abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195188932
Om nog even terug te komen op golfer's vraag:

quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 21:40 schreef golfer het volgende:

[..]

Mondige patiënt.
Maar luistert ze wel naar deskundige adviezen en naar haar kinderen?
Jawel. En haar longarts houdt toezicht op alles. En waarom zou ze naar ons moeten luisteren? Het is haar leven. Ik kan me goed voorstellen dat ze er wel genoeg van heeft als het zo moet. Totaal geen energie meer. Kan de deur niet meer uit. Het houdt een keer op hoor :D En dan word je gereanimeerd en kom je in dezelfde shit terecht. Daarnaast heeft ze genoeg resultaten van reanimaties meegemaakt in het bejaardentehuis (waar ze werkte als receptioniste) om dat niet te willen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195189245
Dat is een naar bericht zeg, P.
Sterkte met ernaast staan!

Over thuiswerken: een oudcollega had praktijk aan huis. Die ging vaak aan het einde van de dag naar een stadje verderop om er even uit te zijn. Of met de pont naar de overkant en een boodschap doen.
Als je op een dag 8 mensen spreekt met pijnklachten hier of daar - terecht hoor - en je werkt alleen en kunt niet ventileren, is het wel ok denk ik om even weg te zijn.
Zelf moest ik altijd weer naar huis rijden, 15 - 30 minuten.

Wat Myraela doet met naar buiten en ijsje halen om eruit te breken, lijkt mij ook een goeie.
  maandag 21 september 2020 @ 22:25:23 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_195189610
De vlag kan uit. Facebook dreigt zich uit de EU terug te trekken.
https://www.vice.com/en_u(...)t-doesnt-get-its-way

Hopelijk dan ook meteen alle pixel tracking en cook settings waar op alle mogelijke manieren data mee verzameld wordt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_195189628
Wat naar @PdeHoog. Maar van je moeder uit goed te begrijpen, op een gegeven moment is het klaar met wat je wilt.

Bij het thuiswerken, ik kan goed afsluiten, laptop uit (ook echt uit, dus duurt het opstarten lang) en dan is het klaar en ga ik wat anders doen. Soms kijk ik later nog even op mobiel, maar ik heb ook bewust een werk mobiel en een privé mobiel.

Vandaag een beetje een vreemde dag, 60 jarige trouwdag van mijn ouders. Helemaal niet bij nagedacht maar afgelopen nacht over ze gedroomd en bij appje over ze schoot het me te binnen en voor het eerst in jaren hun trouwalbum bekeken. In het tweede album dacht ik dat daar meer van hetzelfde foto’s zaten, bleken baby en gezinsfoto’s te zitten van toen mijn broer en zus waren geboren
We have far more in common than that which devides us..
pi_195189792
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
Om nog even terug te komen op golfer's vraag:
[..]

Jawel. En haar longarts houdt toezicht op alles. En waarom zou ze naar ons moeten luisteren? Het is haar leven. Ik kan me goed voorstellen dat ze er wel genoeg van heeft als het zo moet. Totaal geen energie meer. Kan de deur niet meer uit. Het houdt een keer op hoor :D En dan word je gereanimeerd en kom je in dezelfde shit terecht. Daarnaast heeft ze genoeg resultaten van reanimaties meegemaakt in het bejaardentehuis (waar ze werkte als receptioniste) om dat niet te willen.
Heftig allemaal P.
Gaat niemand van de kinderen mee naar afspraken met een arts ofzo? Met J's vader kregen we ook allemaal halve en foutieve informatie. Toen zijn we mee gegaan, met een vragenlijst en een kladblok. Dat gaf ons wel veel duidelijkheid.

Bij het slechtnieuwsgesprek heb ik zitten notuleren. We hebben nog wel een aantal keer in die notulen gekeken wat er ook alweer gezegd was.
Spoilers!
pi_195189898
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 22:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Heftig allemaal P.
Gaat niemand van de kinderen mee naar afspraken met een arts ofzo? Met J's vader kregen we ook allemaal halve en foutieve informatie. Toen zijn we mee gegaan, met een vragenlijst en een kladblok. Dat gaf ons wel veel duidelijkheid.

Bij het slechtnieuwsgesprek heb ik zitten notuleren. We hebben nog wel een aantal keer in die notulen gekeken wat er ook alweer gezegd was.
Deden wij ook ja
pi_195189939
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 22:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Heftig allemaal P.

Gebeurt allemaal aan het bed. Dus we moeten afgaan op haar verhaal. Maar misschien wordt het wel tijd voor een goed gesprek.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195189968
Oh god. Trending: #ikdoenietmeermee
pi_195189996
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 22:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gebeurt allemaal aan het bed. Dus we moeten afgaan op haar verhaal. Maar misschien wordt het wel tijd voor een goed gesprek.
Meestal is wel bekend wanneer de arts komt, dan kan iemand van jullie aansluiten
pi_195190004
quote:
9s.gif Op maandag 21 september 2020 22:44 schreef Myraela het volgende:
Oh god. Trending: #ikdoenietmeermee
Da's toch prima te parsen door de verzekeraars, in de vorm van een eenzijdige beeindiging van de polis?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195190157
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 22:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Overleg met je moeder dat je er een keer bij wil zijn. En als zij dat goed vindt, geef dat dan aan bij de verpleging. Dan regelen die wel dat er een familiegesprek komt.
Juist in een situatie zoals je beschrijft is het zo belangrijk om alle info te hebben. Ook om later met je moeder door te spreken, die het wellicht ook niet allemaal meer kon bijhouden. Sterkte ermee.

Ik las relatief goede berichten van de oma van Candaasje ^O^ Blijft altijd spannend, zo’n oud menske.

Thuiswerken in de woonkamer doet het hier prima. Vanmiddag nog met twee slapende kittens op schoot zitten werken. Toen ze alle vijf wakker waren en op en om me heen krioelende, was het wat ingewikkelder _O- Maar daarom mochten ze ook pas halverwege de werkdag erbij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195190180
Bah, Cat, en die collega is bij dezelfde cliënt geweest?
pi_195190288
Wat heftig, P. Veel sterkte voor jou en je familie gewenst!

Candaasje, fijn dat het een relatief gunstige breuk blijkt te zijn, maar wel sneu oma zo in de war.

Jagär nog gefeliciteerd met T!

Cat, jeetje wat shit zeg. Kan me voorstellen dat je blij bent als de 14 dagen voorbij zijn!

Ik werk ook fijn op de bank met laptop op schoot. Maar vind het ook wel lastig met de werk/privé balans om alles thuis te doen. Aan de ene kant vind ik het heel fijn dat ik daardoor enorm flexibel ben (nauwelijks meetings of afspraken dus kan ook in avond oid werken), want ik kan dus vrij last minute gewoon ja zeggen als iemand vraagt om even te gaan lunchen of bij een van de buurkindjes even op te passen. Aan de andere kant maakt dat de grens tussen werktijd/privetijd nog vager, want zo'n beetje elk moment kan zowel werktijd als privetijd zijn.

Als ex weg is maak ik daarom toch ook maar een werkkamer. Met zit-sta bureau, plant, waterkoker en een mandje voor de katjes O+ die zitten graag bij me als ik werk haha.

Ik heb werkmail wel op m'n mobiel, push notificaties aan. Ik vind dat eigenlijk wel fijn ook (maar ik krijg ook niet zo heel veel mail). Eerder checkte ik dan nog zo'n 10x per avond m'n mail en nu dus eigenlijk niet meer bewust maar ben ik er ook niet meer onrustig van als ik het niet doe, dat was eerder wel zo.
pi_195190339
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 22:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Bah, Cat, en die collega is bij dezelfde cliënt geweest?
:Y Die kon meteen de spoedlijn testen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195190364
Werkmail heb ik bewust niet op de telefoon staan. Veel te onrustig, en vaak moet ik toch dingen in het systeem opzoeken om antwoord te kunnen geven. Zul je zien dat ik zaken mis omdat de mail al open staat.
Als de laptop aangaat begint mijn werkdag. En die stopt als hij uitgaat, tenzij calamiteiten.
pi_195190572
Jasses Cat...heb je de hausse meegemaakt met het intramuraal werken en zal je alsnog
besmet raken.

Voor Oma Candaasje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#wereldalzheimersdag
pi_195190642
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 23:23 schreef AnneX het volgende:
Jasses Cat...heb je de hausse meegemaakt met het intramuraal werken en zal je alsnog
besmet raken.

Voor Oma Candaasje
SPOILER
#wereldalzheimersdag
Ik denk dat ik al eerder besmet ben geweest hoor. Veel langer onbeschermd contact gehad met collega’s die de typische symptomen hadden en, toen testen eenmaal mocht, besmet bleken.
Ik had drie dagen een kuchje toen testen nog niet mocht. Ik denk nu dat het COVID was. Als ik dat kuchje nu had was ik er meteen een afspraak voor gaan maken. Maja, niks.

En in die tijd kwam ik verder nergens. Nu wel.
pi_195190770
Nou P wel zorgelijk met je moeder :{ Hopelijk geeft een familiegesprek meer opheldering wat de prognose is en eventueel de mogelijkheden nog. Trekt je vader het nog wel?

quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 20:45 schreef AnneX het volgende:
Vandaag was een butdmiddagje.
Tis niet leuk om als vrijwilliger te worden afgeserveerd, het gevoel te hebben van ...
Bijv. de laptop was ontregeld. Collega en ik zijn niet echt nerds en ook niet digibeet.
Wij redden ons altijd wel. Is de laptop terug, vraag ik wat er was...”niks” . Hoezo niks.
“Niks”. En dan anderhalve week voor niks bij de ict afdeling staan?
Er was meer. :X

En oh ja, de medische apk was goed. Lab. etc. Bloeddruk. Hoera w/
( gewoonlijk valt er iets te zeuren ).
Goed nieuws ^O^

En tja.. alsof je dan niet voor vol wordt aangezien :r

En de oma van Candaasje, dat helpt ook niet erg zo'n ingrijpende verandering in haar toch al verwarde hoofd.
Matig zeg :{
pi_195191073
@PdeHoog sterkte :* naar is het.

@Kaatje1 fijn van het wandelen en traplopen! *O*

@Myraela goed opgelost zou ik zeggen :9

@Candaasje fijn nieuws van oma, maar rottig van dat ze in de war is. Ik hoop dat jullie alles wat er nog wel is kunnen benutten. Mijn oma is een hele tijd kneiterdement geweest en ik heb ondanks dat een boel fijne herinneringen aan haar. Alle gekke dingetjes die ze deed, die ze altijd al deed en die je nu terugziet in haar kinderen _O- en de oneindige clichés die ze maar bleef zeggen, ook die zie je nu in haar nageslacht regelmatig terugkomen. O+ En hoe helder ze kon vertellen over dingen die 40 jaar geleden gebeurd waren, ook met de nodige droge humor O+
pi_195191519
Word ik wakker en kijk op de klok: 22 september 2020 om 2:02 uur. B-)
  dinsdag 22 september 2020 @ 03:32:49 #21
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195191705
3 uur 33 ^O^ 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_195192338
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 22:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Overleg met je moeder dat je er een keer bij wil zijn. En als zij dat goed vindt, geef dat dan aan bij de verpleging. Dan regelen die wel dat er een familiegesprek komt.
Juist in een situatie zoals je beschrijft is het zo belangrijk om alle info te hebben. Ook om later met je moeder door te spreken, die het wellicht ook niet allemaal meer kon bijhouden. Sterkte ermee.

Dat is voor mijn zus en pa dan. Er is beperkt bezoekgebeuren in het ziekenhuis. Slechts 1 persoon per dag maar die mag onbeperkt komen. Mijn vader en zus gaan afwisselend.
pi_195192343
En mogguh :O
pi_195192363
Morning!

@P: ook al hoeft je moeder niet naar je te luisteren... is het wel fijn als je weet hoe het gaat denk ik :)
Misschien vind ze vooral dat je je er geen zorgen over moet maken... dat kan ook nog natuurlijk.
pi_195192365
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 23:42 schreef Blues het volgende:
Nou P wel zorgelijk met je moeder :{ Hopelijk geeft een familiegesprek meer opheldering wat de prognose is en eventueel de mogelijkheden nog. Trekt je vader het nog wel?
[..]
Jawel. Corona zit wel lekker in de weg want je merkt dat hij behoefte heeft aan een praatje. Ik bel hem om de dag ff.

We maken ons wat zorgen om de periode na een eventueel overlijden maar dat zien we dan wel weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')