Dank voor de tip. Vanavond maar even induiken dan en kijken hoe ik zo'n certificaat installeer.quote:Op maandag 21 september 2020 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
een certificaat kan gratis via letsencrypt, enige is dat die om de 3 maanden gratis verlengd moet worden
Net als any other certificaatquote:Op maandag 21 september 2020 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Vanavond maar even induiken dan en kijken hoe ik zo'n certificaat installeer.
het verlengen van lets encrypt certificaat kan ook automatisch, min of plug en play dusquote:Op maandag 21 september 2020 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Vanavond maar even induiken dan en kijken hoe ik zo'n certificaat installeer.
Ja, ik heb nog nooit een certificaat geīnstalleerd op mijn websitequote:
weet je al wat?quote:Op maandag 21 september 2020 08:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
het verlengen van lets encrypt certificaat kan ook automatisch, min of plug en play dus![]()
Dát zou wel erg snel zijnquote:
als je hoster het goed insteld/aanpakt kan het met een paar klikkenquote:Op maandag 21 september 2020 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap geen zak van websites enzo maar het is zelfs mij gelukt.
zolang er geen zendingen thuis worden afgeleverd en ingepakte zooi wordt opgehaald moet ik gewoon naar werk toe..quote:Op maandag 21 september 2020 08:57 schreef friemelaar het volgende:
Vandaag dus weer een dag "thuis werken"![]()
In mij een eufemisme voor geen zak uitvoeren maar wel stand by zijn voor vragen over van alles en nog wat
nee ga misschien vandaag wandelenquote:Op maandag 21 september 2020 09:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nog naar het strand geweest?
Lekkahquote:Op maandag 21 september 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga misschien vandaag wandelen
Kilometersvretenquote:Op maandag 21 september 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga misschien vandaag wandelen
Echt nietesquote:Op maandag 21 september 2020 09:07 schreef Justin_Case het volgende:
NOG 2 dagen en dan begint letterlijk en figuurlijk de herfst
quote:Ik kijk deze week vooral uit naar het weekend. Hoewel ons weekendje klimmen in de natuur in de Ardennen door Corona niet door gaat, ga ik lekker barbecueën met vrienden, winkelen in Den Haag en meeten met vriendinnen
quote:Op maandag 21 september 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh haags vandaag je taxatie toch?
Letterlijk begint die vandaagquote:Op maandag 21 september 2020 09:07 schreef Justin_Case het volgende:
NOG 2 dagen en dan begint letterlijk en figuurlijk de herfst
Oh ja, lekker zulke dagen.quote:Op maandag 21 september 2020 08:57 schreef friemelaar het volgende:
Vandaag dus weer een dag "thuis werken"![]()
In mij een eufemisme voor geen zak uitvoeren maar wel stand by zijn voor vragen over van alles en nog wat
Nee eigenlijk niet. Nja mijn buurman is toen vertrokken met overwaarde van ruim 70K.... maarja die kwam er wel 6 jaar eerder wonen. Ik heb echt geen flauw idee...quote:Op maandag 21 september 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al een bedrag in je hoofd?
k g nog dusquote:Op maandag 21 september 2020 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Accepteert Griekenland nog wel Hollanders ja?
overwaarde zal je denk ik sowieso wel hebben.quote:Op maandag 21 september 2020 09:18 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Nja mijn buurman is toen vertrokken met overwaarde van ruim 70K.... maarja die kwam er wel 6 jaar eerder wonen. Ik heb echt geen flauw idee...
ik wou net zeggenquote:Op maandag 21 september 2020 09:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Letterlijk begint die vandaagal heeft het weer dat nog niet door
Ja denk ik ook.quote:Op maandag 21 september 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
overwaarde zal je denk ik sowieso wel hebben.
Zou toch eerder gaan hiken in de Ardennen dan winkelen in Den Haag al je niet besmet wil wordenquote:
Ik mag de Ardennen niet in.quote:Op maandag 21 september 2020 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou toch eerder gaan hiken in de Ardennen dan winkelen in Den Haag al je niet besmet wil worden. Anders zou ik dat ook wel kiezen maar daar gaat het nu niet om.
Jawel jawel, omgeving Utrecht.quote:Op maandag 21 september 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je moet ook weer wat terug kopen.
heb je al beetje gekeken?
Utrechtquote:Op maandag 21 september 2020 09:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jawel jawel, omgeving Utrecht.
ik ook wel..quote:
Dan ga je maar naar Zuid-Limburg, dat zijn ook gewoon de Ardennen.quote:
Waarheid.quote:
Heb afgelopen week ook gewoon mensen met winterjassen zien lopen hoor 'want het is toch herfst', kom ik dan in mijn korte broek en t-shirtje langsgelopenquote:Op maandag 21 september 2020 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moest wel lachen om Buienradar hoor, die hadden het al over winterjassen voor donderdag. Dudes, kom op, jullie hebben het over 17 graden.
Ik weet het niet. Hoorde alleen van collega die terugkwam uit Griekenland, dat ze in quarantaine moest omdat het oranje was.quote:Op maandag 21 september 2020 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen de eilandjes waren toch oranje?
Ik ga voor je duimen dat ze het vaste land dan niet alsnog op oranje gaan zetten!quote:Op maandag 21 september 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De eilanden maar i zit op vaste land
mja, genoeg mensen die met 20+ met winterjas, sjaal en soms ook handschoenen rond lopenquote:Op maandag 21 september 2020 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid.
Ik moest wel lachen om Buienradar hoor, die hadden het al over winterjassen voor donderdag. Dudes, kom op, jullie hebben het over 17 graden.
K hoop het jaquote:Op maandag 21 september 2020 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hoorde alleen van collega die terugkwam uit Griekenland, dat ze in quarantaine moest omdat het oranje was.
[..]
Ik ga voor je duimen dat ze het vaste land dan niet alsnog op oranje gaan zetten!
strak plan, de heg moet ook nog gesnoeid worden, mooi voor net na werktijdquote:Op maandag 21 september 2020 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Als het vanmiddag nog maar even droog is, ik wil nog wat planten snoeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Echt hoor. Het is dat ik een te kort stukje moet fietsen om warm te worden (zodra ik warm ben, ben ik er eigenlijk al), anders had ik m'n jasje (meer een bodywarmer met mouwen) ook niet aan.quote:Op maandag 21 september 2020 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb afgelopen week ook gewoon mensen met winterjassen zien lopen hoor 'want het is toch herfst', kom ik dan in mijn korte broek en t-shirtje langsgelopen
quote:Op maandag 21 september 2020 09:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
strak plan, de heg moet ook nog gesnoeid worden, mooi voor net na werktijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vooral m'n braam, nu kan ik nog zien welke takken vruchten gedragen hebben (die kunnen er af, want doen toch niets meer volgend jaar). En hedera, want hedera.Was zaterdag al bezig, maar toen zat de kliko vol.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
je hebt jezelf te belangrijk gemaaktquote:Op maandag 21 september 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Godverdomme, net terug van vakantie en gelijk springen duizend mensen in je nek die wat van je willen en je het liefst direct willen spreken.
Kutbaan!
quote:Op maandag 21 september 2020 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook wel..
maarja, frankrijk is aan et pieken dus disney zit er voorlopig niet in, london zou ik ook wel weer eens leuk vinden maar ja ook moeilijk lastig..
vakantie in eigenland dan maar..
maar dat voelt zo zonde van de centen, overnachten terwijl je ook gewoon 'even' naar huis kan gaan
Van die mensen die met dit weer al in een gewatteerde jas lopen.quote:Op maandag 21 september 2020 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb afgelopen week ook gewoon mensen met winterjassen zien lopen hoor 'want het is toch herfst', kom ik dan in mijn korte broek en t-shirtje langsgelopen
Muts op, sjaal om, handschoentjes aan.quote:Op maandag 21 september 2020 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die mensen die met dit weer al in een gewatteerde jas lopen.
Nou, het is meer dat er maar één van mij is, waar er eigenlijk twee van zouden moeten zijn. En dat werk komt al twee jaar op mijn nek terecht.quote:Op maandag 21 september 2020 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt jezelf te belangrijk gemaakt
quote:Op maandag 21 september 2020 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb het vrijwel altijd warm. Ken ook wel een paar mensen die het altijd koud hebben. Ik zaterdag: broekspijpen omgeslagen, sandalen, shirtje. M'n zus: lange broek, jas.
Hmm als ik alle takken van de braam die vrucht gedragen hebben verwijder blijft er niet veel over ben ik bangquote:Op maandag 21 september 2020 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier vooral m'n braam, nu kan ik nog zien welke takken vruchten gedragen hebben (die kunnen er af, want doen toch niets meer volgend jaar). En hedera, want hedera.Was zaterdag al bezig, maar toen zat de kliko vol.
Nou, als je 'm qua formaat nog wel prima vindt, lekker laten gaan. Ik moet 'm wel echt even temmen (en best kans dat 'ie helemaal gekortwiekt wordt, hij staat langs de schutting die ik vervangen wil hebben), hij neemt de halve tuin over nu.quote:Op maandag 21 september 2020 09:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hmm als ik alle takken van de braam die vrucht gedragen hebben verwijder blijft er niet veel over ben ik bang![]()
Dit jaar erg veel en erg grote bramen gehad![]()
hij heeft wel erg grote, dikke uitlopers, zou ik die moeten afknippen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
quote:Op maandag 21 september 2020 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, als je 'm qua formaat nog wel prima vindt, lekker laten gaan. Ik moet 'm wel echt even temmen (en best kans dat 'ie helemaal gekortwiekt wordt, hij staat langs de schutting die ik vervangen wil hebben), hij neemt de halve tuin over nu.Onze braam doet dienst als inkijk blokkering , die groeit tegen een frame van gaaswerk op en heeft inmiddels het hele frame al bedektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen die dikke uitlopers wijzen / groeien precies de verkeerd kant op echt weg van de ondersteuning.
Ik zal een kijken of ik die weer in de juiste richting kan leiden maar ben bang dat ze dan knakken / afbreken.Open deuren, onweerstaanbaar !
Oh, maar dat kan je gewoon afknippen als je ze niet de goede kant op krijgt hoor. De mijne interesseert het niks of ik 'm afknip.quote:Op maandag 21 september 2020 09:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Onze braam doet dienst als inkijk blokkering , die groeit tegen een frame van gaaswerk op en heeft inmiddels het hele frame al bedekt![]()
Alleen die dikke uitlopers wijzen / groeien precies de verkeerd kant op echt weg van de ondersteuning.
Ik zal een kijken of ik die weer in de juiste richting kan leiden maar ben bang dat ze dan knakken / afbreken.
quote:Op maandag 21 september 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar dat kan je gewoon afknippen als je ze niet de goede kant op krijgt hoor. De mijne interesseert het niks of ik 'm afknip.
Hier met hetzelfde doel trouwens, alleen nu 'ie eindelijk groot genoeg is, zijn de buren ook foetsie.
Misschien voorraad voor "noodgevallen"quote:Op maandag 21 september 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar echt hoor, woningtekort? Ik merk er niks van. Twee huizen naast me staan al drie maanden leeg zonder een teken dat de woningbouw er wat mee doet.
Had afgelopen zaterdag overdag een borrel. Er waren mensen met korte broek en shirt.quote:Op maandag 21 september 2020 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb het vrijwel altijd warm. Ken ook wel een paar mensen die het altijd koud hebben. Ik zaterdag: broekspijpen omgeslagen, sandalen, shirtje. M'n zus: lange broek, jas.
Neuh, ze gaan de verkoop in, daar doet de woningbouw niets meer aan. Rest hier is ook allemaal koop, dat waren zo'n beetje de laatste huurwoningen.quote:Op maandag 21 september 2020 10:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Misschien voorraad voor "noodgevallen"
Of er moet eerst gerenoveerd worden, komt ook vaak voor
Ik heb nog minstens t/m woensdag de korte broek aanquote:Op maandag 21 september 2020 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had afgelopen zaterdag overdag een borrel. Er waren mensen met korte broek en shirt.
Kom ik aan met lange broek en trui.
Gewoon altijd in character als Lenny Leonard, met blauwe bretelsquote:Op maandag 21 september 2020 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had afgelopen zaterdag overdag een borrel. Er waren mensen met korte broek en shirt.
Kom ik aan met lange broek en trui.
Serieus? Het is nu toch echt belachelijk koud. Vanochtend vertrokken met shirt, vest en jas.quote:Op maandag 21 september 2020 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog minstens t/m woensdag de korte broek aan![]()
En overhemd korte mouwen eigenlijk heel de winter door
Gekkehuis het wordt 24 graden vanmiddagquote:Op maandag 21 september 2020 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Het is nu toch echt belachelijk koud. Vanochtend vertrokken met shirt, vest en jas.
Ik ben wel goed met extreme hitte. Dat dan weer wel.
Uitstekende outfitquote:Op maandag 21 september 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon altijd in character als Lenny Leonard, met blauwe bretels
Als je de media moet geloven staat de huizenprijs nu zo'n beetje aan de top en gaat die komend jaar dalenquote:Op maandag 21 september 2020 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Al staat er verderop in de straat nķg een te koop, zou ook nog kunnen dat ze de verkoop daarvan afwachten om de markt een beetje hun kant op te laten werken?
Tijd dat FEE opengaat.quote:Op maandag 21 september 2020 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je nou je kerstmuts alweer op?
Echt niemand kan dat weten.quote:Op maandag 21 september 2020 10:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als je de media moet geloven staat de huizenprijs nu zo'n beetje aan de top en gaat die komend jaar dalen![]()
Kunnen ze dus beter zo snel mogelijk verkopen, tenzij belasting technisch en zo uitstellen tot 2021 gunstiger is![]()
O kijk. Ik ga dood bij hitte.quote:Op maandag 21 september 2020 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Het is nu toch echt belachelijk koud. Vanochtend vertrokken met shirt, vest en jas.
Dat klinkt als een overdreven warme outfit. Zit nu in m'n t-shirtje.quote:Op maandag 21 september 2020 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel willen ze gewoon niet met hun eigen aanbod concurreren ofzo. Ze gaan niets aan de huizen doen (die ander die te koop staat, is ook compleet kaal), dus waarom anders? Exact dezelfde huizen ook qua maat.quote:Op maandag 21 september 2020 10:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als je de media moet geloven staat de huizenprijs nu zo'n beetje aan de top en gaat die komend jaar dalen![]()
Kunnen ze dus beter zo snel mogelijk verkopen, tenzij belasting technisch en zo uitstellen tot 2021 gunstiger is![]()
Ik denk dat heel veel mensen blij zijn als ze überhaupt iets kunnen kopen. Prijzen zijn hier echt bizarquote:Op maandag 21 september 2020 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Al die mensen die hopen dat de huizenmarkt weer wordt zoals een jaar of zeven/acht geleden zodat ze goedkoop kunnen kopenMaakt niet uit dat het toen dikke crisis was, als zij maar lekker goedkoop kunnen kopen.
Ik reis ook redelijk veel. Altijd heerlijk om uit het vliegtuig te stappen en in zo'n soort van warmtegolf te komen.quote:Op maandag 21 september 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O kijk. Ik ga dood bij hitte.
O bah, daar kan ik echt beroerd van wordenquote:Op maandag 21 september 2020 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik reis ook redelijk veel. Altijd heerlijk om uit het vliegtuig te stappen en in zo'n soort van warmtegolf te komen.
En mijn vriendin maar klagen.
dta gevoelquote:Op maandag 21 september 2020 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik reis ook redelijk veel. Altijd heerlijk om uit het vliegtuig te stappen en in zo'n soort van warmtegolf te komen.
En mijn vriendin maar klagen.
Ja of nu kopen op de top en er dan nooit meer weg kunnen komenquote:Op maandag 21 september 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen blij zijn als ze überhaupt iets kunnen kopen. Prijzen zijn hier echt bizar
DSB praktijken.quote:Op maandag 21 september 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of nu kopen op de top en er dan nooit meer weg kunnen komen
Daar ken ik ook wel voorbeelden vanquote:Op maandag 21 september 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of nu kopen op de top en er dan nooit meer weg kunnen komen
De hoofdprijsquote:Op maandag 21 september 2020 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Daar zullen wij niet zoveel last van hebben, als ik kijk naar wat ze vragen voor die kale een paar huizen verderop.
kunnen we daar ook weer ruzie gaan maken over pepernoten / kruidnoten en zo dan?quote:
ja of je maar wel even als de brandweer drie weken liggengebleven werk wil wegwerken. In geen tijd, want de gewone werkzaamheden gaan ook door. Bedankt.quote:Op maandag 21 september 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Contrast was vanmorgen te groot. Drie weken leuke dingen doen in je eigen tempo. En dan ineens weer mensen die op je nek springen en vanalles van je verwachten.
Denk ook dat het aan me te horen was aan de telefoon
Nog niet eens, straat verder staat nog iets vergelijkbaars te koop voor 25k meer. En een paar minuten de andere kant op is duurder voor minder huis.quote:
Ja, dat inderdaadquote:Op maandag 21 september 2020 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of je maar wel even als de brandweer drie weken liggengebleven werk wil wegwerken. In geen tijd, want de gewone werkzaamheden gaan ook door. Bedankt.
'Ja krijgt effe lekker de tering me je call, je lost die teringzooi maar gewoon lekker zelf op, doei'quote:Op maandag 21 september 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk ook dat het aan me te horen was aan de telefoon
Absoluut. En over racisme. En over het klimaat, want weer geen witte kerst.quote:Op maandag 21 september 2020 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kunnen we daar ook weer ruzie gaan maken over pepernoten / kruidnoten en zo dan?
En lekker gezellig gourmetten als een behindiquote:Op maandag 21 september 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Absoluut. En over racisme. En over het klimaat, want weer geen witte kerst.
En over hoe ongezellig bij sommigen blijkbaar de familie is.
Nu al zin in.
Nee, dat niet. Maar deze collega kon aan mijn toon wel horen dat ik dit niet zo kon waarderen. Het is jammer dat we niet op kantoor zitten. Volgens een collega kan ik zonder iets te zeggen met mijn humeur een hele ruimte vullenquote:Op maandag 21 september 2020 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ja krijgt effe lekker de tering me je call, je lost die teringzooi maar gewoon lekker zelf op, doei'
Ik vind dat dus serieus leuk.quote:Op maandag 21 september 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En lekker gezellig gourmetten als een behindi
Heerlijk, gaan we dit jaar ook weer eindeloos zwammen over zwarte piet?quote:Op maandag 21 september 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nu al zin in.
Das voor jou natuurlijk alleen maar gunstigquote:Op maandag 21 september 2020 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog niet eens, straat verder staat nog iets vergelijkbaars te koop voor 25k meer. En een paar minuten de andere kant op is duurder voor minder huis.
En vergeleken met die kale hebben we dus al zo'n 60K overwaarde.
Minder dan vorig jaar aangezien de intochten toch niet doorgaan.quote:Op maandag 21 september 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk, gaan we dit jaar ook weer eindeloos zwammen over zwarte piet?
Weer een traditie verpest door coronaquote:Op maandag 21 september 2020 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Minder dan vorig jaar aangezien de intochten toch niet doorgaan.
Ergens wel jaquote:Op maandag 21 september 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nu al zin in.
We kunnen het dit jaar wel mooi aftikken "Ja Jantje, Sinterklaas had Corona en is nu hartstikke dood en alle zwarte pietjes hebben we terug naar Afrika gestuurd"quote:Op maandag 21 september 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk, gaan we dit jaar ook weer eindeloos zwammen over zwarte piet?
En dan lopen ze over zwarte Piet te zeiken.quote:Op maandag 21 september 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weer een traditie verpest door corona
Die zaten in Moria en slapen nu langs de kant van de weg.quote:Op maandag 21 september 2020 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen het dit jaar wel mooi aftikken "Ja Jantje, Sinterklaas had Corona en is nu hartstikke dood en alle zwarte pietjes hebben we terug naar Afrika gestuurd"
Kunnen we gelijk die dikke gek met zijn arreslee vragen om de boel over te nemen.quote:Op maandag 21 september 2020 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen het dit jaar wel mooi aftikken "Ja Jantje, Sinterklaas had Corona en is nu hartstikke dood en alle zwarte pietjes hebben we terug naar Afrika gestuurd"
Oh ik aan bitterballen en kroketten.quote:Op maandag 21 september 2020 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet bij Moria nog steeds aan LotR denken.
Mwah, voorlopig zitten we hier wel goed, dus het interesseert me eigenlijk weinig wat de rest van de huizen nu doen. Vooral intrigerend wat er gevraagd wordt, aangezien ik de straatjes (en bijbehorende nadelen) best goed ken.quote:Op maandag 21 september 2020 10:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das voor jou natuurlijk alleen maar gunstig
Allemaal terug naar bananenland die zwarte pietjesquote:Op maandag 21 september 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Op steeds meer plekken wordt gestopt met zwarte piet
Da's Mora. Wel opletten.quote:Op maandag 21 september 2020 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik aan bitterballen en kroketten.
Als ze net zo dol zijn op warm als Bal en Lenny, vinden ze dat vast prima.quote:Op maandag 21 september 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal terug naar bananenland die zwarte pietjes
Daar zal ook wel wat mis mee zijn, die is ook wit.quote:Op maandag 21 september 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk die dikke gek met zijn arreslee vragen om de boel over te nemen.
quote:Op maandag 21 september 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, voorlopig zitten we hier wel goed, dus het interesseert me eigenlijk weinig wat de rest van de huizen nu doen. Vooral intrigerend wat er gevraagd wordt, aangezien ik de straatjes (en bijbehorende nadelen) best goed ken.Even 25k meer voor een drukkere straat, mindere parkeergelegenheid en feitelijk dezelfde staat, ik vind het nogal wat.
![]()
En ik hoop dus op vlot een nieuwe bewoner naast me die ik kan stalken voor een betere schutting.
Zo verbaas ik me erover dat woningen met betonrotvloeren vrolijk voor dezelfde prijzen worden verkocht als huizen die dat probleem niet hebben. Zelf ook een keer zo’n huis bezichtigd. Die makelaar deed net of z’n neus bloedde.quote:Op maandag 21 september 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, voorlopig zitten we hier wel goed, dus het interesseert me eigenlijk weinig wat de rest van de huizen nu doen. Vooral intrigerend wat er gevraagd wordt, aangezien ik de straatjes (en bijbehorende nadelen) best goed ken.Even 25k meer voor een drukkere straat, mindere parkeergelegenheid en feitelijk dezelfde staat, ik vind het nogal wat.
![]()
En ik hoop dus op vlot een nieuwe bewoner naast me die ik kan stalken voor een betere schutting.
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat het volgende probleem wordt.quote:Op maandag 21 september 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar zal ook wel wat mis mee zijn, die is ook wit.
en dronkenquote:Op maandag 21 september 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En die exploiteert mensen met een verticale beperking als personeel.quote:Op maandag 21 september 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las iets over witte wetenschappers, dat het belachelijk is dat de wereld door blanken uitgelegd moet worden.quote:Op maandag 21 september 2020 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat het volgende probleem wordt.
En hij gaat alle huizen ter wereld over in een nachtje, dat lijkt me wel een extreme superspreaderquote:Op maandag 21 september 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De stoomboot. Slecht voor het milieu. Dat moet een elektrische fluisterboot worden.quote:Op maandag 21 september 2020 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
U gebruikt het B-woordquote:Op maandag 21 september 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En die exploiteert mensen met een verticale beperking als personeel.
BBQ , houtkachels, noem maar op als er maar verdeeldheid mee gezaaid kan wordenquote:Op maandag 21 september 2020 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 september 2020 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze net zo dol zijn op warm als Bal en Lenny, vinden ze dat vast prima.
het was altijd al een probleem :pquote:Op maandag 21 september 2020 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen van geringe afmeting.quote:Op maandag 21 september 2020 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
U gebruikt het B-woord
ik prefereer "mensen van lengte".
Als is "mensen van afmeting" misschien beter.
Opbokken, het is nog ochtend.quote:
Oh oh ohquote:Op maandag 21 september 2020 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen van geringe afmeting.
Ik ook. Die lui hebben altijd wat te janken.quote:Op maandag 21 september 2020 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gering is gelijk weer zo negatief, ga dan voor een afmeting met uitdaging.quote:Op maandag 21 september 2020 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen van geringe afmeting.
Mensen met een uitdagende afmeting?quote:Op maandag 21 september 2020 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gering is gelijk weer zo negatief, ga dan voor een afmeting met uitdaging.
Ik vond zwarte pietjes altijd superleuk als kind maar ik had echt wel door dat het geen negers waren hoor want zwarte pietjes zijn best druk en bezig altijd en negers liggen de hele dag te slapenquote:Op maandag 21 september 2020 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het was altijd al een probleem :p
Echt hoor. Minihuis naast een woningbouwflat voor meer dan dat kale rijtjeshuis.quote:Op maandag 21 september 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo verbaas ik me erover dat woningen met betonrotvloeren vrolijk voor dezelfde prijzen worden verkocht als huizen die dat probleem niet hebben. Zelf ook een keer zo’n huis bezichtigd. Die makelaar deed net of z’n neus bloedde.
quote:Op maandag 21 september 2020 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond zwarte pietjes altijd superleuk als kind maar ik had echt wel door dat het geen negers waren hoor want zwarte pietjes zijn best druk en bezig altijd en negers liggen de hele dag te slapen
Zo klinkt het eerder alsof die dik is ipv klein.quote:Op maandag 21 september 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen met een uitdagende afmeting?
Het is een uitdaging om een standaard deuropening door te gaan.quote:Op maandag 21 september 2020 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo klinkt het eerder alsof die dik is ipv klein.
Dikke mensen zijn mensen met een horizontale beperking toch?quote:Op maandag 21 september 2020 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo klinkt het eerder alsof die dik is ipv klein.
Afmeting is gewoon te ambigu.quote:Op maandag 21 september 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn mensen met een horizontale beperking toch?
Of horizontaal uitgedaagde mensen?
Ik kan gewoon zitten hoor.quote:Op maandag 21 september 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
Dikke mensen moeten plassen op de gok.
Mensen met een uniek postuurquote:Op maandag 21 september 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn mensen met een horizontale beperking toch?
Of horizontaal uitgedaagde mensen?
Waarom moeten die over je neus heen zeikenquote:Op maandag 21 september 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
Dikke mensen moeten plassen op de gok.
Is niet perse nodig? Meestal heb je aan weerskanten genoeg ruimte om je rollen kwijt te kunnen. Is hoogstens een gewichtskwestie.quote:Op maandag 21 september 2020 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zijn er nog geen speciale toiletten voor dikke mensen eigenlijk?
Bepaal jij niet. Jij bent niet dikquote:Op maandag 21 september 2020 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is niet perse nodig? Meestal heb je aan weerskanten genoeg ruimte om je rollen kwijt te kunnen. Is hoogstens een gewichtskwestie.
Wel geweest.quote:Op maandag 21 september 2020 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bepaal jij niet. Jij bent niet dik
Dit is er welquote:Op maandag 21 september 2020 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is niet perse nodig? Meestal heb je aan weerskanten genoeg ruimte om je rollen kwijt te kunnen. Is hoogstens een gewichtskwestie.
Er is nog een simpelere: bidet.quote:Op maandag 21 september 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is er wel
https://hosiped.com/wiping-aid-for-obese-handicapped/
Ja daar zakken ze overheenquote:Op maandag 21 september 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is nog een simpelere: bidet.
Lekker. Ik ga begin oktober op vakantie. Thessaloniki vind ik nog wel te ver. Ik wil niet vliegen nu.quote:
Het formaat van het gat verandert op zich niet hoor. Zodra je letterlijk over je toilet heen zakt, heb je sowieso wel meer problemen met je gezondheid dan alleen met poepen.quote:
Snap ik wel, maar ik heb geen auto dus zou dan ook uuuren met de trein moeten voor ik ergens ben dus dan ga ik net zo lief vliegen.quote:Op maandag 21 september 2020 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker. Ik ga begin oktober op vakantie. Thessaloniki vind ik nog wel te ver. Ik wil niet vliegen nu.
quote:
Jij reist meestal alleen toch? Dan zou ik dat ook doen denk ik.quote:Op maandag 21 september 2020 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar ik heb geen auto dus zou dan ook uuuren met de trein moeten voor ik ergens ben dus dan ga ik net zo lief vliegen.
No problemquote:Op maandag 21 september 2020 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij reist meestal alleen toch? Dan zou ik dat ook doen denk ik.
Hier nog vriendin en baby die meegaan. En die na vakantie ook weer opa's en oma's zien. Ik vertrouw vliegen voor nu nog te weinig. Teveel mensen in een kleine ruimte en te dicht bij mij.
Zou ik ook niet doen dan inderdaad.quote:Op maandag 21 september 2020 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier nog vriendin en baby die meegaan. En die na vakantie ook weer opa's en oma's zien. Ik vertrouw vliegen voor nu nog te weinig. Teveel mensen in een kleine ruimte en te dicht bij mij.
Yep reis alleen.quote:Op maandag 21 september 2020 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 21 september 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n gasmasker heb ik. Ademt niet erg prettig
Ging vroegah ook vaak in september op vakantie naar die omgeving. Was echt te lekker altijd qua weer.quote:
Deja-vu ditquote:Op maandag 21 september 2020 11:38 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Zou een gasmasker zo'n virus tegenhouden? Geen idee hoe zo'n ding filter. Koolstof?quote:Op maandag 21 september 2020 11:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Klopt![]()
echter wel veilig in zo'n vol gepropte kleine ruimte met alleen gecirculeerde lucht
Daar zou ik vandaag ook liever zijn dan aan mijn keukentafelquote:Op maandag 21 september 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omg.
*kwispelt*
Ben nu op kijkduin. Prachtig vandaag
quote:Op maandag 21 september 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou een gasmasker zo'n virus tegenhouden? Geen idee hoe zo'n ding filter. Koolstof?
Mijn gasmasker is van Russische makelij en stamt uit de Koude Oorlog. Ben benieuwd of het nog werkt. Ik heb er weleens mee boven het gasfornuis gehangen en dat werkte in elk gevalquote:Op maandag 21 september 2020 11:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]en optioneel een stof filter
Zolang 'ie niet vochtig is geworden.quote:Op maandag 21 september 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn gasmasker is van Russische makelij en stamt uit de Koude Oorlog. Ben benieuwd of het nog werkt. Ik heb er weleens mee boven het gasfornuis gehangen en dat werkte in elk geval
Hij zit al jaren netjes in zijn originele tasjequote:Op maandag 21 september 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang 'ie niet vochtig is geworden.
Mits niet verzadigd, gaat dat actiefkool wel door.quote:Op maandag 21 september 2020 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zit al jaren netjes in zijn originele tasje
Er zitten doppen op de filterquote:Op maandag 21 september 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mits niet verzadigd, gaat dat actiefkool wel door.
O jammerquote:Op maandag 21 september 2020 12:00 schreef CherryLips het volgende:
M'n opa had een masker uit WOII maar dat heeft ie weggegeven.
Iedereen is belangrijk.quote:Op maandag 21 september 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Iedereen wil nu voorrang op het testen
Dat maak ik er meestal van.quote:
Bestaat dat ook al?quote:Op maandag 21 september 2020 12:06 schreef CherryLips het volgende:
M'n zwager heeft zich net te vroeg laten testen, die moest vrijdag.
Nee als hij nou later verkouden was geworden had ie niet vijf dagen thuis moeten blijven.quote:Op maandag 21 september 2020 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bestaat dat ook al?Wanneer moet ik?
Geen probleem dus, dezelfde route die de reclamefolders volgenquote:Op maandag 21 september 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Bezorgert wordt precies in het uur voor ik thuis kom verwacht, in de kliko's zit alleen plastic of papier.
Vind het raar dat wij geen voorrang krijgen, zeker nu kinderen onder de 12 met verkoudheidsklachten gewoon mogen komen. Want wij mogen gewoon niet werken met verkoudheidsklachten en moeten ons eerst laten testen dan. Kan de opvang wel sluiten over een tijdje want iedereen verkouden en aan het wachten op een test.quote:Op maandag 21 september 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Iedereen wil nu voorrang op het testen
Die heb ik in principe niet. Maar m'n opties zijn een gok nemen dat het goed gaat met pakket of het ergens weet ik waar ophalen.quote:Op maandag 21 september 2020 12:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen probleem dus, dezelfde route die de reclamefolders volgen
Da's krom ja.quote:Op maandag 21 september 2020 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind het raar dat wij geen voorrang krijgen, zeker nu kinderen onder de 12 met verkoudheidsklachten gewoon mogen komen. Want wij mogen gewoon niet werken met verkoudheidsklachten en moeten ons eerst laten testen dan. Kan de opvang wel sluiten over een tijdje want iedereen verkouden en aan het wachten op een test.
Denk ook dat wij intenser contact met de kinderen hebben dan leerkrachten want wij kunnen ons niet verstoppen achter een bureau. Maar goedquote:
Ja maar zo zijn er dus nog duizend groepen die ook voorrang zouden moeten krijgenquote:Op maandag 21 september 2020 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind het raar dat wij geen voorrang krijgen, zeker nu kinderen onder de 12 met verkoudheidsklachten gewoon mogen komen. Want wij mogen gewoon niet werken met verkoudheidsklachten en moeten ons eerst laten testen dan. Kan de opvang wel sluiten over een tijdje want iedereen verkouden en aan het wachten op een test.
Is ook zo maar begrijp dan niet waarom docenten wel voorrang krijgen. Die kunnen tenminste nog thuis onderwijs geven. Maar zal ophouden met zeuren.quote:Op maandag 21 september 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar zo zijn er dus nog duizend groepen die ook voorrang zouden moeten krijgen
Hij had best veel dingen nog. Ook parachutes en schepjes enzo.quote:Op maandag 21 september 2020 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jammer![]()
Ik heb een pakje sigaretten uit WOII. Weleens eentje opgestoken maar dat was geen succes
Maar misschien doordat ik niet rook
Nog duizend ja? Zorg/kinderopvang/politie, dan heb je de meeste toch wel?quote:Op maandag 21 september 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar zo zijn er dus nog duizend groepen die ook voorrang zouden moeten krijgen
Denk betere lobby en grotere slachtofferrol :pquote:Op maandag 21 september 2020 12:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is ook zo maar begrijp dan niet waarom docenten wel voorrang krijgen. Die kunnen tenminste nog thuis onderwijs geven. Maar zal ophouden met zeuren.
Iets met gaten in het onderwijs.quote:Op maandag 21 september 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk betere lobby en grotere slachtofferrol :p
Iedereen vind wel dat hij belangrijk is toch:pquote:Op maandag 21 september 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog duizend ja? Zorg/kinderopvang/politie, dan heb je de meeste toch wel?
Immers, geen kinderopvang drukt op de rest van de werkenden ook.
Hmm, bakker, slager kruidenierquote:Op maandag 21 september 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog duizend ja? Zorg/kinderopvang/politie, dan heb je de meeste toch wel?
Immers, geen kinderopvang drukt op de rest van de werkenden ook.
dat dusquote:Op maandag 21 september 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iedereen vind wel dat hij belangrijk is toch:p
Ik niet. Ik heb echt een ongelooflijke bullshitbaan.quote:Op maandag 21 september 2020 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen vindt zichzelf heel onmisbaar.
Geen beroepen waarbij contact niet te vermijden is.quote:Op maandag 21 september 2020 12:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hmm, bakker, slager kruidenierzonder hen geen eten dus allemaal honger en ondervoed en zow
Ja, true.quote:Op maandag 21 september 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar die hoeft geen koters uit elkaar te trekken als ze aan het ruziën slaan.quote:Op maandag 21 september 2020 12:26 schreef UitStraling het volgende:
Zelfs de vuilnisman is belangrijk mensen
Maar die beroepen kunnen wel beter afstand houden he? Kan moeilijk achter een spatscherm gaan zitten. Daarnaast staan kinderen ook niet echt bekend om hun persoonlijke hygiene.quote:Op maandag 21 september 2020 12:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hmm, bakker, slager kruidenierzonder hen geen eten dus allemaal honger en ondervoed en zow
Naja dat dus.quote:Op maandag 21 september 2020 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, true.
[..]
Maar die hoeft geen koters uit elkaar te trekken als ze aan het ruziën slaan.
Ja zonder vakkenvullers is er ook niks te hamsteren. En zo. Iedereen heeft wel zijn eigen gelijkquote:Op maandag 21 september 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en die bakker zal ook wel iets vinden :p zo gaat dat dus. Straks willen er zoveel groepen voorrang dat het al niet meer sneller gaat :p. En de lijn was nu al over belast.quote:Op maandag 21 september 2020 12:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar die beroepen kunnen wel beter afstand houden he? Kan moeilijk achter een spatscherm gaan zitten. Daarnaast staan kinderen ook niet echt bekend om hun persoonlijke hygiene.
maja de bakker die corona over je brood hoest is ook niet echt jofel lijkt mequote:Op maandag 21 september 2020 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen beroepen waarbij contact niet te vermijden is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Kinderenquote:Op maandag 21 september 2020 12:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar die beroepen kunnen wel beter afstand houden he? Kan moeilijk achter een spatscherm gaan zitten. Daarnaast staan kinderen ook niet echt bekend om hun persoonlijke hygiene.
Ik snap je punt wel maar jij de mijne geloof ik niet.quote:Op maandag 21 september 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en die bakker zal ook wel iets vinden :p zo gaat dat dus. Straks willen er zoveel groepen voorrang dat het al niet meer sneller gaat :p. En de lijn was nu al over belast.
Misschien hadden ze niet moeten beloven dat iedereen zich kon laten testen.
quote:Op maandag 21 september 2020 12:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
maja de bakker die corona over je brood hoest is ook niet echt jofel lijkt meDe gemiddelde bakker bakt alleen af, die moet vooral zorgen dat 'ie poppetjes als backup houdt zodat er altijd iemand zonder symptomen op de knoppen kan drukken. Klachten is immers thuisblijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Nou volgens mij zit het juist voornamelijk in de luchtwegen.quote:
Maar als een kroeg vanwege onvoldoende bezetting niet open kan, dan heeft dat verder alleen invloed op die werknemers. Als wij niet open kunnen dan kan ook een politieman niet aan het werk, een huisarts, een ambulancebroeder etc.quote:Op maandag 21 september 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Horeca medewerkers zelfde verhaal. Kunnen geen afstand houden en de baas krijgt het rooster niet rond...dus voorramg graag
![]()
Kut corona
Zul je zien, school dicht wegens onderbezetting, opvang dicht wegens onderbezetting en het zorgpersoneel kan niet te werk omdat de barman zich moest laten testen.quote:Op maandag 21 september 2020 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar als een kroeg vanwege onvoldoende bezetting niet open kan, dan heeft dat verder alleen invloed op die werknemers. Als wij niet open kunnen dan kan ook een politieman niet aan het werk, een huisarts, een ambulancebroeder etc.
Jawel. Je kan geen afstand houden van de kinderen en je loopt risico. Begrijp k maar andere vinden zichzelf ook belangrijk genoeg voor die voorrang.quote:Op maandag 21 september 2020 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel maar jij de mijne geloof ik niet.
quote:Op maandag 21 september 2020 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zul je zien, school dicht wegens onderbezetting, opvang dicht wegens onderbezetting en het zorgpersoneel kan niet te werk omdat de barman zich moest laten testen.
dAaR hEbBeN wE rEcHt Op, dAt hEb Ik VeRdiEnDquote:Op maandag 21 september 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja we hadden al lang van corona af kunnen zijn deze zomer maar op vakantie gaan was veeeeeel belangrijker hč
quote:Op maandag 21 september 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja we hadden al lang van corona af kunnen zijn deze zomer maar op vakantie gaan was veeeeeel belangrijker hč
Ik ben meer geneigd om de huidige uitbraken bij de studenten neer te leggen.quote:Op maandag 21 september 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Het is niet eens zozeer het risico op corona maar het risico op gewone verkoudheid is gewoon nogal groot. En tja dan moet je dus eerst testen. Ik vind mezelf verder niet belangrijk hoor. Dus ik vind het gewoon achterlijk dat kinderen dus nu met verkoudheidsklachten mogen komen. Denk dat ik me daar meer druk over maak dan over wel of geen voorrang.quote:Op maandag 21 september 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel. Je kan geen afstand houden van de kinderen en je loopt risico. Begrijp k maar andere vinden zichzelf ook belangrijk genoeg voor die voorrang.
Mij maakt het echt geen drol uit wie eerst gaat of wie belangrijker is
Jawel. Je kan geen afstand houden van de kinderen en je loopt risico. Begrijp k maar andere vinden zichzelf ook belangrijk genoeg voor die voorrang.quote:Op maandag 21 september 2020 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel maar jij de mijne geloof ik niet.
Ook op ondernemer die zichzelf belangrijker vind dan een kinderopvang medewerker. :p. Nogmaals mij interesseert het niet wie eerst gaat. Ze hebben een fout gemaakr met die voorrang te verlenen aan docenten. Jij hebt ook een punt en na jou komt er weer iemand anders met een puntquote:Op maandag 21 september 2020 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar als een kroeg vanwege onvoldoende bezetting niet open kan, dan heeft dat verder alleen invloed op die werknemers. Als wij niet open kunnen dan kan ook een politieman niet aan het werk, een huisarts, een ambulancebroeder etc.
deels maar jammer genoeg.quote:Op maandag 21 september 2020 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben meer geneigd om de huidige uitbraken bij de studenten neer te leggen.
Met corona schijnt dat mee te vallen inderdaad maar verkoudheid niet.quote:Op maandag 21 september 2020 12:39 schreef bitterbal het volgende:
Ze zullen. Wel weer vinden dat kinderen andere niet besmetten ofzo
Ja die hebben ook vakantie gevierd hequote:Op maandag 21 september 2020 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben meer geneigd om de huidige uitbraken bij de studenten neer te leggen.
Ja. En ze hebben een fout gemaakt met dat advies over die mondkapjes in de verzorgingshuizen. En ze hebben een fout gemaakt met de inschatting van het bron- en contactonderzoek, en ze hebben een fout gemaakt met die mail "ga allemaal de app gebruiken."quote:Op maandag 21 september 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben een fout gemaakr met die voorrang te verlenen aan docenten
Dat feest met 100 familieleden, zangeressen en catering op het hoogtepunt van de eerste golf was heel gezellig, toch?quote:Op maandag 21 september 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Dat ligt niet echt aan het vakantie vieren maar aan onverantwoordelijk gedrag bij thuiskomst. Die zou ook gaan werken als hij in de supermarkt een verkoudheidje had opgelopen.quote:Op maandag 21 september 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Laatst die tandarts die uit Spanje kwam en snotterig gewoon weer is gaan werken, die had dus gewoon Covid-19, die mag nu van het RIVM al zijn patienten na gaan bellen![]()
"Ja maar ik werk in de gezondheidszorg"
Flikker toch op kutmongool
Ja, door te feesten.quote:Op maandag 21 september 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die hebben ook vakantie gevierd he
We leven allemaal nogquote:Op maandag 21 september 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat feest met 100 familieleden, zangeressen en catering op het hoogtepunt van de eerste golf was heel gezellig, toch?
Ja zo'n opleiding zegt helaas niks over het algemene intellect.quote:Op maandag 21 september 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Laatst die tandarts die uit Spanje kwam en snotterig gewoon weer is gaan werken, die had dus gewoon Covid-19, die mag nu van het RIVM al zijn patienten na gaan bellen![]()
"Ja maar ik werk in de gezondheidszorg"
Flikker toch op kutmongool
Dit.quote:Op maandag 21 september 2020 12:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ligt niet echt aan het vakantie vieren maar aan onverantwoordelijk gedrag bij thuiskomst. Die zou ook gaan werken als hij in de supermarkt een verkoudheidje had opgelopen.
quote:Op maandag 21 september 2020 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb van Willeke Alberti sinds die tijd niks meer vernomen anders
[..]
Sinds dat optreden bij UitStraling in de achtertuin? Nee ik ook niet. Graafmachientje huren?quote:Op maandag 21 september 2020 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jep.quote:Op maandag 21 september 2020 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Het ligt ook niet aan vakantie, maar aan het gedrag dat mensen vertonen. En dat vertonen ze hier net zo goed als in Spanje. De tijd dat het virus uit het buitenland kwam, ligt al even achter ons.
Hij is slim genoeg, het is alleen een beetje een xenofobe psychopaat en een geldwolf.quote:Op maandag 21 september 2020 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo'n opleiding zegt helaas niks over het algemene intellect.
En blijkbaar vindt 'ie zichzelf belangrijker dan anderen, want de maatregelen gelden blijkbaar niet voor 'm.quote:Op maandag 21 september 2020 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is slim genoeg, het is alleen een beetje een xenofobe psychopaat en een geldwolf.
Die trapt zijn moeder nog wel van de trap af voor een tientje.quote:Op maandag 21 september 2020 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En blijkbaar vindt 'ie zichzelf belangrijker dan anderen, want de maatregelen gelden blijkbaar niet voor 'm.
Maar die had zich ook niet met voorrang laten testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |