abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 september 2020 @ 23:10:23 #201
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_195208669
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:08 schreef maan_man het volgende:
Ik heb wel bewondering voor Femke. Weinig talent, weinig verstand, maar alsnog een veelvoud weten te verdienen van hetgeen een eerlijke hardwerkende Nederlander verdient, zoals die bouwvakker die met zijn gouden handjes van 8 tot 17 noeste arbeid levert of die verpleegster die een zieke patiënten staat te verzorgen op een tijdstip dat onze Fem op haar rug ligt terwijl een of andere ongure rapper boven op haar ligt.
Klopt.

Tot er corona uitbreekt, en ze zulke domme acties op poten moet zetten om haar geld te verdienen.
  dinsdag 22 september 2020 @ 23:11:30 #202
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195208695
Die Famke zou een prima FvD kandidaat zijn voor de verkiezingen
  dinsdag 22 september 2020 @ 23:14:24 #203
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_195208751
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:08 schreef maan_man het volgende:
Ik heb wel bewondering voor Femke. Weinig talent, weinig verstand, maar alsnog een veelvoud weten te verdienen van hetgeen een eerlijke hardwerkende Nederlander verdient, zoals die bouwvakker die met zijn gouden handjes van 8 tot 17 noeste arbeid levert of die verpleegster die een zieke patiënten staat te verzorgen op een tijdstip dat onze Fem op haar rug ligt terwijl een of andere ongure rapper boven op haar ligt.
De verhalen over dat ze financieel genaaid is door mensen die wél helder na kunnen denken, moeten nog komen.

Beetje triestig kuikentje vind ik het.
pi_195208787
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:10 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Klopt.

Tot er corona uitbreekt, en ze zulke domme acties op poten moet zetten om haar geld te verdienen.
Eerlijk gezegd denk ik best dat haar inkomsten gekelderd zijn en dat ze haar luxe leventje misschien moeilijk kan financieren. Ik betwijfel echt dat ze het afgelopen half jaar minder heeft verdiend dan de gemiddelde bouwvakker of verpleegkundige. Hier en daar nog een ding op sociale media, youtube inkomsten lopen door, ect...
  dinsdag 22 september 2020 @ 23:16:58 #205
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195208797
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:11 schreef Hexagon het volgende:
Die Famke zou een prima FvD kandidaat zijn voor de verkiezingen
Eens, want Famke zou in een debat de vloer aanvegen met Rutte. :')
pi_195208998
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:16 schreef maan_man het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik best dat haar inkomsten gekelderd zijn en dat ze haar luxe leventje misschien moeilijk kan financieren. Ik betwijfel echt dat ze het afgelopen half jaar minder heeft verdiend dan de gemiddelde bouwvakker of verpleegkundige. Hier en daar nog een ding op sociale media, youtube inkomsten lopen door, ect...
Aan haar Instagram te zien heeft ze de hele zomer doorgebracht aan het zwembad op Ibiza, dus ze heeft denk ik idd niet op een houtje hoeven bijten.
pi_195209030
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:28 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Aan haar Instagram te zien heeft ze de hele zomer doorgebracht aan het zwembad op Ibiza, dus ze heeft denk ik idd niet op een houtje hoeven bijten.
Dat zegt niet zo veel. Je kan immers prima iets doen en laten zien en tegelijkertijd lekker in de schulden duiken en daar niets over zeggen.
pi_195209050
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:16 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Eens, want Famke zou in een debat de vloer aanvegen met Rutte. :')
Denk dat ze driekwart van de woorden van Rutte niet zou begrijpen :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2020 23:31:05 ]
pi_195209116
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:16 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Eens, want Famke zou in een debat de vloer aanvegen met Rutte. :')
Wat een geweldige manier om jezelf als geloofwaardige gesprekspartner ineens buitenspel te zetten. :D
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195209270
Ja leuk dat FamkeLouise deze mening heeft. Maar ondertussen lopen de cijfers op door slecht beleid. Misschien dat we daar deze energie aan kunnen verspillen. Dit soort uitspattingen zijn enkel resultaat van kut beleid, niet meer niet minder.
pi_195209407
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja leuk dat FamkeLouise deze mening heeft. Maar ondertussen lopen de cijfers op door slecht beleid. Misschien dat we daar deze energie aan kunnen verspillen. Dit soort uitspattingen zijn enkel resultaat van kut beleid, niet meer niet minder.
Ja laten we vooral het beleid de schuld geven zodat we niet naar de gevolgen van onze eigen daden en keuzes hoeven te kijken.
pi_195209476
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:55 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Ja laten we vooral het beleid de schuld geven zodat we niet naar de gevolgen van onze eigen daden en keuzes hoeven te kijken.
Domme meningen moet je incalculeren. Laten we het het volk de schuld geven van de stijgingen, de horeca, studenten, BN’ers, prettesters, Voetbal supporters. Laten we vooral de onderdaan de schuld geven idd.
pi_195209560
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 00:00 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Domme meningen moet je incalculeren. Laten we het het volk de schuld geven van de stijgingen, de horeca, studenten, BN’ers, prettesters, Voetbal supporters. Laten we vooral de onderdaan de schuld geven idd.
Wat vooral niet helpt is sterk versimpelde aanwijsbare verklaringen proberen te vinden die leiden naar een gewenste waarheid.
pi_195209643
Tim Douwsma wist bij op1 te vertellen dat er 28 miljoen operaties niet door gegaan zijn door Corona 🤣
Die kwam ook niet zo lekker uit de verf.
pi_195209825
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 07:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

Lui die in geldproblemen zitten dankzij het stilvallen van hun optredens.
Dat er nog maar veel pandemieën mogen volgen!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_195210545
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:08 schreef maan_man het volgende:
Ik heb wel bewondering voor Femke. Weinig talent, weinig verstand, maar alsnog een veelvoud weten te verdienen van hetgeen een eerlijke hardwerkende Nederlander verdient, zoals die bouwvakker die met zijn gouden handjes van 8 tot 17 noeste arbeid levert of die verpleegster die een zieke patiënten staat te verzorgen op een tijdstip dat onze Fem op haar rug ligt terwijl een of andere ongure rapper boven op haar ligt.
Verpleegkundigen moeten niet zeiken.

Die hebben een dik vet bonus applaus gekregen.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_195210995
quote:
4s.gif Op woensdag 23 september 2020 04:46 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Verpleegkundigen moeten niet zeiken.

Die hebben een dik vet bonus applaus gekregen.
:') ik twijfelde nog of ik hier inhoudelijk op in wilde gaan, maar nee...denk niet dat dat zin heeft.
pi_195211092
Ja laten we helemaal geen rekening houden met elkaar..

“BN’ers” :')

Je hebt het nog steeds over een virus wat dodelijker is dan de griep, complicaties 8x vaker voorkomen dan bij de griep (ik noem de griep voor de “tis maar een griep mongolen”), met name complicaties optreden bij mensen onder de 50 zonder onderliggend lijden, hier geen vaccin voor bestaat en het inmiddels duidelijk is dat “groepsimmuniteit” niet mogelijk is want het lichaam bouwt te snel de anti stoffen af.

En je T-cellen lijken het niet of niet altijd te onthouden. (Mensen krijgen het meerdere malen achter elkaar blijkbaar)

Hoe fucking verwend moet je zijn dat je niet 1 jaar.. 1 lullig jaartje, dat terras mijdt, even 1x niet op vakantie gaat, wat feestjes moet missen, dat je dat niet kan.

Dan verdien je het ook dat je de complicaties krijgt wat mij betreft.
Have fun met 9 maanden of langer revalideren omdat je geen trap meer op of af kan lopen.
  woensdag 23 september 2020 @ 07:31:33 #219
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195211150
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja leuk dat FamkeLouise deze mening heeft. Maar ondertussen lopen de cijfers op door slecht beleid. Misschien dat we daar deze energie aan kunnen verspillen. Dit soort uitspattingen zijn enkel resultaat van kut beleid, niet meer niet minder.
Slecht beleid van de overheid? Nee.
Slechte houding en navolging van de regels door velen? Ja.
  woensdag 23 september 2020 @ 07:34:37 #220
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_195211160
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 07:31 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Slecht beleid van de overheid? Nee.
Slechte houding en navolging van de regels door velen? Ja.
Idd, kinderachtig om naar de overheid te wijzen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_195211165
quote:
4s.gif Op woensdag 23 september 2020 04:46 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Verpleegkundigen moeten niet zeiken.

Die hebben een dik vet bonus applaus gekregen.
:') eenmalige bonus van 1000 euro netto

Mag het?

Het geld is bedoeld voor verpleegkundigen, verzorgenden, helpenden, schoonmakers en het andere ondersteunend personeel in alle sectoren van de zorg. Dus de verpleeghuiszorg, ziekenhuiszorg, ambulancezorg, gehandicaptenzorg, revalidatiezorg, wijkverpleging, jeugdzorg, geestelijke gezondheidszorg en andere zorgsectoren.

Minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid, Welzijn en Sport): "Tijdens de coronacrisis hebben zorgprofessionals zich dag en nacht onvermoeibaar ingezet om anderen te helpen. En dat onder ongekende omstandigheden. Nederland kon op hen rekenen. Minister Martin van Rijn (Medische Zorg en Sport): "Met deze bonus laten we vanuit de Tweede Kamer en het kabinet onze waardering zien. Staatssecretaris Paul Blokhuis: "Voor de volharding, flexibiliteit en professionaliteit van onze zorgmedewerkers mogen we heel dankbaar zijn."

quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 07:01 schreef DW457 het volgende:

[..]

:') ik twijfelde nog of ik hier inhoudelijk op in wilde gaan, maar nee...denk niet dat dat zin heeft.
ik deed het wel :@ ja, stom.. ik weet het :+
  woensdag 23 september 2020 @ 07:37:42 #222
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195211176
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 07:34 schreef Perrin het volgende:

[..]

Idd, kinderachtig om naar de overheid te wijzen.
Wat is nou zo moeilijk aan afstand houden, drukte te vermijden, je handen vaak en goed wassen, thuis blijven bij klachten, etc.?

En, elk land kampt momenteel met een schreeuwend tekort aan testcapaciteit.
  woensdag 23 september 2020 @ 07:40:08 #223
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195211194
Het zou veel helpen als die lui van Viruswaarheid zouden worden gecanceld (op een nette, humane manier natuurlijk). Onze nationale volksgezondheid loopt nu in gevaar.
pi_195211292
Is het normaal dat ik geen idee heb wie deze mensen zijn of komt dat omdat ik een zolderkamerautist ben?
2.
  woensdag 23 september 2020 @ 07:52:12 #225
3542 Gia
User under construction
pi_195211299
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 00:14 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Tim Douwsma wist bij op1 te vertellen dat er 28 miljoen operaties niet door gegaan zijn door Corona 🤣
Die kwam ook niet zo lekker uit de verf.
Ja, ik lag in een deuk. Iedere Nederlander wordt een keer of 2 geopereerd per half jaar. Wat een sukkel!
pi_195211407
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 07:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:') eenmalige bonus van 1000 euro netto

Mag het?

Het geld is bedoeld voor verpleegkundigen, verzorgenden, helpenden, schoonmakers en het andere ondersteunend personeel in alle sectoren van de zorg. Dus de verpleeghuiszorg, ziekenhuiszorg, ambulancezorg, gehandicaptenzorg, revalidatiezorg, wijkverpleging, jeugdzorg, geestelijke gezondheidszorg en andere zorgsectoren.

Minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid, Welzijn en Sport): "Tijdens de coronacrisis hebben zorgprofessionals zich dag en nacht onvermoeibaar ingezet om anderen te helpen. En dat onder ongekende omstandigheden. Nederland kon op hen rekenen. Minister Martin van Rijn (Medische Zorg en Sport): "Met deze bonus laten we vanuit de Tweede Kamer en het kabinet onze waardering zien. Staatssecretaris Paul Blokhuis: "Voor de volharding, flexibiliteit en professionaliteit van onze zorgmedewerkers mogen we heel dankbaar zijn."
[..]

ik deed het wel :@ ja, stom.. ik weet het :+
Ik geloof dat men m'n sarcasme hier niet bemerkt.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 23 september 2020 @ 08:19:18 #227
3542 Gia
User under construction
pi_195211511
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 07:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Hoe fucking verwend moet je zijn dat je niet 1 jaar.. 1 lullig jaartje, dat terras mijdt, even 1x niet op vakantie gaat, wat feestjes moet missen, dat je dat niet kan.

Dan verdien je het ook dat je de complicaties krijgt wat mij betreft.
Have fun met 9 maanden of langer revalideren omdat je geen trap meer op of af kan lopen.
Dit! Wat te denken van jongeren tijdens de 2de wereldoorlog. Hadden die een leuke jeugd?
En die hebben Nederland moeten opbouwen en krijgen nu de term Boomer naar hun kop. Oh wat hebben die geluk gehad!
pi_195211623
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 08:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Dit! Wat te denken van jongeren tijdens de 2de wereldoorlog. Hadden die een leuke jeugd?
En die hebben Nederland moeten opbouwen en krijgen nu de term Boomer naar hun kop. Oh wat hebben die geluk gehad!
Ho even, nou moet ik toch even ingrijpen. :P
De babyboomer generatie heeft Nederland ook niet opgebouwd, dat waren hun vader en moeders.
De babyboomers waren immers pas veelal volwassen tegen de tijd dat het onderhand 1970 was.
  woensdag 23 september 2020 @ 08:33:10 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195211642
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 08:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ho even, nou moet ik toch even ingrijpen. :P
De babyboomer generatie heeft Nederland ook niet opgebouwd, dat waren hun vader en moeders.
De babyboomers waren immers pas veelal volwassen tegen de tijd dat het onderhand 1970 was.
Dat klopt, maar ook die generatie wordt gewoon voor Boomer uitgemaakt als ze het gore lef hebben een mening te uiten of pensioen te ontvangen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 september 2020 @ 08:34:07 #230
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195211654
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 08:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ook die generatie wordt gewoon voor boomer uitgemaakt als ze het gore lef hebben een mening te uiten of pensioen te ontvangen.
Alles wat oud is is toch een boomer? en alles wat jong en nu al overspannen is een millenial?
pi_195211663
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 08:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ook die generatie wordt gewoon voor boomer uitgemaakt als ze het gore lef hebben een mening te uiten of pensioen te ontvangen.
Leven die nog dan?
Die zijn veelal al overleden volgens mij of ik vergis me misschien qua hoe lang mensen leven gemiddeld. :P
Maar de meeste staan ongetwijfeld al met 1 been in het graf, maw, ik herken me niet helemaal in die bewering.
  Moderator woensdag 23 september 2020 @ 08:34:42 #232
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195211667
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 07:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ja laten we helemaal geen rekening houden met elkaar..

“BN’ers” :')

Je hebt het nog steeds over een virus wat dodelijker is dan de griep, complicaties 8x vaker voorkomen dan bij de griep (ik noem de griep voor de “tis maar een griep mongolen”), met name complicaties optreden bij mensen onder de 50 zonder onderliggend lijden, hier geen vaccin voor bestaat en het inmiddels duidelijk is dat “groepsimmuniteit” niet mogelijk is want het lichaam bouwt te snel de anti stoffen af.

En je T-cellen lijken het niet of niet altijd te onthouden. (Mensen krijgen het meerdere malen achter elkaar blijkbaar)

Hoe fucking verwend moet je zijn dat je niet 1 jaar.. 1 lullig jaartje, dat terras mijdt, even 1x niet op vakantie gaat, wat feestjes moet missen, dat je dat niet kan.

Dan verdien je het ook dat je de complicaties krijgt wat mij betreft.
Have fun met 9 maanden of langer revalideren omdat je geen trap meer op of af kan lopen.
Nouja. Ik ben momenteel op een citytrip / Berlijn. Ik moest echt even de deur uit. Maar ik werk dan ook het gros van de weken thuis. Maar dat doe ik niet in hartje zomer in een stad waar voldoende ruimte is en met de auto. Sorry ;( ! Free René ;( #bj1989
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_195211680
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 08:34 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Alles wat oud is is toch een boomer? en alles wat jong en nu al overspannen is een millenial?
Dat is ook niet zo vreemd dat men sneller overspannen is, er zijn wat, 3x meer mensen? tig keer meer verkeer, te weinig banen en de prestatiedruk gaat japanse kanten op terwijl je tot je 40ste thuis moet wonen tenzij mazzel of je woont ergens waar het allemaal niet zo druk is.. maar dan ook weer minder banen terwijl er heel wat verwacht word van je.

Nee het is allebei even flauw, zowel de boomer als millenial stempeltjes.
  woensdag 23 september 2020 @ 08:36:01 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195211683
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 08:34 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Alles wat oud is is toch een boomer? en alles wat jong en nu al overspannen is een millenial?
Oh, dat heb ik dan gemist, gelukkig ben ik Generatie (ni)X :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 september 2020 @ 08:37:16 #235
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195211696
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 08:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik dan gemist, gelukkig ben ik Generatie (ni)X :+
Veel te moeilijk, gewoon binair. je bent een door de overheid verwende boomer of een door je ouders verpeste millenial. Moeilijker is het niet.
  woensdag 23 september 2020 @ 08:37:33 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195211701
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 08:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Leven die nog dan?
Die zijn veelal al overleden volgens mij of ik vergis me misschien qua hoe lang mensen leven gemiddeld. :P
Maar de meeste staan ongetwijfeld al met 1 been in het graf, maw, ik herken me niet helemaal in die bewering.
Ja, er zijn nog mensen die van voor de babyboomgeneratie zijn...
Alles dat ouder is dan 75 zo ongeveer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 september 2020 @ 08:38:13 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195211707
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 08:37 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Veel te moeilijk, gewoon binair. je bent een door de overheid verwende boomer of een door je ouders verpeste millenial. Moeilijker is het niet.
Ik zal mijn kind dan wel verpest hebben :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 september 2020 @ 08:40:09 #238
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195211718
Gisteren op Radio1 weer een heerlijke column van Marcel van Roosmalen:

pi_195211727
Dat "ok boomer" en millienial-stereotypes is de zoveelste uit de USA overgewaaide contraproductieve flauwekul. Ik geloof niet zo in het zwartepieten van een hele generatie, jong of oud. Het zorgt voor verdeeldheid terwijl de oorzaak van maatschappelijke misstanden meestal veel breder ligt.
  woensdag 23 september 2020 @ 08:41:13 #240
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195211733
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 08:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zal mijn kind dan wel verpest hebben :@
ja sorry.

Inmiddels heb ik begrepen dat onze niet zo bekende bekende nederlanders het allemaal niet zo bedoeld hebben. Ze wilden alleen maar wat aandacht voor het feit dat de maatregelen impact hebben. Dat wisten wij nog niet, dus fijn dat we het nu weten.

#ikdoenietmeermeeenhebeigenlijknooitmeegedaanmetdeikdoenietmeermeebeweging
  woensdag 23 september 2020 @ 08:41:26 #241
3542 Gia
User under construction
pi_195211741
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 08:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Ho even, nou moet ik toch even ingrijpen. :P
De babyboomer generatie heeft Nederland ook niet opgebouwd, dat waren hun vader en moeders.
De babyboomers waren immers pas veelal volwassen tegen de tijd dat het onderhand 1970 was.
Ha, okay, maar dan nog heeft de jeugd geen respect voor deze 85-100 jarigen. Die kunnen de Corona krijgen, als hun leuke leventje maar doorgaat.

Gut gut, er zou eens een oorlog uitbreken! Verwacht dat deze blagen massaal zelfmoord plegen.
  woensdag 23 september 2020 @ 08:44:06 #242
3542 Gia
User under construction
pi_195211765
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 08:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, er zijn nog mensen die van voor de babyboomgeneratie zijn...
Alles dat ouder is dan 75 zo ongeveer.
Mijn moeder is 80, van januari 40. Net voor de oorlog. Ik ben van 63.
pi_195211776
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 08:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Ha, okay, maar dan nog heeft de jeugd geen respect voor deze 85-100 jarigen. Die kunnen de Corona krijgen, als hun leuke leventje maar doorgaat.

Gut gut, er zou eens een oorlog uitbreken! Verwacht dat deze blagen massaal zelfmoord plegen.
Ja goed daar ben ik het wel mee eens.
  woensdag 23 september 2020 @ 08:49:47 #244
3542 Gia
User under construction
pi_195211837
Overigens ook die huisarts en die andere zogenaamde deskundigen die beweerden dat er meer uitgelegd moet worden op tv.
Er zijn tig programma's geweest over Corona en bij de talkshows zitten dagelijks virologen die alles duidelijk uitleggen.
Moet je wel kijken, natuurlijk!
  woensdag 23 september 2020 @ 08:55:39 #245
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195211898
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 08:49 schreef Gia het volgende:
Overigens ook die huisarts en die andere zogenaamde deskundigen die beweerden dat er meer uitgelegd moet worden op tv.
Er zijn tig programma's geweest over Corona en bij de talkshows zitten dagelijks virologen die alles duidelijk uitleggen.
Moet je wel kijken, natuurlijk!
Ik zie drie problemen die onoplosbaar zijn:
• Het beleid wat wordt gevoerd is niet gebaseerd op eerdere gebeurtenissen, veel is nieuw, veel moet ontdekt worden
• Sommige media hebben de neiging incidenten en niet goed lopende zaken uit te vergroten
• Veel mensen zijn niet in staat om zelfs redelijk basic uitleg te begrijpen

Tel die drie op en je hebt een situatie waarbij pakweg 30% van de bevolking in een constante staat van verwarring is, inclusief onze niet zo bekende en niet zo intelligente bekende Nederlanders. Je ziet dat de communicatie van de persconferenties al naar kleuterschoolniveau is gebracht en nog zie je dat mensen het niet begrijpen.
pi_195212104
Ken heel die femke niet, maar zit net even te kijken naar Jinek... wat een raar accent heeft die griet :') niet te volgen.

Clownesque typje, wat doet ze precies?
pi_195212149
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 09:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit, na maanden nog geen alternatief gevonden hebben om inkomsten te genereren.

Maar hoe zien ze het voor zich? Weer gaan optreden? Net als andere zangers met wel creatieve oplossingen?
Ik weet wel een alternatief. Haar kut verkopen aan hongerige hyena's. Zit ze eindelijk op het niveau waar ze thuishoort.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 23 september 2020 @ 09:16:20 #248
186611 Haags
pi_195212164
Ik vind het jammer dat mijn held Mental Theo hier zijn medewerking aan verleend. ;(
Zonder wrijving geen glans
pi_195212171
quote:
10s.gif Op woensdag 23 september 2020 09:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Ken heel die femke niet, maar zit net even te kijken naar Jinek... wat een raar accent heeft die griet :') niet te volgen.

Clownesque typje, wat doet ze precies?
Hele slechte muziek maken. En model voor hongerige negers.
pi_195212184
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 09:16 schreef Justin_Case het volgende:
Menthal Theo
:')

Je zal een fanbase hebben die je naam niet eens kan spellen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')