Dit ook wel, dat doorhalen op Bijlow.quote:
Voor zover ik zag, werd die speler ook gewaarschuwd door de scheidsquote:Op zondag 27 september 2020 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit ook wel, dat doorhalen op Bijlow.
In de Kuip wordt er iig geen reden gegeven om geen supporters meer toe te laten, das mooi
Ik vind het niveau van wat ik zie best wel treurig ja. Zoveel slechte passes en dom balverlies.quote:
Er zitten nog maar vier spelers op de bankquote:Op zondag 27 september 2020 12:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is werkelijk niemand in vorm ook. Veel blessures. Tja. Ziet er niet uit.
Mag je, volgens de regels, een gewisselde speler weer terug het veld in sturen eigenlijk?quote:Op zondag 27 september 2020 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zitten nog maar vier spelers op de bank
Die kan er inderdaad helemaal niks van. Heb ook altijd het idee dat die over zijn eigen poten struikelt.quote:Op zondag 27 september 2020 12:29 schreef Duveldrinker het volgende:
Die Haps is zo wild en blind. Wat een drama back is dat zeg.
quote:Op zondag 27 september 2020 12:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mag je, volgens de regels, een gewisselde speler weer terug het veld in sturen eigenlijk?
Slaat toch nergens op dat je in heel Jong Feyenoord (Dat niet eens speelt) niemand kan doorschuiven?! Hoe dan?!quote:
Coronabesmettingen.quote:Op zondag 27 september 2020 12:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op dat je in heel Jong Feyenoord (Dat niet eens speelt) niemand kan doorschuiven?! Hoe dan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |