abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 september 2020 @ 10:46:58 #51
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_195175738
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 09:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

In een half jaar. Want 'we' zijn pas vanaf maart gaan bijhouden. En dat is dus net zo dodelijk als longkanker en aids.
Nou half jaar dan wat jij wil.
En dan is het inderdaad net zo dodelijk als die twee die je noemt, maar roken we minder?
Nee we maken het duurder een enkeling stopt maar de meeste verslaafde blijven roken, we kunnen het ook verbieden maar hé de accijns.

Overigens hoeft het van mij niet verboden te worden leven en laten leven.
Tuurlijk dat we voorlichting geven dat het niet zo gezond is dat is prima.

En als ze het wel verbieden slaap ik ook geen nacht minder.
Maar ja ik ben niet zo van het verbieden.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_195175782
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoop gewoon dat Trump wint. Misschien werkt een tweede deksel op de neus wel. Als Biden wint, dan kan je het wel vergeten dat het nog goed gaat komen op de korte termijn.
Goed gaat komen met wat?
pi_195175785
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:43 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Het zijn inderdaad de cijfers.
Die zijn inderdaad pijnlijk voor de we moeten allemaal in lockdown roepers.

[ afbeelding ]

Verder erg goede inhoudelijke reactie op de cijfers die over duidelijk zijn jouw reactie is uit pure angst voor covid.
Pure angst :') Jij hebt gewoon schijt aan alles en iedereen, dat is jouw probleem. Wat gooien met cijfers terwijl je er 0.0 verstand van hebt. En maar klagen en kankeren op de overheid. Nu is het de VVD, over aantal jaren het CDA of weet ik veel welke partij aan de macht is. Dit decennia is voor de drammers die zich in alles niet serieus genomen voelen. En met de sociale media krijgen mongooltjes zoals jij ook nog eens een podium, jammer genoeg. Jankerd.
U MAD?
pi_195175793
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:40 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Volgens mij heeft “Links Amerika” niets geleerd van de laatste vier jaar en komt Trump gewoon terug voor vier jaar extra.
Om de zwijgende meerderheid voor je te winnen, moet je niet te veel focussen op de schreeuwende (splinter)groeperingen.
Ze zijn net zo naief als rechtse nederlanders die op de vvd stemmen omdat ze denken dat het een rechtse partij is.. vvd was 20 jaar terug licht rechts maar is alleen al qua asielbeleid al minstens 15 jaar extreem links in mijn optiek.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  maandag 21 september 2020 @ 10:51:08 #55
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195175816
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:46 schreef Nicksanders het volgende:

Nou half jaar dan wat jij wil.
En dan is het inderdaad net zo dodelijk als die twee die je noemt, maar roken we minder?
Zeker. Van meer dan 70% in de jaren '70 naar 22% nu.

quote:
Maar ja ik ben niet zo van het verbieden.
Oh, jij bent zeker zo'n 'vrijheid, blijheid'-type. De praktijk leert dat dat de grootste aso's zijn.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 21 september 2020 @ 10:53:36 #56
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_195175849
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Pure angst :') Jij hebt gewoon schijt aan alles en iedereen, dat is jouw probleem. Wat gooien met cijfers terwijl je er 0.0 verstand van hebt. En maar klagen en kankeren op de overheid. Nu is het de VVD, over aantal jaren het CDA of weet ik veel welke partij aan de macht is. Dit decennia is voor de drammers die zich in alles niet serieus genomen voelen. En met de sociale media krijgen mongooltjes zoals jij ook nog eens een podium, jammer genoeg. Jankerd.
Haha jammer voor je maar ik klaag niet over de VVD.

Sterker nog ik ben het eens met het beleid wat Rutte wilden voeren in maart en wat ze volgens sommige hier weer stiekem voeren.

Evenementen tijdelijk verbieden en werk daar waar kan zoveel mogelijk thuis om de trein te ontzien.
Even geen handen schudden etc.
Van de rest doe je ding en zorg dat de economie blijft draaien, en we gaan het allemaal krijgen alleen deal with it.
We proberen dit alleen te verspreiden op richting groepsimmuniteit en ja er zullen dodelijke slachtoffers vallen het hoort erbij.

Maar angsthazen wilden de scholen dicht en de horeca want dat deden ze in Spanje en Italië ook dus onder druk van alle die bange schapen die hun vrijheden opgaven voor veiligheid ging er alsnog veel dicht.

Daarbij zit ik niet op social media dus geen idee wat tokkies daar schreeuwen en wie zegt dat ik mij niet aan de maatregelen hou?
Alleen 01:00 is een fop maatregelen wat prima is want zo zijn de angsthazen weer even stil en bouwen we verder aan groepsimmuniteit

[ Bericht 5% gewijzigd door Nicksanders op 21-09-2020 11:01:42 ]
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  maandag 21 september 2020 @ 10:56:33 #57
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_195175885
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Zeker. Van meer dan 70% in de jaren '70 naar 22% nu.
[..]

Oh, jij bent zeker zo'n 'vrijheid, blijheid'-type. De praktijk leert dat dat de grootste aso's zijn.
Ik ben daar zeker van maar dan hoef je geen aso te zijn.
Want nee ik ben niet van elke dag feestjes en de buren tot last zijn sterker nog ik geeft ze amper tot nooit en als ik wel veel visite krijg meld ik dit en altijd zeggen de buren niks gehoord dus het zal wel meevallen.

En roken verbieden in restaurants prima regel maar wat mensen thuis doen moeten ze zelf weten.

Verder ben ik nooit in aanraking geweest met politie of in een buren conflict of zijn er klachten over mij ingediend maar hé als je voor vrijheid bent ben je aso :')

Maar goed ik kan makkelijk praten jij woont vermoedelijk is zo'n achterstandsbuurt met uitkeringstrekkers waar elke dag aso gedrag is onder de noemer vrijheid dan snap ik je opmerking.

Ik woon in een fatsoenlijke buurt met weinig migratieachtergronden en met mensen met een fatsoenlijke baan zie hier het verschil.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  maandag 21 september 2020 @ 11:00:15 #58
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_195175928
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:49 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Ze zijn net zo naief als rechtse nederlanders die op de vvd stemmen omdat ze denken dat het een rechtse partij is.. vvd was 20 jaar terug licht rechts maar is alleen al qua asielbeleid al minstens 15 jaar extreem links in mijn optiek.
Dit ben ik met je eens maar er is op de rechtervleugel ook weinig alternatief.
Je kan FVD misschien een alternatief noemen maar dat moet nog maar blijken of dat echt wel zo is.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  maandag 21 september 2020 @ 11:02:13 #59
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195175943
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:56 schreef Nicksanders het volgende:

Ik woon in een fatsoenlijke buurt met weinig migratieachtergronden en met mensen met een fatsoenlijke baan zie hier het verschil.
Ik ook, maar ik ben er niet van overtuigd dat dat per se het verschil maakt.

Grappig dat je de opmerking over de enorme afname van het percentage rokers in Nederland even over het hoofd ziet.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195175983
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:43 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Het zijn inderdaad de cijfers.
Die zijn inderdaad pijnlijk voor de we moeten allemaal in lockdown roepers.

[ afbeelding ]

Verder erg goede inhoudelijke reactie op de cijfers die over duidelijk zijn jouw reactie is uit pure angst voor covid.
Want Benjamin Franklin is de beste expert op covid-19 gebied, dus we moeten allemaal naar jouw quote van Franklin luisteren |:(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 21 september 2020 @ 11:07:01 #61
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_195175999
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 11:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik ben er niet van overtuigd dat dat per se het verschil maakt.

Grappig dat je de opmerking over de enorme afname van het percentage rokers in Nederland even over het hoofd ziet.
Ik ben van mening dat het wel degelijk een verschil is.
Sociale ladder (uitzonderingen heb je altijd). Maar goed daar kunnen we verder in van mening verschillen.

Verder zag ik het niet over het hoofd het is niet echt relevant ik gaf al aan dat mensen minder (veel) minder roken dan in het verleden.

Echter als het dan toch zo schadelijk is waarom niet per direct verbieden net als alcohol.
Maar de accijns zijn te belangrijk.

En daarbij wou ik dus aangeven niet dat ze het perse moeten verbieden regels als niet roken in een restaurant, trein etc. is voldoende.
Alcohol hoeven ze ondanks al die schade die het aanricht niet te verbieden ook omdat mensen hun eigen keuze kunnen maken in plaats van in een verbod maatschappij te leven.

Drugs misschien legaliseren zodat je veel criminaliteit weghaalt en de overheid dit kan reguleren of dit een goed idee is geen idee misschien wel, kwestie van onderzoeken.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  maandag 21 september 2020 @ 11:08:45 #62
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_195176021
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 11:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Want Benjamin Franklin is de beste expert op covid-19 gebied, dus we moeten allemaal naar jouw quote van Franklin luisteren |:(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat om het opgeven van je vrijheid overheid sluit alles en verbied ons plezier en bescherm ons we willen veiligheid.

Daar ging het meer om maar ja jij bent ook van alles dichtgooien
:') :') :')
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  maandag 21 september 2020 @ 11:10:09 #63
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195176047
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 11:07 schreef Nicksanders het volgende:

Verder zag ik het niet over het hoofd het is niet echt relevant
Grappig. Eerder vond je het nog wel relevant. :')

quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:46 schreef Nicksanders het volgende:

En dan is het inderdaad net zo dodelijk als die twee die je noemt, maar roken we minder?

"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195176064
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 11:08 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Gaat om het opgeven van je vrijheid overheid sluit alles en verbied ons plezier en bescherm ons we willen veiligheid.

Daar ging het meer om maar ja jij bent ook van alles dichtgooien
:') :') :')
Jouw quote van hem is gewoon totaal ongepast en kansloos op een pandemie. Je denkt alleen zelf dat je slim bent daarmee.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 21 september 2020 @ 11:11:56 #65
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_195176068
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 11:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Grappig. Eerder vond je het nog wel relevant. :')
[..]

Oké we roken minder maar nog steeds teveel waardoor er jaarlijks zoveel doden te betreuren zijn nu je zin.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  maandag 21 september 2020 @ 11:14:09 #66
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_195176105
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 11:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Jouw quote van hem is gewoon totaal ongepast en kansloos op een pandemie. Je denkt alleen zelf dat je slim bent daarmee.
Pandemie definitie van pandemie is recent aangepast.
Net als dat je met een 0 uren contract niet werkloos bent het is maar hoe je dingen definieert.

Maar prima blijf binnen ga niet richting de horeca dan kunnen mensen die wel uit eten willen dit gewoon blijven doen.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  maandag 21 september 2020 @ 11:14:13 #67
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195176108
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 11:00 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Dit ben ik met je eens maar er is op de rechtervleugel ook weinig alternatief.
Je kan FVD misschien een alternatief noemen maar dat moet nog maar blijken of dat echt wel zo is.
Sorry, maar zo’n Baudet kan ik onmogelijk nog als een serieuze optie zien. En dat geldt - als ik zo om me heen kijk - voor meerdere mensen.

Voorlopig heb ik echt geen enkel idee op wie ik moet stemmen; Het is voor mij allemaal vlees noch vis.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 21 september 2020 @ 11:14:39 #68
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195176115
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 11:11 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Oké we roken minder...
Omdat er mensen aan dood gaan. En met de restricties die we daarvoor opgelegd hebben gekregen, heb je geen moeite. Dus waarom dan wel met de (tijdelijke) restricties die er zijn vanwege het gegeven dat er mensen dood gaan aan covid-19?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 21 september 2020 @ 11:15:38 #69
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_195176130
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 11:14 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Sorry, maar zo’n Baudet kan ik onmogelijk nog als een serieuze optie zien. En dat geldt - als ik zo om me heen kijk - voor meerdere mensen.

Voorlopig heb ik echt geen enkel idee op wie ik moet stemmen; Het is voor mij allemaal vlees noch vis.
Is hetzelfde voor Biden t is vlees noch vis.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  maandag 21 september 2020 @ 11:16:56 #70
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195176153
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 11:15 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Is hetzelfde voor Biden t is vlees noch vis.
Precies, maar gelukkig hebben we hier meer dan twee opties?

Hoe zit het eigenlijk met Kanye?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_195176229
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 11:14 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Pandemie definitie van pandemie is recent aangepast.
Net als dat je met een 0 uren contract niet werkloos bent het is maar hoe je dingen definieert.

Maar prima blijf binnen ga niet richting de horeca dan kunnen mensen die wel uit eten willen dit gewoon blijven doen.
Dat komt omdat een 0-urencontract niets zegt over hoeveel je werkt of verdiend.
En die lockdown (die we nog niet hebben gehad in NL) die komt er juist door mensen zoals jou die zich niets aantrekken van de regels en waarvoor die regels er zijn.

quote:
VVD-fractievoorzitter Klaas Dijkhoff denkt dat geen enkele maatregel genoeg zal zijn, zolang mensen zich niet aan de basisregels houden. ,,Als bij elke maatregel heel veel Nederlanders randjes opzoeken, of stiekem toch dingen doen, dan helpt niks meer. Dan moeten we uiteindelijk in een totale lockdown, met enorm veel schade."
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-lockdown~a233965e/
Je hebt het dus aan jezelf te danken als we straks echt een lockdown krijgen en dan zal het geklaag van figuren zoals jou helemaal erg gaan worden. Mensen die klagen dat ze een uurtje minder lang bier kunnen zuipen of dat hun gevraagd wordt contactgegevens achter te laten, zullen straks compleet gaan flippen.

Helaas heeft welwillend Nederland het straks ook aan figuren zoals jou te danken dat we in een lockdown zitten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 21 september 2020 @ 11:23:42 #72
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_195176255
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 11:16 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Precies, maar gelukkig hebben we hier meer dan twee opties?

Hoe zit het eigenlijk met Kanye?
Kanya geen idee is geen optie toch niet dat je er veel aan hebt.

En ja we hebben hier meer dan twee opties maar veel zijn splinterpartijen.
Ik weet ook nog niet wat de beste optie is in maart.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  maandag 21 september 2020 @ 11:24:11 #73
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_195176263
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 11:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Omdat er mensen aan dood gaan. En met de restricties die we daarvoor opgelegd hebben gekregen, heb je geen moeite. Dus waarom dan wel met de (tijdelijke) restricties die er zijn vanwege het gegeven dat er mensen dood gaan aan covid-19?
Die restricties zorgen er niet voor dat bedrijven failliet gaan.
Dat mensen werkloos thuis zitten, niet weten hoe hun hypotheek/huur nog moeten betalen, waardoor ze langdurig in stress leven.
Mensen die sociaal afgesloten worden.

Dus nee die restricties (ook al heb je gelijk het zijn restricties) zijn totaal niet te vergelijken.
We hebben wel meer restricties die goed zijn zoals dat we mensen niet beroven (ook al gebeurd het wel) of een moord plegen, geweld etc.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  maandag 21 september 2020 @ 11:28:01 #74
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_195176316
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 11:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat komt omdat een 0-urencontract niets zegt over hoeveel je werkt of verdiend.
En die lockdown (die we nog niet hebben gehad in NL) die komt er juist door mensen zoals jou die zich niets aantrekken van de regels en waarvoor die regels er zijn.
[..]

Je hebt het dus aan jezelf te danken als we straks echt een lockdown krijgen en dan zal het geklaag van figuren zoals jou helemaal erg gaan worden. Mensen die klagen dat ze een uurtje minder lang bier kunnen zuipen of dat hun gevraagd wordt contactgegevens achter te laten, zullen straks compleet gaan flippen.

Helaas heeft welwillend Nederland het straks ook aan figuren zoals jou te danken dat we in een lockdown zitten.
Nogmaals waar staat dat ik mij niet aan de maatregelen hou?
Dat we allemaal wat overdreven reageren betekent niet dat ik mij er niet aan hou?

Ik werk thuis.
Ik heb geen feestjes gegeven dit jaar en ben ook niet op vakantie geweest.

Ook mijn bruiloft in tegenstelling tot Grapperhaus heb ik keurig verplaats.

Maar ja als je anders denkt ben je een aso die alle regels aan zijn laars lapt en bejaarde dood wilt hebben maar helaas voor jouw is dat niet zo.

Maar ja omdat jij dat wel denkt denk ik dat jij een bang angstig schaapje bent :') :') en door zwakkelingen zoals jij gaat de economie nog verder kapot
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  maandag 21 september 2020 @ 11:30:42 #75
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195176367
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 11:24 schreef Nicksanders het volgende:

Die restricties zorgen er niet voor dat bedrijven failliet gaan.
Dat mensen werkloos thuis zitten, niet weten hoe hun hypotheek/huur nog moeten betalen, waardoor ze langdurig in stress leven.
Mensen die sociaal afgesloten worden.

En welvaart gaat boven menselijk leven?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')