Dank voor de tip. Vanavond maar even induiken dan en kijken hoe ik zo'n certificaat installeer.quote:Op maandag 21 september 2020 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
een certificaat kan gratis via letsencrypt, enige is dat die om de 3 maanden gratis verlengd moet worden
Net als any other certificaatquote:Op maandag 21 september 2020 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Vanavond maar even induiken dan en kijken hoe ik zo'n certificaat installeer.
het verlengen van lets encrypt certificaat kan ook automatisch, min of plug en play dusquote:Op maandag 21 september 2020 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Vanavond maar even induiken dan en kijken hoe ik zo'n certificaat installeer.
Ja, ik heb nog nooit een certificaat geīnstalleerd op mijn websitequote:
weet je al wat?quote:Op maandag 21 september 2020 08:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
het verlengen van lets encrypt certificaat kan ook automatisch, min of plug en play dus![]()
Dát zou wel erg snel zijnquote:
als je hoster het goed insteld/aanpakt kan het met een paar klikkenquote:Op maandag 21 september 2020 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap geen zak van websites enzo maar het is zelfs mij gelukt.
zolang er geen zendingen thuis worden afgeleverd en ingepakte zooi wordt opgehaald moet ik gewoon naar werk toe..quote:Op maandag 21 september 2020 08:57 schreef friemelaar het volgende:
Vandaag dus weer een dag "thuis werken"![]()
In mij een eufemisme voor geen zak uitvoeren maar wel stand by zijn voor vragen over van alles en nog wat
nee ga misschien vandaag wandelenquote:Op maandag 21 september 2020 09:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nog naar het strand geweest?
Lekkahquote:Op maandag 21 september 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga misschien vandaag wandelen
Kilometersvretenquote:Op maandag 21 september 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga misschien vandaag wandelen
Echt nietesquote:Op maandag 21 september 2020 09:07 schreef Justin_Case het volgende:
NOG 2 dagen en dan begint letterlijk en figuurlijk de herfst
quote:Ik kijk deze week vooral uit naar het weekend. Hoewel ons weekendje klimmen in de natuur in de Ardennen door Corona niet door gaat, ga ik lekker barbecueën met vrienden, winkelen in Den Haag en meeten met vriendinnen
quote:Op maandag 21 september 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh haags vandaag je taxatie toch?
Letterlijk begint die vandaagquote:Op maandag 21 september 2020 09:07 schreef Justin_Case het volgende:
NOG 2 dagen en dan begint letterlijk en figuurlijk de herfst
Oh ja, lekker zulke dagen.quote:Op maandag 21 september 2020 08:57 schreef friemelaar het volgende:
Vandaag dus weer een dag "thuis werken"![]()
In mij een eufemisme voor geen zak uitvoeren maar wel stand by zijn voor vragen over van alles en nog wat
Nee eigenlijk niet. Nja mijn buurman is toen vertrokken met overwaarde van ruim 70K.... maarja die kwam er wel 6 jaar eerder wonen. Ik heb echt geen flauw idee...quote:Op maandag 21 september 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al een bedrag in je hoofd?
k g nog dusquote:Op maandag 21 september 2020 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Accepteert Griekenland nog wel Hollanders ja?
overwaarde zal je denk ik sowieso wel hebben.quote:Op maandag 21 september 2020 09:18 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Nja mijn buurman is toen vertrokken met overwaarde van ruim 70K.... maarja die kwam er wel 6 jaar eerder wonen. Ik heb echt geen flauw idee...
ik wou net zeggenquote:Op maandag 21 september 2020 09:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Letterlijk begint die vandaagal heeft het weer dat nog niet door
Ja denk ik ook.quote:Op maandag 21 september 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
overwaarde zal je denk ik sowieso wel hebben.
Zou toch eerder gaan hiken in de Ardennen dan winkelen in Den Haag al je niet besmet wil wordenquote:
Ik mag de Ardennen niet in.quote:Op maandag 21 september 2020 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou toch eerder gaan hiken in de Ardennen dan winkelen in Den Haag al je niet besmet wil worden. Anders zou ik dat ook wel kiezen maar daar gaat het nu niet om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |