Dit ook wel, dat doorhalen op Bijlow.quote:
Voor zover ik zag, werd die speler ook gewaarschuwd door de scheidsquote:Op zondag 27 september 2020 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit ook wel, dat doorhalen op Bijlow.
In de Kuip wordt er iig geen reden gegeven om geen supporters meer toe te laten, das mooi
Ik vind het niveau van wat ik zie best wel treurig ja. Zoveel slechte passes en dom balverlies.quote:
Er zitten nog maar vier spelers op de bankquote:Op zondag 27 september 2020 12:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is werkelijk niemand in vorm ook. Veel blessures. Tja. Ziet er niet uit.
Mag je, volgens de regels, een gewisselde speler weer terug het veld in sturen eigenlijk?quote:Op zondag 27 september 2020 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zitten nog maar vier spelers op de bank
Die kan er inderdaad helemaal niks van. Heb ook altijd het idee dat die over zijn eigen poten struikelt.quote:Op zondag 27 september 2020 12:29 schreef Duveldrinker het volgende:
Die Haps is zo wild en blind. Wat een drama back is dat zeg.
quote:Op zondag 27 september 2020 12:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mag je, volgens de regels, een gewisselde speler weer terug het veld in sturen eigenlijk?
Slaat toch nergens op dat je in heel Jong Feyenoord (Dat niet eens speelt) niemand kan doorschuiven?! Hoe dan?!quote:
Coronabesmettingen.quote:Op zondag 27 september 2020 12:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op dat je in heel Jong Feyenoord (Dat niet eens speelt) niemand kan doorschuiven?! Hoe dan?!
Dat mag dus niet ivm corona.quote:Op zondag 27 september 2020 12:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op dat je in heel Jong Feyenoord (Dat niet eens speelt) niemand kan doorschuiven?! Hoe dan?!
Kwaliteit, of beter gezegd... Het gebrek daar aan... Je kan moeilijk iemand met het niveau van de G'tjes in Feyenoord 1 zetten. Als scheelt het natuurlijk niet heel veel momenteel, maar okquote:Op zondag 27 september 2020 12:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is een trolletje die enkel online komt als Feyenoord niet goed speeltquote:Op zondag 27 september 2020 12:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is werkelijk niemand in vorm ook. Veel blessures. Tja. Ziet er niet uit.
Ik ben een trolletje?quote:Op zondag 27 september 2020 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is een trolletje die enkel online komt als Feyenoord niet goed speelt
Ja Berghuis laat de beslissing afhangen van het resultaat tegen Den Haagquote:Op zondag 27 september 2020 12:34 schreef fetX het volgende:
Mochten we dit niet winnen zijn we Berghuis wel kwijt denk ik.
Is ook omdat Kökcü een achterlijke bal geeft en Berghuis niet komt helpen.quote:
Ah, dat is inderdaad wat ik zeg.quote:Op zondag 27 september 2020 12:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja Berghuis laat de beslissing afhangen van het resultaat tegen Den Haag
Denk dat z'n eventuele nieuwe werkgever op basis van deze wedstrijd ook wel een heroverweging doetquote:
Die kans ervoor ging dit over.quote:Op zondag 27 september 2020 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook omdat Kökcü een achterlijke bal geeft en Berghuis niet komt helpen.
Wat is dit slecht zeg
Dat ook, maar dat heeft 0 invloed op het spelbeeld natuurlijkquote:Op zondag 27 september 2020 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ADO mag wel eens kaarten krijgen, jezus
Ado speelt in groen-geel he?quote:Op zondag 27 september 2020 12:38 schreef Wicky15 het volgende:
Eigenlijk kan dit ADO er helemaal niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |