Hij komt uit Groningen.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:53 schreef PSVCL het volgende:
Kampuis met z\n amsterdamse accent had het moment met Zahavi gemist... ruis op de lijn..
Natuuurlijk joh
Je post echt zelden onzin maar welk Amsterdams dialect?quote:Op zondag 14 maart 2021 10:53 schreef PSVCL het volgende:
Kampuis met z\n amsterdamse accent had het moment met Zahavi gemist... ruis op de lijn..
Natuuurlijk joh
Messi en Ronaldo zullen daar wel wat meer moeite mee hebben denk ik.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Bruggink kan zich elk doelpunt wat hij ooit heeft gescoord nog afzonderlijk herinneren lijkt het wel.
Wanne gek
SGPquote:Op zondag 14 maart 2021 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
Nou ik ben in de pauze weer een hoop wijzer geworden.
[ afbeelding ]
Van de StaaijGODquote:
Wat boeit jou plek 2 nou weerquote:Op zondag 14 maart 2021 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
Zou wel leuk zijn voor plek 2 als Feyenoord wint.
Best veel? Ik kijk vrijwel alle wedstrijden dan is het wel leuk als er nog wat spanning in zit.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat boeit jou plek 2 nou weer
Feyenoord in Europa blijft een schandalige combinatie.
Moet die Pinda weten.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:23 schreef Caland het volgende:
Milan durft in ieder geval de vraag te stellen.
Otter Inside.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:28 schreef El-Stinho het volgende:
Als dit Mark Koevermans Inside wordt, haak ik af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |