Is hij te optimistisch/positief voor jouw zwartgallige blik op het voetbal?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan gewoon niet tegen Marciano Vink. Het lukt me niet om hem te verdragen.
Het zit meer in zijn intonatie denk ik.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij te optimistisch/positief voor jouw zwartgallige blik op het voetbal?
Dit had ik in het begin ook maar als analist vind ik hem best prima.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan gewoon niet tegen Marciano Vink. Het lukt me niet om hem te verdragen.
Dat dialect is verschrikkelijk maar voor de rest sluit ik mij bij @Caland aan.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het zit meer in zijn intonatie denk ik.
Ik hoop dat het me ooit lukt om die barrière te doorbreken.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat dialect is verschrikkelijk maar voor de rest sluit ik mij bij @:caland aan.
Soort gesmolten inteelt variant van Arne Slot.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:51 schreef Caland het volgende:
Fred Grim vindt zichzelf heel interessant
Met zijn bril
Hij praat ietwat alsof hij doofstom is met een slis om het af te maken.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:22 schreef Caland het volgende:
Wat zegt Van Wonderen bijzonder weinig met veel en langzaam uitgesproken zinnen.
Dit antwoord op waar zijn ambities liggen is een goede samenvatting van jouw postquote:Op zondag 14 februari 2021 11:22 schreef Caland het volgende:
Wat zegt Van Wonderen bijzonder weinig met veel en langzaam uitgesproken zinnen.
Het komt nooit meer goed.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:15 schreef maxi-mus het volgende:
Dat debiele lid van het altijd vervelende OMT die voor de proeven alweer roeptoetert dat het niets wordt.
1000 van de 1500 kaarten verkocht (lol)quote:Op zondag 21 februari 2021 11:08 schreef El-Stinho het volgende:
Testwedstrijd testwedstrijd testwedstrijd testwedstrijd
Blijft fascinerend dat ze denken dat mensen trek hebben in naar het stadion gaan met zulke krampachtigheid.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
1000 van de 1500 kaarten verkocht (lol)
Ze hadden de bekers bier alweer in de handen.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blijft fascinerend dat ze denken dat mensen trek hebben in naar het stadion gaan met zulke krampachtigheid.
Eens ja, ken behoorlijk wat NEC’ers en de meesten hadden er (terecht) geen zin in met deze regeltjes.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blijft fascinerend dat ze denken dat mensen trek hebben in naar het stadion gaan met zulke krampachtigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |