Echt geen idee en ik zou willen dat het een grap isquote:Op zondag 7 februari 2021 11:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kom je deze zondag nu door? #dtv
Terug je bed in dan maar.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt geen idee en ik zou willen dat het een grap is
Is hij te optimistisch/positief voor jouw zwartgallige blik op het voetbal?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan gewoon niet tegen Marciano Vink. Het lukt me niet om hem te verdragen.
Het zit meer in zijn intonatie denk ik.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij te optimistisch/positief voor jouw zwartgallige blik op het voetbal?
Dit had ik in het begin ook maar als analist vind ik hem best prima.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan gewoon niet tegen Marciano Vink. Het lukt me niet om hem te verdragen.
Dat dialect is verschrikkelijk maar voor de rest sluit ik mij bij @Caland aan.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het zit meer in zijn intonatie denk ik.
Ik hoop dat het me ooit lukt om die barrière te doorbreken.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat dialect is verschrikkelijk maar voor de rest sluit ik mij bij @:caland aan.
Soort gesmolten inteelt variant van Arne Slot.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:51 schreef Caland het volgende:
Fred Grim vindt zichzelf heel interessant
Met zijn bril
Hij praat ietwat alsof hij doofstom is met een slis om het af te maken.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:22 schreef Caland het volgende:
Wat zegt Van Wonderen bijzonder weinig met veel en langzaam uitgesproken zinnen.
Dit antwoord op waar zijn ambities liggen is een goede samenvatting van jouw postquote:Op zondag 14 februari 2021 11:22 schreef Caland het volgende:
Wat zegt Van Wonderen bijzonder weinig met veel en langzaam uitgesproken zinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |