Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 20 september 2020 22:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar eerst focussen op begripsvaliditeit tijdens het ontwerpen van die vragenlijst, dan komt je zorgen maken over je aantal respondenten later wel.
Doe rustug joh.quote:Op zondag 20 september 2020 21:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De nieuwe VBL note is uit.
@:drizzt_dourden waardeloze tyfusmod ben je ook
Hallo. Vandaag kerk? Hoe gaat je scriptie?quote:Op zondag 20 september 2020 22:33 schreef KingRoland het volgende:
Vandaag geen nieuwe otter.
Wanbeleid.
Wat lul je?quote:Op zondag 20 september 2020 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je snapt niet dat ik onlo belachelijk maakte. Hem ook een note gegeven?
quote:Op zondag 20 september 2020 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat je me geen notes meer moet geven. Anders heb jij een GROOT PROBLEEM.
Je krijgt al die notes omdat je het al jaren klaarspeelt om iedereen hier dag in dag uit kapot te vervelen.quote:Op zondag 20 september 2020 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat je me geen notes meer moet geven. Anders heb jij een GROOT PROBLEEM.
vandaag niet geweest beetje grieperigquote:Op zondag 20 september 2020 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo. Vandaag kerk? Hoe gaat je scriptie?
Ja @Lenny_Leonardquote:Op zondag 20 september 2020 22:37 schreef GGMM het volgende:
Lenny is een vreemde bui
Waar heeft iedereen vandaag last van joh
Hier mist een woordje.quote:Op zondag 20 september 2020 22:37 schreef GGMM het volgende:
Lenny is een vreemde bui
Waar heeft iedereen vandaag last van joh
CORREDquote:Op zondag 20 september 2020 22:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vandaag niet geweest beetje grieperig
scriptie gaat goed moet nu analyses afmaken dan beginnen met vragenlijst voor onderzoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |