Nou je zit in de horeca in Amsterdam, niet best tochquote:
Ik ben geld aan het scheppen maatjequote:Op maandag 21 september 2020 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je zit in de horeca in Amsterdam, niet best toch
Ik zit op mobiel. Ik weet niet eens hoe ik posts verwijder via laptop.quote:
Dat kan. Maar dat je omgeving daar dan vervolgens nooit wat van hebt gezegd lijkt me dan weer stuk minder aannemelijk.quote:Op maandag 21 september 2020 19:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Maar mss ben je je er niet bewust van
?quote:Op maandag 21 september 2020 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben geld aan het scheppen maatje
Ik ben genderfluid ik wil een eigen kleurquote:
Ik heb een webshop en heb dat werken in de horeca er gewoon bij. Maak nu evengoed 30 uur en webshop draait alleen maar beter door cojona.quote:
Open een topic in fbquote:Op maandag 21 september 2020 19:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben genderfluid ik wil een eigen kleur
Netjes. Mondkapjes ofzo?quote:Op maandag 21 september 2020 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een webshop en heb dat werken in de horeca er gewoon bij. Maak nu evengoed 30 uur en webshop draait alleen maar beter door cojona.
Ga naar klb sukkelquote:Op maandag 21 september 2020 19:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben genderfluid ik wil een eigen kleur
Op likes openbaren staat 2 wekenquote:Op maandag 21 september 2020 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit bericht werd geliked door een mod. Dat dit kan op fok
Post gelikedquote:Op maandag 21 september 2020 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit bericht werd geliked door een mod. Dat dit kan op fok
geen ideequote:Op maandag 21 september 2020 20:38 schreef MCH het volgende:
Zijn er de laatste tijd nog leuke braadvlogs verschenen?
Nee hij zit weer te janken dat iedereen hem niet serieus neemt.quote:Op maandag 21 september 2020 20:38 schreef MCH het volgende:
Zijn er de laatste tijd nog leuke braadvlogs verschenen?
Die dikke moet niet zo janken.quote:Op maandag 21 september 2020 22:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee hij zit weer te janken dat iedereen hem niet serieus neemt.
Zie jij Ama ook als de vrouwelijke Braddie?quote:Op maandag 21 september 2020 22:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jammer dat er geen braadtopic meer is.quote:Op maandag 21 september 2020 22:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |