Het is jammer dat Molyneux weg is, het zou een mooie combi zijn geweestquote:Op maandag 21 september 2020 20:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Todd bij Microsoft is ook lekker gevaarlijk.
He just works! (but for how long?)quote:Op maandag 21 september 2020 20:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Todd bij Microsoft is ook lekker gevaarlijk.
worth it!quote:Op maandag 21 september 2020 21:07 schreef Oscar. het volgende:
Het is wel een dure manier om Todd te ontslaan zodat Fallout 5 met een engine zonder bugs te krijgen.
quote:
Weinig leuks tot de ps 5quote:Op maandag 21 september 2020 23:18 schreef KennyPowers het volgende:
Morgen 13 sentinels. Geen kutindie prijs, ik wacht wel op een sale.![]()
Vrijdag een kutremaster
Mag je eens laten zien dat je zonder cheaten een master bent, doe je het niet.quote:
En dan is ie er, en is er nog zo goed als niets.quote:
Ik ben wel benieuwd naar Godfall. Ratchet and Clank ook sowieso, maar die is er nog niet bij launch. Geen eerdere PS gehad though, dus genoeg PS4 games om te spelen nog.quote:Op maandag 21 september 2020 23:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan is ie er, en is er nog zo goed als niets.
Genoeg te spelen als je PlayStation Plus neemt dan!quote:Op maandag 21 september 2020 23:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Geen eerdere PS gehad though, dus genoeg PS4 games om te spelen nog.
Zal me niet vervelen nee. En op onze Xbox ook nog een backlog, dus we vermaken ons wel.quote:Op maandag 21 september 2020 23:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Genoeg te spelen als je PlayStation Plus neemt dan!
Nja de games die ik niet koop op de ps4 koop ik op de ps5 (of ik koop de ps4 versie als de ps5 er is, zoals voor cyberpunk, die BOTW game, godfall enzo, zat te doenquote:Op maandag 21 september 2020 23:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan is ie er, en is er nog zo goed als niets.
Botw game? Nieuwsgierigquote:Op maandag 21 september 2020 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nja de games die ik niet koop op de ps4 koop ik op de ps5 (of ik koop de ps4 versie als de ps5 er is, zoals voor cyberpunk, die BOTW game, godfall enzo, zat te doen
quote:
ditquote:Op dinsdag 22 september 2020 00:17 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Immortals Fenyx Rising bedoelt ie
Ik heb NBA en als die games in ps plus er zijn Days Gone. Niet super benieuwd naar die game, maar als het gratis is...quote:Op maandag 21 september 2020 23:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar Godfall. Ratchet and Clank ook sowieso, maar die is er nog niet bij launch. Geen eerdere PS gehad though, dus genoeg PS4 games om te spelen nog.
Erg herkenbaar. Helemaal met vechtspellen. Daarom speel ik altijd maar coop met ze.quote:Op dinsdag 22 september 2020 07:21 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Vrienden die klagen dat je niet voluit gaat en hun laat winnen.
Enkele games later, vrienden die klagen dat ze niet meer kunnen winnen en het niet meer leuk vinden.
Herkenbaar?
Geen bekwame gamers onder de vrienden hebben. 😢
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |