I know. Ik ken mijn klassiekers.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met dank aan Van Kooten en de Bie.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
I know. Ik ken mijn klassiekers.
Oh. Ziek?quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo nog maar een paracetamolletje pakken.
Sterkte budaquote:Op dinsdag 22 september 2020 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje gammel, hoofdpijn. Slecht geslapen.
Die hebben de mannen op hun rug en de vrouwen op de bovenlip.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd nuttig, zo'n deurmat in Griekenland.
Of corooonaaaaaquote:Op dinsdag 22 september 2020 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan helpt zo'n dag als vandaag vast enorm.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben de mannen op hun rug en de vrouwen op de bovenlip.
We hebben @Leonos ook nogquote:Op dinsdag 22 september 2020 12:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit ja. Jij bent onmisbaar hier.
Niet echt. En na de lunch mijn midyear met mijn managerquote:Op dinsdag 22 september 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan helpt zo'n dag als vandaag vast enorm.
Kak.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet echt. En na de lunch mijn midyear met mijn manager
Een keer een Griekse vrouw van onderen verwend met mijn mond, moest denken aan die gele grobbenbolquote:
Even noteren.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
Een keer een Griekse vrouw van onderen verwend met mijn mond, moest denken aan die gele grobbenbol![]()
En dat zegt wat over mijn al dan niet spannende posts.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer een Griekse vrouw van onderen verwend met mijn mond, moest denken aan die gele grobbenbol![]()
Jaaa, maar hou niet alles bij hier hoor, gaat te snel voor mijquote:Op dinsdag 22 september 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben @:leonos ook nog
quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat zegt wat over mijn al dan niet spannende posts.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker!quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Jaaa, maar hou niet alles bij hier hoor, gaat te snel voor mij![]()
Moet nog beetje werken tussen door.
Maaarrrr, witte bolletjes knakworst aan het eten
Wacht wat.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
24 MINUTEN GELEDEN
Famke Louise in voorjaar betaald door Rijksoverheid voor coronacampagne
Eerder dit jaar maakte zangeres Famke Louise deel uit van een betaalde campagne van de Rijksoverheid, bevestigt een woordvoerder van de overheidscommissie covid-19 desgevraagd aan de NOS.
De campagne was bedoeld om jongeren erop te wijzen dat ze zich aan de basisregels moeten houden. Gisteren begon Famke Louise, met een aantal andere artiesten, juist een actie tegen het coronabeleid van de regering.
Het bedrag dat Famke Louise voor haar deelname aan de voorjaarscampagne heeft ontvangen, is niet bekendgemaakt. Het gaat wel om duizenden euro's. De overheid heeft de afgelopen maanden meer zogenoemde influencers ingezet.
Contractbreuk, graag 10 miljoen terug betalen, direct naar de gevangenis, ga niet langs start.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
24 MINUTEN GELEDEN
Eerder dit jaar maakte zangeres Famke Louise deel uit van een betaalde campagne van de Rijksoverheid, bevestigt een woordvoerder van de overheidscommissie covid-19 desgevraagd aan de NOS.
De campagne was bedoeld om jongeren erop te wijzen dat ze zich aan de basisregels moeten houden. Gisteren begon Famke Louise, met een aantal andere artiesten, juist een actie tegen het coronabeleid van de regering.
Het bedrag dat Famke Louise voor haar deelname aan de voorjaarscampagne heeft ontvangen, is niet bekendgemaakt. Het gaat wel om duizenden euro's. De overheid heeft de afgelopen maanden meer zogenoemde influencers ingezet.
Zoals ik al zei, beter geschikt om getinte kindjes te maken.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
24 MINUTEN GELEDEN
wat is er nou mis met getint joh bleekscheetquote:Op dinsdag 22 september 2020 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, beter geschikt om getinte kindjes te maken.
De geit.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
24 MINUTEN GELEDEN
Mijn belastinggeld wat doe je.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
en zie nu dat die bizzey 18 duizend euro aan NOW regeling heeft gehad.
nou ja zijn optredens zijn denk ik helemaal weg gevallenquote:Op dinsdag 22 september 2020 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn belastinggeld wat doe je.
De knurften.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zijn optredens zijn denk ik helemaal weg gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |