder #ikdoenietmeermee
[ afbeelding ]
Nou ja, ze hebben waarschijnlijk nog mensen om te betalen ook, realistisch gezien. Dus als omzetverlies, soit.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar goed je gaat me niet vertellen dat een Famke of Thomas Berge geen spaargeld heeft of niet op andere manieren nog wat geld verdienen.
oh vast wel maar het was wel een carriere die nu tot stilstand komt dus ongeacht wat je van ze vindt ze hebben er echt last vanquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar goed je gaat me niet vertellen dat een Famke of Thomas Berge geen spaargeld heeft of niet op andere manieren nog wat geld verdienen.
Ik vind die mensen echt aanstellersquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als je kut woont of zo begrijp ik het wel
ja maar jij zit lekker alleen thuisquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind die mensen echt aanstellers
Sommige mensen schijnen het beter te doen op irl interactie.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat niet mijn probleem is. Beter houden ze hun bek gewoon.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh vast wel maar het was wel een carriere die nu tot stilstand komt dus ongeacht wat je van ze vindt ze hebben er echt last van
Dat is ook niet allesquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar jij zit lekker alleen thuis
In Italie op aantal plekken meten van temperatuur als je ergens naar binnen wilde; dat was altijd wel even spannend. Zeker omdat ik bij een beetje warmte het meteen warm krijg.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
je leest overal over maatregelen etc maar in de praktijk valt het vaak mee
Ja die van mij ook.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:41 schreef bitterbal het volgende:
al die agendas van hun zijn natuurlijk compleet leeg
Ja oke fair enough maar dan nog.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denk dat de denkfout is dat je ze nu als persoon ziet, zo'n artiest is ook gewoon een bedrijfje.
Ja, dat is het vooral.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen het beter te doen op irl interactie.
Ik vind thuiswerken echt verschrikkelijk. Doe nu 50/50 (ook wel echt nodig overigens).quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen het beter te doen op irl interactie.
Ga je Trumpy McTrumpface opvolgen?quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch wel raar dat dat helemaal in de USA goedgekeurd moet worden.
hmm ja kan ik mij wel voorstellenquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Italie op aantal plekken meten van temperatuur als je ergens naar binnen wilde; dat was altijd wel even spannend. Zeker omdat ik bij een beetje warmte het meteen warm krijg.
Ja, dat laatste is wel echt dom.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja oke fair enough maar dan nog.Roepen free the people.
Ik kan haast niet anders dan hard lachen, alsof we gevangen zitten.
!
Ik zou het beter doen, vermoed ikquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je Trumpy McTrumpface opvolgen?
Mijn broer trekt het ook slecht en gaat volgens mij naar kantoor.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind thuiswerken echt verschrikkelijk. Doe nu 50/50 (ook wel echt nodig overigens).
Ja wie niet. Okee Uit "lick 'em by teh pussy" Straling waarschijnlijk ongeveer even goed, maar verder...quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou het beter doen, vermoed ik
Dat denk ik ook niet. En de timing is ook behoorlijk slecht nu besmettingen weer oplopen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik geloof het niet zo dat Famke enz het allemaal zo zwaar hebben tbh.
Met je #ikdoenietmeermeequote:"Natuurlijk doen we wél mee. Het is voor ons duidelijk dat je gewoon maatregelen hebt en dat je je daaraan moet houden, alleen hebben we kritische vragen", zegt Thomas Berge.
Ik ook, tijdens het werkquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel erg blij met FOK! en Netflix enz tijdens Corona.
Geen poep scheurslot.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:47 schreef Justin_Case het volgende:
Oh jongens we zitten nu echt in de tweede golf
Ik niet. Niet iedereen is introvert. Of heeft stiekem een hekel aan mensen. Ik geloof heel hard dat er mensen zijn die serieus gek worden van het thuiswerken.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat gedraai. Maak er dan een #kritischcorona van ofzo, dit is gewoon opruiing.quote:
Gelukkig voor mij nog maar 3 keer.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn broer trekt het ook slecht en gaat volgens mij naar kantoor.
Ik denk dat Thomas beetje pussy is en niet gewoon eerlijk durft te zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat gedraai. Maak er dan een #kritischcorona van ofzo, dit is gewoon opruiing.
aandachtshoererij en totale slapzakkerigheid.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat gedraai. Maak er dan een #kritischcorona van ofzo, dit is gewoon opruiing.
Ik denk dat ie met alle winden mee waait.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat Thomas beetje pussy is en niet gewoon eerlijk durft te zijn.
Ja of dat idd.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ie met alle winden mee waait.
En ondertussen kapt driekwart van z'n volgers met zich aan de maatregelen houden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aandachtshoererij en totale slapzakkerigheid.
Waarschijnlijk is het ook beter dat die dood gaan dan.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ondertussen kapt driekwart van z'n volgers met zich aan de maatregelen houden.
Ik wil niet dat ze m'n oma besmetten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het ook beter dat die dood gaan dan.
ja daar doe je helaas weinig aan iddquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ze m'n oma besmetten.![]()
Ok, ik heb geen oma's meer, maar het punt blijft gelden.
https://www.dumpert.nl/item/462361_a27dc1d1quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ondertussen kapt driekwart van z'n volgers met zich aan de maatregelen houden.
Ja, daarom. En die Fake Louise en Bizzydinges hebben nog meer volgers.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/462361_a27dc1d1
Beetje gare kwaliteit alleen.
Die dude laat zich wel graag uitnodigen als "guest" op feestjes van die mensenquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat deze dude dus zegt:
[ twitter ]
zie je. zo is overal wel watquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die dude laat zich wel graag uitnodigen als "guest" op feestjes van die mensen
Je suggereert dat ik stiekem een hekel heb aan mensen?quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik niet. Niet iedereen is introvert. Of heeft stiekem een hekel aan mensen. Ik geloof heel hard dat er mensen zijn die serieus gek worden van het thuiswerken.
Zou kunnen, ik ken 'm verder niet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die dude laat zich wel graag uitnodigen als "guest" op feestjes van die mensen
Was dat geen algemene kennis?quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je suggereert dat ik stiekem een hekel heb aan mensen?
Stiekem?quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dat zeg je best vaak toch?quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nodig hem uit op je feestje!quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik ken 'm verder niet.
Ik vind het menselijk ras de meest vreselijke diersoort die er is. Op individueel niveau heb ik aan de meeste mensen geen hekelquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat zeg je best vaak toch?
volgens mij valt dat ook best meequote:Op dinsdag 22 september 2020 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het menselijk ras de meest vreselijke diersoort die er is. Op individueel niveau heb ik aan de meeste mensen geen hekel
Nee man, kijk wat we met deze planeet doenquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
volgens mij valt dat ook best mee
Ok, maar je vindt mensen die het thuiswerken niet meer trekken dus aanstellers.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het menselijk ras de meest vreselijke diersoort die er is. Op individueel niveau heb ik aan de meeste mensen geen hekel
heb je nog ruim bagage gedaan?quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat zeg je best vaak toch?
#karzaidoetnietmeermeefriedepiepelquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:03 schreef Karzai het volgende:
kort dagje ben alweer thuis, fuck the system!
Jij gaat die tweede golf wel overlevenquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:03 schreef Karzai het volgende:
kort dagje ben alweer thuis, fuck the system!
Feestjes mogen niet.quote:
Nog niet maar heb ook nog de tijd he? Wacht even jouw vlucht van morgen af.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je nog ruim bagage gedaan?
gaat niet best neequote:Op dinsdag 22 september 2020 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee man, kijk wat we met deze planeet doen
gaat echt heel vroeg wordenquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog niet maar heb ook nog de tijd he? Wacht even jouw vlucht van morgen af.
Je hebt een baan, je mag van je werkgever thuis werken om je gezondheid te beschermen en je hebt voldoende mogelijkheden om toch contact te hebben met mensen. Ik hang de hele dag in meetings (nu ook). Dus ja, ik vind het een beetje aanstellerij.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, maar je vindt mensen die het thuiswerken niet meer trekken dus aanstellers.
Met dit tempo blijft het misschien nog even gelijk.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
gaat niet best neeover twintig jaar weer een miljard mensen erbij
nouja ik zat lekker op mijn werk met mensen uit alle windstrekenquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
#karzaidoetnietmeermeefriedepiepel
quote:
In gezichten hoesten en aan deurklinken likken voor een betere planeetquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met dit tempo blijft het misschien nog even gelijk.
was dat omdat men anders te dichtbij elkaar komt om de bagage boven te plaatsen?quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ben benieuwd of grote handbagage inderdaad ingecheckt moet worden en mee moet in het ruim.
#thanosdidnothingwrongquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In gezichten hoesten en aan deurklinken likken voor een betere planeet
Dat is al iets genuanceerder.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een baan, je mag van je werkgever thuis werken om je gezondheid te beschermen en je hebt voldoende mogelijkheden om toch contact te hebben met mensen. Ik hang de hele dag in meetings (nu ook). Dus ja, ik vind het een beetje aanstellerij.
k lees niks over bagage op de site.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga wel teruglezen als ik morgenmiddag thuiskom.
Dacht vooral om het boarden sneller te laten verlopen maar weet het niet meer zeker. Was tijdje terug dat ik dat filmpje zag.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was dat omdat men anders te dichtbij elkaar komt om de bagage boven te plaatsen?
Nee zag het filmpje gister ook niet meer.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k lees niks over bagage op de site.
Oh, valt nog mee op zich.quote:
Hier zit iemand om die reden nu thuis met een burn-out. Bij zijn vrouw die ook thuiswerkt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is al iets genuanceerder.Wat ik hoor van mensen is dat ze het heel erg moeilijk vinden dat hun werk en prive niet meer gescheiden is, moeite hebben met het dichtklappen van de laptop en dus langer doorwerken. Behoefte hebben aan de reis van en naar het werk om een duidelijker scheiding te hebben. Gek worden van hun partners die ook thuiswerken en daar ook niet vrolijker van worden. Zat redenen waarom ik begrijp dat sommige mensen het dus echt niet meer goed trekken. Net als dat er zat redenen zijn waarom andere mensen het juist weer heerlijk vinden. Kan beide kanten wel begrijpen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:13 schreef Karzai het volgende:
Zit je morgen om twee uur aan het zwembad met een cola
Denk het ook wel ja, gaat ook steeds zwaarder wegen natuurlijk dat thuiswerkenquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zit iemand om die reden nu thuis met een burn-out. Bij zijn vrouw die ook thuiswerkt.
Ik voorspel dat na het eind van het jaar dat nog wel erger gaat worden; want dan zijn mensen door het slechte weer nog vaker binnen.
Ik kon er vooral niet tegen dat kerel alleen mij als uitlaatklep had. We hebben dat stukje gescheiden leven wel echt nodig, zeg maar.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is al iets genuanceerder.Wat ik hoor van mensen is dat ze het heel erg moeilijk vinden dat hun werk en prive niet meer gescheiden is, moeite hebben met het dichtklappen van de laptop en dus langer doorwerken. Behoefte hebben aan de reis van en naar het werk om een duidelijker scheiding te hebben. Gek worden van hun partners die ook thuiswerken en daar ook niet vrolijker van worden. Zat redenen waarom ik begrijp dat sommige mensen het dus echt niet meer goed trekken. Net als dat er zat redenen zijn waarom andere mensen het juist weer heerlijk vinden. Kan beide kanten wel begrijpen eigenlijk.
In het begin ging ik iedere middag een half uurtje lopen; nu zit ik gewoon van 8:00 - 18:00 op mijn bureaustoel. Die grenzen vervagen heel snel.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja, gaat ook steeds zwaarder wegen natuurlijk dat thuiswerken
Snap ik.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon er vooral niet tegen dat kerel alleen mij als uitlaatklep had. We hebben dat stukje gescheiden leven wel echt nodig, zeg maar.
Ja dat hoor ik meer.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het begin ging ik iedere middag een half uurtje lopen; nu zit ik gewoon van 8:00 - 18:00 op mijn bureaustoel. Die grenzen vervagen heel snel.
Mijn afgelopen elf jaar. Van 08"00 tot 23:00 soms. En in het weekend. Die ochtendjes in de bioscoop worden wel gemist.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het begin ging ik iedere middag een half uurtje lopen; nu zit ik gewoon van 8:00 - 18:00 op mijn bureaustoel. Die grenzen vervagen heel snel.
Alleen samen krijgen we corona.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik radio of tv nieuws hoor voel ik me een leerling van een klas met een boze leraar die je steeds laat nablijven zonder dat je wat fout deed.
Foei dat je er bent!
Je Ruīneert de aarde
Verbruikt teveel water
Plastic soep in zee
Je gaat werken foei
Je wil elkaar opzoeken!
Je wil op vakantie![]()
Hou je van gezelligheid? Foei!
Gewoon bek houwen en thuiszitten!
Aansteller.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik radio of tv nieuws hoor voel ik me een leerling van een klas met een boze leraar die je steeds laat nablijven zonder dat je wat fout deed.
Foei dat je er bent!
Je Ruīneert de aarde
Verbruikt teveel water
Plastic soep in zee
Je gaat werken foei
Je wil elkaar opzoeken!
Je wil op vakantie![]()
Hou je van gezelligheid? Foei!
Gewoon bek houwen en thuiszitten!
Alleen al daarom probeer ik er dagelijks even uit te zijn/buiten iets te doen. Nu het sporten met m'n groep weer doorgaat, valt het alweer wat mee, maar het is wel écht veel stilzitten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal ik even voor je veinzen dat ik last heb van vliegschaamte?quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Foei!
Jij
Mens
Jij milieu vernietigaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig hebben we onze ontspanning op FOK!.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn afgelopen elf jaar. Van 08"00 tot 23:00 soms. En in het weekend. Die ochtendjes in de bioscoop worden wel gemist.
ja als je de rotzooi ziet die de mens achterlaatquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Foei!
Jij
Mens
Jij milieu vernietigaar.
Sorry.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja als je de rotzooi ziet die de mens achterlaat
Het is niet onwaar.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Foei!
Jij
Mens
Jij milieu vernietigaar.
Ik heb gelukkig nog wat "sociale" dingen zoals sporten en mijn relatie waarbij ik uit huis kom. Maar er zijn collega's die dat allemaal niet hebben en waarbij werk hun sociale kring was. Die vereenzamen zo ongeveerquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik.
[..]
Ja dat hoor ik meer.
Ik sprak laatst een moeder en die vertelde dat het ophalen van haar kinderen van school of opvang tegenwoordig HET uitje van haar dag is.
Ik moet mezelf af en toe ook dwingen wat dingen op te pakken. Soms ben ik na een dag thuiswerken gewoon moe en wil niets meer doen. Na mijn vakantie deel ik het wel weer best goed in gelukkig.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen al daarom probeer ik er dagelijks even uit te zijn/buiten iets te doen. Nu het sporten met m'n groep weer doorgaat, valt het alweer wat mee, maar het is wel écht veel stilzitten.
Maar ja, de drempel is met niet prettig weer alweer een stuk hoger.
Godver dacht even dat het van de afgelopen 24 uur wasquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
7 MINUTEN GELEDEN
RIVM: opnieuw fors meer besmettingen en opnames afgelopen week
Het aantal ziekenhuisopnames is de afgelopen week opnieuw fors toegenomen. De GGD's hebben afgelopen week 152 nieuwe ziekenhuisopnames en 33 doden gemeld aan het RIVM. De week ervoor waren het 92 nieuwe ziekenhuisopnames en 14 doden. De laatste keer dat zoveel mensen in een week werden opgenomen met corona was half mei.
Ook het aantal bevestigde besmettingen is flink toegenomen. Er zijn 13.471 nieuwe positieve testen bij het RIVM gemeld de afgelopen week. Een week eerder waren dat er 8265.
De afgelopen week hebben 192.255 mensen zich laten testen, vorige week waren dat er 195.545.
Van alle mensen die zich lieten testen, was ook een groter percentage positief. De afgelopen week was dat 6,1 procent. Een week eerder was dat 3,9 procent.
Door achterstanden bij de GGD worden doden en ziekenhuisopnames niet altijd direct doorgegeven. Sommige opnames en overlijdens waren dan ook niet afgelopen week, maar zijn afgelopen week pas gemeld bij het RIVM. Het daadwerkelijke aantal kan dus hoger liggen.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
7 MINUTEN GELEDEN
RIVM: opnieuw fors meer besmettingen en opnames afgelopen week
Het aantal ziekenhuisopnames is de afgelopen week opnieuw fors toegenomen. De GGD's hebben afgelopen week 152 nieuwe ziekenhuisopnames en 33 doden gemeld aan het RIVM. De week ervoor waren het 92 nieuwe ziekenhuisopnames en 14 doden. De laatste keer dat zoveel mensen in een week werden opgenomen met corona was half mei.
Ook het aantal bevestigde besmettingen is flink toegenomen. Er zijn 13.471 nieuwe positieve testen bij het RIVM gemeld de afgelopen week. Een week eerder waren dat er 8265.
De afgelopen week hebben 192.255 mensen zich laten testen, vorige week waren dat er 195.545.
Van alle mensen die zich lieten testen, was ook een groter percentage positief. De afgelopen week was dat 6,1 procent. Een week eerder was dat 3,9 procent.
Door achterstanden bij de GGD worden doden en ziekenhuisopnames niet altijd direct doorgegeven. Sommige opnames en overlijdens waren dan ook niet afgelopen week, maar zijn afgelopen week pas gemeld bij het RIVM. Het daadwerkelijke aantal kan dus hoger liggen.
Alsnog niet bestquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godver dacht even dat het van de afgelopen 24 uur was
Dan was het wel echt tijd voor vakantie denk ik.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog wat "sociale" dingen zoals sporten en mijn relatie waarbij ik uit huis kom. Maar er zijn collega's die dat allemaal niet hebben en waarbij werk hun sociale kring was. Die vereenzamen zo ongeveer
[..]
Ik moet mezelf af en toe ook dwingen wat dingen op te pakken. Soms ben ik na een dag thuiswerken gewoon moe en wil niets meer doen. Na mijn vakantie deel ik het wel weer best goed in gelukkig.
dat is nog tot daar aan toe, maar als het netjes weggooit in een afvalbak wordt nog verbrandquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik rij een auto, ik koop graag onzin wat met een vervuilend ding naar Europa moet komen, een hoop van m'n eten zit in plastic, tsja. Vervuilend is het absoluut.
Nou ja, da's m'n punt een beetje, dat alles draagt ook bij aan de vervuiling.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is nog tot daar aan toe, maar als het netjes weggooit in een afvalbak wordt nog verbrand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |