Nee, ik vertrouw geen enkele politicus.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij bent Trump en/of Baudet-aanhanger, he?
En dan nog mensen gaan vergelijken met nazi's ook.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:32 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Aanzetten tot moord een linkse hobby die op FOK! nog veel medestanders heeft..
Niets geleerd van Folkert van der Graaf die Pim met voorbedachte rade vermoorde al dan niet in opdracht van de zittende politieke kliek.
Was er in 1920 de tijd er wel naar dat populistisch opruiende teksten tot een 2e wereldoorlog zouden lijden? Hoe kun jij in de toekomst kijken?quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:37 schreef Megumi het volgende:
[..]
Klopt. Maar de tijd is er nu niet naar dat uitspraken zeker in Nederland als minder! Tegen een bepaalde bevolkingsgroep tot moord richting die groep gaat leiden.
40+ zetels voor de vvd.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Elke dag schiet zo'n zelfverondersteld moreel superieur typje zich weer ongelofelijk in de voet, je blijft wel lachen hoor, onbeholpenheid heeft altijd wel iets koddigs.
We zullen zien in maart wat de opbrengst is...
Groot gelijk. Wees altijd kritisch naar machthebbers.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:41 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw geen enkele politicus.
Niet woordelijk, maar in de context kan duidelijk zijn geweest dat ze dat impliceerde. Als vervolgens iemand met een misleidend fragment aan de haal gaat is dat natuurlijk haar schuld niet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat vet gedrukte zegt ze dus juist niet.
In die context kan Jesse Klaver ook genoemd worden. Zo zou je Akwasi kunnen associëren met Hitler vanwege de extreme opvattingen. Mooi hè, filosoferen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:40 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is mij trouwens op basis van de 13 seconden nog niet duidelijk? Maar op zich had Hitler wel hetzelfde beroep als Baudet die van politicus?
Hoe bedoel je naar de toekomst kijken?quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Was er in 1920 de tijd er wel naar dat populistisch opruiende teksten tot een 2e wereldoorlog zouden lijden? Hoe kun jij in de toekomst kijken?
Precies.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:46 schreef Poefbank het volgende:
[..]
In die context kan Jesse Klaver ook genoemd worden. Zo zou je Akwasi kunnen associëren met Hitler vanwege de extreme opvattingen. Mooi hè, filosoferen.
In 1920 heerste er in DE een soort burgeroorlog tussen het Freikorps en de opkomende communisten die in DE de revolutie wilde ontketenen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Was er in 1920 de tijd er wel naar dat populistisch opruiende teksten tot een 2e wereldoorlog zouden lijden? Hoe kun jij in de toekomst kijken?
Oh, zo zwart-wit zie ik het niet. Je moet gewoon zelf blijven nadenken.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:41 schreef Candymannetje het volgende:
Nee, ik vertrouw geen enkele politicus.
Elke dag is er wel weer een kortzichtige sukkel die het concept filosoferen niet begrijpt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Elke dag schiet zo'n zelfverondersteld moreel superieur typje zich weer ongelofelijk in de voet, je blijft wel lachen hoor, onbeholpenheid heeft altijd wel iets koddigs.
Ja joh, ze hebben allemaal een dubbele agenda.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:44 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Groot gelijk. Wees altijd kritisch naar machthebbers.
Je bent een goed voorbeeld van wat linkse indoctrinatie in het onderwijs met kinderen doet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 07:14 schreef babylon het volgende:
En daarom pakt ze een huidige politici die in woord af en toe best lijkt op Hitler jaren '20.
We zien gewoon niet wat er in het onzichtbare lobby-circuit gebeurt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:50 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja joh, ze hebben allemaal een dubbele agenda.
Ik word er alleen een beetje moe van hoe links alles wat niet in hun straatje past gelijk racisten, fascisten en Hitler noemt.
Hoezo links? Hitler en Baudet zijn allebei narcisten van de bovenste plank. Denk dat ze daarom de vergelijking maakt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:53 schreef the-eye het volgende:
Je bent een goed voorbeeld van wat linkse indoctrinatie in het onderwijs met kinderen doet.![]()
Wie zegt er dan allemaal dat je Baudet moet kunnen vermoordenquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het hoge percentage "moet kunnen" schrik ik van. Gore extremisten.
Correctiequote:Op dinsdag 22 september 2020 09:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Elke dag is er wel weer een kortzichtige sukkel die het concept filosoferen Haatzaaien niet begrijpt.
ach, we gaan over op de persoonlijke aanval? De argumenten zijn nu alweer op? Typisch en dus koddigquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Elke dag is er wel weer een kortzichtige sukkel die het concept filosoferen niet begrijpt.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie zegt er dan allemaal dat je Baudet moet kunnen vermoorden.
Ik denk dat de meeste mensen die zich zulke vragen stellen het liefst tot de conclusie komen dat het niet moet kunnen en daar ook naartoe redeneren.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het hoge percentage "moet kunnen" schrik ik van. Gore extremisten.
Het gaat niet (alleen) om de vraag.quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:00 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen die zich zulke vragen stellen het liefst tot de conclusie komen dat het niet moet kunnen en daar ook naartoe redeneren.
I rest my case.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |