Jawel. En haar longarts houdt toezicht op alles. En waarom zou ze naar ons moeten luisteren? Het is haar leven. Ik kan me goed voorstellen dat ze er wel genoeg van heeft als het zo moet. Totaal geen energie meer. Kan de deur niet meer uit. Het houdt een keer op hoorquote:Op maandag 21 september 2020 21:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Mondige patiënt.
Maar luistert ze wel naar deskundige adviezen en naar haar kinderen?
Heftig allemaal P.quote:Op maandag 21 september 2020 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
Om nog even terug te komen op golfer's vraag:
[..]
Jawel. En haar longarts houdt toezicht op alles. En waarom zou ze naar ons moeten luisteren? Het is haar leven. Ik kan me goed voorstellen dat ze er wel genoeg van heeft als het zo moet. Totaal geen energie meer. Kan de deur niet meer uit. Het houdt een keer op hoorEn dan word je gereanimeerd en kom je in dezelfde shit terecht. Daarnaast heeft ze genoeg resultaten van reanimaties meegemaakt in het bejaardentehuis (waar ze werkte als receptioniste) om dat niet te willen.
Deden wij ook jaquote:Op maandag 21 september 2020 22:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heftig allemaal P.
Gaat niemand van de kinderen mee naar afspraken met een arts ofzo? Met J's vader kregen we ook allemaal halve en foutieve informatie. Toen zijn we mee gegaan, met een vragenlijst en een kladblok. Dat gaf ons wel veel duidelijkheid.
Bij het slechtnieuwsgesprek heb ik zitten notuleren. We hebben nog wel een aantal keer in die notulen gekeken wat er ook alweer gezegd was.
Gebeurt allemaal aan het bed. Dus we moeten afgaan op haar verhaal. Maar misschien wordt het wel tijd voor een goed gesprek.quote:Op maandag 21 september 2020 22:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heftig allemaal P.
Gaat niemand van de kinderen mee naar afspraken met een arts ofzo? Met J's vader kregen we ook allemaal halve en foutieve informatie. Toen zijn we mee gegaan, met een vragenlijst en een kladblok. Dat gaf ons wel veel duidelijkheid.
Bij het slechtnieuwsgesprek heb ik zitten notuleren. We hebben nog wel een aantal keer in die notulen gekeken wat er ook alweer gezegd was.
Meestal is wel bekend wanneer de arts komt, dan kan iemand van jullie aansluitenquote:Op maandag 21 september 2020 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gebeurt allemaal aan het bed. Dus we moeten afgaan op haar verhaal. Maar misschien wordt het wel tijd voor een goed gesprek.
Da's toch prima te parsen door de verzekeraars, in de vorm van een eenzijdige beeindiging van de polis?quote:
Overleg met je moeder dat je er een keer bij wil zijn. En als zij dat goed vindt, geef dat dan aan bij de verpleging. Dan regelen die wel dat er een familiegesprek komt.quote:Op maandag 21 september 2020 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gebeurt allemaal aan het bed. Dus we moeten afgaan op haar verhaal. Maar misschien wordt het wel tijd voor een goed gesprek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 21 september 2020 22:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Bah, Cat, en die collega is bij dezelfde cliënt geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#wereldalzheimersdag
quote:Op maandag 21 september 2020 23:23 schreef AnneX het volgende:
Jasses Cat...heb je de hausse meegemaakt met het intramuraal werken en zal je alsnog
besmet raken.
Voor Oma CandaasjeIk denk dat ik al eerder besmet ben geweest hoor. Veel langer onbeschermd contact gehad met collega’s die de typische symptomen hadden en, toen testen eenmaal mocht, besmet bleken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#wereldalzheimersdag
Ik had drie dagen een kuchje toen testen nog niet mocht. Ik denk nu dat het COVID was. Als ik dat kuchje nu had was ik er meteen een afspraak voor gaan maken. Maja, niks.
En in die tijd kwam ik verder nergens. Nu wel.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Goed nieuwsquote:Op maandag 21 september 2020 20:45 schreef AnneX het volgende:
Vandaag was een butdmiddagje.
Tis niet leuk om als vrijwilliger te worden afgeserveerd, het gevoel te hebben van ...
Bijv. de laptop was ontregeld. Collega en ik zijn niet echt nerds en ook niet digibeet.
Wij redden ons altijd wel. Is de laptop terug, vraag ik wat er was...”niks” . Hoezo niks.
“Niks”. En dan anderhalve week voor niks bij de ict afdeling staan?
Er was meer.![]()
En oh ja, de medische apk was goed. Lab. etc. Bloeddruk. Hoera![]()
( gewoonlijk valt er iets te zeuren ).
Dat is voor mijn zus en pa dan. Er is beperkt bezoekgebeuren in het ziekenhuis. Slechts 1 persoon per dag maar die mag onbeperkt komen. Mijn vader en zus gaan afwisselend.quote:Op maandag 21 september 2020 22:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Overleg met je moeder dat je er een keer bij wil zijn. En als zij dat goed vindt, geef dat dan aan bij de verpleging. Dan regelen die wel dat er een familiegesprek komt.
Juist in een situatie zoals je beschrijft is het zo belangrijk om alle info te hebben. Ook om later met je moeder door te spreken, die het wellicht ook niet allemaal meer kon bijhouden. Sterkte ermee.
Jawel. Corona zit wel lekker in de weg want je merkt dat hij behoefte heeft aan een praatje. Ik bel hem om de dag ff.quote:Op maandag 21 september 2020 23:42 schreef Blues het volgende:
Nou P wel zorgelijk met je moederHopelijk geeft een familiegesprek meer opheldering wat de prognose is en eventueel de mogelijkheden nog. Trekt je vader het nog wel?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |