abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 september 2020 @ 17:43:46 #1
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_195183002
Nu met de corona is het contact met anderen natuurlijk allemaal wat minder. Voorheen spraken de meeste mensen bijna wekelijks af met vrienden, of tenminste zo leek het. Via andere kanalen lijken mensen zelf bijna dagelijks contact met elkaar te hebben: app(groepen), snapchat etc. Zelf doet me dit beseffen dat ik eigenlijk helemaal niet zo 'close' ben met mijn vrienden. Nu weet ik dat de een een bepaald contact sneller een vriend zal noemen dan een ander. Zelf heb ik nog een groep van 7 man die ik nog ken van de middelbare school en noem ik ook gewoon mijn vrienden. Denk dat we 1 á 2 keer per maand iets afspreken, appcontact eigenlijk vrij sporadisch buiten afspreken, verjaardagen etc om. Als we bij elkaar zijn is het altijd wel gezellig maar het contact blijft eigenlijk vrij oppervlakkig besef ik me. Sommige mensen delen echt hele persoonlijke dingen met hun vrienden/vriendinnen. Hoe zit dat bij jullie, hoe 'close' durven jullie jezelf met je vrienden te noemen?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_195183013
Ik knuffel met al mijn vriendinnen. 14.gif
pi_195183059
Denk dat de helft van mn vriendengroep wel al besmet is geweest, dus we zijn weer close.

Verder een stuk of 5 vrienden waar ik daadwerkelijk alles tegen zeg en ook in de omgang vrij losjes.

Ik ken dan ook mensen die dan zo preuts zijn dat zelfs een douche delen met een vriend/vriendin te ver gaat.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  maandag 21 september 2020 @ 17:48:23 #4
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_195183074
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 17:47 schreef Mikeytt het volgende:
Denk dat de helft van mn vriendengroep wel al besmet is geweest, dus we zijn weer close.

Verder een stuk of 5 vrienden waar ik daadwerkelijk alles tegen zeg en ook in de omgang vrij losjes.

Ik ken dan ook mensen die dan zo preuts zijn dat zelfs een douche delen met een vriend/vriendin te ver gaat.
Even voor de duidelijkheid de gestelde vraag moet je los zien van corona.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_195183103
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 17:48 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid de gestelde vraag moet je los zien van corona.
Dan gewoon best wel close met een aantal, maar er zijn maar 1/2 mensen waarmee ik echt bijna dagelijks mee afspreek.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  maandag 21 september 2020 @ 18:51:44 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195184237
Leven als altijd. Bijna dagelijks effe naar het terras in de namiddag of avond, beetje kaarten, festivalletje doen, weinig anders dan normaal.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_195184265
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 17:49 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Dan gewoon best wel close met een aantal, maar er zijn maar 1/2 mensen waarmee ik echt bijna dagelijks mee afspreek.
Je dubbele persoonlijkheid telt niet mee voor die tweede persoon he?

[ Bericht 0% gewijzigd door jameshond7 op 21-09-2020 19:05:52 (typo) ]
  maandag 21 september 2020 @ 18:57:40 #8
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_195184348
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 18:53 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Je dubbele persoonlijkheid telt niet meer voor die tweede persoon he?
Zullen we het even serieus houden hier?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_195184773
Weekendelijks en nu nog steeds.
We nemen de gok, 'm. A. W. We geloven er niet in...
pi_195189806
Ik zeg alles tegen mijn vrienden.
Zie ze voornamelijk in het echt, via WhatsApp eigenlijk alleen kom chillen of kijk dit, geen geouwehoer.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195193115
Mannelijke vrienden heb ik niet.

Vrouwelijke vrienden heb ik er twee of drie van die dichtbij wonen. Daarmee bespreek ik veel en ik zie ze zo eens in de 2, 3 weken. Verder heb ik andere vrouwelijke vrienden in het buitenland die ik zie als ik daar ben of zij hier en we spreken elkaar af en toe online.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 22 september 2020 @ 08:56:06 #12
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_195193330
Ik heb twee vrienden met wie ik closer ben dan familie, met hun bespreek ik dingen die ik bij familie niet zo snel aan zou kaarten.
  dinsdag 22 september 2020 @ 09:16:41 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_195193725
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 08:34 schreef JohnDDD het volgende:
Mannelijke vrienden heb ik niet.

Vrouwelijke vrienden heb ik er twee of drie van die dichtbij wonen. Daarmee bespreek ik veel en ik zie ze zo eens in de 2, 3 weken. Verder heb ik andere vrouwelijke vrienden in het buitenland die ik zie als ik daar ben of zij hier en we spreken elkaar af en toe online.
Ben je zelf man?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_195194476
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 09:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ben je zelf man?
yep
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 22 september 2020 @ 12:38:51 #15
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_195197122
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:06 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

yep
Waarom heb je geen mannelijke vrienden? Klinkt best raar.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_195197380
Een echte vriend is iemand die je midden in de nacht kan bellen als er wat is.
pi_195199429
Nauwelijks contact via WhatsApp, alleen om ergens af te spreken :D Met collega's wel meer via WhatsApp, maar dat zijn dan ook niet echt 'vrienden'.

Ik heb een stuk of 5 á 6 goede vrienden met wie ik zo eens in de zoveel tijd wat afspreek; terrasje, bowlen, kaartje leggen, gamen, filmpie kijken, biertje, jointje, etc. Veel weekenden ben ik/zijn wij (mijn vrouw gaat soms ook mee) de hort op. Er wordt over van alles gepraat; de één is wat losser of serieuzer dan de ander en dus ook in de gespreksonderwerpen uit zich dat. Veel poep- en plasseksgrappen en veel gevatte opmerkingen naar elkaar (paar truckers als vrienden bijv. :D ). Wij gaan redelijk los met elkaar om; vroeger ook regelmatig elkaars wiener gezien, dat is wel ietwat veranderd. :D
  roze dinsdag 22 september 2020 @ 15:00:41 #18
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_195199584
Ik heb best wat vrienden waar ik zeker wel close mee ben maar ik spreek ze niet dagelijks ofzo en nu door corona zie ik ze ook een stuk minder. Maar ik kan altijd op hun rekenen als het nodig is en andersom en ik vertel hun ook gerust alles.
Your beauty never ever scared me.
pi_195199903
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 12:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waarom heb je geen mannelijke vrienden? Klinkt best raar.
Ik weet ook niet precies waar het mis is gegaan. In elk geval aan de middelbare school weinig vrienden overgehouden, ook geen vrouwelijke. Daarna een studie gedaan met vooral vrouwen. Ik weet ook minder goed hoe ik me tegenover mannen moet gedragen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')