Morgen dus eerder richting de 2800 dan de 2500quote:
Rottummerplaat vuile besmettersquote:Op maandag 21 september 2020 14:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat echt niet zo goed in voormalige brandhaarden Midden en Oost Brabant, in tegenstelling tot wat vorig topic werd besproken.
Ik denk aankomende of volgende week daar (en voor mij hier) maatregelen.
Mwah het loopt nu overal als een gek weer op, straks krijgen we gewoon weer landelijke maatregelen. En dan te bedenken dat dit voorkomen had kunnen worden door op lokaal niveau de signaalwaardes te respecteren.quote:Op maandag 21 september 2020 14:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat echt niet zo goed in voormalige brandhaarden Midden en Oost Brabant, in tegenstelling tot wat vorig topic werd besproken.
Hoeveel pakken toiletpapier?quote:Op maandag 21 september 2020 14:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt deze stoplichtkaartjes precies?quote:Op maandag 21 september 2020 14:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Verbaas me inmiddels wel in negatieve zin over ons landje hoor...quote:Op maandag 21 september 2020 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen dus eerder richting de 2800 dan de 2500
Asscherquote:
Max 2 per persoon.quote:Op maandag 21 september 2020 14:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel pakken toiletpapier?
Ze kunnen die percentages beter afzetten tegen het totaal aantal gevallen per leeftijdsgroep.quote:Op maandag 21 september 2020 14:30 schreef _serial_ het volgende:
Verdeling de afgelopen 14 dagen :
0-9 - 217 Cases - 1.1 % - 6 Opnames - 2.8 % - 0 Overleden - 0.0 %
10-19 - 2771 Cases - 13.6 % - 3 Opnames - 1.4 % - 0 Overleden - 0.0 %
20-29 - 5876 Cases - 28.8 % - 10 Opnames - 4.6 % - 0 Overleden - 0.0 %
30-39 - 3211 Cases - 15.7 % - 16 Opnames - 7.4 % - 0 Overleden - 0.0 %
40-49 - 2847 Cases - 13.9 % - 28 Opnames - 13.0 % - 0 Overleden - 0.0 %
50-59 - 2890 Cases - 14.2 % - 35 Opnames - 16.2 % - 0 Overleden - 0.0 %
60-69 - 1384 Cases - 6.8 % - 39 Opnames - 18.1 % - 2 Overleden - 5.4 %
70-79 - 640 Cases - 3.1 % - 49 Opnames - 22.7 % - 11 Overleden - 29.7 %
80-89 - 415 Cases - 2.0 % - 24 Opnames - 11.1 % - 15 Overleden - 40.5 %
90+ - 158 Cases - 0.8 % - 6 Opnames - 2.8 % - 9 Overleden - 24.3 %
Gegeven de symptomen die je beschrijft zou ik zeggen doe die test maar, kan best zijn dat het geen covid is maar zeker weten is toch prettiger.quote:Op maandag 21 september 2020 14:32 schreef Leandra het volgende:
Ik was vorige week snotterig, maar verder geen tekenen die volgens de diverse symptomenvergelijkers, gisteren was het zelfs over, maar vandaag weer terug en hoofdpijn erbij.... Dus toch maar een afspraak gemaakt.
[ afbeelding ]
Bron
[ afbeelding ]
Bron
Ik heb het idee dat die lijstjes nog min of meer hetzelfde zijn als in maart, dus hoe waardevol ze zijn vraag ik me dan af.
Kun je toch een weekje kakkenquote:Op maandag 21 september 2020 14:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
2 pakken van 24 rollen kom ik wel aardig mee uit de voeten
hou toch op, die heeft nog nooit iets goed gedaan toen hij de kans had, roepen van de zijlijn kunnen wij ookquote:Op maandag 21 september 2020 14:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Asscher![]()
Ben er zeer zeker van dat wanneer deze man in het Torentje had gezeten Nederland al maanden eerder serieus werk had gemaakt van indammen. Rutte mist gewoon urgentiebesef en snapt blijkbaar nog steeds niet waar het werkelijke probleem zit (de strategie)
Wellicht omdat beide regeringen voor hetzelfde indammingsbeleid hebben gekozen? En qua maatregelen net zoveel het reproductiegetal drukken. Kan me niet voorstellen dat het menselijke gedrag in deze twee landen zoveel anders is.quote:Op maandag 21 september 2020 14:34 schreef Leandra het volgende:
Dit is trouwens ook wel heel apart.... de data die in Australië bijgehouden wordt vanwege de 2de golf is al weken vrijwel gelijk aan de eerste golf in Ierland:
[ twitter ]
Dit.quote:Op maandag 21 september 2020 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
hou toch op, die heeft nog nooit iets goed gedaan toen hij de kans had, roepen van de zijlijn kunnen wij ook
16 IC opnames vandaag? Pff.. dat klinkt toch niet goed.quote:Op maandag 21 september 2020 14:35 schreef Gretzl het volgende:
Wie vindt cijfers als deze nog steeds niet echt zorgwekkend?
[ twitter ]
Landelijk zou onterecht zijn als het in Noord Nederland rustig blijft.quote:Op maandag 21 september 2020 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwah het loopt nu overal als een gek weer op, straks krijgen we gewoon weer landelijke maatregelen. En dan te bedenken dat dit voorkomen had kunnen worden door op lokaal niveau de signaalwaardes te respecteren.
Ik denk dat Rutte dit prima weet. Ik heb vooral de indruk dat die basisschoolleraar die hier verantwoordelijk voor is totaal niet de capaciteiten heeft om dit op te pakken en goed te regelen.quote:Op maandag 21 september 2020 14:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Asscher![]()
Ben er zeer zeker van dat wanneer deze man in het Torentje had gezeten Nederland al maanden eerder serieus werk had gemaakt van indammen. Rutte mist gewoon urgentiebesef en snapt blijkbaar nog steeds niet waar het werkelijke probleem zit (de strategie)
DE APP!!!quote:Op maandag 21 september 2020 14:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutte dit prima weet. Ik heb vooral de indruk dat die basisschoolleraar die hier verantwoordelijk voor is totaal niet de capaciteiten heeft om dit op te pakken en goed te regelen.
Zouden ze daar echt nog naar kijken? Tijdens de initiële uitbraak is het Noorden ook vrijwel gevrijwaard gebleven.quote:Op maandag 21 september 2020 14:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Landelijk zou onterecht zijn als het in Noord Nederland rustig blijft.
Ze hebben duidelijk aangegeven dat dergelijke, onnodige landelijke maatregelen niet wenselijk zijn.quote:Op maandag 21 september 2020 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Zouden ze daar echt nog naar kijken? Tijdens de initiële uitbraak is het Noorden ook vrijwel gevrijwaard gebleven.
Voorwaarde voor die app is voldoende kunnen testen, daar hebben ze ook nogal een probleem mee.quote:
Dat is het idee dat Rutte je wil geven. Alle verantwoordelijkheid bij Hugo.quote:Op maandag 21 september 2020 14:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutte dit prima weet. Ik heb vooral de indruk dat die basisschoolleraar die hier verantwoordelijk voor is totaal niet de capaciteiten heeft om dit op te pakken en goed te regelen.
Heeft niet zoveel nut als je je toch pas kan laten testen met klachten toch?quote:Op maandag 21 september 2020 14:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nu je het zegt, heb dat ding 4 weken geleden gedownload, gaat het nog een keer live?
In deze heeft Asscher ook gewoon 100% gelijk. De schuld van het ernstig uit de hand lopen van deze tweede golf kan de MinPres echt niet afschuiven op de bevolking. Kabinet is verantwoordelijk voor indammen en heeft in vrijwel alles ernstig gefaald.quote:
Mensen moeten gewoon de regels opvolgen, punt. Niet zingen is niet zingen, niet roepen is niet roepen. Ben je dan een idioot die het wel doet, moet je gewoon je bek houden. Is tenminste taal die dat volk begrijpt. Rutte heeft hier volkomen gelijk.quote:
Die heb ik al weken omdat als het wat uithaalt ik best bereid ben hier aan mee te werken. Ik weet eigenlijk niet eens of het ding al actief is. Terwijl er in Duitsland al weken eentje gewoon draait.quote:
Ik heb geen koorts (alleen af en toe een opvlieger, maar dat is de leeftijdquote:Op maandag 21 september 2020 14:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gegeven de symptomen die je beschrijft zou ik zeggen doe die test maar, kan best zijn dat het geen covid is maar zeker weten is toch prettiger.
Als je het over de algehele linie maar lang genoeg laat oplopen zullen ook daar op een gegeven signaalwaardes er aan gaan. Ze hebben gisteren "opgeschaald" dus men zal eerst de boel nog wel even aan gaan kijken waardoor het Noorden ook wel aan de beurt moet gaan komen, Groningen is trouwens al slecht.quote:Op maandag 21 september 2020 14:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze hebben duidelijk aangegeven dat dergelijke, onnodige landelijke maatregelen niet wenselijk zijn.
Onzin, Asscher en Marijnissen riepen al in mei dat Nederland werk moest maken van indammen naar nul. Dat het kabinet het niet risico moest gaan lopen om nogmaals in alle valkuilen te trappen. Met Asscher als minister-president zou het echt niet gebeurd zijn dat het aantal besmettingen al twee maanden toeneemt, terwijl het precies duidelijk is wat je moet doen om het wél onder controle te houden.quote:Op maandag 21 september 2020 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
hou toch op, die heeft nog nooit iets goed gedaan toen hij de kans had, roepen van de zijlijn kunnen wij ook
Eens. Die man heeft het hartstikke druk en dan staat daar zo'n journalistje met een vraag over een futiliteit. Denk dat het gewoon een beetje een geïrriteerde reactie was.quote:Op maandag 21 september 2020 14:42 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon de regels opvolgen, punt. Niet zingen is niet zingen, niet roepen is niet roepen. Ben je dan een idioot die het wel doet, moet je gewoon je bek houden. Is tenminste taal die dat volk begrijpt. Rutte heeft hier volkomen gelijk.
Asscher kan van de zijlijn prima wat roepen, zijn wij ook allemaal prima in hier in dit topic. Toch zou ik geen van jullie graag in de schoenen van Rutte zien staan
Druk met wat, niet met het virus indammen in elk gevalquote:Op maandag 21 september 2020 14:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Eens. Die man heeft het hartstikke druk en dan staat daar zo'n journalistje met een vraag over een futiliteit. Denk dat het gewoon een beetje een geïrriteerde reactie was.
Ja, het zou natuurlijk zeker kunnen dat de grootste fouten op conto van De Jonge te schrijven zijn. Maar dan zou Rutte op een gegeven moment toch ook moeten beseffen dat De Jonge niet capabel is voor deze verantwoordelijkheid?quote:Op maandag 21 september 2020 14:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Moet wel meer gehandhaafd worden.quote:Op maandag 21 september 2020 14:42 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon de regels opvolgen, punt. Niet zingen is niet zingen, niet roepen is niet roepen. Ben je dan een idioot die het wel doet, moet je gewoon je bek houden. Is tenminste taal die dat volk begrijpt. Rutte heeft hier volkomen gelijk.
Asscher kan van de zijlijn prima wat roepen, zijn wij ook allemaal prima in hier in dit topic. Toch zou ik geen van jullie graag in de schoenen van Rutte zien staan
Als ik het voor het zeggen had, werd er lekker zonder publiek gespeeld. Dit is toch niet te doen, iedereen vragen stil te zitten alsof het een begrafenis is.quote:Op maandag 21 september 2020 14:42 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Toch zou ik geen van jullie graag in de schoenen van Rutte zien staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |