Balletje rondtikken en de baas zijn is leuk, maar jullie creëren ook niets.quote:Op zondag 20 september 2020 16:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verschil met PSV is dat PSV 90 min de baas was .. Feyenoord was slordig de 2e helft
Ditquote:Op zondag 20 september 2020 16:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Balletje rondtikken en de baas zijn is leuk, maar jullie creëren ook niets.
Trap je vaker de open deur in?quote:Op zondag 20 september 2020 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
Voor de winterstop kun je niet veel punten laten liggen als je wil meedoen om de bovenste plekken.
Rot op met je kansloze statistiek die nergens op slaatquote:Op zondag 20 september 2020 16:34 schreef Generationalpha het volgende:
Iedereen zit wel te zeiken maar deze wedstrijd win je natuurlijk 99 van de 100 keer.
Expected goals: 3,54 voor Feyenoord - 0,51 voor Twente.
Bal is rond, 11 tegen 11. Allemaal waar.quote:Op zondag 20 september 2020 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
Voor de winterstop kun je niet veel punten laten liggen als je wil meedoen om de bovenste plekken.
Wel gewonnen.quote:Op zondag 20 september 2020 16:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Balletje rondtikken en de baas zijn is leuk, maar jullie creëren ook niets.
De waarheid is soms clichématig, maar wel waar.quote:Op zondag 20 september 2020 16:35 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Trap je vaker de open deur in?
Dat zal vooral op basis van de laatste paar minuten zijn? De tweede helft hebben ze daarvoor vrijwel niets gecreëerd. Hoe gaat de xG met die dubbele pingel om?quote:Op zondag 20 september 2020 16:34 schreef Generationalpha het volgende:
Iedereen zit wel te zeiken maar deze wedstrijd win je natuurlijk 99 van de 100 keer.
Klopt ook wel. Beste kansen waren absoluut voor Feyenoord maar gaven ook wel wat weg. En het was verder gewoon heel slecht natuurlijk.quote:Op zondag 20 september 2020 16:34 schreef Generationalpha het volgende:
Zegt heel veel.quote:Op zondag 20 september 2020 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rot op met je kansloze statistiek die nergens op slaat
Wedstrijd was gewoon puur knuddequote:Op zondag 20 september 2020 16:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De waarheid is soms clichématig, maar wel waar.
Inderdaad en daar gaat het om.quote:
99 van de 100 keer wordt er gewonnen. Zo slecht was het echt niet, al is het wel belachelijk dat het slotoffensief zo laat wordt ingezet.quote:Op zondag 20 september 2020 16:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Beste kansen waren absoluut voor Feyenoord maar gaven ook wel wat weg. En het was verder gewoon heel slecht natuurlijk.
Dat wordt bij Feyenoord volledig bepaald door de kansen in blessuretijd?quote:Op zondag 20 september 2020 16:34 schreef Generationalpha het volgende:
Het was zeker wel slecht. Met deze selectie moet je Twente met 4-0 oprollen. Gewoon zwaar onder de maat.quote:Op zondag 20 september 2020 16:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
99 van de 100 keer wordt er gewonnen. Zo slecht was het echt niet, al is het wel belachelijk dat het slotoffensief zo laat wordt ingezet.
quote:Op zondag 20 september 2020 16:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
99 van de 100 keer wordt er gewonnen. Zo slecht was het echt niet, al is het wel belachelijk dat het slotoffensief zo laat wordt ingezet.
Helaas mag je als je kampioen wilt worden geen punten verliezen in onnodige wedstrijdenquote:Op zondag 20 september 2020 16:34 schreef Generationalpha het volgende:
De uitslag is 1-1. Ik heb al tien keer je uitgelegd waarom die statistiek niet waardevol is en nooit geef je reactie of lees je het omdat je vermoedelijk te *niet heel slim* bent om er iets van te begrijpen, nee je gaat alleen maar door met spammen en debiele conclusies eruit trekkenquote:
quote:Op zondag 20 september 2020 16:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]![]()
60 van de 100 zul je bedoelen waarvan de helft door een smerige pingel.
Mij lijkt het een prima experimentquote:Op zondag 20 september 2020 16:38 schreef tompsv18 het volgende:
Dit was ook direct het laatste weekend met publiek, lijkt me. Hoe dicht dat publiek op de 1e vakken bij het veld op elkaar stond, kan echt niet.
Die dubbele pingel lijkt mij gewoon 2x 0.8. Dus dat vertekent wel wat, vooral wat betreft kansen creëren via veldspel.quote:Op zondag 20 september 2020 16:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat zal vooral op basis van de laatste paar minuten zijn? De tweede helft hebben ze daarvoor vrijwel niets gecreëerd. Hoe gaat de xG met die dubbele pingel om?
Er had gewoon na een minuut of 60 worden ingegrepen vanavond de zijkant. Maar het zal straks wel over die paar kansen op het eind gaan. Echt tactisch waardeloos van Dickie.
Ons scorend vermogen is bedroevend, ja. Alles moet van Berghuis komen. Viel me in de voorbereiding al op dat we echt heel moeizaam tot scoren komen.quote:Op zondag 20 september 2020 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
3 goals waarvan 2 penals.
Lijkt mij duidelijk.
En de penalties leveren ook 1,5 xg op terwijl de een de indirecte oorzaak was van de ander, dus er had nooit meer dan 1 goal uitgehaald kunnen worden. Maar die leip snapt niks van de statistieken die hij hier gooit johquote:Op zondag 20 september 2020 16:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat wordt bij Feyenoord volledig bepaald door de kansen in blessuretijd?
Het kan welquote:Op zondag 20 september 2020 16:38 schreef tompsv18 het volgende:
Dit was ook direct het laatste weekend met publiek, lijkt me. Hoe dicht dat publiek op de 1e vakken bij het veld op elkaar stond, kan echt niet.
Ditquote:Op zondag 20 september 2020 16:42 schreef Binge-watch het volgende:
Dickie had eerder mogen ingrijpen. Zeker met vijf wissels moet je in dit soort wedstrijden er af halen die niet in de wedstrijd zitten en dat waren er nogal wat vandaag. En dan ook nog Narsingh als eerst brengen...
Af en toe haalde hij ook een bal op op het middenveld die hij dan direct weer kwijt wasquote:Op zondag 20 september 2020 16:42 schreef hollandia02 het volgende:
Het enige wat jørgensen vandaag heeft gedaan is buitenspel gestaan
Bij de winnende goal van PSV zag het er ook niet bepaald corona-proof uitquote:Op zondag 20 september 2020 16:38 schreef tompsv18 het volgende:
Hou jij je bek nou maar.quote:Op zondag 20 september 2020 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En de penalties leveren ook 1,5 xg op terwijl de een de indirecte oorzaak was van de ander, dus er had nooit meer dan 1 goal uitgehaald kunnen worden. Maar die leip snapt niks van de statistieken die hij hier gooit joh
Helemaal eens. Na 60 minuten kon je al zien dat er een impuls moest komen. Typisch Advocaat om dan te lang tr blijven wachten en hopen dat het verandert.quote:Op zondag 20 september 2020 16:42 schreef Binge-watch het volgende:
Dickie had eerder mogen ingrijpen. Zeker met vijf wissels moet je in dit soort wedstrijden er af halen die niet in de wedstrijd zitten en dat waren er nogal wat vandaag. En dan ook nog Narsingh als eerst brengen...
quote:Op zondag 20 september 2020 15:23 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk wordt Geertruida gewisseld. Die vent kan er echt niets van.
@:Scrummie2.1
Ik denk dat we voor het scorend vermogen Toornstra inderdaad toch maar weer van stal moeten halen. Diemers deed het vandaag ook op z’n zachtst gezegd niet zo best.quote:Op zondag 20 september 2020 16:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Helemaal eens. Na 60 minuten kon je al zien dat er een impuls moest komen. Typisch Advocaat om dan te lang tr blijven wachten en hopen dat het verandert.
Ik ben niet de grootste dan van Toornstra, maar hij kan altijd wel een doelpunt maken. Onbegrijpelijk dat hij bijvoorbeeld niet mocht invallen.
Jawel hoor, was een prima potje, onze xG lag namelijk ontzettend hoog.quote:Op zondag 20 september 2020 16:44 schreef fetX het volgende:
Vond trouwens alleen Nieuwkoop en Fer goed spelen vandaag. Bijlow deed wat ‘ie moest doen. Verder haalde echt niemand zijn niveau. Nou ja, Jorgensen kan denk ik echt niet meer beter. Vanaf volgende week Bozenik.
Nieuwkoop gestemd.quote:Op zondag 20 september 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Waardeloze wedstrijd. Wat bizar slecht.
Succes met deze:
[poll=549]
Jij haxballt beter dan Feyenoord speelt. Dan weet je voldoende!quote:Op zondag 20 september 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Succes met deze:
[poll=549]
Mee eens, alhoewel we vandaag op bepaalde momenten wel flink kansen creëren. Wat dat betreft zou ons fortuin toch moeten omkeren.quote:Op zondag 20 september 2020 16:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ons scorend vermogen is bedroevend, ja. Alles moet van Berghuis komen. Viel me in de voorbereiding al op dat we echt heel moeizaam tot scoren komen.
Echt ongelofelijk dat Feyenoord vandaag niet wint dus. 98 procent winkans met zo'n hoge XG.quote:
Die moet je toch wel oprollen, ja. Alleen dacht ik vandaag ook dat we met een nulletje of 3 zouden winnen. Hopelijk wel BozeGod volgende week. Die deed echt alles beter dan Jorgensen.quote:Op zondag 20 september 2020 16:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, alhoewel we vandaag op bepaalde momenten wel flink kansen creëren. Wat dat betreft zou ons fortuin toch moeten omkeren.
Het is meer ook dat er voorin niemand is (buiten Berghuis) met een actie ofzo. Vorig seizoen had je nog wel eens Sini (of zelfs Larsson) die dan plots met een lekkere goal of assist kwam. Nu miste je dat.
Hopelijk gaat het volgende week beter tegen Ado, die kunnen er echt niks van.
Ik kan hier niet op stemmen.quote:Op zondag 20 september 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Succes met deze:
[poll=549]
Niet gestemd, want niet de hele wedstrijd gezien. Maar ik vond bijna iedereen heel slap en slordigquote:Op zondag 20 september 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Succes met deze:
[poll=549]
Hou jij nou eens op met schelden en reageer gewoon normaal op me. Anders ga ik je rapporteren.quote:Op zondag 20 september 2020 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stop nou geen muntje in die leip.
Ik vind jou persoonlijk lachwekkend.quote:Op zondag 20 september 2020 16:56 schreef Generationalpha het volgende:
Vind het persoonlijk echt lachwekkend dat veel 'neutrale' supporters roepen dat een punt voor Twente terecht was. Net alsof kansen in blessuretijd niet meetellen ofzo.
Dat heb ik al vaak genoeg gedaan, maar dan reageer je niet.quote:Op zondag 20 september 2020 16:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hou jij nou eens op met schelden en reageer gewoon normaal op me. Anders ga ik je rapporteren.
Ik reageer altijd als jij respectvol reageert. Niet dit soort gelul met 'leip', 'idioot' en 'je snapt er niets van'.quote:Op zondag 20 september 2020 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaak genoeg gedaan, maar dan reageer je niet.
Dickie was vandaag niet zichzelf.quote:Op zondag 20 september 2020 16:58 schreef hhh38 het volgende:
Raar dat Advocaat niet wil zeggen dat het slecht was en ook naar PSV wijst.
Geef gewoon toe dat het vandaag zwaar ondermaats was.
Nee. Als je zoveel kansen creëert hoef je ook niet te overdrijven. Verwijzing naar PSV was terecht, vergelijkbare wedstrijd.quote:Op zondag 20 september 2020 16:58 schreef hhh38 het volgende:
Raar dat Advocaat niet wil zeggen dat het slecht was en ook naar PSV wijst.
Geef gewoon toe dat het vandaag zwaar ondermaats was.
Het is het FOK! Forum, wees niet zo’n wijf.quote:Op zondag 20 september 2020 16:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik reageer altijd als jij respectvol reageert. Niet dit soort gelul met 'leip', 'idioot' en 'je snapt er niets van'.
Je moet die intensiteit van het eind gewoon veel eerder op de mat leggen. Het was veel te slap en er ging veel te veel mis.quote:Op zondag 20 september 2020 17:00 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nee. Als je zoveel kansen creëert hoef je ook niet te overdrijven. Verwijzing naar PSV was terecht, vergelijkbare wedstrijd.
quote:Op zondag 20 september 2020 16:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hou jij nou eens op met schelden en reageer gewoon normaal op me. Anders ga ik je rapporteren.
quote:Op zondag 20 september 2020 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind jou persoonlijk lachwekkend.
Zit niet zo te zaniken man. Als hij over xG wil posten moet ie dat doen, het is ontopic en niet tegen welke policy dan ook. Dit gejank tussen jullie is irritanter dan de posts over xG en als jij het daar niet over wilt hebben reageer je niet op hem.quote:Op zondag 20 september 2020 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is het FOK! Forum, wees niet zo’n wijf.
Hou gewoon op met geobsedeerd spammen over de xG.
Het beroerde samenspel tussen Linssen en Haps valt mij ook al een tijdje op. Daar lijkt totaal geen klik tussen te zitten.quote:Op zondag 20 september 2020 17:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Er klopt sowieso van de flanken he-le-maal niets. Dat helpt niet mee als dat een belangrijk onderdeel is van je spel.
Linssen + Haps snappen elkaar geen 1 moment volgens mij. Nieuwkoop bracht wel veel meer dan Geertruida.
Ja ik vind Haps opvallend slecht, wat misschien deels aan een gebrek aan wedstrijdritme ligt, maar de chemie tussen die twee ontbreekt volledig.quote:Op zondag 20 september 2020 17:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Er klopt sowieso van de flanken he-le-maal niets. Dat helpt niet mee als dat een belangrijk onderdeel is van je spel.
Linssen + Haps snappen elkaar geen 1 moment volgens mij. Nieuwkoop bracht wel veel meer dan Geertruida.
Geertruida is ook van origine helemaal geen back, al vulde hij het vorig jaar best goed in.quote:Op zondag 20 september 2020 17:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ja precies. Ik snap Haps ook niet soms qua positie kiezen. Vanmiddag aantal keer gezien dat Senesi naar links wil spelen, staat Haps zo'n beetje centraal op het middenveld.quote:Op zondag 20 september 2020 17:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik vind Haps opvallend slecht, wat misschien deels aan een gebrek aan wedstrijdritme ligt, maar de chemie tussen die twee ontbreekt volledig.
Eens, die vond ik op 't laatst vorig jaar echt prima spelen, had gehoopt ie dat ie die lijn door zou trekken maar daar is vooralsnog geen sprake van.quote:Op zondag 20 september 2020 17:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Geertruida is ook van origine helemaal geen back, al vulde hij het vorig jaar best goed in.
Dank.quote:Op zondag 20 september 2020 17:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zit niet zo te zaniken man. Als hij over xG wil posten moet ie dat doen, het is ontopic en niet tegen welke policy dan ook. Dit gejank tussen jullie is irritanter dan de posts over xG en als jij het daar niet over wilt hebben reageer je niet op hem.
Mwah, viel ook wel mee. Tegen het einde van het seizoen werd hij wel weer vervangen door Karsdorp natuurlijk, volgens mij werd hij ergens op het einde ook een keer in de rust al gewisseld.quote:Op zondag 20 september 2020 17:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Geertruida is ook van origine helemaal geen back, al vulde hij het vorig jaar best goed in.
Heb sowieso het gevoel dat bijna iedereen er nog in moet komen, want we kunnen echt veel beter dan dit.quote:Op zondag 20 september 2020 17:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens, die vond ik op 't laatst vorig jaar echt prima spelen, had gehoopt ie dat ie die lijn door zou trekken maar daar is vooralsnog geen sprake van.
Deed het best goed hoor. Zeker de laatste 10 potjes.quote:Op zondag 20 september 2020 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, viel ook wel mee. Tegen het einde van het seizoen werd hij wel weer vervangen door Karsdorp natuurlijk, volgens mij werd hij ergens op het einde ook een keer in de rust al gewisseld.
Ja, ik snap best dat het spel nog niet best is, dat komt vanzelf wel. Maar man, je moet het toch achterin dicht kunnen houden tegen Twente thuis en zelf 2-3 goals kunnen makenquote:Op zondag 20 september 2020 17:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb sowieso het gevoel dat bijna iedereen er nog in moet komen, want we kunnen echt veel beter dan dit.
Wel jammer, win je een normaliter lastige uitwedstrijd en speel je thuis gelijk tegen fucking Twente
Bozenik was na 1 minuut al gevaarlijker dan Jorgensen met een schot op goal (oke, vanuit buitenspel, maar toch). Texeira heeft minder fout gedaan dan Kokcu.quote:Op zondag 20 september 2020 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Afgezien van Jens had de bank anders weinig te bieden.
Afgezien van Nieuwkoop was er geen enkele vooruitgang met de wissels die er nu inkwamen.
Bozenik > Jorgensenquote:Op zondag 20 september 2020 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Afgezien van Nieuwkoop was er geen enkele vooruitgang met de wissels die er nu inkwamen.
Als je deze wedstrijd vandaag 100 keer overspeelt win je hem 99 keer. Mensen zijn ook wel erg streng. Zelfs zonder die kansen in blessuretijd werd er toch genoeg gecreëerd voor winst?quote:Op zondag 20 september 2020 17:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, ik snap best dat het spel nog niet best is, dat komt vanzelf wel. Maar man, je moet het toch achterin dicht kunnen houden tegen Twente thuis en zelf 2-3 goals kunnen maken.
Waarom blijf je echt Jørgensen zo verdedigen? Ik snap het echt niet, serieuze vraag (en nu zonder frustratie van de wedstrijd). Verder lijkt iedereen wel klaar met hem te zijn en alhoewel hij niet enorm goed inviel gaf Bozenik iig nog een soort van energie.quote:Op zondag 20 september 2020 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke kansen dan? Kopbal voor Fer in de tweede helft en een schot van Linssen. Dat is te weinig tegen Twente.quote:Op zondag 20 september 2020 17:13 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als je deze wedstrijd vandaag 100 keer overspeelt win je hem 99 keer. Mensen zijn ook wel erg streng. Zelfs zonder die kansen in blessuretijd werd er toch genoeg gecreëerd voor winst?
Zou kunnen, zo heb ik de wedstrijd in elk geval totaal niet ervaren.quote:Op zondag 20 september 2020 17:13 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als je deze wedstrijd vandaag 100 keer overspeelt win je hem 99 keer. Mensen zijn ook wel erg streng. Zelfs zonder die kansen in blessuretijd werd er toch genoeg gecreëerd voor winst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |