Gelukkig legde ze nog wel even aan Diederik Gommers uit wat volksgezondheid is.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:06 schreef Fretwork het volgende:
Het is vooral gênant hoe weinig ze het gehele plaatje kan zien. Ze kent 3 halve anekdotes en is daarom boos dat we een crisis hebben.
Driedubbele onderkinquote:Op dinsdag 22 september 2020 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'We hebben al een lockdown gehad, dat had totaal geen effect'. (enzovoort, het onderwerp begint nu pas)
Ze doet nu Hans Kraaij na, ze hep een papiertje mee met tekst.
[ afbeelding ]
'ik heb superveel respect voor corona'.
Enfin, je snapt het.
Top als ik zo op twitter kijk.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Godallemachtig. Zou zoiets top of flop voor de kijkcijfers zijn?
GIFquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)er-nieuwe-bondscoach
Elke domme kracht kan weer hopen op een uitnodiging voor Oranje.
Wel toepasselijkquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Drank de Boer2020 is oprecht een rampzalig jaar
Ramptoerisme levert ook kijkers op lijkt me.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Godallemachtig. Zou zoiets top of flop voor de kijkcijfers zijn?
In plaats van Oranjekoorts krijgen we volgend jaar Oranjemigrainequote:Op dinsdag 22 september 2020 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga het mezelf oprecht niet meer aandoen om naar het Nederlands elftal te kijken.
Denken dat dit invloed heeft op mijn verslavingquote:Op dinsdag 22 september 2020 22:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Drinken jullie in dit coronajaar ook minder alcohol? Of juist meer?
Maar we gaan wel iedere wedstrijd DOMINEREN.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In plaats van Oranjekoorts krijgen we volgend jaar Oranjemigraine
Binnen 3 jaar na Danny Blind, dan heb je echt niets geleerd.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:40 schreef Slobeend het volgende:
Incompetente tering KNVB, gadverdamme.
Wowquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:40 schreef Slobeend het volgende:
Incompetente tering KNVB, gadverdamme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |