nee nog nietquote:Op maandag 21 september 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
Karzai heb je nog naar dat champix gekeken?
Door blijven roken is duurder waarschijnlijkquote:Op maandag 21 september 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als je via de huisarts doet betaald de zorgverzekering. het is niet goedkoop.
dit bedoelde ik vanmiddag dusquote:Op maandag 21 september 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
maar dat luchtsysteem dan![]()
![]()
16:28
Een passagier heeft vijftien medepassagiers besmet tijdens een tien uur durende vlucht, zo blijkt uit een nieuwe studie gepubliceerd door het Amerikaanse gezondheidsinstituut Centers for Disease Control and Prevention (CDC). ,,De besmettingen gebeurden vermoedelijk via aerosol- of druppeloverdracht in businessclass”.
Het rapport toont aan hoe de 27-jarige zakenvrouw onbewust het virus in maart verspreidde. Het gebeurde nog in de periode dat mondmaskers tijdens de vlucht niet verplicht waren. De studie laat zien hoe de vrouwelijke reiziger - die keelpijn had voorafgaand aan de vlucht - twaalf passagiers in businessclass, twee in economy en een bemanningslid besmette. Er zaten in totaal 217 mensen aan boord.
,,Het risico op overdracht van het coronavirus aan boord van lange vluchten is reëel en kan uitbraken van een aanzienlijke omvang veroorzaken, zelfs in businessclass-achtige omgevingen met ruime zitplaatsen die ver voorbij de vastgestelde standaarden liggen om nauw contact in vliegtuigen te definiëren”, klinkt het. ,,Social distancing is echter moeilijk toepasbaar op drukke vluchten. En als je soms urenlang dicht bij elkaar zit, kan jouw risico om Covid-19 te krijgen, toenemen”, besluiten de onderzoekers.
ja tuurlijk wel maar via huisarts scheelt je iets van 400 euroquote:Op maandag 21 september 2020 18:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Door blijven roken is duurder waarschijnlijk
heilige poepquote:Op maandag 21 september 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel maar via huisarts scheelt je iets van 400 euro
weet je al iets?quote:Op maandag 21 september 2020 18:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dit bedoelde ik vanmiddag dus
quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa feestquote:Op maandag 21 september 2020 18:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
Niet besmet
Nog wel even de lopende quarantaine thuisblijven![]()
Mag woensdag dus weer gaan werken
Nicequote:Op maandag 21 september 2020 18:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
Niet besmet
Nog wel even de lopende quarantaine thuisblijven![]()
Mag woensdag dus weer gaan werken
mwaoh er is niets gebeurd, dus ze hebben ook niest om over te lullen, kijk het al jaren niet meerquote:
quote:Op maandag 21 september 2020 18:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
mwaoh er is niets gebeurd, dus ze hebben ook niet om over te lullen, kijk het al jaren niet meer
Gewoon je bek houwe en naar de wedstrijd kijkenquote:
Helemaal zelf gemaakt?quote:Op maandag 21 september 2020 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dit was het kliekje van gisteren
Ik had een paar weken terug dat vers pakket voor groene curry van de AH, die was best prima alleen een beetje zuinig qua groenten.quote:
Gewoon bakkesquote:Op maandag 21 september 2020 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jee, Rutte krabbelt alweer terug. Hij had geen "bek" moeten zeggen.
Die heb ik ook weleens gehadquote:Op maandag 21 september 2020 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had een paar weken terug dat vers pakket voor groene curry van de AH, die was best prima alleen een beetje zuinig qua groenten.
Edit: ohnee het was de curry madras
Dat is wel echt te weinig om 2 keer van te kunnen eten.quote:Op maandag 21 september 2020 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik ook weleens gehad
Nee joh, eerst nog eten hoor.quote:
Ik waarschijnlijk wel (moet echt eens die voerkast opruimenquote:
niet zoveel :pquote:Op maandag 21 september 2020 18:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoeveel paar schoenen neem je mee?
Je gaat wel een bikini foto op insta zetten tochquote:Op maandag 21 september 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh 1 paar sneakers en heb van die simpele schoenen gekocht bij de primark
staat er al tochquote:Op maandag 21 september 2020 19:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je gaat wel een bikini foto op insta zetten toch
Helemaal niets stiekems aan. Ze zijn al meerdere keren op date gespot.quote:Op maandag 21 september 2020 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
Stiekem is Haags de tinderdate van bal?
Nah, doe ik niet aan.quote:Op maandag 21 september 2020 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
Stiekem is Haags de tinderdate van bal?
quote:Op maandag 21 september 2020 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helemaal niets stiekems aan. Ze zijn al meerdere keren op date gespot.
Ikke... eh..... ehm... tsja...quote:Op maandag 21 september 2020 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helemaal niets stiekems aan. Ze zijn al meerdere keren op date gespot.
Ik zal dit even doorgeven aan mevrouw haags.quote:Op maandag 21 september 2020 19:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ikke... eh..... ehm... tsja...
Mijn naam is haa(g)s
Hoeft niet, ze weet er allang vanquote:Op maandag 21 september 2020 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal dit even doorgeven aan mevrouw haags.
2 vingers in je strot kom opquote:Op maandag 21 september 2020 19:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zit je lekker dan op zo'n schip
Lol.quote:Op maandag 21 september 2020 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
2 vingers in je strot kom op
Voordeel is dat je wel makkelijker de vissen kan voeren.
Gewoon een flippo over de boeg gooien?quote:Op maandag 21 september 2020 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
Voordeel is dat je wel makkelijker de vissen kan voeren.
Plastic soep dit datquote:Op maandag 21 september 2020 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een flippo over de boeg gooien?
Groot-vizier van de Groove, Kalief van de Kadansquote:Op maandag 21 september 2020 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sultan van Vlaanderen, paus van Plopsaland
Fles meets aioliquote:Op maandag 21 september 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit ik eoa Spaans knoflookspreadje op een toastje te smeren, blijkt het voor 81 % uit zonnebloemolie te bestaan wtf.
Ja maar dit is gewoon mayo. Ik dacht iets van roomkaas of zo.quote:
Aioli is olie met knoflookquote:Op maandag 21 september 2020 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dit is gewoon mayo. Ik dacht iets van roomkaas of zo.
ja echtquote:Op maandag 21 september 2020 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aioli is olie met knoflook
Als ik olie en knoflook bij elkaar doe ziet het er heel anders uit hoorquote:Op maandag 21 september 2020 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aioli is olie met knoflook
Nee (ik niet).quote:Op maandag 21 september 2020 19:48 schreef Justin_Case het volgende:
Heeft iemand All stars en zonen gekeken gisteravond?
NAAR LINKSSSSSSSSquote:Op maandag 21 september 2020 19:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Herkenbaar maar ja nog geen bedtijd.
quote:
Die komt hier echt al een hele lange tijd niet meer...quote:
Precies dat.quote:Op maandag 21 september 2020 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Die komt hier echt al een hele lange tijd niet meer...
Nu is ze overal en nergensquote:Op maandag 21 september 2020 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Die komt hier echt al een hele lange tijd niet meer...
Zaterrrrdag was de mooiste dag van de week.quote:
quote:Op maandag 21 september 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zaterrrrdag was de mooiste dag van de week.
Ik zie haar iig in de 40+ sc wel eens voorbij piepenquote:
En dtsquote:Op maandag 21 september 2020 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie haar iig in de 40+ sc wel eens voorbij piepen
Ze is de jongste niet meerquote:Op maandag 21 september 2020 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat moet je ook aan die Spanjolen overlatenquote:Op maandag 21 september 2020 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik olie en knoflook bij elkaar doe ziet het er heel anders uit hoor
Dank je welquote:Op maandag 21 september 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa feestGefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
Moet ze even naar de WD40 sc, dat piept minder.quote:Op maandag 21 september 2020 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 september 2020 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ze even naar de WD40 sc, dat piept minder.
Ik ook niet, maar ik heb haar al wel 1 keer gemeet. En ik ben echt wel ouder dan zij en zelfs ik moet nog 40 worden..quote:Op maandag 21 september 2020 20:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O kan wel.
Ben niet uitgenodigd op dat feestje.
Beetje geflirt?quote:Op maandag 21 september 2020 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb haar al wel 1 keer gemeet. En ik ben echt wel ouder dan zij en zelfs ik moet nog 40 worden..
Ik ben niet anders gewendquote:Op maandag 21 september 2020 20:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt er wel kijk op meneer Bos.
Niets beter dan eenzaam pintjes wegtikken.
Ik ken geen van allen en daar ben ik blij omquote:Op maandag 21 september 2020 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Ik lig toch echt regelmatig onder een steen qua voetbal, zie nu de voorselectie van het NL elftal....
Marco Bizot : ik dacht serieus altijd dat dat een Belg was.
Pablo Rosario: idem maar dan een Mexicaan ofzo
Timothy Fosu-Mensah, Javairô Dilrosun: ik ken ze niet eens , en al helemaal niet dat ze een NL paspoort hebben
Dat hebben ze over jou nog nooit gezegd/gedacht??quote:Op maandag 21 september 2020 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Ik lig toch echt regelmatig onder een steen qua voetbal, zie nu de voorselectie van het NL elftal....
Marco Bizot : ik dacht serieus altijd dat dat een Belg was.
Pablo Rosario: idem maar dan een Mexicaan ofzo
Timothy Fosu-Mensah, Javairô Dilrosun: ik ken ze niet eens , en al helemaal niet dat ze een NL paspoort hebben
zou raken -1/10quote:Op maandag 21 september 2020 20:57 schreef bitterbal het volgende:
Heren
https://9gag.com/gag/aGdOMOz
Moet je voor inloggenquote:Op maandag 21 september 2020 20:57 schreef bitterbal het volgende:
Heren
Hoe ga jij naar Schiphol?quote:Op maandag 21 september 2020 20:57 schreef bitterbal het volgende:
Heren
Nachtnet? Denk dat als ik de eerste tram neem ik net te weinig tijd heb dus ws taxi naar HS dan.quote:
oh nee. kwart voor 7 ofzo denk ikquote:Op maandag 21 september 2020 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nachtnet? Denk dat als ik de eerste tram neem ik net te weinig tijd heb dus ws taxi naar HS dan.
Zijn ook wel de hooggeleide artiestenquote:Op maandag 21 september 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/show/po(...)ietmeermee~a856eb65/
quote:Op maandag 21 september 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn ook wel de hooggeleide artiesten
quote:Op maandag 21 september 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Eerste optie met tram is rond half 7 de deur uit en dan ben ik er half 8quote:Op maandag 21 september 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee. kwart voor 7 ofzo denk ik
hoe laat vertrek jij dan?
Ja die deed het fucking goed in amerika. Maakt muziek die jeniet kan aanhorenquote:
Leukquote:Op maandag 21 september 2020 21:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik toch kijken of ik in het voorjaar niet even ergens een stedentrip kan boeken..
Maar goed voor hetzelfde is Corona dan nog steeds niet onder controle...
En hoe laat vlieg je?quote:Op maandag 21 september 2020 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eerste optie met tram is rond half 7 de deur uit en dan ben ik er half 8
Bal woensdag, ik zaterdag.quote:Op maandag 21 september 2020 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou precies?
Nee, nog geen idee. Italië sowieso niet, want dat komt wel later dat jaar.quote:Op maandag 21 september 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LeukEnig idee welke stad?
oh ja ik ookquote:
Dit kan ik inderdaad niet aanhoren..quote:Op maandag 21 september 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die deed het fucking goed in amerika. Maakt muziek die jeniet kan aanhoren![]()
Maar is zeer succesvol vreemd genoeg
Dacht dat alle grote handbagage ingecheckt moest worden?quote:Op maandag 21 september 2020 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja ik ook![]()
Ja denk dat dat prima is toch? Je kan niet van te voren al inchecken maar goed heb ook een koffer dus.
Ik boek nog niks zolang het zo gaat.quote:Op maandag 21 september 2020 21:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik toch kijken of ik in het voorjaar niet even ergens een stedentrip kan boeken..
Maar goed voor hetzelfde is Corona dan nog steeds niet onder controle...
Berlijn is erg tof, wil ik ook weer eens naartoe om die tatoeage te laten zettenquote:Op maandag 21 september 2020 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, nog geen idee. Italië sowieso niet, want dat komt wel later dat jaar.
Berlijn staat wel hoog op mijn lijstje en dat kan ook met de trein. Misschien wordt het wel een stad in België ofzo...
It gaet oan?quote:Op maandag 21 september 2020 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja ik ook![]()
Ja denk dat dat prima is toch? Je kan niet van te voren al inchecken maar goed heb ook een koffer dus.
oh dat weet ik niet maar ik heb ook ruim bagagequote:Op maandag 21 september 2020 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dacht dat alle grote handbagage ingecheckt moest worden?
Zei ik tochquote:Op maandag 21 september 2020 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit kan ik inderdaad niet aanhoren..![]()
![]()
![]()
![]()
Ben wel blij dat jij eerst gaat, kan je vertellen over de drukte op Schiphol enzo.quote:Op maandag 21 september 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet maar ik heb ook ruim bagage
ja ik ga denk ik wel echt op tijd want altijd te bang dta ik te laat komquote:Op maandag 21 september 2020 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben wel blij dat jij eerst gaat, kan je vertellen over de drukte op Schiphol enzo.
Het jammere is dat je met dit soort volk eigenlijk de jongere paupergeneratie kunt bereiken, maar dit bereik wordt nu verkeerd ingezet.quote:Op maandag 21 september 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2020 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent ook voor het geluk geboren.
Ik ga ook nu niet boeken. want toch geen geld. Ik oriënteer me even op wat mogelijk is en welke bestemmingen vanaf Eindhoven Airport/met de trein te bereiken zijnquote:Op maandag 21 september 2020 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik boek nog niks zolang het zo gaat.
Dat heb ik ook. Ik heb 2 jaar geleden iets van 3 tot 4 uur op het vliegveld van Praag doorgebracht omdat ik a niet wist hoelang ik er over zou doen om van het hotel op het vliegveld te komen en b bang was om mijn vlucht te missen....quote:Op maandag 21 september 2020 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ga denk ik wel echt op tijd want altijd te bang dta ik te laat kom
oh zo ben ik ookquote:Op maandag 21 september 2020 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik heb 2 jaar geleden iets van 3 tot 4 uur op het vliegveld van Praag doorgebracht omdat ik a niet wist hoelang ik er over zou doen om van het hotel op het vliegveld te komen en b bang was om mijn vlucht te missen....
Misschien boek ik er nog ruim bagage bij. Heb jij al een registratieformulier ingevuld?quote:Op maandag 21 september 2020 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en hoop dat ze ook daadwerkelijk die qr code sturen woensdagquote:Op maandag 21 september 2020 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien boek ik er nog ruim bagage bij. Heb jij al een registratieformulier ingevuld?
Krijg je die niet meteen na invullen?quote:Op maandag 21 september 2020 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en hoop dat ze ook daadwerkelijk die qr code sturen woensdag
quote:Op maandag 21 september 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
nee sturen ze op de dag van aankomst in griekenland.quote:Op maandag 21 september 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Krijg je die niet meteen na invullen?
Tofquote:Op maandag 21 september 2020 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, nog geen idee. Italië sowieso niet, want dat komt wel later dat jaar.
Berlijn staat wel hoog op mijn lijstje en dat kan ook met de trein. Misschien wordt het wel een stad in België ofzo...
Ik ken alleen Thomas Berge van naamquote:Op maandag 21 september 2020 21:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]ik wordt oud
ken niet één van de daar genoemde artiesten
![]()
of de steen waar ik onder leef is te groot![]()
volksmuziekquote:Op maandag 21 september 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken alleen Thomas Berge van naam
Pssst Boss je bent gefilmd tijdens het werk.quote:Op maandag 21 september 2020 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik heb 2 jaar geleden iets van 3 tot 4 uur op het vliegveld van Praag doorgebracht omdat ik a niet wist hoelang ik er over zou doen om van het hotel op het vliegveld te komen en b bang was om mijn vlucht te missen....
quote:Op maandag 21 september 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pssst Boss je bent gefilmd tijdens het werk.
Anita en de postbode https://www.dumpert.nl/item/7987445_bd1cabe0
Geintje Bos.quote:Op maandag 21 september 2020 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoe vaak moet ik blijven zeggen dat ik niet bij Post.nl werk![]()
![]()
![]()
Ik vond Brugge erg leuk, misschien is dat een idee? Gent schijnt ook mooi te zijn.quote:Op maandag 21 september 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga ook nu niet boeken. want toch geen geld. Ik oriënteer me even op wat mogelijk is en welke bestemmingen vanaf Eindhoven Airport/met de trein te bereiken zijn
Verschrikkelijk, alleen werkschuw tuig en mocromaffia tegenwoordig.quote:Op maandag 21 september 2020 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond Brugge erg leuk, misschien is dat een idee? Gent schijnt ook mooi te zijn.
Ik hoor vooral, kom je de 100.000 brengen, anders hoef ik het niet??quote:Op maandag 21 september 2020 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:,
[..]
Geintje Bos.
Hoevaak moet je zulke grapjes wel niet horen hč?
jezus wat slechtquote:Op maandag 21 september 2020 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoor vooral, kom je de 100.000 brengen, anders hoef ik het niet??
49 steden met rechtstreekse vluchtenquote:
quote:Op maandag 21 september 2020 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond Brugge erg leuk, misschien is dat een idee? Gent schijnt ook mooi te zijn.
Die optie hou ik zeker open en dan hoef ik ook niet met mijn Koeman/Van Gaal Engels op te proppen te komen.quote:Op maandag 21 september 2020 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zitten veel leuke bestemmingen tussen hoor. Boedapest natuurlijkquote:Op maandag 21 september 2020 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
49 steden met rechtstreekse vluchten
Vanuit Eindhoven (EIN)
Even doorstrepen waar ik niet naar toe hoef.
Faro, Portugal
Málaga, Spanje
Alicante, Spanje
Ibiza-stad, Spanje
Milaan, Italië
Palma de Mallorca, Spanje
Sofia, Bulgarije
Wenen, Oostenrijk
Athene, Griekenland
Krakau, Polen
Katowice, Polen
Londen, Verenigd Koninkrijk
Boedapest, Hongarije
Gdańsk, Polen
Valencia, Spanje
Warschau, Polen
Boekarest, Roemenië
Pisa, Italië
Varna, Bulgarije
Bologna, Italië
Gerona, Spanje
Iraklion, Griekenland
Porto, Portugal
Poznań, Polen
Wrocław, Polen
Brindisi, Italië
Belgrado, Servië
Cluj-Napoca, Roemenië
Catánia, Italië
Dublin, Ierland
Iași, Roemenië
Lissabon, Portugal
Lublin, Polen
Madrid, Spanje
Manchester, Verenigd Koninkrijk
Napels, Italië
Paphos, Cyprus
Praag, Tsjechië
Rome, Italië
Sevilla, Spanje
Tuzla, Bosnië en Herzegovina
Kos, Griekenland
Malta
Rhodos, Griekenland
Thessaloniki, Griekenland
Skopje, Noord-Macedonië
Tirana, Albanië
Vilnius, Litouwen
Zakynthos, Griekenland
Krakau, Polen
Katowice, Polen
Londen, Verenigd Koninkrijk
Boedapest, Hongarije
Valencia, Spanje
Warschau, Polen
Boekarest, Roemenië
Porto, Portugal
Belgrado, Servië
Dublin, Ierland
Lissabon, Portugal
Madrid, Spanje
Praag, Tsjechië
Sevilla, Spanje
Skopje, Noord-Macedonië
Vilnius, Litouwen
Tirana, Albanië
dus genoeg keuze door de lucht dus..
Toen ik 2 jaar geleden naar Praag ging, had ik ook al naar Dublin gekeken. Dus dat is echt een reeele optiequote:Op maandag 21 september 2020 21:41 schreef CherryLips het volgende:
Polen staat ook nog op mijn lijstje.
O en Dublin is erg leuk.
Ik ben nog nooit aan die kant van de Noordzee geweest... dus ook daar wil ik best heen. Maar eerst even afwachten met de regels rondom de Brexit...quote:Op maandag 21 september 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
En Londen als je daar nog niet geweest bent is ook een dikke vette aanrader.
De enige stad waar ik een hop on hop off tour heb gedaan en ik heb echt onder de bank gelegen van het lachenquote:Op maandag 21 september 2020 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen ik 2 jaar geleden naar Praag ging, had ik ook al naar Dublin gekeken. Dus dat is echt een reeele optie
In sommige Duitse steden ben ik al eens geweest. Keulen en Trier vallen iig al af..quote:Op maandag 21 september 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Om nog maar te zwijgen van al het tofs waar je heen kunt treinen in Duitsland
Jup, Johnson maakt er weer een feestje van.quote:Op maandag 21 september 2020 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit aan die kant van de Noordzee geweest... dus ook daar wil ik best heen. Maar eerst even afwachten met de regels rondom de Brexit...
quote:Op maandag 21 september 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De enige stad waar ik een hop on hop off tour heb gedaan en ik heb echt onder de bank gelegen van het lachen
Die gratis wandelingen zijn ook leuk. Een keer in Boedapest gedaan terwijl ik daar woonde.quote:Op maandag 21 september 2020 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]Ik had in Praag en Wenen ook voor zo;n tour kunnen gaan, maar niet gedaan. In Wenen weinig tijd of geen zin en in Praag liep ik tegen een gratis wandelrondleiding aan
![]()
Mooie en vooral opvallend schone stad. Het Hundertwasserhaus wasquote:Op maandag 21 september 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gratis wandelingen zijn ook leuk. Een keer in Boedapest gedaan terwijl ik daar woonde.
Wat vond je van Wenen?
Ik denk niet dat je daar als toerist heel veel van gaat merken.quote:Op maandag 21 september 2020 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit aan die kant van de Noordzee geweest... dus ook daar wil ik best heen. Maar eerst even afwachten met de regels rondom de Brexit...
Dat Hundertwasserhaus heb ik moeten googelenquote:Op maandag 21 september 2020 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooie en vooral opvallend schone stad. Het Hundertwasserhaus was![]()
![]()
Dus hoelaat vertrek je morgenmiddagquote:Op maandag 21 september 2020 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die zit al in de treinquote:Op maandag 21 september 2020 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus hoelaat vertrek je morgenmiddag
quote:Op maandag 21 september 2020 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://9gag.com/gag/apGYPmEquote:Op maandag 21 september 2020 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent die onderste als ik weer eens vervelend benquote:
Ik was er eind april. Prima hardloopweer toen...quote:Op maandag 21 september 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat Hundertwasserhaus heb ik moeten googelen
Dat heb ik dus gemist.
Maar inderdaad een mooie en nette stadEn vreselijk koud, althans toen ik er was
Kijk jij ook wel eens in het Cat's opvangtopic in F &F??: die kattenfoto's daar zijn ookquote:
Nee :pquote:Op maandag 21 september 2020 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kijk jij ook wel eens in het Cat's opvangtopic in F &F??: die kattenfoto's daar zijn ook![]()
![]()
![]()
Ik claim geen bekende voetballer te zijnquote:Op maandag 21 september 2020 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat hebben ze over jou nog nooit gezegd/gedacht??
wat?quote:Op maandag 21 september 2020 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Het gaat eraf hier vanavond. Poeh hé!
Ff een augurkje, eind vd week stoppen.
quote:Op maandag 21 september 2020 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik claim geen bekende voetballer te zijn
Echtquote:Op maandag 21 september 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik stop met roken einde van de week!
Maar jij wist wel dat die eerste 2 NL zijn en je wist überhaupt wie die 2 anderen zijn?quote:
quote:Op maandag 21 september 2020 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent mijn lichtende voorbeeld.
Vreemde combi wel.quote:Op maandag 21 september 2020 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
ERWTEN EN KRUIDKOEKEN IN AZIJN
Hihi
gewoon ff switchen van accountquote:Op maandag 21 september 2020 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar is die fucking @:uitstraling ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Heeft die gek nog een account?quote:Op maandag 21 september 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon ff switchen van account
Een ban? Of hij ligt de freule van verderop aan te duwen?quote:Op maandag 21 september 2020 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar is die fucking @:uitstraling ?
neehee jij switcht toch elke keer?quote:Op maandag 21 september 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft die gek nog een account?
quote:Op maandag 21 september 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neehee jij switcht toch elke keer?
Ons hotel lag in de buurt van dat reuzenrad. Goeie herinneringen aanquote:Op maandag 21 september 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
@:Budapestenaar Mijn hotel in Wenen lag echt op een steenworp van dat Hundertwasserhaus. Ben er dus wel een paar keer naar toe gelopen...
Ohja?quote:Op maandag 21 september 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neehee jij switcht toch elke keer?
quote:Op maandag 21 september 2020 22:49 schreef LTVDK het volgende:
@:FranticDJArkus P. Tijd geleden dat ik die gehoord heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zou wel echt chill zijn jaquote:Op maandag 21 september 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aha.
Mocht ik willen, had ik een familiehuis op Ibiza.
Hij produceert nog steeds zo te zien, deze komt uit 2019quote:Op maandag 21 september 2020 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Arkus P. Tijd geleden dat ik die gehoord heb.
En een buuf puur voor de ontlading.quote:Op maandag 21 september 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou wel echt chill zijn ja
Ik heb een paar jaar geleden een andere afslag genomen qua muziek. Maar dan kan je Sven Wittekind, Viper XXL, Robert Natus en Petduo vast ook wel.quote:Op maandag 21 september 2020 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij produceert nog steeds zo te zien, deze komt uit 2019
Vooral vanaf 3 minuten
Voor mij is het ook al een tijdje niet meer de dagelijkse muziekquote:Op maandag 21 september 2020 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden een andere afslag genomen qua muziek. Maar dan kan je Sven Wittekind, Viper XXL, Robert Natus en Petduo vast ook wel.
Jij hield toch ook van die saaie kutmuziek?quote:
Marbella.quote:Op maandag 21 september 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aha.
Mocht ik willen, had ik een familiehuis op Ibiza.
Volgens mij was dat voor mij rond 2005quote:Op maandag 21 september 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mij is het ook al een tijdje niet meer de dagelijkse muziekMaar die ken ik uiteraard, heb toch wel een beetje een zwak voor botte schranz
ERWTENquote:Op maandag 21 september 2020 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat zit er eigenlijk in goulash
Fuck ja.quote:
Alle vier hebben al vaker bij de voorselectie gezeten, dus was ik al op de hoogtequote:Op maandag 21 september 2020 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar jij wist wel dat die eerste 2 NL zijn en je wist überhaupt wie die 2 anderen zijn?
Praterquote:Op maandag 21 september 2020 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ons hotel lag in de buurt van dat reuzenrad. Goeie herinneringen aan
Het kan mij gestolen worden wat ik te melden heeftquote:Op maandag 21 september 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Hierbij meldt ik lunchgenot voor geopend.
De Kennedy van de Kempen!quote:Op maandag 21 september 2020 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heerlijke goulashkroket van me
Morgen even boekenquote:Op maandag 21 september 2020 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fuck ja.
We mochten allemaal het huis gebruiken trouwens als de koelkasten maar weer gevuld werden.
Ik zeg deal!
Ik ook nietquote:Op maandag 21 september 2020 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prater
Wel in de buurt geweest, zelf niet in het rad gezeten
Budabeertjequote:Op maandag 21 september 2020 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
En mijn favoriet: BUDAAAAAAAAAAA
Dit topic is gewoon 1 iemand die alleen met zichzelf aan het praten isquote:Op maandag 21 september 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
hahahaha @:lospedrosa
Dus het is nu officieel, er bestaat maar 1 multitaskende Fokker
quote:Op maandag 21 september 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit topic is gewoon 1 iemand die alleen met zichzelf aan het praten is
Ja en jijquote:Op maandag 21 september 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit topic is gewoon 1 iemand die alleen met zichzelf aan het praten is
Wie zegt er niet dat ik alleen maar die ene ben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |